Floryday.com-varoitus

Malla-Liisa

Lähetän kaikille varoituksen Floryday.com-nimisestä yrityksestä. Se kauppaa muotia netissä. Tilasin siltä maaliskuun alussa kahdet housut. Tilaus kyllä tuli ajallaan mutta toiset housut eivät vastanneet kuvausta mm. mitoitukseltaan. Palautin ne erikseen pyydettävän palautusohjeen mukaan.
Odotin hyvitystä tililleni kuukauden. Sitten aloin kysellä rahan perään. Florydayltä tuli jos jonkinmoista selitystä miksi palautus kestää vielä vähän aikaa. Yksi oli että toimitusjohtaja tarkastaa ja hyväksyy KAIKKI palautukset! Nyt kohta kolme kuukautta myöhemmin en ole vieläkään saanut rahojani.
On ilmeistä ettei Floryday.com ikinä hyvitä palautuksia. Ottakaa se huomioon jos teette tilausta sinne. Minä en enää ikinä tee.

104

8728

    Vastaukset

    • Kiitos varoituksesta. Ota yhteyttä myös kuluttajaviranomaiseen, jos näitä tapauksia on paljonkin?

      Suomessa kuluttaja on niin uskomattoman heikoilla, se on aivan törkeää. Tämä on kehitysmaa, jossa yritykset mellastavat miten tahansa seurauksia pelkäämättä (koska niitä ei tule).

      • Suomessa?! Kiinapaskaa, jota joutaakin tilata omalla vastuullaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa?! Kiinapaskaa, jota joutaakin tilata omalla vastuullaan.

        Minä tilasin Wishiltä kaksi erilaista mekkoa. Esitekuvan mukaan aivan hyvännäköisiö "mekkoja" molemmat. Oli kuvattu edestä ja takaa. Mekot tylivat kuukauden odotuksen jälkeen. Kävi kuitenkin niin ettei ne mekkoja olleetkaan. Molemmat olivat ihmeellisiä vain napaan asti , ei edes hellepaitoja takaosa molemmista puuttui ja oli vain kaksi kapeaa henkseliä. Tilain huvijse i rannekellon' niin toli pelkkä kellon lasi. Ei kannata tilata sieltäkään mitään. Nakkasin kaiken roskiin. Teräksessä on syöpää aiheuttavia aineita. Kopeaksi mainitut vitjat ym mustaavat ihon ja iho menee rikki. Siinä on se kiinalainenlaatu. Vaatteissa koot eivät pidä paikkaansa Ei kannata tilata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin Wishiltä kaksi erilaista mekkoa. Esitekuvan mukaan aivan hyvännäköisiö "mekkoja" molemmat. Oli kuvattu edestä ja takaa. Mekot tylivat kuukauden odotuksen jälkeen. Kävi kuitenkin niin ettei ne mekkoja olleetkaan. Molemmat olivat ihmeellisiä vain napaan asti , ei edes hellepaitoja takaosa molemmista puuttui ja oli vain kaksi kapeaa henkseliä. Tilain huvijse i rannekellon' niin toli pelkkä kellon lasi. Ei kannata tilata sieltäkään mitään. Nakkasin kaiken roskiin. Teräksessä on syöpää aiheuttavia aineita. Kopeaksi mainitut vitjat ym mustaavat ihon ja iho menee rikki. Siinä on se kiinalainenlaatu. Vaatteissa koot eivät pidä paikkaansa Ei kannata tilata.

        No kaikkihan sen tietää, että kun Wishiltä tilaa nii saa pelkkää rojuu... en ymmärrä teitä ihmisiä jotka hyvä uskosena meette tilaa tollasista paikoista, koska ”kuvat näyttää hyviltä”, ei jumalauta teitä 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa?! Kiinapaskaa, jota joutaakin tilata omalla vastuullaan.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • En tahdo saada millään palautus osoitetta. Olen täyttänyt palautus lomakkeen kahteen kertaan
        Ja erikseen pyytänyt keskustelussa palautus tietoa. Turhauttavaa. Palautusaika 14vrk.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.

        Minä olen tilannut Klarna laskulla. Nyt palautus ongelma ei saa millään palautus osoitetta olen täyttänyt lomakkeen kahteen eri kertaan. Lisäksi pyytänyt chatissä
        Eipä ole tullut mitään. Missä virhe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa?! Kiinapaskaa, jota joutaakin tilata omalla vastuullaan.

        Tilasin Forydaystä uteliaisuuttani...Tilauksen toimitusaika oli pitkä. Tilaamani kengät ovat kuvien mukaiset jäljitelmät, ei samat kuin luettelon kuvissa. Tilasin mekon farkunsinisenä, tuli turkoosina, joten sekään ei vastannut kuvaston tuotetta. Tiesin tilatessani, että riski on olemassa, tuotteet ovat liian hyviä kuvastossa ollakseen hinta-laatusuhteeltaan totta. En tilaa toistamiseen. Suosittelen välttämään ko.nettikaupasta ostamista tai sitten pitää haluta em. kiinapaskaa...


    • Hei
      Sama täällä. Tilasin 3 tuotetta, eivät olleet lähelläkään sitä mitä tilasin. Koot eivät vastanneet sitä, mitä lappu ilmoitti! Laadullisesti tuotteet ovat ala-arvoisia!
      Täällä Suomessa voi näemmä rellestää kuka tahansa, miten tahansa?

      Laki ja oikeus ei ole pienen puolella
      Miten tulisi toimia, että saisi rahansa takaisin?

      • "Suomessa?"
        Ehkä kannattaisi vähän katsoa mistä tilaa


    • Kiitos varoituksesta.

    • olisin myös halunnut palauttaa ostoni ,mutta yhteyden otto ei oo onnistunu sivu ei avaudu .
      Onko kellään osoitetta palautusta varten ?

      • hei, vaatteet ovat ainakin aivan eri materiaalia, mitä sivuilla kerrotaan. en suosittele


      • Sain tänään tilaamani mekon, joka oli täysin eri värinen, mitä kuvassa. Oli myös erittäin huonolaatuinen ja ryppyinen. Myös toimitus kesti tosi kauan. No more!!!


      • Itse tilasin 3 mekkoa sieltä ja vastasivat kyllä kuvaa. Palautuksesta ei ole kokemuksia


      • Tilasin bikinit ja uimapuvun. Bikinit ostin sieltä äidille ja oli sopivat, mutta uimapuku joka piti tulla minulle oli xlll kokone vaikka tilattiin s koossa. Toimitus kesti 2 kuukautta ja kyseltiin miks ei oo tullu vieläkään ni syy oli että sitä uimapukua ei ole vielä edes olemassa!! Bikinit olisivat tulleet mutta ei niissäkin kesti. Olkaa viisaita ja älkää tilatko sieltä mitään.


      • Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • En myöskään suosittele. Laitoin tuotteen ostoskoriin ja samassa olin jo tilannut tuotteen. Mitään tilauksen vahvistamista ei kyselty, kun painoi ”kassalle”, se oli ns. osto. Sitten tuli jo maksusuoritus kyselyä, alkoi epäilyttämään laittaa pankkikortin tietoja,. Luulen nyt kuitenkin, että sain peruttua tilauksen. Outo sivusto, ihan huijaus tuli mieleen.

    • Ikävä kokemus oli minullakin Florydaysta. Tilasin kengät. Rahat perittiin kiireesti. Lähetyskin tuli. Kengät olivat erilaiset. Koko tosin oli oikea. Sellaisia kenkiä saa Suomestakin. Ei olisi tarvinnut maksaa matkakuluja ja tullimaksuja. Pettymys ja raivo seurasi. Harmi, etten, lukenut tätä palstaa ennen tilaamista. Nyt kysyisin, onko kukaan saanut asiallista palvelua Florydayltä. Sellainenkin tieto olisi hyvä saada. Mietin, voisiko joku Ylen ajankohtaisohjelma ottaa selvää Florydayn toiminnasta.. Olisi oikein kieltää Florydayn mainonta netissä. Onko se mahdollista ?

    • Törkeää huijausta!!! Tuotteet piti tulla Briteistä, tulivatkin Kiinasta kovien tullimaksujen myötä. Samat tuotteet Wishistä 90% halvemmalla!!! VAROITUS TILAAJILLE!!!!

      • Wish on aivan samanlainen huijari kuin muutkin kiinalaiset liikkeet. Tilasin mekkoja, mutta ei ne mekkoja ollut. Koot eivät pitäneet paikkaansa ja kankaat aivan roskamateriaalia.
        Eivät olleet edes puseroiksi soveltuvia. Takaosakin vain muutama nauha.EI KANNATA WISHILTÄKÄÄN TILATA MITÄÄN.


    • Tilasin Florydaysta mekon. Hintaan ei tullut päälle tullimaksuja eikä alvia. Koko oli oikea, mutta materiaali- ja pesuohjelappu, jota EU:n alueella edellytetään, puuttui. Kun kyselin perään, sain alennuksen hinnasta. Myös palautus olisi ollut mahdollista.

    • Minäkin tilasin Florydaysta mekon. Toimitusta sain odottaa kauan. Tuotteen laatu oli yllättävän hyvä ja värikin vastasi kuvaa. Koko oli sopiva, vaikka pelkäsin, että saisin lisää korjausommeltavaa kun kiinalaiset/aasialaiset vaatteet on niin pieniä. Jopa suomesta ison ihmisen on vaikea saada kevyitä, nättejä, edullisia mekkoja. Varmasti tilaan Florydaylta myöhemminkin

      • Tilatkaa Klarna laskun kautta se tarkistaa onko lähettäjä luotettava. Tilasin yhden tuotteen koemielessä Klarna laskun kautta. Sitten lisää jos hyvä kokemus.


      • On olemassa isojen tyttöjen ja naisten liike. Sieltä löytää niitä telttoja. Kyllä kaikki vaatteet ompelutetaan halpa maissa myös merkkivaatteet kulkevat samoilla linjastoilla ompelimossa merkkilätkä siihen ja hinta asiakkaalta. Ei taida montakaan vaatetta joka tehty Suomessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa isojen tyttöjen ja naisten liike. Sieltä löytää niitä telttoja. Kyllä kaikki vaatteet ompelutetaan halpa maissa myös merkkivaatteet kulkevat samoilla linjastoilla ompelimossa merkkilätkä siihen ja hinta asiakkaalta. Ei taida montakaan vaatetta joka tehty Suomessa.

        Kiitos epäasiallisesta kommentistasi. Voisi samalla lailla sanoa, että petite-mallisto on riukuja varten.


    • Tilasin housut L kokoa ja ovat ehkä xs kokoiset. Sain palautusosoitteen mutta ohjeet ovat todella hatarat eikä ilmaisesta palautuksesta tai rahojen palautuksesta puhuta mitään. Taidan ottaa tämän kantapäänkautta oppina ja lahjoittaa housut jollekin. En enää ikini tilaa täält mitään vaikka kuvat ovatkin houkuttelevan näköisiä niin ainakin tämän tilaamani tuotteen laatu on ihan jotain muuta mitä sivusta lupasi.

    • Todella vaikeaa ja monimutkaista tehdä palautus. Itse pitää maksaa postikulut. Saa nähdä, tuleeko rahat koskaan tililleni. En ikinä enään tilaa mitään sieltä!

    • Tilasin kesämekon ja puseron. Ei mitään ongelmia, tulivat viikossa. Erittäin laadukkaat ja koot vastasivat taulukkoa.

      • Et taida laadusta tietää mitään. Noista kaupoista EI LAATUA SAA. Kokemusta on.


