LG TV ei näytä tv-kanavia, eikä löydä. "EI ohjelm

Taavi333

Tänään tullut ongelma. Pari vuotta vanha 49" LG. Ei enää live -tv:tä. Lukee vain "Ei ohjelmoitu" . kanavahaulla ei löydy mitään. Eilen toimi.
- sama asunto ja antenni kuin eilen.
- digiboxi kyllä toimii ja näyttää tv-kanavat tänäänkin. Johdoissa siis ei vikaa eikä anteenissa (ja sitäpaitsi teksti on "ei signaalia" jos johto tms irti.
- sama asetus (antennitv) kuin eilen.

-ainoa mitä välillä on tapahtunut, niin digiboksi kytkettiin eilen väliin, nyt siirrettiin antennijohto tietty takaisin telkkuun.

Sattuuko joku oikeasti tietämään jotain noista telkuista, mikähän vikana kenties??

Kitos etukäteen...

20

27396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antero.armas

Telkusta pitänee valita "Tv" tai "Antenni" nyt se varmaan "katselee" digiboxia.

• Taavi333

ei, on ollut aina ennekin noin, eikä ole tullut mitään vastaavaa.
      - digiboxihan non tuossa "AV"-lähdössä, live -tv taas on "LIVE -TV"
      -kiitos kumminkin.

• antero.armas

Sitten voisi kokeilla palauttaa oletusasetukset.

• Helppo_juttu

Laita antennijohto takaisin kiinni.

• Taavi333

-resetoitu (oletusasetukset) on, ei muuta "hyötyä" kuin yli puolen tunnin turha työ kaiken netti-ym asetusten uusimisessa
      -sanoin, jo johto on kiinni ja silloinhan tuo ilmoittaisi heti "no signal" mitä ei nyt tule. en minä noin helppoja kysyisi, tuo on kymmeniä kertoja ennen tehty samoin ja ei koskaan ennen tätä.
      - siellä on kyllä jokin ohjelma mennyt "digeiksi", digidigi, tai viritin hajalla-epäluultavaa.

• elgee_ostako

LG = Lucky Goldstar. lausutaan elgee ostako!

Ennenwanhaan tämä "laatumerkki" tunnettiin Suomessa pelkkänä Goldstarina, mutta jokunen vuosi sitten ottivat käyttöön alkuperäisen nimensä pohjalta tehdyn lyhenteen.

Oppirahat maksoin minäkin, kun en jaksanut taustojen selvittää. Helvetin kallis projektiotelkkari toimi vain muutaman vuoden ennen kuin lahosi korjauskelvottomaksi. Varaosia siihen ei saanut, ainoastaan venkoilua ja kusetusta maahantuojan ja virallisen huollon (Infocare) taholta.

• Älgee

Sama vika ja hakee todella hitaasti kanavia, eikä löydä mitään. Samat temput tehty myös - ei apua.

• Anonyymi

ei ollu taaskaan yhtään mitään apua saatana!

• Anonyymi

Mulla levisi muutama vuosi sitten 47" LG samana päivänä kun ostin sen. Sain kanavat haettua, asensin ohjelmapäivityksen ja sen jälkeen no signal. Vaihtoivat takuuseen emolevyn tai mikä se iso piirilevy onkaan.

• Anonyymi

Ongelma LG televisio.
      Kanavat 6- eteenpäin "DTV" näkyvät
      Kanavat 1-5 eivät näy vaikka näkyivät muutama päivä sitten.
      Antenni talon katolla.
      Automaattinen haku on laitettu päälle moneen kertaan.

Onko vika telkkarissa vai lähetyksessä-

• Anonyymi

Pitäskö tv:n ohjelmisto päivittää? Kai tuolta laitevalmistajan sivuilta jotain löytyy jos sellainen on. Tai ottaa selville mitä tehdään ongelma tilanteissa. Tuskin täällä kukaan tietää sen enempää.

• Anonyymi

Mihin hävinnyt kanavia, yritys saada ostamaan uusi tv ja maksukanavia.

• Anonyymi

Mulla kanssa sama ongelma. Muutin juuri antennitaloudesta kaapelitalouteen ja telkku hukkasi kaikki kanavat. Nyt kun yritän virittää niitä uudeleen, yhtäkään ei löydy. Digiboxin kautta kaikki kanavat näkyy kyllä mutta itse töllö ei löydä ainuttakaan ei automaatti- eikä manuaalihaulla.

• Anonyymi

Vaihda ohjelmatila antennista > kaapeliksi.
        Tapahtuu sieltä kanavien virityksistä, jos se tuntematon tv tukee myös kaapeli lähetystä.

• Anonyymi

Minullakin sama ongelma LG ssä oli viime kesänä että 1-5 kanavat usei ei saatavilla. Talve 4kk ei mitään ongelmaa mutta nyt 1.3 ongelmat alkoivat. Selvitän tilannetta. Digitalla joku uudistus menossa …oisko syy

• Anonyymi

Jep, täytyy etsiä Cable DTV, ei Antenna DTV

• Anonyymi

Ihan sama mulla Lohjalla. 1.3 .23 kanavia ei löydy. Kesällä pitkään ei mitään ongelmaa sitten 21.10 ongelmat taas alkoivat. Nyt siis yle kanavat oleet täysin pois paitsi eräs su klo 11 olivat vähän aikaa. Operaattoreiden aallot ilmassa häiritsevät tai tahallista antennitalouden häirintää jotta ottaisimme kaikenlaista masinoskanavap..kaa tai kaapelin. Heikosti on asiat. Ylevero maksaneena kanavien tulee näkyä

• Anonyymi

Ostin vielä toisen pikkutvn mutta sama ongelma eli tv ssä ei vika. Jopa ensimmäisellä manuaaliasennuksella ylen kanavat näkyivät mutta ei seuraavana päivänä.

• Anonyymi

Mulla on myös ongelmia LG.n kanssa. Ongelmat ilmaantuivat noin kaksi kuukautta sitten. Olen ottanut toosan välillä irti seinästä, mutta ei sen pitäisi asiaan vaikuttaa. Ongelma on se, että näkyy vain yksi (tai kaksi) kanava(a). Jotain mtv3-juttuja. Yle1 ja 2 eivät näy ollenkaan. Olen myös kokeillut sekä automaattihakua ja manuaalista, tai manuaalista en ole, koska en tiedä kanavanumeroita. Tai en osaa.

Telkkari on kyllä pari kertaa pudonnut ölattialle yms. osumaa ottanut, mutta tuskin vika siinä on, koska pari kanavaa kuitenkin näkyy. Muuten tulee randomisti just näitä ''no signal'' ''ei ic-moduulia'' yms. virheilmoituksia. Hankin jopa uuden antennikaapelinkin, mutta ei vanhassa piuhassa ollut(kaan) vikaa. Kyllä se vika on joko lähetyksen kulussa tai telkassa itsessään. On siinä kyllä aina ollut tuollaisia juttuja. Mietin, vaikuttaisiko vuodenaika? Kun on talvi, niin jos lumi on jotenkin häirinnyt kaapeleita.

t. Margooolofi-77776

• Anonyymi

Taitaa olla viimeinen LG tässä taloudessa. Ei löydä kaapelin kautta ohjelmia mutta digiboxin kautta näkyy kanavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      465
      2959
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2716
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      276
      1734
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1304
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1245
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1081
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      999
    9. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      998
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      995
    Aihe