Runkkaileeks kukaan muu ulkona, esim mettäs? Missä? Ooks tyttö vai poika?
Ite käyn aina välil jonku polun varressa tai istun kivellä ja runkin..
oon 14v poika
Ulkona runkkaus
13
1715
Vastaukset
- boiiiii
Joo, yleensä mettäs tai joissain vanhois rannan pukukopeissa.
- Mällitlentää
Sama täällä, kesällä on mukava runkata ulkona.
- Runkkupoika
Monessa paikassa on tullut runkattua, Mutta mun kohallani se on vain että muut runkkaavat minua.
He pitävät kun olen heille helppo poika ja voivat siltä housuja avata eikä se poika säiky heitä. Minä olen 14w poika. Ja ne mun runkkarini ovat mun asijakkaitani. Ne sanovat mulle heidän omat kakarat pistävät kunnolla hanttiin mutta sinä et. Ja mulle tulee se maksu sen mukaa miten olen heille käyttä-
ytynyt. Viimeeksi oli vanha maito lava mille mut laitettiin selälleni ja housuni ne ottivat pois mun koivistani sekä munani runkkaus oli vain heillä mielessä. Ja myöhemmin kun olin taas kartsalla olin
10€ rikkaampi poika. Joka viikko mulle 10-50€ ei hassummin mun ikäiselle pojalle.- Anonyymi00015
Montako kerralla?
- skaterdude
Oon usein runkannu ulkona, etenkin metsässä ja muutamassa laskettelu keskuksessa. Parhaat kokemukset just laskettelu rinteestä.
- Kdldlkdvdjdo
Skaterdude teeks tota talvel vai kesäl
- skaterdude
Useemmin talvella runkkaan ulkona.
- Kyllähän
Metsässä runkkasin kesällä puun juureen. Olin 14 vuotta tuolloin.Toisen kerran muurahaisten päälle ..:D
- parikymppinen.heppu
Saaressa mökillä - pikkupoikana tein sitä yhdessä kallionkolossa kun vanhemmat oli muissa puuhissa, nyt yksin mökkeillessä joka puolella saarta. Ei, saaressa ei ole muita mökkejä : )
- Anonyymi00014
Jo 1960-luvulla aloitin metsässä runkit ja vieläkin käyn. M78v.
- Anonyymi00017
Rannalla sijaitsevassa katoksessa oon käyny runkulla varsinkin myöhään illalla kun ei porukkaa liiku lähistöllä.
- Anonyymi00018
Olen 12v ja nyt tänä kesänä olen alkunut ulkona runkatta, se alko sattumalla jolloin näin pari poikaa metsässä ottavan suihin toisilta. Sitä kun katsoin alko pippeli stondaa ja vetelin käteen. Olen melkein joka päivä ollut katsomassa showta ja runkannut, eilen illalla he eivät olleet ja vetelin käteen enkä kuullut kun toinen pojista sanoi että voisi auttaa minua, kaverinsa oli mökillä joten hän oli yksin. Kertoi että oli huomannut aikaisemmin minut ja kiihottoi lisää kun tiesi minun katsovan ja runkkaavan, ei ollut kertonut kaverilleen. Sain hyvän "suuhoidon" ja tavataan tänään samoissa merkeissä n. tunnin kuluttua. Kaveri on 14v
- Anonyymi00019
Eilen illalla Jäken aseman puistossa. Tulin kaverin kanssa junalla Hesasta ja junan vessa ei toiminut, kummallakin kova pissa hätä . Kaverilla ehti tulla muutama tippa boksereihin ennenkuin oltiin asemalla. Onneksi oli jo pimeetä. Sit nopeesti lähimpään pusikkoon puistossa. Vedettiin nopeesti housut alas. Kyllä mullakin oli tullut vähän housuihin. Helpotti kun sai pissattua. Kuivattiin paperilla vähän boksereita. Huomasin että, Kaverilla alkoi stondis kun se katteli mun karvatonta piliä. Kaverilla oli jo kasvanut karvoja. Mullakin pili alkoi seisoo, kaveri ehdotti että,runkataan. No mä innostuin heti. Kaverilla tuli ekana ja mulla melkein heti sen jälkeen. Onneksi ketään ei ollut näkemässä. Sit vaan nopeesti pilit housuihin ja himaan. Sovittiin että, otetaan uusiksi. Himassa vielä omassa huoneessa sängyssä runkkasin uudestaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483