Lapsen toinen nimi vielä hakusessa.... ensimmäinen on Diana ja kolmas Leona. Tuohon väliin mielellään L alkuinen nimi🤔 ehdotuksia😊
Kauniita tyttölapsen nimiä
10
337
Vastaukset
- tytölle
Lilja, Linnea
- Lyydia11
Lyydia
- olehyvä
Lina
Lisa
Lilie - viisasaikuinenneuvoo1902
Sivustolla lapsennimi.com löytyy listattuna kaikki kalenterista löytyvät nimet aakkosjärjestyksestä.
https://lapsennimi.com/naisten_nimet_tyton_nimia_lista/ - viisasaikuinenneuvoo1902
Sivustolla lapsennimi.com löytyy listattuna kaikki kalenterista löytyvät nimet aakkosjärjestyksestä. Itse suosittelen nimeä, jonka jokainen osaa kirjoittaa, joka löytyy nimipäiväkalenterista ja joka ei ole kuitenkaan tällä hetkellä trendaavimmissa nimissä.
https://lapsennimi.com/naisten_nimet_tyton_nimia_lista/ - miumaumiu
Diana Livia Leona
Diana Lovisa Leona
Diana Ilsa Leona - tytdrhdrdets
Lisanna
- Muutamia
Diana Liv Leona
Diana Lidia Leona
Diana Lilia Leona
Diana Lumia Leona
Diana Lisa Leona
Diana Line Leona
Diana Lila Leona
Diana Lia Leona
Diana Linnet Leona
Diana Laine Leona
Diana Lola Leona - Muutamia
Diana Evelin Leona
Diana Ellen Leona
Diana Louisa Leona
Diana Elise Leona
Diana Iris Leona
Diana Vivien Leona
Diana Vivi Leona
Diana Vera Leona
Diana Norah Leona
Diana Nomi Leona
Diana Naomi Leona
Diana Minea Leona
Diana Marie Leona - Muutamia
Diana Sylvie Leona
Diana Stella Leona
Diana Silvia Leona
Diana Sofie Leona
Diana Viola Leona
Diana Verna Leona
Diana Thelma Leona
Diana Nette Leona
Diana Lotte Leona
Diana Erika Leona
Diana Erin Leona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883638Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921939Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871763- 1441632
- 1621473
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981443Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277