Toimiva ohje uneen pääsemiseksi.

mies.burn.outin.jälkeen

Olen monia ohjeita uneen pääsemiseksi kokeillut. Viimeisimmän ja toimivimman sain vanhalta rouvalta eilenillalla.
Näin siinä menetellään. Mielikuvaharjoituksessa kuvitellaan nukkumaasento selällään pää itään, jalat länteen päin.
- Pyydetään voimaa ensin aivokuoreen
- sitten kurkun alueelle
- edelleen sydämen alueelle
- vielä maksan, munuaisten ja alavatsan alueille.

Kokeilin tätä aamulla herätessäni pissalle 05 aikoihin. Aloitin aina nuo alueet ylhäältä alas muutaman minuutin välein. Tunsin että väsyin. Nukahdin ennen 06.tta

11

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oit43

      Minä kävin sitä vanhaa rouvaa n*saisemassa! Anto hyvästi, vaikka oli pikkuisen väljä.
      Nukuin yön kuin tukki!
      Paras unilääke moneen viikkoon!
      Suosittelen kaikille r*nkkareille, joita on täällä pilvin pimein!

      • mies.burn.outin.jälkeen

        Toki tunnnistan sinut vanha r******ri. Etsit ja löysit ejakulointitien sadomasokistiselle perversiollesi. On totta että olet saanut kystä kyllin.
        Kaksitahoisen mielialasairauden lisäksi vielä eturauhassyöpäkin. Kun sun muijasikaan ei ymmärrä sinua - miten minä voisin?
        Sentään lopetit sen 22 senttisellä kalullasi kehumisen netissä jo vuosi sitten. Mitä sillä tekee sytostaattihoitojen jälkeen. Ota syanidia kapseli. ole mies kerrankin.

        Tiedän että unettomuus on paha riskitekijä. Tuo menetelmä, josta kirjoitin auttaa tosiaan unettomuuteen.


      • Onneton.erkki

        Niin sinä väität. Tosiasia on, ettei kukaan ole sentään NIIN höperö, että alkaa noita sinun huuhaaoppeja noudattamaan. Eihän, jukolauta, nukkumisesta tule mitään, kun pitää joka jumalanyö miettiä, että nousen viideltä tekemään outoja mielikuvaharjoitteitasi. On täällä ollut jos jonkinlaista tonttua, mutta sinä olet yliveto.


    • tressin.valvottama.henk

      Tosiaan. Onneton Erkki!
      Tulee vaan mieleen että olet pudonnut rattailta liian aikaisin matkalla tietystä hoitolaitoksesta. Eihän missään kerrottu, että että aloittaja heräsi tekemään omahoitoniksejään.
      Kun ihmisellä on univelkaa; ehkä työhön lähtökin tunnin parin päästä. Silloin toivoisi, että saisi vielä u u d e s t a a n unen päästä kiinni.
      Uudet niksikokeilut eivät ole suinkaan tonttuilua.

      • Vittuntunut

        No voi h*lvetti sentään! Että alat tekemään noita temppuja 2 tuntia ennen herätystä! No jo on varsinainen tonttu asialla! Eihän, jumalauta, kukaan työssäkäyvä nouse kurkkuaan sivelemään ennen ylösnousua. Mistä v*tusta näitä neropatteja syntyy kuin sieniä sateella? Kaikkia p*skoja ostoeväillä elätetään.


      • koska.jesse.tulee
        Vittuntunut kirjoitti:

        No voi h*lvetti sentään! Että alat tekemään noita temppuja 2 tuntia ennen herätystä! No jo on varsinainen tonttu asialla! Eihän, jumalauta, kukaan työssäkäyvä nouse kurkkuaan sivelemään ennen ylösnousua. Mistä v*tusta näitä neropatteja syntyy kuin sieniä sateella? Kaikkia p*skoja ostoeväillä elätetään.

        No just. Tota se KD-uskovaisuus oikeasti on. Heitetään sekin järki vähä narikkaan kun koneelle tullaan. Olet Eettisesti huteralla pohjalla.
        Lueskele sinä vaan vaan niitä uskovaisten höpinöitä pöpinöitä.
        Höpiset tunnustuksiasi uusien nimimerkkien takaa. Valitat että häiritset asiallisiakin viestejä. Tämä nimimerkkisi oli > trollien kuningas <. Kysynkin...


      • Edelleen.hattuuntunut

        Olisiko sinun aika mennä nukkumaan? Ja nukkua kunnon yöunet! Uskonnoĺlisille hörhöille on oma palsta. Hyvä Veli: unenpuutteesta se johtuu, että olet sekoittanut minut omiin höpsöihin mielikuviisi! Kauniita ja virkistäviä unia!


    • hsd

      Kaikki vinkit unen saamiseksi ovat tervetulleita ! Kiitos aloittajallekin.
      Ne, jotka eivät unettomuudesta kärsi, vaan mielensairauksista voinevat ystävällisesti mennä
      kyseisille palstoille kirjoittelemaan !
      Ehkä sairaus estää sen, että he eivät ymmärrä, että tämä osio koskee unettomuutta.

      • Pors432

        Unettomuus on seurausta liian helposta elämästä. Minä teen 12t työpäiviä; eipä unettomuus haittaa!


      • Hullu.hevonen

        Minä hihiihiih nukun hehheeh-eehhee kun hiihhih-hiih nukuttaa!ehhheeheihhi-hihiihiih ja herää ehheeh-heeh kun ei hohohh-hoihjaahaheh nukuta enäähihihiihhiih-jngngnngnhiih


      • mies.burn.outin.jälkeen
        Pors432 kirjoitti:

        Unettomuus on seurausta liian helposta elämästä. Minä teen 12t työpäiviä; eipä unettomuus haittaa!

        Ei välttämättä johdu helpoista elämän tavoista. Kun on jo valmiiksi romuna ja silti joutuu vielä töitä tekemään, niin välillä tulee ylirasittumisen hetki, joka estää unentulon.
        Nyt pieni kärhämä siviiliasioissa kuohutti liikaa mieltä. Uni kaikkosi.

        Monet lähtevät kävelemään tai tekemään rästitöitä; itse jäin viimeyönä petiin lampaita laskemaan. Ei kuitenkaan perinteisellä tavalla vaan yrittämään hyvän energian ohjausta kehoni läpi, ylhäältä alkaen.
        1. pään alue
        2 . kilpirauhasen alue
        3. sydämen alue
        4. maksan alue
        5. munuaisten alue
        6. "ristiselän alue
        7. häntäluun alue.

        Hikeentynyt mieli ei tahtonut pysyä yksitoikkoisessa 1-7 laskussa mukana. Valvominen jatkui vielä kun kello näytti 03. Kireys kuitenkin oli helpottunut. Pystyin rentoutumaan. tuli jopa hyvä mieli kun ei ollut työhön lähtöä.
        Heräsin klo 8 jälkeen. Nousin suihkuun ja pukeutumaan. Vankan aamiaisen jälkeen hiukan siivosin. Painuin päivätorkuille. Puolitoista tuntia hyvää unta palautti oloa siedettävään malliin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe