Nuorista tykkäävä papparainen

PistääVihaksi

Yks tanssikaveri kertoi että Pavilla yksi noin 70v papparainen ahdistaa ehdotteluillaan. Papparainen sanoi tanssikaverilleni että hän haluaa kylvettää tanssikaverin. Lisäksi tämä papparainen on sanonut tanssikaverilleni että jos tanssikaveri suostuu tämän papparaisen vaimoksi, niin tämä papparainen lupaa ostaa tanssikaverille auton, eli luulee että vaimon voi ostaa. Tanssikaveri sanoi että häntä ahdistaa 20vuotta vanhemmat iskijä äijät ja tämä papparainen on häntä jopa yli 30vuotta vanhempi, ja tanssikaveri ei todellakaan ole kiinnostunut tästä papparaisesta, vaikka maksais tälle miljoonan. JÄTTÄKÄÄ NUOREMMAT IKÄPOLVET RAUHAAN JA KOSIKAA IKÄISIÄNNE NAISIA, PAPPARAISET!!!

46

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PavinAtleetti72v

      Mää lähen sit Taimaaseen ni jäätte lihavat haisevat navetta jakorasiat tänne pers aukisina "tanssahtelemaan" juoppojen fattapummien kaa. Rahamies ettii naisensa ravintoloista, ei mistää junttien lava tanseista.
      Taimaassa on kauniita naisii ja toimiva värkki.

      • onko sen maan nimi Taimas ( Taimas , taimaasen, samalla tavalla kun taivas, taivaaseen? Vai onko se kenties >Thai-maa, Thai-maahan, E I taimaaseen!! Maa - maahan!!


      • No, sieltä ravintoloista vasta ruusuja löydätkin


    • tulevapapparainen

      Ihan varmaan tää papparainen nyt muutti käytöstään.

      Pitäskö mennä valittamaan suoraan kyseiselle henkilölle.

      Tuommonen käytös kyllä loppuu kun sanoo suoraan - jos ei muuten niin järkkärille tieto tästä .niin pappa lähtee hyvin äkkiä ovesta ulos -ehkäpä autettuna .

      Tänne valittaminen ei vaikuta yhtäänmihkään.

      • PistääVihaksi

        Tämän tanssikaverin oli tarkoitus näyttää mulle se papparainen, mutta se katosi. Kyllä mä todellakin käyn ahdistelijoille antamassa suoraa palautetta, jos tanssikaveri haluaa mun käskevän jättää se rauhaan. Tanssikaverikin on sanonut että on ihan ok pelkästään tanssia minkä ikäisen kanssa vaan, mutta ei koko iltaa vanhemman ikäpolven kanssa ja olen kuullut monelta muultakin nuoren ikäpolven daameilta että vanhemmille ukoille ei riitä yksi tanssi, vaan aletaan hakee ja omii samaa daamia koko illan aikana ja montakin kertaa ahdistaa kaikenlaisilla ehdotteluilla. Itsekkään en tykkää kovin hyvää että vanhemmat ikäpolven naiset tulee hakee mua silloin tanssiin, kun sattuu olee paikanpäällä paljonkin oman ikäpolven daameja ja silloin naistenhaulla haluan että mua hakee joko oman ikäpolveni daami tai sitten mielummin ei ollenkaa, kun joku vanhempi ikäpolven nainen. Huomenna 25.5 Pavilla saattaa olla luvassa nuorten ilta, kun on ensikertalaisten tanssit. Tehkää te vanhemmat sedät ja tädit meille nuoremmille ikäpolville suuri palvelus ja hakekaa tanssimaan vain omaa ikäpolvea, kun me nuoremmatkin usein haluamme tanssia vain oman ikäpolven kanssa, kiitos. Eri asia on hakea takaisin, jos joku nuori ikäpolvi hakee ensin, mutta silloin se yksi kahden biisin tanssi pitää riittää vanhemmalle ikäpolvelle, ettei tartte väkisin yrittää omii koko illaksi tai koko iltaa roikkuu nuorempien ikäpolvien perässä.


