Taivahallisen

kesäinenviikonloppu

Alkamassa, mitä haluaisitte kaiken tämän kirkkauden keskellä saattaa sen yhden ihimisen tietoon.
Vaikkapa alkavan viikonlopun aikana tai sitten tässä ja nyt. Antakaahan palaa ystävät hyvät.

9

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

Että tykkään hänestä ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

• Hänelletämä

Joskus jossain ... hänen tietoonsa jollain tavoin ... miten paljon välitän ja arvostan ... vaikka valitettavasti on varmasti tuntunut ja näyttänyt aivan päinvastaiselta. m - n.

• sitätoivon

Juuri tämän haluaisin kuulla...

• kultsi

Mies paljastaa itse itsensä, turha syyttää omista virheistä puolisoa. Yleensä virheistä opitaan, miten lie sinun oppiminen.

• Ehkä kutsun viikonloppuna hänet kahville jos satun taas näkemään. On aika mennä eteenpäin..

• kultsi

Viikonloppuna pidän vapaata kaikesta pahanmielenaiheuttajista. Otan kipulääkkeen särkyihini ja lähden ulkoilemaan. Teen pienen retken ja katselen kaunista luontoa. Nautin omasta elämästä ja suljen ulkopuoliset häiriötekijät pois mielestä. Onni lähtee itsestä....välillä pitää kyllä taistella, kun kanssaihmiset haluavat sen ilon pilata. Olen mitä olen ja teen mitä voin, sori jos ei muita miellytä.
      Seurassani ei ole kenenkään pakko olla.

• eipämuutakuin

rakkauden täyteisiä ajatuksia hänelle. Mulla ihania ajatuksia hänestä ja just aamulla mietin, että miltä tuntuisi hellästi pussata hänen kanssaan.

• MinultaHänelle

Muistot säilyvät.

• Kaihaaveillasaa

Haluaisin tävata hänet ihan kaksin ja jutella. Kertoa, että tiedän hänen jo huomanneen. Kertoisin hänelle että tämä menee ohi ajan kanssa. Pahoitella en aikoisi, minkä ihminen tunteilleen voi. Samalla toivoisin kuitenkin sisimmässäni hänen kietovan kätensä ympärilleni ja sanaakaan sanomatta voisimme edes halata. Tiedän että se tuntuisi kuin kotiin olisi tullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9646
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3095
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2861
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2659
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2065
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      109
      1986
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1903
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      54
      1470
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe