Repoveden kansallispuisto

Ketturepolainen

Onko Repovedellä käyneitä? Siellä näyttäisi olevan useita useita upeita kohteita.

5

256

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Foxisto

Repoveden kansallispuiston suurimmat nähtävyydet ovat Olhavanvuori ja Mustalamminvuori näkötorneineen sekä legendaarinen Kirnuhuoko. Saarijärven pysäköintialueelta on noin 3 km:n matka kuuluisalle Olhavanvuorelle ja Mustalamminvuoren näkötornille sekä 2,5 km Kirnuhuokoon.

Myös riippusillan ylitys ja ketunlossi ovat kokemisen arvoisia, mutta ne tavoitat taas Lapinsalmen pysäköintialueelta.

• Foxisto

Myös Lapinsalmen pysäköintialueelta pääsee Olhavanvuorelle ja Mustalamminvuoren näkötornille Kuutinkanavan ylittävää polkua, mutta matkaa on hieman enemmin kuin Saarijärven p-alueelta.

• Wyyres

Ehdottomasti Olhavanvuori ja Mustalamminvuori näkötorneineen ovat ehdottomia käyntikohteita jos Kouvolan suunnalla Repovedellä päin liikkuu. Olhavanvuori on Suomen jyrkin ja korkein täysin pystysuora seinämä. Kerrassaan huikea nähtävyys jota ei kuvien perusteella edes voisi uskoa vaan se pitää nähnä omin silmin luonnossa.

• Kesän-viima_puhaltaa

Olen edellisen vastaajan kanssa samaa mieltä että Olhavanvuori ja Mustalamminvuori ovat ehdottomasti käymisen arvoisia kohteita. Mustalamminvuoren näkötorni on Kymeenlaakson korkein kohta.

• Intuiitio

Miksi mennä kauas kun Nuuksiossa voi kokea kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1702
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      460
      1246
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1150
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1078
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1043
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      907
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      36
      879
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      685
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      671
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      662
    Aihe