Ulkona runkkaus

Pojka14

Runkkaileeks kukaan muu ulkona, esim mettäs? Missä? Ooks tyttö vai poika?
Ite käyn aina välil jonku polun varressa tai istun kivellä ja runkin..
oon 14v poika

13

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boiiiii

      Joo, yleensä mettäs tai joissain vanhois rannan pukukopeissa.

      • Mällitlentää

        Sama täällä, kesällä on mukava runkata ulkona.


    • Runkkupoika

      Monessa paikassa on tullut runkattua, Mutta mun kohallani se on vain että muut runkkaavat minua.
      He pitävät kun olen heille helppo poika ja voivat siltä housuja avata eikä se poika säiky heitä. Minä olen 14w poika. Ja ne mun runkkarini ovat mun asijakkaitani. Ne sanovat mulle heidän omat kakarat pistävät kunnolla hanttiin mutta sinä et. Ja mulle tulee se maksu sen mukaa miten olen heille käyttä-
      ytynyt. Viimeeksi oli vanha maito lava mille mut laitettiin selälleni ja housuni ne ottivat pois mun koivistani sekä munani runkkaus oli vain heillä mielessä. Ja myöhemmin kun olin taas kartsalla olin
      10€ rikkaampi poika. Joka viikko mulle 10-50€ ei hassummin mun ikäiselle pojalle.

      • Anonyymi00015

        Montako kerralla?


    • skaterdude

      Oon usein runkannu ulkona, etenkin metsässä ja muutamassa laskettelu keskuksessa. Parhaat kokemukset just laskettelu rinteestä.

    • Kdldlkdvdjdo

      Skaterdude teeks tota talvel vai kesäl

      • skaterdude

        Useemmin talvella runkkaan ulkona.


    • Kyllähän

      Metsässä runkkasin kesällä puun juureen. Olin 14 vuotta tuolloin.Toisen kerran muurahaisten päälle ..:D

    • parikymppinen.heppu

      Saaressa mökillä - pikkupoikana tein sitä yhdessä kallionkolossa kun vanhemmat oli muissa puuhissa, nyt yksin mökkeillessä joka puolella saarta. Ei, saaressa ei ole muita mökkejä : )

    • Anonyymi00014

      Jo 1960-luvulla aloitin metsässä runkit ja vieläkin käyn. M78v.

    • Anonyymi00017

      Rannalla sijaitsevassa katoksessa oon käyny runkulla varsinkin myöhään illalla kun ei porukkaa liiku lähistöllä.

    • Anonyymi00018

      Olen 12v ja nyt tänä kesänä olen alkunut ulkona runkatta, se alko sattumalla jolloin näin pari poikaa metsässä ottavan suihin toisilta. Sitä kun katsoin alko pippeli stondaa ja vetelin käteen. Olen melkein joka päivä ollut katsomassa showta ja runkannut, eilen illalla he eivät olleet ja vetelin käteen enkä kuullut kun toinen pojista sanoi että voisi auttaa minua, kaverinsa oli mökillä joten hän oli yksin. Kertoi että oli huomannut aikaisemmin minut ja kiihottoi lisää kun tiesi minun katsovan ja runkkaavan, ei ollut kertonut kaverilleen. Sain hyvän "suuhoidon" ja tavataan tänään samoissa merkeissä n. tunnin kuluttua. Kaveri on 14v

    • Anonyymi00019

      Eilen illalla Jäken aseman puistossa. Tulin kaverin kanssa junalla Hesasta ja junan vessa ei toiminut, kummallakin kova pissa hätä . Kaverilla ehti tulla muutama tippa boksereihin ennenkuin oltiin asemalla. Onneksi oli jo pimeetä. Sit nopeesti lähimpään pusikkoon puistossa. Vedettiin nopeesti housut alas. Kyllä mullakin oli tullut vähän housuihin. Helpotti kun sai pissattua. Kuivattiin paperilla vähän boksereita. Huomasin että, Kaverilla alkoi stondis kun se katteli mun karvatonta piliä. Kaverilla oli jo kasvanut karvoja. Mullakin pili alkoi seisoo, kaveri ehdotti että,runkataan. No mä innostuin heti. Kaverilla tuli ekana ja mulla melkein heti sen jälkeen. Onneksi ketään ei ollut näkemässä. Sit vaan nopeesti pilit housuihin ja himaan. Sovittiin että, otetaan uusiksi. Himassa vielä omassa huoneessa sängyssä runkkasin uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe