Elikkä oon 13-vuotias tyttö ja haluisin alkaa käyttämään tamppooneja. Oon kokeillu pari kertaa jo ja oon saanut sen sisään mut sitten kun alan kävelemään se tuntuu tosi ikävältä. Osaisko joku auttaa mua
Auttakaa kiitos
2
147
Vastaukset
- N41
Kävellessä sattuu varmasti, jos tamponi ei ole riittävän syvällä. Asettimellinen tamponi esim Tampax on mielestäni helpompi saada perille asti.
Nostan itse toisen jalan koukkuun esim wc-istuimen kannelle niin tamponin sisäänvienti onnistuu siinä asennossa hyvin. Kunhan saat tamponin oikeaan paikkaan, se unohtuu kyllä.
Itse aloitin seksielämän 18-vuotiaana ja tamponit vasta yli 20-vuotiaana. Olet rohkea tyttö! :) - Pulipulo
Oon myös 13 ja aloitin käyttää tamponia iha alkuvaiheissa. Se pitää vaan työntää tosi syvälle suunnilleen et sun sormi on lähes kokonaan siellä (kyllä ällöttävää mutta ei tunnu sen jälkeen) sit annat vaan olla ja kannattaa pitää aika kauan riippuu mikä päivä menossa. Muista aina vaihtaa tamponi ohjeita löytyy pakkauksesta lisää. Sitku tottuu nii elämä helpottuu huuuomattavasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772