      • Olen kolme kertaa tilannut Florydayltä. Ensin tilaamani mekko juuri ja juuri menetteli, vaikka arvelinkin, että en sitä tule pitämään kuin ehkä kotimekkona. En vaivautunut sitä palauttamaan. Toiseksi tilasin takin, mutta väri ei vastannut kuvassa ollutta. Palautus oli hieman monimutkaista, kun ensin piti ottaa yhteyttä, että haluaa palauttaa. Sitten tuli viesti, että pitää valita palautusvaihtoehdoista, mutta samalla ei vielä tullut palautusosoitetta. Sen he lähettivät, kun olin valinnut palautustavan. Rahat tulivat, mutta palautusmaksu piti itse maksaa. Viimeksi olen tilannut puseron, joka osoittautui aivan liian pieneksi ja värikään ei ollut aivan kuvan mukainen. Lisäksi puseron selkäkappale oli musta, mikä ei ollut ilmennyt kuvista. Tämän palauttaminen on ollut tosi ongelmallista, kun heidän nettisivujensa linkit eivät toimi kunnolla ja luultavasti vastaajat eivät ymmärrä kunnolla suomea, vaan käyttävät jotain automaattikäännöksiä. Vielä en ole onnistunut saamaan palautusosoitetta. Tänään lähetin heille taas pyynnön siitä, tällä kertaa sivuilta löytyneen sähköpostiosoitteen kautta. Saa nähdä, saanko jo palautusosoitteen. Enää en tuolta tilaa mitään, sillä tuotteet eivät vastaa kunnolla kuvia ja palautus on niin hankalaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kolme kertaa tilannut Florydayltä. Ensin tilaamani mekko juuri ja juuri menetteli, vaikka arvelinkin, että en sitä tule pitämään kuin ehkä kotimekkona. En vaivautunut sitä palauttamaan. Toiseksi tilasin takin, mutta väri ei vastannut kuvassa ollutta. Palautus oli hieman monimutkaista, kun ensin piti ottaa yhteyttä, että haluaa palauttaa. Sitten tuli viesti, että pitää valita palautusvaihtoehdoista, mutta samalla ei vielä tullut palautusosoitetta. Sen he lähettivät, kun olin valinnut palautustavan. Rahat tulivat, mutta palautusmaksu piti itse maksaa. Viimeksi olen tilannut puseron, joka osoittautui aivan liian pieneksi ja värikään ei ollut aivan kuvan mukainen. Lisäksi puseron selkäkappale oli musta, mikä ei ollut ilmennyt kuvista. Tämän palauttaminen on ollut tosi ongelmallista, kun heidän nettisivujensa linkit eivät toimi kunnolla ja luultavasti vastaajat eivät ymmärrä kunnolla suomea, vaan käyttävät jotain automaattikäännöksiä. Vielä en ole onnistunut saamaan palautusosoitetta. Tänään lähetin heille taas pyynnön siitä, tällä kertaa sivuilta löytyneen sähköpostiosoitteen kautta. Saa nähdä, saanko jo palautusosoitteen. Enää en tuolta tilaa mitään, sillä tuotteet eivät vastaa kunnolla kuvia ja palautus on niin hankalaa.

        Minulla on myös palautus ongelma kun en saa lähetettyä heille S-postia, herjaa vaan koko ajan . Tilasin ensimmäisen kerran , postissa on toinen pusero mutta empä taida noutaa. Maksamaan varmasti silti joudun kun otin tilille maksun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös palautus ongelma kun en saa lähetettyä heille S-postia, herjaa vaan koko ajan . Tilasin ensimmäisen kerran , postissa on toinen pusero mutta empä taida noutaa. Maksamaan varmasti silti joudun kun otin tilille maksun.

        Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
        ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
        Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
        Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida laadusta tietää mitään. Noista kaupoista EI LAATUA SAA. Kokemusta on.

        Kyllä minä osaan lukea mitä materiaalia ja koot selvästi ilmoitettu. Jokaisen pitää tarkistaa mittansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös palautus ongelma kun en saa lähetettyä heille S-postia, herjaa vaan koko ajan . Tilasin ensimmäisen kerran , postissa on toinen pusero mutta empä taida noutaa. Maksamaan varmasti silti joudun kun otin tilille maksun.

        Palautus kuitti ja ilmoitus laskuttajalle. Ei ongelmaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
        ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
        Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
        Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.

        Ai luottokortilla eipä tulis mieleen laittaa korttini tietoja tilauksen yhteydessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
        ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
        Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
        Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.

        Ei mitään ongelmaa kun tilaa Klarna laskun kautta. Nytkin uutuus punainen juhlamekko ylhäällä pitsiä ja hieno rusetti vyötäröllä. Wau


