Ihana M Kulta, rakastan Sinua, söpö kolmekymppinen tummatukkainen, vihreäsilmäinen nainen 💕 Olen koko ajan rakastanut, ensisilmäyksestä. Olet söpöintä, kauneinta ja ihaninta mitä tiedän. Olen Sinusta aivan lumoutunut. Joka kerta, kun on nähty saat mut haltioitumaan ihan täysin, pään pyörälle ja pulssin kiihtymään tuhanteen. Kaipaan kaikkea Sinussa joka hetki. Tarvitsen Sinua ja haluan yhteisen elämän kanssasi. Ollaan vielä niin samanlaisiakin, että meillä olisi hauskaa ja ihanaa yhdessä. Toivon koko ajan, että taas kohdattaisiin. Mä pyydän, tuu pliis juttelemaan kun nähdään rakas. Halataan uudestaan Kulta. Olisin kanssasi kionnellinen. Sinut tahdon, se on suurin toiveeni elämältä ihanani
Linnuton puu olen ilman Sinua
https://m.youtube.com/watch?v=T4LRUm3VGMs&ved=0ahUKEwig5uGQiKnbAhXF2SwKHW0qBioQyCkIJDAA&usg=AOvVaw37Kpm0_tt_78nL-j7lU4k4
Ihana kaunis M (nainen) rakastan Sinua yli kaiken
31
885
Vastaukset
- SulleihanaM
Rakas Sut tahdon löytää, me oltais täydelliset yhdessä 💕
- Elluhalloyb
Pliis...pliis...pliis...pliis...pliis..pliis...pliis..
On mun sana....
Sano se mulle..
Sano se hälle...
Sano kelle vaan....
Kun rakastaa...kun rakastaa....kun rakastaa...
Ei voi muuta....
Ei polkua muuttaa...
Se kuljettava on..❤ - Elluhalloyb
Linkitys todella kaunis...👍☀🍀
- SulleihanaM
Söpö M kulta, täydellinen match! Sun vieressäs tahtoisin vaan olla
- Wowow
Hän on valinnut mut. Sori vaan, mut jäit lehdelle soittelemaan..
- Kysymys
Mikset itse mene juttelemaan kun näette?
- dancemetotheendoflove
Tää on kuin letkajenkka joka jatkuu aina vaan,,
Tanssi loppuun rakkauden,,
<3 Suru yhden ihmisen,
kuljetettuna tuhansiin uniin,
hunnun taakse kätkeytyy,
piiloon syyttäviltä katseilta,
alle hymyn,
alle naurun,
huomaako kukaan?
Vaeltaa ja etsii,
ymmärtäjää, rakastajaa,
jatkaa matkaansa,
tietämättä minne,
vain yö,
vain unet,
lohtua tuovat,
kuuleeko kukaan?
Rakastaa sydän,
mutta kätkeytyy,
tahtoisi kertoa totuuden,
muttei ole kuulijaa,
jos joku näkisi taakse hunnun,
jos joku kuulisi äänen takaa naurun,
löytäisi sielun sisällä,
löytäisi rakkauden...
(lainaus)- varovaisen.popahtava
Jottain sopivaa teille
https://youtu.be/wOteLmvdQzY - SulleihanaM
Rakas, milloin nähdään? Toisillemme tarkoitetut 💕
- Villi.veikkaus
Vastaan torstaina
- SullerakasM
Lupaathan Rakas? Odotan joka hetki yhteydenottoasi tai että nähdään. Koko ajan Sinua kaipaan palavasti. Olet kaiken aikaa mielessä. Mä tarvitsen Sua! Ei ole mitään ihanampaa kuin Sinä ❤️❤️
- SullerakasM
Kulta, olethan lukenut tämän? Rakastan Sua, olen koko ajan rakastanut ja olet sen tiennyt ja tuntenut. Minäkin Sinun tunteesi, mikään ei ole jäänyt huomaamatta. Me kuulumme toisillemme, ihana ❤️
- gameepätoivoover
Olen S-nainen, onko se sama kuin M-nainen? Onko minut irtisanottu? Kovasti ainakin vaikuttaa siltä, todeella pelottavaa! Sydän hakkaa. Miksi nyt?
- Selkokieli
Kuulostaa aika epätoivoisen pakkomielteiseltä (ja yksipuoliselta) tämä aloittajan "rakkaustarina".. Kuukausisotalla tekee aloituksia 'ihanalle M-naiselle' ja vastailee niihin itse. Onko todellisuudentaju hämärtynyt? Kannattaisiko hakea apua? Miksi et tunnusta tunteitasi kasvotusten? Pelkäätkö, että kupla jonka sisällä leijut puhkeaa, kun et saakaan vastakaikua ja todellisuuden iso käsi lyö kasvoihin?
Kyllä ihastua, rakastua ja kaivata saa, mutta aloittajan touhu ei oo enää tervettä. - SullerakasM
Rakaaas, mistä Sinut löytää? ❤️ En kestä tätä kaipuuta, haluan vain viereesi koko ajan
- Arvaaan
Vittuilua jollekin m-naiselle palstalla?
Onko m-nainen huomiohuorannut liikaa ???- Routesixsix
Niin, sellaiselle käy aina huonosti. Katkeraa on! Ei edes tiedä syytöstä!
Tässä on käymässä kuin entiselle miehelle.
- SullerakasM
Kulta, En mitään en ketään...
https://m.youtube.com/watch?v=5AXylS1chdI&ved=0ahUKEwj3iPvN6KrbAhWyiqYKHeSlD4sQtwIIKzAD&usg=AOvVaw1y_7ilqoTLHz77SXGDCjCN- yksäm
Hyvän biisin pistit.
Päivä pulkassa.Mukavaa iltaa.
<3
- Nojooeisittenmuuta
Kauheeta paskaa...
- Hermotpalaisvaan
Onneksi ei oo mulle. En kestäisi tuollaista jatkuvaa paskan jankutusta!
- Error
Kuka jakelee sille jauhoja, siksi nåit tulee. Syyttäköön itseään. Tehkää jo päätlös olla jakamatta jauhoja. Kohta muutama kilo mennyt, kun ei viina enää maistu.
Yksikin annos on liikaa, tuhatkaan ei riitä. - Sielläsamanniminen
Ehkä kännissä joskus kirjoitin, kiitos teidän lammaslauman en koskaan enää. Tämä lähti sitten Espooseen ja viimeksi tavattiin toissa uutenavuonna.
- SullerakasM
Kulta, Sinua kaipaan aina vaan. Niin yksinäiseltä tuntuu ilman Sinua, ihana rakkaani. Odotan niin, että Sinut kohtaisin taas.
- SullerakasM
Mä tarvitse Sua rakas!!! Jos luet, niin voitko kertoo <3<3 Mun on löydettävä Sut
- miksiisoS
etteikö olisi vaan sille kuumalle tiimalasivyötäröiselle Sari-neitoselle? ;)
- tiedossaon
miksiisoS kirjoitti:
etteikö olisi vaan sille kuumalle tiimalasivyötäröiselle Sari-neitoselle? ;)
Sairaalloisesti mustasukkainen on vain.
- Kimppalotto
Kolmen kimppa se vaan mielesä.
- panetuseiolekaipuuta
Aloita uusi harraste. Voisi auttaa...
- tiedossaon
Ap kirjoittelee vaan Sairaalloisia juttujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191