Kohta täytän 15v ja mietin kannattaako ostaa uusi vai käytettt mopo
Uusi vai käytetty
3
1724
Vastaukset
- osta_käytetty
kannattaa ostaa 3-4vuotta vanha mopo.. joka on huollettu hyvin.. kaikki Rikkoontuva on jo hajonnut ja vaihdettu uuteen.. (tehdas asennus "paskat" osat poistettu ja vaihdettu hyvä laatusiin).
jos uusi maksaa 1200e, niin käytetty n.650e (3vuotta vanha) kunnossa oleva kuin uusi...
-täydellinen huolto ohjekirjat saa ilmaiseksi netistä yli 3vuotta vanhoihin mopoihin!
Ja katso mopowiki sivulta aina mitä sanotaan moposta mitä olet ostamassa.. - Mä.tein.näin
Käytetty ilman muuta. Tunnettua merkkiä - saat varaosia ja huoltoa tarvittaessa. Jos vuoden päästä kyllästyt, niin ei putoa hinta niin kuin uudessa käy.
- motovaari61
Mikä oikea uusi mopo maksaa 1200€? 3000ja plus, alkaa niiden hinnat. käytetty toki kandee ostaa, liikkeestä lähinnä, niin saattaa olla takuutakin, tai onkin, eikä ole kaikenmaailman viriosilla rikottu romu. Kavereiden virittämät romut kannattaa kiertää kaukaa, eikä liioin päästää heistä ketään räpläämään sun mopoos. Tarpeeksi lujaa kuklkevan, saa aikanaan, kun saa mp-kortin, ja niin edespäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584