Kokemuksia Golden Line hotellista?

GoldenLine

Olemme tyttöystäväni kanssa lähdössä Varnaan 2.6 ja majoitumme Golden Line hotellissa All Inclusivella. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä hotellista. Varasimme matkan TOP10 matkatarjouksilta ja hintaa vaivaiset 390€.

8

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LyhytLomaParas

      Ne hotellit ovat kaikki samanlaisia eikä eroja ole.
      Tosin olen käynyt vain 3 x eri hotelleissa mutta eroja en ole nähnyt.
      Koko mesta on kuivahko mutta viikon rantaloman siellä viettää iloisesti. Kohde on mukava ja kaikkea kivaa löytyy. Takavuosina vuorenrinne vyöryi parin hotellin päälle...D
      Kaksi viikkoa kohteessa on liikaa.

      • LyhytLomaParas

        Noh, minä vielä.
        Kaivoin papereita ja olen kyseisessä hotellissa ollut viikon.
        Varautukaa että ruoka- aikoina salissa on valtava kuhina menette mihin aikaan hyvänsä. Mitään yksityisyyttä ei ole ja tarjoilutiskeillä joutuu käyttämään jopa kyynärpäitään saadakseen parhaat palat.
        Jos unelmoitte rauhallisesta illallisesta kahteen pekkaan kynttilöiden loisteessa niin se ei tule onnistumaan.
        Kakarat hyppivät ja huutavat ja jengi vaeltaa ees- taas ja tarjoilija vie lautasesi jollet sitä ole vahtimassa.

        Älkää antako sen häiritä vaan ottakaa tilanteet huumorilla.
        Huoneissa on sänky, vessa, parveke ja töllö.

        Hyvää lomaa!


      • Aloittaja
        LyhytLomaParas kirjoitti:

        Noh, minä vielä.
        Kaivoin papereita ja olen kyseisessä hotellissa ollut viikon.
        Varautukaa että ruoka- aikoina salissa on valtava kuhina menette mihin aikaan hyvänsä. Mitään yksityisyyttä ei ole ja tarjoilutiskeillä joutuu käyttämään jopa kyynärpäitään saadakseen parhaat palat.
        Jos unelmoitte rauhallisesta illallisesta kahteen pekkaan kynttilöiden loisteessa niin se ei tule onnistumaan.
        Kakarat hyppivät ja huutavat ja jengi vaeltaa ees- taas ja tarjoilija vie lautasesi jollet sitä ole vahtimassa.

        Älkää antako sen häiritä vaan ottakaa tilanteet huumorilla.
        Huoneissa on sänky, vessa, parveke ja töllö.

        Hyvää lomaa!

        Kiitos kommentista! Eli aika täydeltä vaikuttaa. Tosin, kun ajankohtana kesäkuun ensimmäinen viikko, niin ei luulisi hotelli ihan täpötäysi vielä olevan? Ainakin olen saanut sellaisen käsityksen, että kesäkuun alku muutenkin vielä hiukan rauhallisempaa kultahietikolla, kun ei vielä vilkkain sesonki päällä.


    • apulöytyy

      Hei,

      vaikka olettekin All/Inc -lomalla, niin käykää syömässä ja juomassa hotellin ulkopuolellakin. Se ei maksa paljon, mutta teille jää lomasta muitakin kokemuksia kuin se yksi ja sama ravintola samojen ruokien kanssa.

      • Aloittaja

        Kyllä olemme ajatelleetkin käydä myös muualla. Hotelli on hyvällä paikalla, ihan ytimessä, josta helppo suunnata eripuolelle kultahietikkoa.


      • Aloittaja

        Kyllä tarkoitus onkin käydä myös muualla ainakin yhtenä iltana syömässä. Hotelli sijaitsee hyvällä paikalla, josta helppo lähteä käymään eripuolelle kultahietikkoa.


      • Goldsandy

        Itsekin olen katsellut kyseistä hotellia. Kerro ihmeessä millainen hotelli oli ja miten loma meni, toivottavasti hyvin. :)


      • MenossaSinneMyös

        Menikö loma aivan pieleen kun ei kuulu kommenttia?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe