Löytyykö jostain Ford Zephyr luonnossa? Tahtoo nähdä.
Ford Zephyr
15
2392
Vastaukset
- Hahhah!
Lapsuuteni/nuoruuteni kotipaikkakunnan säästöpankin kakkosmiehellä oli moinen automobiili 1960-luvulla. Pieni mutta säälittävä mies, 'iso' auto - aika huvittava yhdistelmä.
Miksi oikein tahtoisit nähdä moisen auton 'luonnossa'. Itse auto sen enempää kuin käyttäjätkään tuskin aiheuttavat kenellekään minkäänlaisia väristyksiä!- Auto
Hieno auto kaikessa rumuudessaan. Toisiin se vaan vetoaa...Meillä oli kaveriden kanssa 80-luvulla Zephyr ja vieläkin kaipaan sitä...
- sumppi-1
nimimerkille "Hahhah!":
"Että oikein tsephyyri?
Lapsuuteni/nuoruuteni kotipaikkakunnan säästöpankin kakkosmiehellä oli moinen automobiili 1960-luvulla. Pieni mutta säälittävä mies, 'iso' auto - aika huvittava yhdistelmä.
Miksi oikein tahtoisit nähdä moisen auton 'luonnossa'. Itse auto sen enempää kuin käyttäjätkään tuskin aiheuttavat kenellekään minkäänlaisia väristyksiä!"
Varmaankaan jotkut 60-luvun kotipaikkakuntasi ikävät lapsuusmuistot eivät aina ja välttämättä sellaisenaan sovellu 2010-luvulla vanhojen autojen harrastajien keskusteluun. Jos joku 2010-luvulla vaikkapa Zephyriä harrastaa ei kyse kai ole siitä helpoimmasta tiestä jonkin sortin oletettuun pullisteluun.
Vanhoja autoja (tai ylipäänsä mitä hyvänsä) voi taltioida ja harrastaa ihan omaksikin iloksi - riippumatta muiden väristyksistä tai niiden puuttumisista. Harrastatko itse jotakin (tai: mitään) ainoastaan aiheuttaaksesi väristyksiä ja arvostusta - ja kaiken aikaa suorastaan omaksi harmiksesi?
- ippe
Auto on tosin raato vuosimallia 56. Sen on uutena ostanut Nils Karpi Maarianhaminasta. Rekisteri numero Ål-1358 Löytyy alkuperäinen rekisterikirja kuin myös vino pino luovareita. yritin sitä takavuosina kaupitellakkin, mutta ei silloin löytynyt sopivaa uhria. Auto on varustettu 6 moottorilla, joka on myös ehjä kuten muukin tekniikka. Moottori vaihteisto ja perä on tälläkin hetkellä sisätiloissa. Jos oikein kovasti alkoi himottamaan niin auto on Haminassa. 0400-656442
- Zep_hyr
Kevät on kiireinen, kesä-heinäkuussa pääsen katsomaan. Otan sitten yhteyttä. Kiitos.
- Foordeilija
Onko Zephyrisi mallia Six ? Sellainen iso pallukka, kaksivärisenä ? Mitäpä pyynti ?
- ippe
Foordeilija kirjoitti:
Onko Zephyrisi mallia Six ? Sellainen iso pallukka, kaksivärisenä ? Mitäpä pyynti ?
Ei ole kallis. Aikoinaan taisi olla 84- kun sen löysin. olisko ison ballantais pullon maksanut.
- Foordeilija
ippe kirjoitti:
Ei ole kallis. Aikoinaan taisi olla 84- kun sen löysin. olisko ison ballantais pullon maksanut.
Olis hippasen lähempänä, niin hakisin samantien pois ! Ei sulta kuvia irtoaisi ?
- Foordeilija
ippe kirjoitti:
Jos on, panetko: [email protected] Kiitos !
- ippe
Foordeilija kirjoitti:
Jos on, panetko: [email protected] Kiitos !
täytyy vähän odotella, että lumet sulaa. Katsellaan keveemmällä. ei viitsisi pohrata.
- Foordeilija
ippe kirjoitti:
täytyy vähän odotella, että lumet sulaa. Katsellaan keveemmällä. ei viitsisi pohrata.
Mutta pidä mielessä.
- Foordeilija
Foordeilija kirjoitti:
Mutta pidä mielessä.
lumet sulaneet pirssin päältä ?
- Seppo Sepon Seppo
Kyllä lumet sulaneet jo monet vuodet.
- viiatti
naapurin pojalla oli 60- luvulla "sefyreitä." ajotyyli oli raaka, rautaa se ei säälinyt. mutkissa sepeli lensi. kun auton alustaan tuli vikaa. se ajoi auton ojaan kyljelleen, ja remppas siihen. oli meillä pikkupojilla ja kylän ämmillä ihimettelemistä!
- Anonyymi
Löytyy 4 Zephyr -63 , 6Zephyr-64. Zodiac-63.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029