Luottotiedot menee ihan just. Ainakaan HSL:n lippuja en enää maksa, en myöskään tarkastusmaksuja. Julkisen puolen lääkärimaksut ym. saavat mennä myös ulosoton jatkeeksi. Osamaksujutut kanssa. Mutta mitäs muuta voi/kannattaa jättää maksamatta?
Mitä kaikkea voi jättää maksamatta jatkossa?
19
562
Vastaukset
- dfgdfgh
Ainakin vuokran, vakuutukset ja sähkö- ja puhelinlaskun voi huoletta jättää maksamatta.
Trolli, sellaisia, jossa maksua vastaan saa jotain palvelua: sähkö, asunto ym., jonka voi menettää ei voi jättää maksamatta.
- eeu388ru4ufhr
Ei ollut trolli, vaan pikemminkin vittuilua. Teidän on tosin vaikea uskoa, että kukaan ihminen tekisi sellaista teille.
- IluPosterestante
eeu388ru4ufhr kirjoitti:
Ei ollut trolli, vaan pikemminkin vittuilua. Teidän on tosin vaikea uskoa, että kukaan ihminen tekisi sellaista teille.
EVVVK.
Kyl me uskotaan jo että olet hoidon tarpeessa. Mä vedän lisää kaljaa koneeseen ja haistatan lestalle pitkät! - eeu388ru4ufhr
Älä ala rähjätä. Mihin ne hymiöt unohtuivat?
- Veijari65
Jos luottotiedot menevät kohta niin kannattaa miettiä tarvitseeko uutta puhelinta, tablettia, läppäriä tai telkkaria. Ne voi kaikki tilata vielä luottokaupoilla tai osamaksuilla ja jättää laskut maksamatta.
Tietojen mentyä ei ole enää mahdollista ostaa velaksi. - IluPosterestante
Vuokran ja vesi sekä sähkölaskun kun maksat niin käytännössä kaiken muun voi jättää maksamatta, näin pelkistetysti.
Veijari tossa jo antoikin hyviä ohjeita niin saman toistan minäkin, sillä lisäyksellä että jos vielä jostain on mahdollista vipata niin imuroi talteen vaan nekin rahat ennen kuin menee hanat kiinni sillä ne eivät ihan äkkiä uudelleen aukene ja nuokin rahat voi olla isoon tarpeeseen jossain vaiheessa. - Ihansama
Perusohje on, maksa vuokra ja sähkö. Jos vakuutuksia niin ne. Jos vuokrakämpän ehtona on kotivakuutus on se oltava. Tai. Voit jättää kailen maksamatta ja kokeilla kodittoman elämää kuten 10 000 muuta ihmistä tässä maassa. Puhelin liittymää et tarvitse. Ainoa joka sinut haluaa 2 vuoden päästä saada kiinni on työkkäri ja sinnekin voi kertoa jos liittymää ei ole. Sossu tuskin soittelee. Soita itse. Pankkia ei kiinnosta tilisi saldo on nolla. Ja tili suljettu maksamattomien tilinhoitomaksujen takia. Ja niin. Miksi hemmetissä edes kyselet. Maksa pelkkä vuokra. Sähköä et tarvitse. Vuokran antaja tuskin kyselee kotivakuutuksesi perään sopparin teon jälkeen. Ja syö huoneenlämpöstä kuraläppää lopun elämäsi. Koska tuskin olet hankkimatta uutta velkaa seuraavan 30 vuoden aikana.
- Ifirfklfl
Netti- ja puhelinliittymät saa prepaidina r-kioskilta muutamalla eurolla ja ilmaisen suomen viranomaisten ulottumattomissa olevan tilin saksalaisesta N26-pankista.
Ja jos asunnottomuus uhkaa suomessa niin voi etsiä halvan vuokrakämpän Virosta ja muuttaa sinne jossa eläminen on halvempaa ja naisetkin mukavampia.
Pitää vain osoitteen suomessa poste restantessa niin saa kelasta työmarkkina- ja toimeentulotuet.
Kikkailemalla pärjää mukavasti vaikka virallisia töitä ei ole, velkaa on rutkasti ja ulosottokin on perässä. - yjgfuky
Ifirfklfl kirjoitti:
Netti- ja puhelinliittymät saa prepaidina r-kioskilta muutamalla eurolla ja ilmaisen suomen viranomaisten ulottumattomissa olevan tilin saksalaisesta N26-pankista.
Ja jos asunnottomuus uhkaa suomessa niin voi etsiä halvan vuokrakämpän Virosta ja muuttaa sinne jossa eläminen on halvempaa ja naisetkin mukavampia.
Pitää vain osoitteen suomessa poste restantessa niin saa kelasta työmarkkina- ja toimeentulotuet.
Kikkailemalla pärjää mukavasti vaikka virallisia töitä ei ole, velkaa on rutkasti ja ulosottokin on perässä."Ja jos asunnottomuus uhkaa suomessa niin voi etsiä halvan vuokrakämpän Virosta ja muuttaa sinne jossa eläminen on halvempaa ja naisetkin mukavampia."
Aivan typerä neuvo. Aloittajan kaltainen ihminen ei Virossakaan voisi olla tekemättä uutta velkaa, ja siellä voi vielä maksuksi päätyä antamaan sormiaan tai muita ruumiinosiaan. Täällä Suomessa toisten rahoja panttaavat selkärangattomat ovat vielä valitettavan hyvin suojattuja ja ainakin fyysisen koskemattomuutensa osalta aika turvassa. - IluPosterestante
yjgfuky kirjoitti:
"Ja jos asunnottomuus uhkaa suomessa niin voi etsiä halvan vuokrakämpän Virosta ja muuttaa sinne jossa eläminen on halvempaa ja naisetkin mukavampia."
Aivan typerä neuvo. Aloittajan kaltainen ihminen ei Virossakaan voisi olla tekemättä uutta velkaa, ja siellä voi vielä maksuksi päätyä antamaan sormiaan tai muita ruumiinosiaan. Täällä Suomessa toisten rahoja panttaavat selkärangattomat ovat vielä valitettavan hyvin suojattuja ja ainakin fyysisen koskemattomuutensa osalta aika turvassa.Netissä jatkuvasti vittuileva lestadiolainen se valitettavasti on fyysisesti turvassa. Olis Juhaa sattunut leukaan aika monesti jos ei sais anonyyminä purkaa pahaa oloaan neljän seinän sisältä.
Hullulla on halvat huvit jne.... - yjgfuky
IluPosterestante kirjoitti:
Netissä jatkuvasti vittuileva lestadiolainen se valitettavasti on fyysisesti turvassa. Olis Juhaa sattunut leukaan aika monesti jos ei sais anonyyminä purkaa pahaa oloaan neljän seinän sisältä.
Hullulla on halvat huvit jne....En ole lestadiolainen, enkä tiedä kenestä Juhasta puhut, miksi häntä olisi sattunut leukaan. Kyllä minä mielipiteeni olen useammalla selkärangattomalle kertonut ihan kasvokkainkin. Minuun kohdistuvaan väkivaltaan se ei vielä kertaakaan ole johtanut.
Oliko sinulla itse asiaan jotain sanottavaa, vai halusitko vain louskuttaa leukojasi? - IluPosterestante
yjgfuky kirjoitti:
En ole lestadiolainen, enkä tiedä kenestä Juhasta puhut, miksi häntä olisi sattunut leukaan. Kyllä minä mielipiteeni olen useammalla selkärangattomalle kertonut ihan kasvokkainkin. Minuun kohdistuvaan väkivaltaan se ei vielä kertaakaan ole johtanut.
Oliko sinulla itse asiaan jotain sanottavaa, vai halusitko vain louskuttaa leukojasi?Oli ja sanoin jo tuolla ylempänä jos vaahtoamiseltasi olisit kyennyt lukemaan.
Sitä vastoin sulla EI TAASKAAN ollut itse asiaan mitään sanottavaa vaan lähdit ihan vaan omaksi huviksesi jauhamaan skeidaa siitä millainen ap on vaikket tunne häntä. Samaa sontaa oli tuo kuinka Virossa viedään ruumiinosia velallisilta. Toki ymmärrän sen ettet ole sieltä 4 seinän sisältä uuninpankoltasi poistunut lähikauppaa pitemmälle elämäsi aikana niin siinä syntyy maailmasta melko vääristynyt kuva. Muut kylähullut siellä pellolla puhuvat tuollaista soopaa niin siitä syntyy sitten tietämättömien mielessä totuus kun ei muusta tiedetä.
Edes telkkaria et taida omistaa kun Juha ja leukaan sattuminen on ihan uusia juttuja sulle 😆
Mutta tuo että olet useammalle selkärangattomalle kertonut kasvotusten mielipiteesi, tää oli paras. 😂 Salli nyt jo mun nauraa, tuollainen netissä uhoava vätys ei uskalla puhua kasvotusten kuin peilin edessä ja silloinkin on vessan ovi tiukasti lukossa 😂😂.
Koita opetella hiukan käytöstapoja, keskustelutaitoja ja yleispätevää tietoa asioista joista mutuna jauhat täällä jatkuvasti skeidaa. Lähde ulos sieltä mökistäsi ja käy edes kerran esim. Virossa niin ehkä harhasi voivat saada vertailupohjaa totuudesta.
Vai onko se niin että sittenkin hulluus ja tyhmyys voivat pesiä saman (folio)hatun alla kuten pahoin pelkään?
Lestadiolaisuutesi kerroit tuolla toisessa ketjussa ihan itse surkeiden lapsuusmuistelojen kera😅😂😂😅😆 - yjgfuky
IluPosterestante kirjoitti:
Oli ja sanoin jo tuolla ylempänä jos vaahtoamiseltasi olisit kyennyt lukemaan.
Sitä vastoin sulla EI TAASKAAN ollut itse asiaan mitään sanottavaa vaan lähdit ihan vaan omaksi huviksesi jauhamaan skeidaa siitä millainen ap on vaikket tunne häntä. Samaa sontaa oli tuo kuinka Virossa viedään ruumiinosia velallisilta. Toki ymmärrän sen ettet ole sieltä 4 seinän sisältä uuninpankoltasi poistunut lähikauppaa pitemmälle elämäsi aikana niin siinä syntyy maailmasta melko vääristynyt kuva. Muut kylähullut siellä pellolla puhuvat tuollaista soopaa niin siitä syntyy sitten tietämättömien mielessä totuus kun ei muusta tiedetä.
Edes telkkaria et taida omistaa kun Juha ja leukaan sattuminen on ihan uusia juttuja sulle 😆
Mutta tuo että olet useammalle selkärangattomalle kertonut kasvotusten mielipiteesi, tää oli paras. 😂 Salli nyt jo mun nauraa, tuollainen netissä uhoava vätys ei uskalla puhua kasvotusten kuin peilin edessä ja silloinkin on vessan ovi tiukasti lukossa 😂😂.
Koita opetella hiukan käytöstapoja, keskustelutaitoja ja yleispätevää tietoa asioista joista mutuna jauhat täällä jatkuvasti skeidaa. Lähde ulos sieltä mökistäsi ja käy edes kerran esim. Virossa niin ehkä harhasi voivat saada vertailupohjaa totuudesta.
Vai onko se niin että sittenkin hulluus ja tyhmyys voivat pesiä saman (folio)hatun alla kuten pahoin pelkään?
Lestadiolaisuutesi kerroit tuolla toisessa ketjussa ihan itse surkeiden lapsuusmuistelojen kera😅😂😂😅😆Pistähän foliohattu vähän syvemmälle päähän, josko se auttaisi tuohon harhaan yhdistellä eri kirjoittajia yhdeksi ja samaksi. Voit myös koitta aikuistua sen verran, että ymmärrät, että noilla typerillä hymiöillä et saa tekstiisi yhtään vakuuttavuutta, vaan ainoastaan vaikutat teini-ikäiseltä.
Mitä tulee kotoani poislähtemiseen, niin tämän palstan stereotyyppisestä ulosottovelkaisesta selkärangattomasta poiketen olen nytkin työmaalla, ja hoidan sitä kautta ottamani velat ihan asiallisesti pois sen sijaan, että kyselisin täällä miten parhaiten voi pantata toisten rahat. Katso siis peiliin neuvoinesi poistua uuninpankolta. Niitä noudattamalla voit ehkä oppia sellaisia elämän perusasioita, kuin että töistä saa palkkaa, ja velat mitoitetaan tuloihin ja maksetaan pois. Muutakin kivaa voi elämässä sitten keksiä, kun on edes vähän omaa varaa lähteä kotoaan pois, eikä tarvitse murehtia siitä saako toisten rahat palautettua, vai pitääkö piiloutua velkojilta. Toki osalla on ihan ymmärrettäviä syitäkin huonoon tilanteeseensa, kuten sairaus, mutta täällä vikisevä Viroon muuttoa suunnitteleva ei sellaisiin kuulu.
Ohi maalin menee myöskin neuvosi käytöstapaopiskelusta. Lue uudelleen ajatuksen kanssa omat viestisi, niin ymmärrät miksi.
Arviointiisi minun lausuntojeni esittämisestä kasvokkain ei minun tarvitse vaivautua sen kummemmin vastaamaan. Tänäänkin työhön kuuluu epämiellyttävien totuuksien sanomista päin naamaa ihmisille, jotka eivät niitä oikein muuten ymmärrä. Kyllä se yleensä hyvin perille menee, kun kohteliaisuudesta karsii ylimääräisen miellyttämisen pois, ja jättää jäljelle kylmät tosiasiat. Vielä ei ole kukaan väkivallalla edes yrittänyt uhata, vaikka selvästi ei aina sanominen ole miellyttänyt. Kokeile sinäkin joskus elävässä elämässä. Se on ihan kiva, kun pystyy omassa kannassaan pysymään myös kasvokkain, eikä vain typeriä hymiörivejä kylvellen verkossa.
Noniin, nyt täytyy taas jättää teinit keltaisine palleroineen verkkoon ja tehdä vähän töitä. Siinä kun on se mukava puoli, että ei tarvitse miettiä lähteekö Suomessa elintaso vai Virossa sormet, vaan voi nauttia elämästä harrastuksineen ja muine hyvine puolineen.
Ainiin. Yhdessä asiassa olit melkein oikeassa. Telkkarin kyllä omistan, mutta eipä sitä tule katsottua, kun sieltä mitään katsomisen arvoista tule. Lähinnä tusinasarjoja, tositeeveeroskaa ja suodatettuja uutisia. Sinä kuitenkin ilmeisesti sieltä olet elämänoppisi ammentanut, ja sen huomaa.
Vaikka maanantai ei teille taida sen kummempaa merkitä kuin muutkaan viikonpäivät, niin silti toivotan hyvää alkuviikkoa ja kesänjatkoja sinne nuudelitonnikalapadan äärelle. - Viheraholainen
yjgfuky kirjoitti:
Pistähän foliohattu vähän syvemmälle päähän, josko se auttaisi tuohon harhaan yhdistellä eri kirjoittajia yhdeksi ja samaksi. Voit myös koitta aikuistua sen verran, että ymmärrät, että noilla typerillä hymiöillä et saa tekstiisi yhtään vakuuttavuutta, vaan ainoastaan vaikutat teini-ikäiseltä.
Mitä tulee kotoani poislähtemiseen, niin tämän palstan stereotyyppisestä ulosottovelkaisesta selkärangattomasta poiketen olen nytkin työmaalla, ja hoidan sitä kautta ottamani velat ihan asiallisesti pois sen sijaan, että kyselisin täällä miten parhaiten voi pantata toisten rahat. Katso siis peiliin neuvoinesi poistua uuninpankolta. Niitä noudattamalla voit ehkä oppia sellaisia elämän perusasioita, kuin että töistä saa palkkaa, ja velat mitoitetaan tuloihin ja maksetaan pois. Muutakin kivaa voi elämässä sitten keksiä, kun on edes vähän omaa varaa lähteä kotoaan pois, eikä tarvitse murehtia siitä saako toisten rahat palautettua, vai pitääkö piiloutua velkojilta. Toki osalla on ihan ymmärrettäviä syitäkin huonoon tilanteeseensa, kuten sairaus, mutta täällä vikisevä Viroon muuttoa suunnitteleva ei sellaisiin kuulu.
Ohi maalin menee myöskin neuvosi käytöstapaopiskelusta. Lue uudelleen ajatuksen kanssa omat viestisi, niin ymmärrät miksi.
Arviointiisi minun lausuntojeni esittämisestä kasvokkain ei minun tarvitse vaivautua sen kummemmin vastaamaan. Tänäänkin työhön kuuluu epämiellyttävien totuuksien sanomista päin naamaa ihmisille, jotka eivät niitä oikein muuten ymmärrä. Kyllä se yleensä hyvin perille menee, kun kohteliaisuudesta karsii ylimääräisen miellyttämisen pois, ja jättää jäljelle kylmät tosiasiat. Vielä ei ole kukaan väkivallalla edes yrittänyt uhata, vaikka selvästi ei aina sanominen ole miellyttänyt. Kokeile sinäkin joskus elävässä elämässä. Se on ihan kiva, kun pystyy omassa kannassaan pysymään myös kasvokkain, eikä vain typeriä hymiörivejä kylvellen verkossa.
Noniin, nyt täytyy taas jättää teinit keltaisine palleroineen verkkoon ja tehdä vähän töitä. Siinä kun on se mukava puoli, että ei tarvitse miettiä lähteekö Suomessa elintaso vai Virossa sormet, vaan voi nauttia elämästä harrastuksineen ja muine hyvine puolineen.
Ainiin. Yhdessä asiassa olit melkein oikeassa. Telkkarin kyllä omistan, mutta eipä sitä tule katsottua, kun sieltä mitään katsomisen arvoista tule. Lähinnä tusinasarjoja, tositeeveeroskaa ja suodatettuja uutisia. Sinä kuitenkin ilmeisesti sieltä olet elämänoppisi ammentanut, ja sen huomaa.
Vaikka maanantai ei teille taida sen kummempaa merkitä kuin muutkaan viikonpäivät, niin silti toivotan hyvää alkuviikkoa ja kesänjatkoja sinne nuudelitonnikalapadan äärelle.Ei jumankekka että tämä sama uuvatti se jaksaa loputtomiin hinkata samaa levyään puhki.
Ei tarvita muurahaiskarhua kehittyneempää olentoa jotta voi todeta 100% varmuudella että tiskin toisella puolella on tosiaankin se sama onneton yksilö kerta toisensa jälkeen.
Tämä neropatti voisi yrittää edes "naamioitua" joksikin toiseksi, mutta kun äly se vaan ei kerta kaikkiaan riitä edes keksimään sellaista nicciä joka ei olisi aina yhtä sekava kirjain- ja numeroyhdistelmä kuin niiden tekijän järjenjuoksu.
Huvittava myös tuo sinun ns. työmaa. Siellä varmaan sitten on klo 8.35 ja klo 11:13 kahvi- ja ruokatauot joita tietenkään ei voi viettää muulla tavoin kuin syöksymällä tänne Suomi24:n ihanalle ulosottopalstalle.
Erikoinen työmaa siinäkin mielessä, että työnkuvaan kuuluu lähinnä "epämiellyttävien totuuksien sanomista päin naamaa ihmisille jotka eivät niitä muuten ymmärrä"
Mikäli tämä työmaa ei ole pelkkää mielikuvituksesi tuotetta, kuten vahvasti epäilen, niin taidat sitten olla ilmeisesti joku loppuunpalanut ulosottomies tai perintäfirman rahankerjuussa epäonnistunut provikkapalkkainen nilviäinen jotka joutuu aina pettymään kun rahaa ei saada kupattua juuri keneltäkään. Sitten palaa loputkin sulakkeet kun neuvokkaat asiakkaanne pitävät teitä suorastaan pilkkanaan näillä foorumeilla ja opastavat siinä sivussa kokemattomampia tekemään samalla tavalla.
Vielä huvittavampaa on se, että kun kerran asenteesi on se että koet olevasi meitä tavallisia kirjoittelijoita ja syystä tai toisesta velallisena olevia parempi ihminen , niin miksi ihmeessä sinulla on pakottava tarve tulla toistamaan kusipäisiä ylimielisyyksiäsi meidän keskuuteemme. Vähän kuin se entinen naapurin likka joka eksyi porttoja pullollaan olevaan kapakkaan, siltäkin kysyttiin että mitä sunkaltainen typy tekee tällaisessa paikassa?
Eli hit the road Jack, sinua ei täällä kukaan jää kaipaamaan, antisi itse keskustelun aiheisiin on täysin nollatasoa. Pelkkää itsesi nostamista jalustalle joka on vain mielikuvituksessasi ja ainoa aseesi on aina se, että jollain tavoin lyttäät alaspäin meitä muita halveksuen vihaisena vaahto suupielissä. Sinua pelle ei todellakaan kukaan täällä arvosta vaikka kuinka hienosti velkasi maksoitkin tähän asti. Sinäkään et voi olla huomisesta varma, tuollaiset p-n jauhajat saa helposti vaikka peräsuolen syövän kun sappinesteet polttaa pakoputken hajalle. Silloin jää sinunkin velkasi maksamatta kun et enää pysty menemään leuka pystyssä sinne työmaallesi, mitäs sitten sanot kun sinulle tulee joku kaltaisesi virtsa-aivo avautumaan?
Nooh, mitäpä tosiaan tyhjänpäiväiseen tyyppiin enempää uhraa kaunista kesäpäivää, minä lähden kuules nyt grillailemaan laavulle kaikessa rauhassa kun ei viitsi mennä ennen syksyä edes pimeisiin hommiin. Niitä voi sitten taas silloin tehdä rauhassa niin paljon kuin huvittaa ja kk-tulot on kaikki yhteenlaskien varmasti ihan toista luokkaa kuin sinun "työmaaltasi" hiellä ja tuskalla (muille vittuilemalla) keräämäsi velanmaksusentit.
Harmi tuottaa vielä tässäkin pettymys sinulle, ei ole tonnikalaa eikä nuudeleita, vaan on porsaan paahtokylkeä, A-luokan parhaita grillimakkaroita, olutta ja lonkeroa, sitä 5,5% ja ennen kaikkea hyvää seuraa mitä sinulla hylkiöllä ei varmuudella ole. Otamme osaa kurjuuteesi, koita jaksaa "työmaallasi" ja tule taas tauolla tänne hankkimaan pönkitystä egollesi joka on kovin horjuvaa sorttia. En valitettavasti ehdi pariin päivään lukea vuodatuksiasi mutta eiköhän toveri ILU jossain välissä muiden kirjoittelijoiden lisäksi ehdi taas laittamaan muutamat huutonauruhymiöt kuvaamaan aiheuttamaasi reaktiota. Jätän itse ne nyt pois jottei tarvitse sinun niistäkin itkeä raasu. - j3k6aeq6ert3au97
Jo muurahaiskävyn - rennosta, harvahampaisesta rantojen miehestä puhumattakaan - pitäisi tajuta, että minä EN ole viime päivinä osallistunut palstan keskusteluihin. Nimimerkissäni on aina sekä numeroita että kirjaimia, ja vain pieniä kirjaimia. Sekään ei ole välttämättä laadun tae, sillä huomasin, että joku oli jossain toisessa ketjussa syöttänyt sanomakseni nimimerkkiäni käyttäen jotain lestadiolaissopaskaa. Toisaalta teidän tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että elämänasennettanne kritisoivia ihmisiä on aina pitkin viikkoa useita eikä vain se yksi ainoa. Toki myönnän kirjoittavani tänne usein, mutta aina kuitenkin tahdikkuuteni säilyttäen. Yhtään tappouhkausta en muista teille antaneeni, päinvastoin kuin te olette minulle.
- IluPosterestante
j3k6aeq6ert3au97 kirjoitti:
Jo muurahaiskävyn - rennosta, harvahampaisesta rantojen miehestä puhumattakaan - pitäisi tajuta, että minä EN ole viime päivinä osallistunut palstan keskusteluihin. Nimimerkissäni on aina sekä numeroita että kirjaimia, ja vain pieniä kirjaimia. Sekään ei ole välttämättä laadun tae, sillä huomasin, että joku oli jossain toisessa ketjussa syöttänyt sanomakseni nimimerkkiäni käyttäen jotain lestadiolaissopaskaa. Toisaalta teidän tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että elämänasennettanne kritisoivia ihmisiä on aina pitkin viikkoa useita eikä vain se yksi ainoa. Toki myönnän kirjoittavani tänne usein, mutta aina kuitenkin tahdikkuuteni säilyttäen. Yhtään tappouhkausta en muista teille antaneeni, päinvastoin kuin te olette minulle.
Juupa juu ihan varmaan uskotaan että tänne eksyy sattumalta 2 ihan samanlaista huru-ukkoa joiden elämän ainoa sisältö on kettuilla velallisille tällä kämäsellä palstalla.
Mutta ymmärrän että te lestaveljekset olette eristäytyneitä muusta maailmasta niin voihan se olla että siellä uuninpankolla on kaksoset joilla on ihan sama harraste muun puutteessa.
Tai sitten kyse on skitsofrenian oireista se on se jakomielitauti siitä jännä että j3k7aeq.... ei tiedä mitä fyysisesti sama vaikkapa ru567fghö.... on täällä kirjoitellut. Molemmat ovat vaan ihan ihmeellisen sattuman takia just samanlaisia tolloja. Ihan se ja sama mut pointti on se että luulko että me oltaisiin tyhmiä vaikka meillä velkaa onkin. Ota sinäkin, se voi tehdä sustakin fiksumman kun joudut vähän miettimään toimintastrategioita ellei löydy rahaa maksaa niitä. Muuten ei sun kiukkuiset vuodatuksen enää aiheuta muuta kuin tämän kaipaamasi reaktion--->😂😃😅😆
- IluPosterestante
Hahahaaa, Kiitos Viheraholainen illan nauruista, tuo pelle antoi kevyet aamuhörähdykset mutta sun tykitys 100-0 tyyliin oli kyllä huippua!
Kaveri kehuu töillään ja harrastuksillaan vaikka tää palsta on ainoa työ ja harrastus pätemisen ja vinoilemisen ohella...
että semmoinen sankari omissa unelmissaan...
Tässä vielä yksi hymiö että saa ylimääräisen herneen nenäänsä: 😃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23843Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭823564Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1053488Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa553197"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1023094IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-682768Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.1042579Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma332517Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.272266Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä261734