      • Itsestäänselvyys
        PistääVihaksi kirjoitti:

        Tämän tanssikaverin oli tarkoitus näyttää mulle se papparainen, mutta se katosi. Kyllä mä todellakin käyn ahdistelijoille antamassa suoraa palautetta, jos tanssikaveri haluaa mun käskevän jättää se rauhaan. Tanssikaverikin on sanonut että on ihan ok pelkästään tanssia minkä ikäisen kanssa vaan, mutta ei koko iltaa vanhemman ikäpolven kanssa ja olen kuullut monelta muultakin nuoren ikäpolven daameilta että vanhemmille ukoille ei riitä yksi tanssi, vaan aletaan hakee ja omii samaa daamia koko illan aikana ja montakin kertaa ahdistaa kaikenlaisilla ehdotteluilla. Itsekkään en tykkää kovin hyvää että vanhemmat ikäpolven naiset tulee hakee mua silloin tanssiin, kun sattuu olee paikanpäällä paljonkin oman ikäpolven daameja ja silloin naistenhaulla haluan että mua hakee joko oman ikäpolveni daami tai sitten mielummin ei ollenkaa, kun joku vanhempi ikäpolven nainen. Huomenna 25.5 Pavilla saattaa olla luvassa nuorten ilta, kun on ensikertalaisten tanssit. Tehkää te vanhemmat sedät ja tädit meille nuoremmille ikäpolville suuri palvelus ja hakekaa tanssimaan vain omaa ikäpolvea, kun me nuoremmatkin usein haluamme tanssia vain oman ikäpolven kanssa, kiitos. Eri asia on hakea takaisin, jos joku nuori ikäpolvi hakee ensin, mutta silloin se yksi kahden biisin tanssi pitää riittää vanhemmalle ikäpolvelle, ettei tartte väkisin yrittää omii koko illaksi tai koko iltaa roikkuu nuorempien ikäpolvien perässä.

        Voiskohan se olla ratkaisu että antaa pakit? Jos teillä molemmilla on sama ongelma niin tanssikaa keskenänne. Ei näistä itsestäänselvyyksistä tarvitse täällä avautua.


    • zzeb

      Joillakin papparaisilla ei oikein mopo pysy kaistalla. Valitettavaa mutta totta, ihmisen ikä on mikä on, mutta selkeästi nuorempien härnääminen on todella moukkamaista. Eri juttu jos vastapuoli kiinnostuu mutta useimmiten ei, joten jotain järkeä papparaisillekin toivoisi.

    • oma.ikä.paras.ikä

      Yksi syy tähän pappa-ilmiöön on myös monenlaiset kurssit. Siellä papoista
      kilpaillaan tanssittajana, kun nuorempia miehiä ei kursseilla ole.
      Näin luodaan vääränlaista kuvaa pappojen osaamisesta ja suosiosta.
      Kaikki toivovat lähinnä omanikäistä seuraa, mutta sitä ei aina
      löydy tanssipaikalta.

    • Nuorenikäpolvenmies

      Minulla on yksi tuttu vanhemman ikäpolven nainen facebook kaverina ja olemme tanssinut silloin tällöin yhden tai pari tanssia illassa. Vuosi sitten tämä vanhempi daami pyysi minua avecikseen johonkin juhliin. Vastasin että minulla on muita menoja. Oikeastaan en ollut edes kiinnostunut jonkun vanhemman ikäpolven aveciksi. Sitten tämä nainen laittoi viestissä surullinen hymiön. Tuntui vähän oudolta ja ihmettelin että miksei pyydä jotain oman ikäpolven miestä aveciksi. Sitten lähiaikoina tämä daami kertoi että on seurannut facebookilta mun matkapäivityksiä etelässä silloin tällöin ollessani ja ehdotti että hän lähtee jokukerta mukaani, kun hän ei oikein osaa vieraita kieliä. Totta puhuen alkoi ahdistamaan pelkkä ehdotus, sillä matkustan mielummin joko oman ikäpolven kanssa tai yksin. Vaikkei tämä vanhempi daami ole ehdottanut seksiin liittyvää tai muutenkaan lääppinyt, niin silti alkoi ahdistaa vanhemmassa daamissa kun just mua noin 20vuotta nuorempaa haluaa aveciksi ja just mun matkaseuraan haluaa ängetä mukaan. Se todellakin ahdistaa kun vanhempi vastakkainen sukupuoli tuppautuu liikaa nuorempien ikäpolvien seuraan.

    • hänestäeiolemieheksi

      Mikään ei ole sen surkuhupaisampaa kuin tämä, että mies alkaa syyttää papparaisia hirvittävistä nais ongelmistaan.

      • PistääVihaksi

        Siitä ei ole kysymys, vaan pistää vihaksi vanhemman ikäpolvien nuorten perässä roikkuminen. Jos tämä daami tykkäis siitä papparaisesta, niin tuskin alkais avautumaan että häntä ahdistaa vanhemman ikäpolven ukkelin seksuaaliset ehdottelut.


      • hurmuripapat
        PistääVihaksi kirjoitti:

        Siitä ei ole kysymys, vaan pistää vihaksi vanhemman ikäpolvien nuorten perässä roikkuminen. Jos tämä daami tykkäis siitä papparaisesta, niin tuskin alkais avautumaan että häntä ahdistaa vanhemman ikäpolven ukkelin seksuaaliset ehdottelut.

        Eikä kaikille mene perille, vaikka kuinka suoraan sanoisi mielipiteensä.
        Näitä "hyvällä itsetunnolla" varustettuja papparaisia on yllättävän
        paljon kaikkialla.


      • tuttiritaritahtoopesää

        Tyypillinen tutti-ritari sinä olet ja tytöt kyllä aistii sen: tyttöjä nimittäin naurattaa, kun sinä kuvittelet, että he eivät osaa pitää itsestään huolta.


      • Itseolet
        tuttiritaritahtoopesää kirjoitti:

        Tyypillinen tutti-ritari sinä olet ja tytöt kyllä aistii sen: tyttöjä nimittäin naurattaa, kun sinä kuvittelet, että he eivät osaa pitää itsestään huolta.

        Olet itse vanhempi itsestään liikaa luuleva. Sinä itse olet vanhempi nuorta leikkivä setä, joka lapsellisesti syyllistää nuorempia miehiä, jotka puolustaa ikäisiään daameja vanhemmilta ahdistelevilta sediltä, joka sinä itse olet. Vanhemmille tiedoksi että jos nuoret ei hae teitä tanssimaan, niin he ovat kiinnostunut ikäisistään eikä teistä vanhemmista nuoria leikkivistä sedistä.


      • PistääVihaksi

        Ja te jotka tässä keskustelussa vanhempia ahdistelijapapparaisia puolustatte, olette itsekin nuorten perään ja nuoria kyttääviä ja ahdistelijapapparaisia, jotka hakee vain nuorta seuraa, kun ei pysty hyväksymään omaa vanhenemista ja ei todennäköisesti itsellä ollut nuorena tarpeeksi säpinää.


      • standardikuvioauttaa
        tuttiritaritahtoopesää kirjoitti:

        Tyypillinen tutti-ritari sinä olet ja tytöt kyllä aistii sen: tyttöjä nimittäin naurattaa, kun sinä kuvittelet, että he eivät osaa pitää itsestään huolta.

        Suosittelen keskustelun avaajalle standardikuvioitten ja lajinmukaisen vientiseuraamisen päivittäistä reenaamista. Nimittäin standardikuviot ja lajinmukainen vienti saattaisi ratkaista osan keskustelun avaajan hirvittävistä nais ongelmista nimittäin ne, jotka näyttävät liittyvän siihen, että häntä nuoremmat ja hänen ikäisensä tytöt tanssivat mieluummin hieman vanhempien miesten kanssa: juuri tuon ikäiset ja siitä ylöspäin tytöt ovat tunnetustikin satsanneet sievoisia summia standardikuvioihin ja lajinmukaiseen vientiseurantaan, jolloin keskustelun avaajan mahdollisuudet päästä edes tanssimaan juuri tuon ikäisten tyttöjen kaa paranisivat standardikuvioitten opettelun myötä hieman.


    • Tienpäätäkohti

      Missähän iässä nämä nuoretnaiset alkaa kiinnostaan uudestaan miestä?
      Pystykö tästä päätteleen miehestä jotain?
      "Eikö seksi enään kiinosta"
      "Tajuaa olevansa tiensä loppu päässä ja alkaa kaipaan omaa nuoruuttaan."
      "On dementoitunut eikä tajua omaa ikäänsä." (Esim. luulee jotain nuorta neitoa 50 vuotta sitten tavanneeseen naapurikylän Liisaan. Ensirakkauteen.)

      Onneksi itseäni ainakin vielä kiinostaa seksi, enkä kaipaile ex:sijäni.
      Hmm. Polunpää alkaa kyllä kohta häämöttään ja kun sen erotan iskenkö kiinni näihin nuoriin? Vai tarviiko tämä perferssi tapa nämä kaikki?
      Liittyykö tähän jotain muuta epänormaalia? Onko tähän mitään lääkitystä olemassa?
      Voiko tätä millään ennaltaehkäistä? Hyvillä elämäntavoilla, ruokavaliolla?

      Me keski-iläiset vanhetaan kaiken aikaa, kuten Te nuoremmatkin. Välillä vauhti on "teillä" niin hurjaa että pelkään lapsieni menevän kohta ohi. Tässäkö se juttu on? Omat lapset vanhenee ja täyttää 50,silti luullaan itse olevamme 30 v. Ollaanhan sitä joskus oltu, silloin vaan pelas vielä muistikin, kuten myös kulli, eikä tarvinnut haikailla exsiään. Tiesi mitä vuotta eletään ja muisti syntymäaikansa. Pysty peilikuvastaan päätteleen omanikänsä.

      Näitä asioita kun alkaa miettiin. Ei ole ihme jos ja kun nuoret neidot säälistä tanssii pappojen kanssa.

    • miettikääpäsitä

      Kun pappojen jalat eivät enää pelitä, niin eipä siellä lavoilla taida olla
      enää tanssittajia neitokaisille. Eikä muillekaan daameille.

    • eivoiyleistää

      Poikkean vähän varsinaisesta aiheesta. Tulee mieleen myös yksin jääneet ikääntyvät ja
      liikuntakykyiset henkilöt. Monet heistä menevät lavoille ja tanssipaikoille etsimään
      vaihtelua ja tanssiseuraa. Tiedän useita, jotka tanssivat kaikenikäisten kanssa ja vain
      tanssimielessä.

      • PistääVihaksi

        Vain tanssimielessä kaikenikäisten kanssa on eri juttu. Mutta kaikenlainen nuorten ahdistelu, lääppiminen ja nuorten iskeminen on liikaa vanhemmilta ikäpolvilta.


      • Iskeeneitoja
        PistääVihaksi kirjoitti:

        Vain tanssimielessä kaikenikäisten kanssa on eri juttu. Mutta kaikenlainen nuorten ahdistelu, lääppiminen ja nuorten iskeminen on liikaa vanhemmilta ikäpolvilta.

        Sinulla on joku paha vika kaalissa. Papparaisten syytä ei ole se että et ole koskaan ollut naisen kaa silleen jutuista päätellen et koskaan tule olemaankaan

        Runkkaile äläkä mieti mi


      • PistääVihaksi
        Iskeeneitoja kirjoitti:

        Sinulla on joku paha vika kaalissa. Papparaisten syytä ei ole se että et ole koskaan ollut naisen kaa silleen jutuista päätellen et koskaan tule olemaankaan

        Runkkaile äläkä mieti mi

        Itse et ole ollut silleen. Runkkaile ite.


    • paappa70

      Täytyyppä korottaa tarjousta, auto ja etelänmatka, jokohan irtoaa?

      • Typykkäeilähtenyt

        Viime kesänä eräs tarjosi maailmanympärimatkaa. Piti pian päättää. Tarjous oli vain tunnin voimassa.


      • Miljoonaegee

        Siihen vielä miljoona euroa käteistä daamille, niin eiköhän sitten suostu, jos se tyttö oppii tykkäämään vanhemmista papoista rahan takia, jos se tyttö on muuten köyhä. Kyllähän tosiköyhät voi oppii tykkäämään vanhemmista vain jos saa rahaa ja silloin ei köyhän tarvitse edes hakea töitä, kun rikas pappa elättää tytön. Varsinkin silloin tyttö voi myös suostua jopa vaimoksi, jos pappa jättää tytölle lisäksi miljoonaperinnön sillä totuus on se että nuorella tytöllä on enemmän vuosia elinaikaa, kun vanhalla papparaisella. Varsinkin silloin ei tiedä miten vähän on lisäksi papparaisella elinaikaa, jos köyhällä tytöllä on kiire saada se miljoonaperintö, esim jos tyttö vaikka yrittää yrittää saada papan pian hengiltä, esim jotenkin myrkyttämällä tai mitä tyttö keksiikään...... Siitä vaan ostamaan nuorelle tytölle kallein auto mitä löytyy, kaikista kallein etelänmatka mitä löytyy ja tytölle mijoona käteistä.


    • EiAhdista

      Miksi tämä tyttö ei anna kyseisellä ja muille ahdistaville papparaiselle pakkeja?

      Ei helvetti ole mitään velvollisuutta tanssia jonkun kanssa jos se ahdistaa.

      • Typykkäeilähtenyt

        Jos tuntematon papparainen hakee, hänestä ei etukäteen tiedä, millaisia ehdotuksia tanssin kuluessa saa. Naama muistiin ja seuraavalla kerralla pakit.


      • Aiwan
        Typykkäeilähtenyt kirjoitti:

        Jos tuntematon papparainen hakee, hänestä ei etukäteen tiedä, millaisia ehdotuksia tanssin kuluessa saa. Naama muistiin ja seuraavalla kerralla pakit.

        Ja lisäksi myös liikaa nuorten perässä olevien papparaisten naama muistiin nuoremmille miehille, jotka ei oikein hyvää tykkää vanhemmista nuorta leikkivästä keski-ikäisestä/vanhasta papparaisesta äijänkäppyrästä. Sillä nuoremmat miehet ei oikeen tykkää hyvää, kun vanhat sedät ja papparaiset rupee leikkii liikaa nuorta ja kuvittelee itsestään niin nuoreksi että voi aivopestä liian nuoren tytön koko illan seuraksi, kun kuvittelee että oman ikäiset rouvat on koko illan seuraksi liian vanhoja!! Pahimmassa tapauksessa nuoret miehet soittavat vielä pahempia kavereita tanssien ulkopuolelle venaamaan, sillä varsinkin nämä kaverit voivat vihata vielä pahemmin liian nuorista tykkäävistä sedistä ja papoista, jotka jopa tykkäävät liikaa ahdistella nuoria tyttöjä. Jos minä itse olisin vanhempi setä tai papparainen ja olisin omassa nuoruudessa saanut tarpeeksi naista, niin silloin keskittyisin oman ikäpolven daameihin ja nuorempia hakisin vain ja ainoastaan tanssimaan vaikka kädenalitansseja ja hitaisiin hakisin vain omaa ikäpolvea. ;) Näin toimii viisaat vanhemmat tyypit. ;)


      • Paappakin
        Aiwan kirjoitti:

        Ja lisäksi myös liikaa nuorten perässä olevien papparaisten naama muistiin nuoremmille miehille, jotka ei oikein hyvää tykkää vanhemmista nuorta leikkivästä keski-ikäisestä/vanhasta papparaisesta äijänkäppyrästä. Sillä nuoremmat miehet ei oikeen tykkää hyvää, kun vanhat sedät ja papparaiset rupee leikkii liikaa nuorta ja kuvittelee itsestään niin nuoreksi että voi aivopestä liian nuoren tytön koko illan seuraksi, kun kuvittelee että oman ikäiset rouvat on koko illan seuraksi liian vanhoja!! Pahimmassa tapauksessa nuoret miehet soittavat vielä pahempia kavereita tanssien ulkopuolelle venaamaan, sillä varsinkin nämä kaverit voivat vihata vielä pahemmin liian nuorista tykkäävistä sedistä ja papoista, jotka jopa tykkäävät liikaa ahdistella nuoria tyttöjä. Jos minä itse olisin vanhempi setä tai papparainen ja olisin omassa nuoruudessa saanut tarpeeksi naista, niin silloin keskittyisin oman ikäpolven daameihin ja nuorempia hakisin vain ja ainoastaan tanssimaan vaikka kädenalitansseja ja hitaisiin hakisin vain omaa ikäpolvea. ;) Näin toimii viisaat vanhemmat tyypit. ;)