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
        ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
        Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
        Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös palautus ongelma kun en saa lähetettyä heille S-postia, herjaa vaan koko ajan . Tilasin ensimmäisen kerran , postissa on toinen pusero mutta empä taida noutaa. Maksamaan varmasti silti joudun kun otin tilille maksun.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kolme kertaa tilannut Florydayltä. Ensin tilaamani mekko juuri ja juuri menetteli, vaikka arvelinkin, että en sitä tule pitämään kuin ehkä kotimekkona. En vaivautunut sitä palauttamaan. Toiseksi tilasin takin, mutta väri ei vastannut kuvassa ollutta. Palautus oli hieman monimutkaista, kun ensin piti ottaa yhteyttä, että haluaa palauttaa. Sitten tuli viesti, että pitää valita palautusvaihtoehdoista, mutta samalla ei vielä tullut palautusosoitetta. Sen he lähettivät, kun olin valinnut palautustavan. Rahat tulivat, mutta palautusmaksu piti itse maksaa. Viimeksi olen tilannut puseron, joka osoittautui aivan liian pieneksi ja värikään ei ollut aivan kuvan mukainen. Lisäksi puseron selkäkappale oli musta, mikä ei ollut ilmennyt kuvista. Tämän palauttaminen on ollut tosi ongelmallista, kun heidän nettisivujensa linkit eivät toimi kunnolla ja luultavasti vastaajat eivät ymmärrä kunnolla suomea, vaan käyttävät jotain automaattikäännöksiä. Vielä en ole onnistunut saamaan palautusosoitetta. Tänään lähetin heille taas pyynnön siitä, tällä kertaa sivuilta löytyneen sähköpostiosoitteen kautta. Saa nähdä, saanko jo palautusosoitteen. Enää en tuolta tilaa mitään, sillä tuotteet eivät vastaa kunnolla kuvia ja palautus on niin hankalaa.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kolme kertaa tilannut Florydayltä. Ensin tilaamani mekko juuri ja juuri menetteli, vaikka arvelinkin, että en sitä tule pitämään kuin ehkä kotimekkona. En vaivautunut sitä palauttamaan. Toiseksi tilasin takin, mutta väri ei vastannut kuvassa ollutta. Palautus oli hieman monimutkaista, kun ensin piti ottaa yhteyttä, että haluaa palauttaa. Sitten tuli viesti, että pitää valita palautusvaihtoehdoista, mutta samalla ei vielä tullut palautusosoitetta. Sen he lähettivät, kun olin valinnut palautustavan. Rahat tulivat, mutta palautusmaksu piti itse maksaa. Viimeksi olen tilannut puseron, joka osoittautui aivan liian pieneksi ja värikään ei ollut aivan kuvan mukainen. Lisäksi puseron selkäkappale oli musta, mikä ei ollut ilmennyt kuvista. Tämän palauttaminen on ollut tosi ongelmallista, kun heidän nettisivujensa linkit eivät toimi kunnolla ja luultavasti vastaajat eivät ymmärrä kunnolla suomea, vaan käyttävät jotain automaattikäännöksiä. Vielä en ole onnistunut saamaan palautusosoitetta. Tänään lähetin heille taas pyynnön siitä, tällä kertaa sivuilta löytyneen sähköpostiosoitteen kautta. Saa nähdä, saanko jo palautusosoitteen. Enää en tuolta tilaa mitään, sillä tuotteet eivät vastaa kunnolla kuvia ja palautus on niin hankalaa.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös palautus ongelma kun en saa lähetettyä heille S-postia, herjaa vaan koko ajan . Tilasin ensimmäisen kerran , postissa on toinen pusero mutta empä taida noutaa. Maksamaan varmasti silti joudun kun otin tilille maksun.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
        ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
        Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
        Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy.

        Eikö luottoyhtiösi kertonut sinulle tätä?

        Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • Onko kokoomustytöt ryhtyneet yrittäjiksi näin?

    • Tilasin myös uimapuvun, joka ei vastannut odotuksia. Palautusehdoissa mainitaan, että uima-asuja ei voi palauttaa. Tämän totesin kuitenkin vasta palautusoikeutta lukiessa. Varmaan oma moka, mutta eipähän tule toiste tilattua.

      • Eiköhän se lue jo ostotilanteessa ettei alusvaatteita ja uimapukuja palauteta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se lue jo ostotilanteessa ettei alusvaatteita ja uimapukuja palauteta.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • Tilasin 2 puseroa ja 2 mekkoa. Erittäin laadukkaat ja koot niinkuin pitikin. Tulivat viikossa. Suosittelen👍

    • Hei, olen tilannut tammikuussa 3 puseroa ja maksoin ne. Puserot eivät ole tulleet vieläkään, eikä rahoja palautettu, kun en saa yhteyttä, mistä niitä kyselisin. Älä käytä tätä nettikauppa!

      • Voi, voi ei kannata maksaa etukäteen Klarna laskulla ja palautus kuitti ja soitto Klarna asiakaspalveluun ei tarvi maksaa.


      • Tilasin Florydaysta 86eurolla paidan ja haalarit maaliskuussa.Tuli ilmoitus, että ovat matkalla kiinasta. Sitten tuli viesti, että,palautunut lähettäjälle. Haluanko vuodenvoimassa olevan lahjakortin. No en todellakaan, kun haluaisin tilaamani vaatteet tai rahat takaisin. Luvatiin että ” agentti ” on minuun yhteydessä, vaan eipä ole kuulunut mitään. Harmittaa niin vietävästi. Eläkeläisen pienet rahat ja ainoat kesä vaatteet siinä.


    • Hei te, ketkä olette käyttäneet tuota nettikauppaa. Jos olette saaneet tavaraa, joka ei vastaa kuvausta ja ette ole päässeet myyjän kanssa yrityksestä huolimatta sopimukseen palautuksesta ja rahojen hyvityksestä niin vielä on mahdollista tehdä korttireklamaatio luottokuntaan. Jos olet siis maksanut luottokortilla, ja sen vuoksi aina kannattaakin maksaa koska silloin on aina tämä reklamaatio- mahdollisuus viimeisenä keinona.
      Käy sen pankin sivuilta katsomassa ohjeet reklamaation tekoon, ainakin Nordean sivuilla on täytettävä lomake.
      Minulla on käynyt kaksi kertaa niin, että olen joutunut kyselemään rahojani näin takaisin. Molemmilla kerroilla tuote oli feikki- merkkituote, vaikka hinta ei ollut mikää mega-halpa vaan ihan perus hieman alennettu normihinta. Onneksi sain rahat takaisin koska kyse oli sadoista euroista. Nyt ymmärrän olla paljon varovaisempi.

      • Tilasin kaksi tunikaa ja takin.Tunikat vastasivat kuvausta ja olin tyytyväinen.Takki kuvan mukainen,mutta hirveän ruttuinen.Pesuohjeet oli kiinni kaikissa.
        Tullimaksut lisää hintaa muuten edullisiin vaatteisiin.
        Paketti tuli kahdessa viikossa.
        En tilaa jatkossa tullimaksujen takia.


      • Vain hölmö maksaa etukäteen. Minä tilasin koemielessä yhden tuotteen ja jos ei valittamista tietysti lisää. Hyvännäköisiä ja edullisia.


      • Älkää maksako heti vaan Klarna laskulla jos joutuu palauttamaan siitä kuitti ja soitto Klarna asiakaspalveluun. Ihan turvallista. Tietysti määrätyt kuidut kutistuu pesussa ja varsinkin kun pesee väärässä lämpötilassa.


    • Olethan tehnyt asiasta ilmoituksen Kuluttajavalituslautakunnalle?
      TS

    • Olisimpa lukenut näitä kommentteja ennen kuin tilasin. Nyt en saa mitään kautta palautustietoja, ja senkin maksaa tilaaja. Joten, pidän takin ja pistän kirpparille. Oppirahat maksettu , sylettää !

      • Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • Floriday on kansainvälinen verkkokauppa. Sitä ei ehkä heti tule ajatelleeksi, kun sivusto on suomeksi. Kansainvälistä verkkokauppaa koskee tietty lainsäädäntö Suomessa. Osa lainsäädännöstä vaihtelee sen mukaan, mistä maasta tuote lähetetään. Esimerkkejä: Alv pitää maksaa lähetyksestä, jonka hinta on yli 22e. Tullia pitää maksaa, jos lähetys on yli 150 e (näihin summiin ei lasketa postituskuluja, vaan pelkät tuotteiden hinnat). Tulli.fi-sivustolla on kätevä tullilaskuri. Floridayn suhteen on se ongelma, että sillä on varastoja eri puolilla maailmaa. Eli ei voi tietää, tuleeko lähetys EU-maasta vai sen ulkopuolelta. Eli joku voi joutua maksamaan tullia ja joku ei. Palautus vaikuttaa kommenttien perusteella sen verran hankalalta, että ei varmaankaan kannata ostaa, jos yhtään epäilee, ettei tuote sovi. Eikä ainakaan kannata ostaa mitään kallista.

      • Totta perseeseen meni ostos. Yritän palautaa os.on mutta pitää kuvata ja täyttää kaavakkeita
        ja tulostaa millähän? Ostos oli 92,77 palauttavat 76.41 ja vähentävät postikulut 10€. Hitto että menin halpaa ,tuotteen koko ei vastannut ilmoitusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta perseeseen meni ostos. Yritän palautaa os.on mutta pitää kuvata ja täyttää kaavakkeita
        ja tulostaa millähän? Ostos oli 92,77 palauttavat 76.41 ja vähentävät postikulut 10€. Hitto että menin halpaa ,tuotteen koko ei vastannut ilmoitusta.

        Hei. Annan neuvon. Mutta tämä on yleinen kommentti, ei tarkoitettu sinun kirjoitukseesi.

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • Tilasin ja sain unelmieni takin. Kaikki toimi, koko täsmäsi, laatu hyvä. Monenlaisia kokemuksia siis on.

    • ÄLKÄÄ tukeko halpavaateteollisuutta! Käyttävät surutta hyväkseen köyhyyttä ja luonnonvaroja!

      • Kyllä ne myöskin merkkivaatteet on teetetty halpa maissa. Klarna laskulla kun tilaa ne tarkistaa onko turvallinen. Tilasin koemielessä yhden ja jos ei huomautettavaa tilaan muutakin


    • Tilasin pari viikkoa sitten juhla(häämekon) lähes ilmaiseksi (-80%) itselleni ja ajattelin että varmaan meni rahat kankkulan kaivoon kun näille sivuille eksyin tilauksen jälkeen.
      Olinkin todella yllättynyt kun tuote oli laadultaan todella hyvä, ei nyt ihan samalta näytä mun päällä kuin kuvan mallilla mutta olen niin lyhyt ja laiha (161cm/40kg) että en sitä odottanutkaan vaan olin jo valmistautunut että ompelijalla täytyy vähän fiksata ja ottaa sisään.
      Koko oli S joka vastasi minusta suomen S kokoa, pienempää ei ollut tilattavissa.

      Toimitus oli ripeä, paketti tuli suoraan kotiin eikä mitään tulleja tai alv:ia ollut.
      Mielestäni oikein hyvä diili kun häämekostani maksoin 50 egee ja tuskin ompelimon laskukaan päätä huimaa. 😁
      Ja tarkoituksella tilasin puvun jota voi käyttää useammin kuin kerran elämässään. 😉

    • Kiitos varoituksista. Olen ekaa kertaa tilannut tuolta. Katsotaan miten käy. Kiinastako tuotteet tulevat?

      Olen tilannut vaatteita eurooppalaisista firmoista: saksalainen Klingel, ruotsalainen Gudrun Sjöden, näitä voin suositella, vaikkakin Gudrun on himppa kallis.

      Kerrospukeutumisessa Gudrunin tietyt vakiovärit ovat aina kuitenkin soinnuteltu niin, että voi helposti yhdistellä vuosienkin vanhojen vaatteiden kanssa. Gudrun itse on juuriltaan ilm. Ruotsin saamelainen.

      Gudrunin tyyli on luonnonläheinen, hiukan hippimäinen, sopii vanhemmillekin naisille, jotka pitävät tuosta tyylistä. Vaatteet tai kankaat teetetään ilm. Kaukoidässä, käsittääkseni esim. Intiassa, pyrkien tukemaan paikallista käsityöläisyyttä eli kankaankudontaa ja painatusta, sekä köyhien alueiden naisten työllisyyttä.

      • Jännitys tiivistyy. Tilauksen tein vajaa viikko sitten. Nyt sähköpostiin tuli ilmoitus, että paketti lähtenyt Shenzhenistä, Kiinasta.

        Saanko kauniin mekon, oikeaa kokoa, oikea väri...?
        Pakkohan tuon firman on toimia, muutoinhan se menisi konkkaan.

        Kuinkahan kauan matka kestää, viikon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännitys tiivistyy. Tilauksen tein vajaa viikko sitten. Nyt sähköpostiin tuli ilmoitus, että paketti lähtenyt Shenzhenistä, Kiinasta.

        Saanko kauniin mekon, oikeaa kokoa, oikea väri...?
        Pakkohan tuon firman on toimia, muutoinhan se menisi konkkaan.

        Kuinkahan kauan matka kestää, viikon?

        Asiakastietojeni rahtikirjan mukaan paketti tuli viime viikolla Helsinkiin. Olen odotellut noutoilmoitusta, ei ole tullut. Menin asiakassivustolleni. Uskokaa tai ette: pakettini on lennätetty Tel Aviviin, Israeliin "tullattavaksi".

        Taidanpa jättää hakematta pakettia, jos se jossain tulevaisuudessa löytää tiensä takaisin Suomeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiakastietojeni rahtikirjan mukaan paketti tuli viime viikolla Helsinkiin. Olen odotellut noutoilmoitusta, ei ole tullut. Menin asiakassivustolleni. Uskokaa tai ette: pakettini on lennätetty Tel Aviviin, Israeliin "tullattavaksi".

        Taidanpa jättää hakematta pakettia, jos se jossain tulevaisuudessa löytää tiensä takaisin Suomeen.

        Tilatessani tuotteen, maksutavaksi ilmoitin Klarnan. En siis ole itse vielä maksanut mitään. Kunhan ilmoitus paketin saapumisesta tulee, tsekkaan, pitääkö hintatieto paikkansa, vai onko "tullia" hiukan lisätty ja otan yhteyden Klarnaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiakastietojeni rahtikirjan mukaan paketti tuli viime viikolla Helsinkiin. Olen odotellut noutoilmoitusta, ei ole tullut. Menin asiakassivustolleni. Uskokaa tai ette: pakettini on lennätetty Tel Aviviin, Israeliin "tullattavaksi".

        Taidanpa jättää hakematta pakettia, jos se jossain tulevaisuudessa löytää tiensä takaisin Suomeen.

        Tilatessani tuotteen, maksutavaksi ilmoitin Klarnan. En siis ole itse vielä maksanut mitään. Kunhan ilmoitus paketin saapumisesta tulee, tsekkaan, pitääkö hintatieto paikkansa, vai onko "tullia" hiukan lisätty ja otan yhteyden Klarnaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tilatessani tuotteen, maksutavaksi ilmoitin Klarnan. En siis ole itse vielä maksanut mitään. Kunhan ilmoitus paketin saapumisesta tulee, tsekkaan, pitääkö hintatieto paikkansa, vai onko "tullia" hiukan lisätty ja otan yhteyden Klarnaan.

        Tuote, eli "kolli" on nyt viikon ollut Tel Avivissa "tullauskäsittelyssä". Siellä sitä käsitellään ja käsitellään. Liekö meneillään pidennetty sapatti, tai kahdeksan päivän pääsiäinen, muslimien juhlapyhät, kun ei pakettia saada takaisin Suomeen?

        Tämä vaikuttaa selvästi huijaukselta. Pitäisikö minun maksaa Israelin tullimaksu, vaikka Suomeen tilattu? Ei taatusti.

        Nyt jo huvittaa. En taida ottaa pakettia vastaan, jos se joskus rahtilaivalla löytää tiensä takaisin Suomeen, en enää luota tähän firmaan. Ei ole ennen tällaista tapahtunut. Muut ulkomaiset postifirmat toimineet asiallisesti.

        En suosittele florydaytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuote, eli "kolli" on nyt viikon ollut Tel Avivissa "tullauskäsittelyssä". Siellä sitä käsitellään ja käsitellään. Liekö meneillään pidennetty sapatti, tai kahdeksan päivän pääsiäinen, muslimien juhlapyhät, kun ei pakettia saada takaisin Suomeen?

        Tämä vaikuttaa selvästi huijaukselta. Pitäisikö minun maksaa Israelin tullimaksu, vaikka Suomeen tilattu? Ei taatusti.

        Nyt jo huvittaa. En taida ottaa pakettia vastaan, jos se joskus rahtilaivalla löytää tiensä takaisin Suomeen, en enää luota tähän firmaan. Ei ole ennen tällaista tapahtunut. Muut ulkomaiset postifirmat toimineet asiallisesti.

        En suosittele florydaytä.

        Tänään paketti on lähtenyt Tel Avivista ja on nyt kuljetusfirman toimipisteessä Leipzigissä, Saksassa.

        Kiva! Mitä seuraavaksi? Käykö se ehkä Edinburghissa, jossa paketin kunto tarkistetaan ja laitetaan uusi postimerkki, joka maksaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään paketti on lähtenyt Tel Avivista ja on nyt kuljetusfirman toimipisteessä Leipzigissä, Saksassa.

        Kiva! Mitä seuraavaksi? Käykö se ehkä Edinburghissa, jossa paketin kunto tarkistetaan ja laitetaan uusi postimerkki, joka maksaa?

        Paketti on muutama päivä sitten saapunut haettavaksi, mutta taidan jättää sen tekemättä, ihan koronaviruksenkin varalta.

        Se siis lähti Kiinasta, tuli Suomeen, josta se heti lähetettiin Israeliin, jossa paketti vietti viikon "tullattavana", kiersi Kööpenhaminan, tuli Leipzigiin, sieltä Kööpenhaminaan ja vihdoin takaisin Suomeen. Jotenkin noin tuo reitti on kulkenut. Edinburghin postitoimistoa ei mainita.

        Jos piti "tullata", miksei Suomen tulli kelvannut, vaan tuo täysin tarpeeton, pitkä kierros?

        Floryday lähettää nyt roskapostia, mm. "poistomyynti". Tästä voi jo päätellä paljon.


      • Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • Kuuluuko tällaiset jutut todellakin VALOKUVAUS-palstalle?

      Mekkomiehiäkö ne kaikki on? Hyh. Ei me parrakkaat karhukuvaajat ainakaan.

      • Itse ihmettelen samaa. Mutta googlen hakusana "Floryday" johti tänne.

        Itse kuulun mekkonaisiin. Muista kirjoittajista en tiedä.


    • Tilasin työkengiksi sopivat remmarit, eivät ole tulleet vieläkään..tilaus tehty lokakuussa 2019 ja nyt eletään tammikuun puoltaväliä. Laitoin kyselyn englanniksi, koska suomalaista yhteydenottoa ei ollut mahdollista tehdä.
      Joulukuussa tuli ihmeellisiä soittoja, joissa "kohisi kuin olisi autoa ajanut" -huonoa englantia puhuva mies ennätti muutaman sanan sanoa jotain ja todella epäselvästi..tunnistin kuitenkin englanniksi..lunttasin luurin kiinni.
      En tiedä olisiko ollut kyse kengistäni..mitään txt-viestiä en kuitenkaan saanut..en kyllä muista, että olisin puh.nroa missään kohtaa tilausta laittanut.
      Että sellainen ensimmäinen ja viimeinen Floryday-tialaus minun osaltani.
      ps. jos nyt luulette, etten ollut laittanut osoitetta tilaukseen, niin kyllä laitoin!

      • Otetaan huumorilla tää juttu. Ei haeta paketteja, jos ne tulee, eikä makseta. Silloin paketit omaa kauttaan palautuvat takaisin mokomaan Kiinan firmaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan huumorilla tää juttu. Ei haeta paketteja, jos ne tulee, eikä makseta. Silloin paketit omaa kauttaan palautuvat takaisin mokomaan Kiinan firmaan.

        Tästä muuten syntyi melkoinen rumba, jota selvitellään vieläkin. Viimeksi tänään.

        En edes vastaanottanut pakettia, silti minua edelleen hätyytellään asiassa.

        Todellakin: varokaa tätä firmaa.
        ~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä muuten syntyi melkoinen rumba, jota selvitellään vieläkin. Viimeksi tänään.

        En edes vastaanottanut pakettia, silti minua edelleen hätyytellään asiassa.

        Todellakin: varokaa tätä firmaa.
        ~

        Siis... uskokaa vaan: tätä kaupankäyntiä spekuloidaan vieläkin! Tammikuussa tehty ostos ja palautus, nyt kesäkuun loppu ja vielä vaan tulee ilmoitusta, että paketin palautusasiaani / laskua selvitellään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis... uskokaa vaan: tätä kaupankäyntiä spekuloidaan vieläkin! Tammikuussa tehty ostos ja palautus, nyt kesäkuun loppu ja vielä vaan tulee ilmoitusta, että paketin palautusasiaani / laskua selvitellään!

        Nyt on heinäkuun 2. päivä ja tilauksen tein lähes päivälleen puolivuotta sitten.

        Tänään tuli Klarnalta ilmoitus, että "tuotteeni on palautettu, peruutettu, eikä siihen liity maksettavaa."

        Kyllä näitä kertomuksia "kannattaa uskoa" ja ottaa varoitukset todesta.

        Onhan se selvää ja lainmukaista, että jos asiakas ei ole edes vastaanottanut tuotetta, vaan antanut palautua lähtöpaikkaansa, edes näkemättä, koskematta tuotteeseen, niin silloin siitä ei laskuteta. Palautus, mikä palautus. Ymmärrän nyt hyvin teidän huolenne, jotka olette saaneet käsiinne muuta, kuin mitä olette uskoneet tilanneenne ja joutuneet tässä ongelmiin. Ei pidä hätääntyä.

        Lähtökohta on kuitenkin rehellisyys. Mietin jo vakavissani, että jos vielä tulee kyselyä tuosta tuotteesta, menen poliisin puheille ja teen rikostutkintapyynnön. Minullahan on sähköposti- ym. faktat, säilytän niitä vielä pitkään. Ongelmaa ei löydy tästä, minun päästäni tilausta.

        Näin pitkälle eivät asiani vielä kuitenkaan ehtineet.

        Kannattaa aina säilyttää ja mahd. tallentaa tiedostoihinsa kaikki kirjeenvaihto, oli asia / tilaus mikä tahansa ja minkä firman kanssa tahansa. Ihan koskien myös esim. suomalaisia kauppasopimuksia, kuten medioiden tai esim. oman operaattori-, tai vaikkapa sähköfirman kanssa. Myös kirjeenvaihto postimyyntifirmojen kanssa, sillä aina voi tapahtua myös tahaton virhe.

        Sain jokin aika sitten suomalaisesta postimyynnistä rikkinäisiä tuotteita. En vienyt niitä roskiin. Kun otin rikkinäisistä tuotteista valokuvat ja lähetin niiden kuvat sähköpostissa tuohon firmaan, ostokseni summa palautettiin minulle.

        Täst'edes pysyttelen vain kokemukseni mukaisissa, luotettavissa (eurooppalaisissa) firmoissa.


    • Kiitos varoituksista. En tilaa täältä

      • maailman paras päätös


    • Puserot, jotka tulivat 6 viikon kuluttua, olivat liian suurta kokoa,.
      Materiaali oli sähköistävää sekä kylmän tuntuista.
      Yritän palauttaa tuotteet, mutta palautuslomake ei aukea minkään linkin kautta.
      Pitää varmaan ottaa omaksi tappioksi.
      Olisi pitänyt tätä keskustelua seurata ennen tilausta.
      Pirkko

    • Olen tilannut monta pakettia Floryday. Com sivustolta, vaatteet ovat olleet hyvälaatuisia, oikean kokoisia ja juuri sellaisia kuin kuvissa. Ehkä on ollut hyvää tuuria mutta aijon tilata edelleenkin. Wishiltä olen tilannut lähinnä pieniä mattoja ja sisustustavaraa, esim. Tekstitarroja. Ovat olleet hyvänlaatuisia, naisten sukat myös hyviä. Ainoa pettymys oli wishiltä tilattu mekko joka oli järjettömän pieni, muuten tyytyväinen.

    • Katselin juuri saman verkkoputiikin tuotteita...ja oli sen verran halpaa kamaa, että alkoivat varoitusmerkit soida. Erittäin hyvä, että kerroit kokemuksistasi!

    • Aloittaja vastailee tähän ketjuun itse pitääkseen jutun näkyvillä :/

    • Kaikki mitä oon tilannu wishiltä on ollu sopivaa ja toimivaa( esim.tabletin- ja kännykän kuoria, pojalle aurinkolaseja ja jotain krääsää jne) ja maksoin vasta kun tarkistin tavarat! Nyt odotan mekkoa florydayltä ja vaikka lasku tuli aikoja sitten niin en maksa ennen kun hyväksyn sen. Kyllä Klarna on ollu ihan luotettava asiointi kumppani...

    • Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
      ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
      Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
      Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.

    • Täysi huijaus koko nettimyynti, kallis toimitus ja vielä kalliimpi palautus, vaatteet kuvissa Ok, mutta kaikki pielessä kun saa tuotteen. Mikään ei pidä kankaat ala arvoisia, Virosta tulee paketti palautus Belgiaan??? Haloooooo miten saa pois huijarit markkinoilta.

    • Floryday on huijausta, kuvat upeat, paljon pellavaa ja upeita värejä, kankaat huonoa puuvillaa ja tekokuitua. Ei voi suositella. Leirissä asiakaspalvelun ja palautusten kanssa, maksaa enemmän kuin vaate. Jos kokeilee kerran jää kyllä siihen. Sehän on tarkoitus rahat pois, erittäin huono palvelu. Vaatteet Virosta palautus Belgiaan, kallis. ÄLKÄÄ VAAN SORTUKO TÄHÄN FIRMAAN. MITEN SAISI POISTETTU MAINONNAN!!!!

      • Samaa mieltä, mutta Suomalainen ei usko ennenkuin kokeilee, joten Onnea. Pahin netti myynti firma mitä tiedän! Asiakaspalvelu huonointa ikinä. Palautus pahin painajainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, mutta Suomalainen ei usko ennenkuin kokeilee, joten Onnea. Pahin netti myynti firma mitä tiedän! Asiakaspalvelu huonointa ikinä. Palautus pahin painajainen.

        Samoin, Varokaa Floryday tilausta. Jos vaate pettymys, palautus painajainen. Vaate tulee mistä maasta sattuu, palautus Belgiaan. Postikuluja enemmän kuin vaate maksaa. Asiakas palvelua ei käytännössä ole, ottaa vaan tilauksen vastaan ja rahat pois tyyliin. Kerran kokeilin EI IKINÄ ENÄÄÄÄÄ


    • Ei kannata uskoa kaikkia kommentteja. Kyllä kun tilaa Klarna laskulla ja palauttaa kuitin kanssa ei ongelmaa. Nytkin punainen juhlamekko yläosa pitsiä ja vyötäröllä hieno rusetti. Wau!

      • Totta kaikkia ei kannata uskoa. Ensin kannattaa kokeilla pienillä ostoksilla , tms.

        "Kyllä kun tilaa Klarna laskulla......"

        itellä taas Klarna lasku on aiheuttanut ongelmia, ei ollut muuta mahdollisuuttakuin maksaa, vaikka tavarasta ei ole mitään tietoa.


    • Minulla on myös huonoja kokemuksia kyseisestä nettikaupasta. Tilasin ja maksoin mekon, jota en ole koskaan saannut. Kun kyselin perään, vastaus oli todella epämääräinen ja huonolla suomella kirjoitettu. Itse kirjoitin kysymykseni sekä suomeksi että englanniksi. En suosittele!

    • Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni, mokomat.

    • Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

      Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.

    • Kun laittaa ostoskoriin eikä viimeistele tilausta maksuun asti lähtevät tulemaan
      Entinen tilaus Klarna laskun kautta siihen samaan pystyvät lähettämään tuotteita. Huijausta j pakkomyyntiä tämäkin. Ostappa yhteyttä ei vastata kuin katso se ja se sivu.

      • "Kun laittaa ostoskoriin eikä viimeistele tilausta maksuun asti lähtevät tulemaan
        Entinen tilaus Klarna laskun kautta siihen samaan pystyvät lähettämään tuotteita. Huijausta j pakkomyyntiä"

        Minulla asamoin WISH Klara lähetti laskun jota en tunnista. Sellasiat laskua ei ollut myös ostoshistoriassa, olin silloin tilannut 2 tuotettta.
        maksoin, kun ensin 3 kertaa valitin, pääsin helpommalla.


    • Nyt oli floryday tehnyt visalleni vajaan viidensadan euron korttioston, vaikka koskaan en ko. sivuilla ole käynyt. Ei näin miehenä naisten vaatteet oikein iske.

      • Onnittelen! 😂
        Pitäisikö perustaa Anonymit Florydayn Uhrit ry?

        Tule sinä puheenjohtajaksi.


    • Mäkin tilasin 4 kesämekko kesäkuun alkupuolella. Tulivat tänään. Koot oli mitä sattuu ja liian isoja. Mulla normi koko m tai l. Tuli kokoa 44 ja 42.en kyllä enää tilaa tuolta mitään enkä jaksa käydä palauttamaan kun tuntuu olevan niin vaikeeta. Yritän laittaa myyntiin jos jollekin kelpais

    • Sieltä tilasin, kuvassa oli nätit kengät, kankaiset, matalakorkoiset, vetoketju ja näytti et on reiät päällä, ajattelin tilata, et on kivat vilpoisat kesäkengät. Kuukauden odotus muuttui ällistykseksi haettuani paketin, paketti rutussa, posti oli paikannut sitä kokoon. Suuri yllätys paljastui sisältä, kengät oli muovia hyvin kevyet ja kiilakantaiset ja edessä oli helmiäis koristelu, reikien sijaan. Et näin, tulipahan yllätys.....
      Olen ottanut yhteyttä KLarnaan, koska palautus prosessi on hankala, katsotaan mitä sanovat, ehkä kärsin nahoissani ja en tilaa ko. Firmasta enää koskaan mitään..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Torppa sairaalaan

      Kas kas..oliko ullatus, että taas tapahtuu..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2409