Onko mulla normaali kokoinen penis?

Nimetön1

Olen 12 vuotta vanha ja mun penis on 14 cm ja joissain kohdissa jopa 15 cm erektiossa. Normaalisti se on noin 7 cm. Onko mulla liian iso?

14

529

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeehyväjuttu

      On se normaali ja varmaan vielä kasvaa jonkun verran. Koska alko murrosikä ja onko jo paljon karvoja?
      https://en.wikipedia.org/wiki/Tanner_scale
      Tosta voi kattoa meinaan suuntaa-antavaa arviota missä vaiheessa murkkuikää olet.

      • Nimetön1

        Murrosikä alkoi 11 vuotiaana kesäloman keskellä (Huomasin yhden karvan kasvavan). Nyt siellä on semmoinen pikku metsä jos nyt sanotaan.


      • oikeehyväjuttu

        Jess. Juu yleensä kulli kasvaa ensin pituutta ja sitten paksuutta. Nuorena se vaan näyttää turhankin isolta joskus kun muu kroppa ei ole vielä miehen kokoa. Karvat on normaalit.
        Toi 15cm on jo aikuisellekin miehelle hyvän kokonen mutta kasvaa varmaan vielä jonkin verran.
        Ole ylpeä kun vehkeet kasvo ajoissa, niin minullakin sun iässä oli just toi sama kehitysvaihe :)
        Eipähän tartte saunassa häpeillä XD


    • Seksikäs13wNainen

      Mä tykkään noin isosta, pienempi ei kelpaa sitte.

    • suihkussanähty

      Onhan se ihan normaali ja varmaan ihan suurempi kuin monilla sinun ikäisillä. Ei se ole liian iso eikä liian pieni se on juuri sopivan kokoinen sinulle.
      Olisi kiva tietää kun epäilet sen olevan liian suuri onko se myöskin paksu vai ohut? Ja miksi epäilet sen olevan liian suuri?
      Eihän meidän jalan kokokaan ole kaikilla jokin vakio vai onko? Kaloillakin on pyrstö eri kokoinen, kuten myöskin norsun kärsä :)
      Kai olet nähnyt koulussa suihkussa voikan jälkeen millaisia koulukavereilla on?

      • Nimetön1

        Se on silleinsä pitkä mutta ei paksu. On niinku sopivan paksu että näyttää normaalilta.


      • Nimetön1

        Luulen sen olevan liian iso koska peilistä se näyttää omituisen pitkältä. Niin ajattelin, että olisiko liian iso.


      • suihkussanähty
        Nimetön1 kirjoitti:

        Luulen sen olevan liian iso koska peilistä se näyttää omituisen pitkältä. Niin ajattelin, että olisiko liian iso.

        Ei se liian iso ole, mutta onhan hassun näköistä jos olet pienikokoinen muuten ja iso kalu ;)
        Kuinka paksu sitten se on?


    • lusikoija

      Voit esim. lusikkatestin yhteydessä kysyä lääkäriltäsi tai terveydenhoitajaltasi, onko kehityksesi normaaliuden rajoissa.

      • epäilevä11

        Voiko lusikkatestistä tulla raskaaksi?


      • lusikkaraskaus
        epäilevä11 kirjoitti:

        Voiko lusikkatestistä tulla raskaaksi?

        Kyllä jos lusikkaan mättää paljon painoa.


    • oikeehyväjuttu

      Onko sulla muute jo alkanu kunnon kropan kasvuspurtti?

      • Nimetön1

        En oo hirveesti kasvanu isommaks.


      • oikeehyväjuttu

        Juu selvä, ite olin samas vaihees ku sinä kutoselle menos, sukukypsä ja samat mitat ja ominaisuudet sun muut, no kasvoin johki 175cm kasiin asti.
        Ja muista, oot ihan ok! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4080
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3942
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3835
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2588
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2425
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      338
      2048
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2032
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1879
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1559
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1402
    Aihe