Haluaisin kirjoittaa.

önskemol

No, sen kuin kirjoitat, sanotte.

Viisastelemaan keskustelu on osapalstan typeryyttä, joka on tänne pesiytynyt. Junttilan tuvan seinä on putipuhdas tähän verrattuna.

Olen yrittänyt niin runoa kuin proosa. Runoista joku on pitänyt jopa paljon. Jotain pientäpakinaakin olen yrittänyt, mutta tuollainen katsotaan osaamiskilpailuksi, jonka tulee loppua. Ruotsin kielen viha, Paavo Väyrysen ylistys ja Huhtasaaren haukkuminen ovat tämän palstan ylintä hyvää. Niinkö?

Ole sitten täällä yrittämässä! Missä se mainio Makriinakin luuraa?

6

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sini-s

Paljon tosin oivallat vallinneesta ilmapiiristä, - mutta omaa osuuttasi et taida enään kyetä näkemään.
      Varmaan nautit M :n selkeästä ulosannista, hieman samantyyppisyyttä teissä onkin.
      Mutta muuten et naisen sielunelämää taida paljoakaan omilta tarpeiltasi huomioida.
      Jotkuthan vetäytyvät kauas tajutessaan milloin ajattelemattoman, naisia loukkaavan tyylin, tai karkean kielenkäyttönkin joskus.

Niin kirjoittaa haluat ymmärrettävästi. Miksipä ei, mutta muutamaa asiaa käsittelisin omasta näkökulmastani.
      Ei minun mieleeni ole tullut kirjoittamisessa mikään kilpailu ? yleensä ei missään asiassa elämässäni ? Miksi ihmeessä niin koetaan.
      Oman sijoituksenko varmistus muiden silmissä... eikö oma tietoisuus kirjoittamisen laadusta tai hauskuudesta eläytyä sitten riitä , itsetunnon rakentamiseen ?
      Minulle se on riittänyt,... , ja uskon jokaisen itsenäisen ihmisen olevan oman onnensa seppä.

• sinäitteaina

Miten voit muutaman sanan perusteella tuota önskemolia Makriinaan verrata ? Vai oletko se sinä itse, sinähän leikit moster Mallaa ja aina niistä ruottinkielisistä ihannoiden puhut. Olethan sinä sentään yleisön pyynnöistä huolimatta taas tilittämässä elämäntarinaasi, ihan pyytämättä.

• kehukaa-ruunea

Ruunehan se taas valittaa ja sini-sirkku lohduttaa.

• Helpohkoa

Aloittaja on huomannut miksi pöytälaatikko täyttyy . Sehän piilottaa arvostelevalta yleisöltä kaiken .

• lukijajakokija

Niin haluan/halusin/haluaisin minäkin ja kirjoitan/kirjoitin/kirjoittaisin myös tänään, eilen ja huomenna.
      Halusin laskea montako tekstiä olen koneellani kirjoittanut, sain lukemaksi vielä koneen tiedostoissa olevat :
      48,8 Mt (51 175 424 tavua)
      17 709 tiedostoa, 998 kansiota
      Kansio luotu: ‎5. ‎lokakuuta‎ta ‎2010, ‏‎12:03:04

Irrallisella LACIE kovalevylle tekstitiedostoja siirsin juuri eilen 109,6 Mt koska kone jo hidasteli ja katsoin aiheelliseksi siirtää tekstiä.
      Tämä on vain yksi kone:
      Näitä on käytössäni viisi kappaletta, eri vuosina käyttöön otettuja, mutta edelleen käytän neljää.
      Halusin kirjoottaa ja haluaisin kirjoottaa, mutta vain lukijat ovat arvostelleet sen mikä ei ole pöytälaatikossa!
      Kriitikoilla on oma tehtävänsä arvioida sisältöä ja laajuutta.
      Itselleni merkitsee kirjoittaminen enemmän kuin leipä.

Aloittaja, kun haluat, niin kirjoita, ettei jää sanomatta se mitä halusit kirjoittaa.

• Kirjoittajat ovatkin vähentyneet, mikäli olen oikeita jälkiä seurannut.

Halutkaa nyt ihmeessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      61
      5497
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      259
      3614
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      286
      3518
    4. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      41
      3412
    5. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      304
      2726
    6. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      337
      2040
    7. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      74
      2011
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      151
      1868
    9. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      37
      1475
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1215
    Aihe