        Sinulle naiset ovat kaukainen haave joka jutuista päätellen ei käy ikinä toteen
        Voit toki katsella kun papparaiset fiilistelee haaveittesi kanssa


    • remu

      Antaa mennä papat-
      paa papparipa -paa pappalupa

      jos on snygi friidu - nii kiinni vaa ja helmaa ylöspäin -get on

      ajakoon mummot potkurollaattorilla

      oottekste muuten huomanneet että seitkytvuotiaat on maailmalla aika stydiä kamaa
      nuorta gimmaa pyörii ympärillä -nii että päät kolisee yhteen

      esim herrat sauli n ja donald t

      ja meitsi

      • remu

        ,,,ja danny - reetukin vielä sinnittelee mukana - papoilla jytisee puntissa

        uugibuugi skipadababumbum


      • eimitäänuutta
        remu kirjoitti:

        ,,,ja danny - reetukin vielä sinnittelee mukana - papoilla jytisee puntissa

        uugibuugi skipadababumbum

        Ilmeisesti Pavilla on "vääränlaisia" pappoja.

        Jos papalla on omaisuutta -kuuluisuutta tarpeeksi niin vientiä riittää.
        Silloin ei papan tarvii juosta kenenkään perässä vaan naiset juoksee papan perässä.

        Tämähän on nähty maailman sivu AINA miljonäärille -rokkikukolle - filmitähdelle tms kuuluisuudelle löytyy nuori nainen kainaloon ja näitä tuppaa sinne oli pappa miten rypistynyt ja koukkuselkäinen tahansa,

        Tavispappa joka tulee sinne lavalle käytetyllä corollalla - on "likainen vanha setä" jos vilkuilee nuorempia päinkään

        Kun taas julkkismiljonääri on charmantti viriili vetreä nuorekas harmaa pantteri.

        Erään nosturiyhtiön perustaja/omistaja kun kävi vielä lavoilla vanhoillapäivillään - niin kyllä hakijoita riitti - nuorempiakin ,, tuskin johtui ulkonäön vetovoimasta.

        Naiset menee sinne missä on rahaa/valtaa/kuuluisuutta se vetää niitä kuin kärpäspaperi kärpäsiä.


      • Heebooo
        eimitäänuutta kirjoitti:

        Ilmeisesti Pavilla on "vääränlaisia" pappoja.

        Jos papalla on omaisuutta -kuuluisuutta tarpeeksi niin vientiä riittää.
        Silloin ei papan tarvii juosta kenenkään perässä vaan naiset juoksee papan perässä.

        Tämähän on nähty maailman sivu AINA miljonäärille -rokkikukolle - filmitähdelle tms kuuluisuudelle löytyy nuori nainen kainaloon ja näitä tuppaa sinne oli pappa miten rypistynyt ja koukkuselkäinen tahansa,

        Tavispappa joka tulee sinne lavalle käytetyllä corollalla - on "likainen vanha setä" jos vilkuilee nuorempia päinkään

        Kun taas julkkismiljonääri on charmantti viriili vetreä nuorekas harmaa pantteri.

        Erään nosturiyhtiön perustaja/omistaja kun kävi vielä lavoilla vanhoillapäivillään - niin kyllä hakijoita riitti - nuorempiakin ,, tuskin johtui ulkonäön vetovoimasta.

        Naiset menee sinne missä on rahaa/valtaa/kuuluisuutta se vetää niitä kuin kärpäspaperi kärpäsiä.

        Aamen totta joka sana ei siinä Finninaamat pyristele


      • huumoripelastaa
        Heebooo kirjoitti:

        Aamen totta joka sana ei siinä Finninaamat pyristele

        Jos jotkut nuoremmat naiset tykkää papoista se heille suotakoon, paksulla
        lompakolla tai ilman. On myös ihan kivoja pappoja, joilla on hauskat jutut.
        Aika monella nuorella naisella on myös huumorintajua senverran, ettei kaikesta
        tarvitse loukkaantua. Itse olen törmännyt moneen aika hauskaan pappa-
        ikäiseen.


    • tanssiasiellataalla

      Minäkin olen tavannut ihan kivoja pappoja, vievät rauhallisesti ja juttelevat mukavia ja hakevat vain kerran. Ilahduttavat iltaani, että pääsen tanssimaan. Ei haittaa yhtään koska erilaiset ihmiset ovat mielenkiintoisia ja pidän tanssimisesta.

      Kerran maalla yksi pappa oli ihan vaivaantunut, kun hain naistentanssilla sellaisia ketä ei ollut pahemmin haettu. Hän vähän varovaisesti totesi:Voisit olla tyttäreni. Ja äänensävy oli sellainen, että koki tanssimisen vaivaannuttavaksi. Eli meitä on joka lähtöön.

    • perusfoksaaja

      Reetukin kolmen naisen kanssa Thaimaassa, kyllä sen verran ikäeroa saa olla.
      Reetu on kovaa kamaa, siinä nuorella tytöllä tekee mieli.

    • roskaPostiiii

      On hyvä että noteeraat toisten kavereiden kokemukset , mutta onko mitään minkä olet kokenut toeksi ? Siis omia kokemuksia , ei kummin serkun tuttavan .

      • PistääVihaksi

        Kyllä on. Annoin yhdelle mummolle pakit, joka jatkuvasti haki mua tanssimaan myös miesten haulla. Kun huomasin että tämä mummu oli hakenut mua yli puolet illasta tanssimaan kädenali tansseja ja lattareita, niin päätin että tuon vanhemman ikäpolven kanssa en enää tanssi. Ei myöskään sitäpaitsi ollut mummolla edes kunnolla rytmitajua. Ensin yritin hyvällä kävellä poispäin, kun mummo käveli kohti. Kun mummo sai minut yllätettyä ilmestyttyään jostain tyhjästä, niin sanoin suoraan "Ei kiitos. Olet hakenut mua yhden illan aikana yli puolet illasta tanssimaan ja se ahdistaa mua, kun olet muutenkin vanhempi ikäpolvi ja tanssin mielummin ikäisteni kanssa. Mä pyydän kauniisti että älä hae mua enää tai joudun antaa sulle pakit, kiitos".


      • enolenähnyt

        Pavillako näin päällekäypiä mummuja ja pappoja käy tanssimassa?
        Itse en ole joutunut ahdistelluksi, enkä myöskään huomannut
        näitä tapauksia. Ja käyn Pavilla aika usein.


      • täyttäfuulaa
        PistääVihaksi kirjoitti:

        Kyllä on. Annoin yhdelle mummolle pakit, joka jatkuvasti haki mua tanssimaan myös miesten haulla. Kun huomasin että tämä mummu oli hakenut mua yli puolet illasta tanssimaan kädenali tansseja ja lattareita, niin päätin että tuon vanhemman ikäpolven kanssa en enää tanssi. Ei myöskään sitäpaitsi ollut mummolla edes kunnolla rytmitajua. Ensin yritin hyvällä kävellä poispäin, kun mummo käveli kohti. Kun mummo sai minut yllätettyä ilmestyttyään jostain tyhjästä, niin sanoin suoraan "Ei kiitos. Olet hakenut mua yhden illan aikana yli puolet illasta tanssimaan ja se ahdistaa mua, kun olet muutenkin vanhempi ikäpolvi ja tanssin mielummin ikäisteni kanssa. Mä pyydän kauniisti että älä hae mua enää tai joudun antaa sulle pakit, kiitos".

        ja sitten mä heräsin .. untahan se vaan oliki

        Olin nukahtanu tietokoneen ääreen ,,


      • PistääVihaksi
        enolenähnyt kirjoitti:

        Pavillako näin päällekäypiä mummuja ja pappoja käy tanssimassa?
        Itse en ole joutunut ahdistelluksi, enkä myöskään huomannut
        näitä tapauksia. Ja käyn Pavilla aika usein.

