Hyvvee päivee

Kenellepämuulle

Mitäs täällä, miten on mennyt minun Poissa ollessani. Miten eukko jaksaa, mitä on tehnyt, puhuuko mitä ja miten paljon, ketä on maininnut nimeltä?
Tämän kuuloista on joskus ollut, olen mielenkiinnolla kehitellyt juttua vierailijasta naapurissa seinän takana. Tänä aamuna jatkuva ärsyttävä puhe, josta hälytyksestä ei selvää saanut jatkui aamu kuudesta puoli kahdeksaan. Luultavimmin aikana, jonka jälkeen tämä höpöttäjä lähti töihin. Puoli kahdeksan jälkeen ääni vaikeni. Säkillinen koiran kallista ruokaa hävisi kokonaan säkistä. Seitsemästätoista kilosta katosi arviolta kaksitoista kiloa. Tämän täällä susirajalla saa aikaan melko varmasti etelä-Suomesta susirajalle muuttaneet muutamat ihmiset, jotka ystävystynyt susirajan näppitautisten kanssa ja pysyvät näin piilossa katseilta. Mitäkö itse olen tehnyt. Haukkunut ja huutanut oman asuntoni seinien sisäpuolella ja toivonut helvetin loppumista. Mitäs muuta.

1

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenellepämuulle

Se on sillä tavalla, että henkinen helevetti päättyy, kun itse pääsee rauhaan sisimmässään. Minulle tämä tapahtui saatuani tietää varkaudesta. Ei vain huolestuttanut eikä suututtanut enää. Kun asia oli tapahtunut, korjasin lukkoa ja unohdin vähäksi aikaa. Tiedän että yksi onnistunut kerta ei jää ainoaksi, mutta sittenkään en hätäile, sillä tavaran lähtiessä henkikulta jäi, ketään ei kuollut tai hakattu, vain jatkuvan ropeloinnin seurauksena lukko on epäkunnossa. Kun tiedän rapussamme olevat henkilöt, en enää jää pohtimaan mitään. En ehkä saa heiltä koskaan tunnustusta, mutta tietoisuus ja realismi antaa rauhan. Pahan olon tullessa rukoilen ja puhun itselleni asiat selviksi lenkillä tai kotona. Iltaisin kävelen liikenteen hiljennyttyä lenkin ja nautin metsän tuoksusta. Lenkkikaverit ilahduttavat mieltä. Sieltä saa hyvään aamun ja hyvän illan toivotukset. Toivon samaa hiljaista rauhaa, jossa ollaan askeleen edellä varkaita kaiken menetettynäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe