Ulkona kuvausta

May22

Olin justiin tuolla ulkona kun toukokuu on niin lämpöinen 24 astetta , kouluun en tänään mennyt . Lähdin metsälle kävelemään ja siellä on korke kallio , istuin sinne kalliolle ja oli todella kuumailma , istuin jonkin aikaa ja sitten mietin ottaisinko aurinkoa , riisuin shortsit ja t-paidan laitoin ne alleni kalliolle ja makoilin selälläni siinä pienet rintsut ja stringit päälläni oli todella lämpöistä , jonkin ajan kuluttua kuulin kameran laukaisu ääniä , nostin päätäni ja näin vanhemman ukon nappaavan kuvia kännyllä kun makoilin siinä , hei hei sanoin mitä sä mua kuvaat , pari vaan otin kun oot nii hyvän näköinen , mene pois sanoin . Mies lähtikin , jotenkin se kouraisi vatsaani kun ajattelin asiaa ja tunsin pientä kostumista , hetken makoiltuani sama toistui taas kännyn ääni ja kameran , mies oli nyt paljon lähempänä ja huomasin hänellä kohouman housuissa , saanko ottaa pari kuvaa susta nii ettei kasvosi ei näy , et vastasin mee pois , antaisit nyt katselisin vaan yksin niitä , hullu mee pois , samalla kuitenkin aattelin jotain muuta , mies pyysi vielä kerran , en vastannut joten hän napsi kuvan , näytä millainen se on , hän tuli näyttämään ja siinä olikin vaan mun vartalo kaulasta alaspäin ,samalla kun oli siinä lähellä otti kuvan rinnastani liiveissä , aattelin ottakoon , makoilin selälläni ja kamera äänteli , sitten katsoin kun kamera oli melkein kiini pikkareissa mies otti todella lähikuvia pikkareista sitten niin läheltä et käsi kosketti niitä , säpsähdin mut en sanonut mitään , toisella kädellä mies siirsi jalkaani hieman sivulle ja napsi kuvan ihan läheltä , tiedän et stringit ei paljoa peitä kostuin ajatuksesta lisää , nyt mies otti kuvan taas niin läheltä että käsi kosketti reiteen melkein pillun huulille , nyt hei menee liian henkilökohtaiseksi riittä jo kuvaaminen , ihan pari vielä jos annat otta läheltä sitten lähden , no en vastannut ja mies siirsi lisää jalkaani sivulle , laita hiukan koukkuun , no laitoin jalat koukkuun ja hieman auki , mies laittoi sormen stringin nauhalle ja siirsi sivulle napsi kuvia läheltä pillua , oli kostea ja hieman halukas jatkamaan sitten hän työnsi sormen huulille ja pyöritti sitä pillunreiällä ja painoi osin sisään kuvia otti kokoajan , sä oot aika valmis , enkä oo sanoin nousin puin ja juoksin pois . Nyt kotona sormetin ja ajattelin tapahtunutta .

2

2325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut

      Olisi kannattanut olla koulussa niin olisit oppinut kirjoittamaan. Mee ihmeessä takaisin kouluun ja esittele vasta sittten itseäsi vanhoille ukoille.

    • Hullukouraisi

      Olin justiin päälläni. jonkin ajan kuluttua istuin jonkin aikaa ja sitten makoilin selälläni. hetken makoiltuani laitoin sormen koukkuun mut en sanonut mitään. säpsähdin, nousin ja istuin jonkin aikaa ja sitten juoksin. sitten makoilin selälläni. sitten katsoin pillunreiällä alaspäin. käsi kosketti, kamera äänteli, hullu kouraisi mut en sanonut mitään. kotona sormetin ja hieman juoksin. samalla ajattelin pillua pikkareissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe