Monet kerrat olen ihmetellyt, miksi lähes järjestään naishierojilla on 10-25% halvemmat keskihinnat hieronnassa, kuin vastaavan koulutuksen saaneilla miehillä. Mistä on oikein kyse?
Onko tämä tätä naisen euro ajattelua tai onko hieronnan teho heikompi ja rahoille ei muutoin tule vastinetta kuin hintaa pudottomalla? Kertokaapa..
Naishierojilla halvemmat hinnat?
3
352
Vastaukset
- kuningaskuluttaja
Mies hierojat ovat kaikki treenattuja kreikkalaisia jumalia. Mielellään otan hieronnan vaikka en itse hierontaa tarvitsi, sillä pelkkä kosketus semmoselta urokselta saa syttymään jo täysin,
En ole itse ottanut hierontaa naiselta, mutta kuullut tarinoita että naishierojat ovat kaikki flirttaamattomia vähän piittaavia pikkutyttöjä. - kummastuttaakovielä
jos edellinen on nainen niin eikai naiset naiselle flirttaa..timmassa tein huomioin että halvimmat hieronnat ovat miehillä
yleensäkin a) naiset haluvat ksm enemmän hieronnan omalta sukupuolelta, myös miehen luottavat naiseen
b) miehistä vain osa on taitajia - Takulöu
Miehenä käyn mieluummin naishierojalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741