Alkamassa, mitä haluaisitte kaiken tämän kirkkauden keskellä saattaa sen yhden ihimisen tietoon.
Vaikkapa alkavan viikonlopun aikana tai sitten tässä ja nyt. Antakaahan palaa ystävät hyvät.
Taivahallisen
9
261
Vastaukset
- aitoriitta
Että tykkään hänestä ja toivon hänelle kaikkea hyvää.
- Hänelletämä
Joskus jossain ... hänen tietoonsa jollain tavoin ... miten paljon välitän ja arvostan ... vaikka valitettavasti on varmasti tuntunut ja näyttänyt aivan päinvastaiselta. m - n.
- sitätoivon
Juuri tämän haluaisin kuulla...
- kultsi
Mies paljastaa itse itsensä, turha syyttää omista virheistä puolisoa. Yleensä virheistä opitaan, miten lie sinun oppiminen.
Ehkä kutsun viikonloppuna hänet kahville jos satun taas näkemään. On aika mennä eteenpäin..
- kultsi
Viikonloppuna pidän vapaata kaikesta pahanmielenaiheuttajista. Otan kipulääkkeen särkyihini ja lähden ulkoilemaan. Teen pienen retken ja katselen kaunista luontoa. Nautin omasta elämästä ja suljen ulkopuoliset häiriötekijät pois mielestä. Onni lähtee itsestä....välillä pitää kyllä taistella, kun kanssaihmiset haluavat sen ilon pilata. Olen mitä olen ja teen mitä voin, sori jos ei muita miellytä.
Seurassani ei ole kenenkään pakko olla. - eipämuutakuin
rakkauden täyteisiä ajatuksia hänelle. Mulla ihania ajatuksia hänestä ja just aamulla mietin, että miltä tuntuisi hellästi pussata hänen kanssaan.
- MinultaHänelle
Muistot säilyvät.
- Kaihaaveillasaa
Haluaisin tävata hänet ihan kaksin ja jutella. Kertoa, että tiedän hänen jo huomanneen. Kertoisin hänelle että tämä menee ohi ajan kanssa. Pahoitella en aikoisi, minkä ihminen tunteilleen voi. Samalla toivoisin kuitenkin sisimmässäni hänen kietovan kätensä ympärilleni ja sanaakaan sanomatta voisimme edes halata. Tiedän että se tuntuisi kuin kotiin olisi tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625