Vähälä Logistics

Työtön.Tunari

Millainen talo? onko ihan orjapalkka? saako koristella? tuleeko palkka ajallaan?

24

5336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus_puhuuh

      Hyvä talo. saa ajaa lasteja ja kuormia. saa koristella vetäjää omakustanteisesti. vetäjän saa pitää kotona viikonlopun, jos imuroi hytin. tosi reilu isäntä. ostaa kahdet neopreenikumisaappaat ajojalkineiksi vuodessa. mustat collar-kolitsityöhousut saa kanssa isännän piikkiin. tessi palkka lävitten tunnin. ihmeen hyvä talo ajaa.

      • Orja

        Orjapalkalla ajetaan


      • EX-Vähälä

        Onneton tunareiten firma


      • Nyyttikyyti

        Vähälä on tunareitten nyyttikyyti!


      • P-Pekka

        Surkee pulju, onko vielä pystyssä?


    • LeikinKestäköön

      Huumorintajutonta porukkaa. Täältäkin yhden hauskan viestin pyysivät poistamaan.

    • mustalaisethuijaritkin

      Hmh niin joo joku mustalainen oli "testikuskina" polkupyörille, erilaisille sellaisille hän ei itse tajunnut sitä, ollenkaan, että mikähän tässkin on vikana?

      Mustalaiset eli Albalialaiset ovat aika älykästä kansaa, heitä on helppo "ällyyttää"...

      Kaverille ehdotin että: kokeilepa sinä ajella tuollaisella lastenpyörällä sitten että miten toimii, naurahti vain, en viitsi edes linkunkuttaa tuollaisen kanssa menemään...

      • ParemminEnsikerralla

        Toivottavasti osaat ajaa polkupyörällä paremmin kuin kirjoittaa. Jotain ilmeisesti yritit kertoa albanialaisen polkupyörällä ajosta ja heidän älykkyydestään. Miten albanialaisen polkupyörällä ajaminen liittyy keskusteluketjun alussa mainittuun kuljetusliikkeeseen?


      • Hallloo

        Ylläpito poistaa asiallisia kommetteja, mutta ei asiattomia?


    • raakaahommaa

      Tes palkka ajallaan, autot kierrossa, kaikki ajaa. Likaisia ja tupakoituja vuokra autoja, ei mitään "ylimääräistä mukavaa". Alihankkijat ajaa reissut.

      • Nurinmenee

        Vähälä on menossa nurin, haki saneerausta.


      • Ennustaja

        Olen tienyt jo vuosia sitten että Vähälän kuppi menee nurin.


    • tilapäistieto

      Oli ennen hyvä talo kun kiitolinja oli voimissaan.

      • Kauko-Kiito

        KiitosLinja ei ole enään voimissaan.


      • öåäomu
        Kauko-Kiito kirjoitti:

        KiitosLinja ei ole enään voimissaan.

        Ehkä edellisetä vastauksesta voisi jotain päätellä. Lukemisen ymmärtäminen on joillekin vaikeaa.


      • Rahti.Ketku

        Vähälä on kuljetusalan yliopisto.


      • KonkurssiPeikko

      • KauppaopistonNainen

      • KauppaopistonPirkko

        Vähälän sikariportaalta on jäänyt kauppaopisto väliin!


      • OjassaOllaan

        Vähälän talous on täysin kuralla.


      • Vähällä

        Joko Vähälä on nurin? vai vieläkö yrittää tehdä uutta nousua?


      • Huuhaata

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ammattitaidotonta sakkia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe