Mietin tässä viikon päästä alkavalle matkalle New York Passin hankkimista. se näköjään sisältää aika paljon museoita ja opastettuja kierroksia. Museoita käymme katsomassa vain 1-2 kpl ja opastetuissa kierroksissakin on omat hankaluutensa , koska pitäisi varmaankin olla tiettynä kellon aikana tarkasti oikeassa paikassa. Kielen ymmärryksessäkin saattaa olla vaikeuksia riippuen puhujasta. Oletteko käyttäneet kyseistä passia ja onko se hintansa väärti ?
New York Pass
3
262
Vastaukset
- MrsMatkaaja
Oli kyllä hintansa väärtti siinä ettei minnekään tarvinnut jonottaa. Joka paikkaan oli "ohituskaista". Me emme ottaneet opastuksia vaan vierailimme itseksemme. Passeja saa erilaisia. Me kävimme viime kesänä viikon aikana Natural History museum, Met, Empire State B, Ellis island, Top of the rock. Osa oli vaihtoehtoisia esim. skippasimme Guggenheimin, koska mm. siellä kävimme edellisellä reissulla.
- Käynyt
Kannattaa laskea, onko järkevää. Itse emme ottaneet passia, koska meidän määrällä maksullisia kohteita se olisi tullut oleellisesti kalliimmaksi kuin maksaa yksitellen.
- Manhattan
Hieman edullisemmaksi tulee, ei kuitenkaan merkittävästi, mutta jonottamiselta säästyy, joten suosittelen. Itse valitsin vain 3 kohdetta joihin varmasti tiesin meneväni. Risteilyä suosittelen koska joelta päin katsottuna Manhattanin siluetti on mahtavaa katsottavaa ja myös Vapauden patsas ohitetaan läheltä. Ajoissa pitää kuitenkin olla laiturilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882