        Kerroin vain totuuden mitä tanssikaveri kertoi mulle ahdistelustaan. Lisäksi yksi tyhmä vanhempi ukko kiusaa täällä netissä yhtä nuorempaa miestä jota vihaa, jos huomaa että joku nainenkin kertoo ahdistelustaan tässä palstalla, niin ukko väittelee että nuorempi mies on tekeytynyt naiseksi ja keksii vaikka mitä ja vanhemman ukon yhdestä nuoremman selkeen tuntomerkkien selostuksesta on tehty rikosilmoitus kunnianloukkauksesta ja uhri tulee vaatimaan isot korvaukset, ainakin saman summan, jonka vanhempi jopa aikanaan röyhkeesti kiristi nuoremmalta. Sitäpaitsi siitä ahdistelija papparaisesta ei ole kerrottu täällä tuntomerkkejä, mutta kumminkin yksi vanhempi lapsellinen ukko kertoo nuoremmasta tuntomerkkejä ja nyt jopa itsekin kiusaa nuorempaa, vaikka on aikanaan omasta mielestään tullut kiusatuksi! Nyt on nuoremman vuoro vaatia rahaa korvaukseksi!


      • Tohtoriin
        PistääVihaksi kirjoitti:

        Kerroin vain totuuden mitä tanssikaveri kertoi mulle ahdistelustaan. Lisäksi yksi tyhmä vanhempi ukko kiusaa täällä netissä yhtä nuorempaa miestä jota vihaa, jos huomaa että joku nainenkin kertoo ahdistelustaan tässä palstalla, niin ukko väittelee että nuorempi mies on tekeytynyt naiseksi ja keksii vaikka mitä ja vanhemman ukon yhdestä nuoremman selkeen tuntomerkkien selostuksesta on tehty rikosilmoitus kunnianloukkauksesta ja uhri tulee vaatimaan isot korvaukset, ainakin saman summan, jonka vanhempi jopa aikanaan röyhkeesti kiristi nuoremmalta. Sitäpaitsi siitä ahdistelija papparaisesta ei ole kerrottu täällä tuntomerkkejä, mutta kumminkin yksi vanhempi lapsellinen ukko kertoo nuoremmasta tuntomerkkejä ja nyt jopa itsekin kiusaa nuorempaa, vaikka on aikanaan omasta mielestään tullut kiusatuksi! Nyt on nuoremman vuoro vaatia rahaa korvaukseksi!

        Joi joivoi meeppäs takas hoitoon tarkistavat lääkityksesi kuntoon


      • Niinsinä
        Tohtoriin kirjoitti:

        Joi joivoi meeppäs takas hoitoon tarkistavat lääkityksesi kuntoon

        Voit mennä itse hoitoon!


      • Humppaajateiniäjuksaa
        Niinsinä kirjoitti:

        Voit mennä itse hoitoon!

        Olet tyypillinen vainoharhaisia elävä tinnerin imbbaaja. he juuri kuten sinäkään et huomaa sairauttasi
        Muut kyllä huomaa


      • Itseolet
        Humppaajateiniäjuksaa kirjoitti:

        Olet tyypillinen vainoharhaisia elävä tinnerin imbbaaja. he juuri kuten sinäkään et huomaa sairauttasi
        Muut kyllä huomaa

        Sairas ukko olet itse! Varsinkin oli yhdeltä ukolta lapsellista käytöstä tanssikursseilla, kun solvasi yhtä naista oikein huutamalla ettei tanssi ton kanssa ja oikein oli että lapsellinen ukko lensi ulos kursseilta. Eipä ollut ihan mallikäytöstä vanhemmalta ukolta kurssilla.


    • Aikoinaan koti kylällä opetettiin että ei on ei. Eikä sitä tarvitse perustella.
      Tietenkin haen sitä tanssimaan joka tanssii itseni kaltaisten kanssa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3598
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1692
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1337
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      147
      1213
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      53
      827
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe