No, sen kuin kirjoitat, sanotte.
Viisastelemaan keskustelu on osapalstan typeryyttä, joka on tänne pesiytynyt. Junttilan tuvan seinä on putipuhdas tähän verrattuna.
Olen yrittänyt niin runoa kuin proosa. Runoista joku on pitänyt jopa paljon. Jotain pientäpakinaakin olen yrittänyt, mutta tuollainen katsotaan osaamiskilpailuksi, jonka tulee loppua. Ruotsin kielen viha, Paavo Väyrysen ylistys ja Huhtasaaren haukkuminen ovat tämän palstan ylintä hyvää. Niinkö?
Ole sitten täällä yrittämässä! Missä se mainio Makriinakin luuraa?
Haluaisin kirjoittaa.
6
153
Vastaukset
- sini-s
Paljon tosin oivallat vallinneesta ilmapiiristä, - mutta omaa osuuttasi et taida enään kyetä näkemään.
Varmaan nautit M :n selkeästä ulosannista, hieman samantyyppisyyttä teissä onkin.
Mutta muuten et naisen sielunelämää taida paljoakaan omilta tarpeiltasi huomioida.
Jotkuthan vetäytyvät kauas tajutessaan milloin ajattelemattoman, naisia loukkaavan tyylin, tai karkean kielenkäyttönkin joskus.
Niin kirjoittaa haluat ymmärrettävästi. Miksipä ei, mutta muutamaa asiaa käsittelisin omasta näkökulmastani.
Ei minun mieleeni ole tullut kirjoittamisessa mikään kilpailu ? yleensä ei missään asiassa elämässäni ? Miksi ihmeessä niin koetaan.
Oman sijoituksenko varmistus muiden silmissä... eikö oma tietoisuus kirjoittamisen laadusta tai hauskuudesta eläytyä sitten riitä , itsetunnon rakentamiseen ?
Minulle se on riittänyt,... , ja uskon jokaisen itsenäisen ihmisen olevan oman onnensa seppä. - sinäitteaina
Miten voit muutaman sanan perusteella tuota önskemolia Makriinaan verrata ? Vai oletko se sinä itse, sinähän leikit moster Mallaa ja aina niistä ruottinkielisistä ihannoiden puhut. Olethan sinä sentään yleisön pyynnöistä huolimatta taas tilittämässä elämäntarinaasi, ihan pyytämättä.
- kehukaa-ruunea
Ruunehan se taas valittaa ja sini-sirkku lohduttaa.
- Helpohkoa
Aloittaja on huomannut miksi pöytälaatikko täyttyy . Sehän piilottaa arvostelevalta yleisöltä kaiken .
- lukijajakokija
Niin haluan/halusin/haluaisin minäkin ja kirjoitan/kirjoitin/kirjoittaisin myös tänään, eilen ja huomenna.
Halusin laskea montako tekstiä olen koneellani kirjoittanut, sain lukemaksi vielä koneen tiedostoissa olevat :
48,8 Mt (51 175 424 tavua)
17 709 tiedostoa, 998 kansiota
Kansio luotu: 5. lokakuutata 2010, 12:03:04
Irrallisella LACIE kovalevylle tekstitiedostoja siirsin juuri eilen 109,6 Mt koska kone jo hidasteli ja katsoin aiheelliseksi siirtää tekstiä.
Tämä on vain yksi kone:
Näitä on käytössäni viisi kappaletta, eri vuosina käyttöön otettuja, mutta edelleen käytän neljää.
Halusin kirjoottaa ja haluaisin kirjoottaa, mutta vain lukijat ovat arvostelleet sen mikä ei ole pöytälaatikossa!
Kriitikoilla on oma tehtävänsä arvioida sisältöä ja laajuutta.
Itselleni merkitsee kirjoittaminen enemmän kuin leipä.
Aloittaja, kun haluat, niin kirjoita, ettei jää sanomatta se mitä halusit kirjoittaa. Kirjoittajat ovatkin vähentyneet, mikäli olen oikeita jälkiä seurannut.
Halutkaa nyt ihmeessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261718Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121319Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701