Elikkä oon 13-vuotias tyttö ja haluisin alkaa käyttämään tamppooneja. Oon kokeillu pari kertaa jo ja oon saanut sen sisään mut sitten kun alan kävelemään se tuntuu tosi ikävältä. Osaisko joku auttaa mua
Auttakaa kiitos
2
116
Vastaukset
- N41
Kävellessä sattuu varmasti, jos tamponi ei ole riittävän syvällä. Asettimellinen tamponi esim Tampax on mielestäni helpompi saada perille asti.
Nostan itse toisen jalan koukkuun esim wc-istuimen kannelle niin tamponin sisäänvienti onnistuu siinä asennossa hyvin. Kunhan saat tamponin oikeaan paikkaan, se unohtuu kyllä.
Itse aloitin seksielämän 18-vuotiaana ja tamponit vasta yli 20-vuotiaana. Olet rohkea tyttö! :) - Pulipulo
Oon myös 13 ja aloitin käyttää tamponia iha alkuvaiheissa. Se pitää vaan työntää tosi syvälle suunnilleen et sun sormi on lähes kokonaan siellä (kyllä ällöttävää mutta ei tunnu sen jälkeen) sit annat vaan olla ja kannattaa pitää aika kauan riippuu mikä päivä menossa. Muista aina vaihtaa tamponi ohjeita löytyy pakkauksesta lisää. Sitku tottuu nii elämä helpottuu huuuomattavasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137