Floryday.com-varoitus

Malla-Liisa

Lähetän kaikille varoituksen Floryday.com-nimisestä yrityksestä. Se kauppaa muotia netissä. Tilasin siltä maaliskuun alussa kahdet housut. Tilaus kyllä tuli ajallaan mutta toiset housut eivät vastanneet kuvausta mm. mitoitukseltaan. Palautin ne erikseen pyydettävän palautusohjeen mukaan.
Odotin hyvitystä tililleni kuukauden. Sitten aloin kysellä rahan perään. Florydayltä tuli jos jonkinmoista selitystä miksi palautus kestää vielä vähän aikaa. Yksi oli että toimitusjohtaja tarkastaa ja hyväksyy KAIKKI palautukset! Nyt kohta kolme kuukautta myöhemmin en ole vieläkään saanut rahojani.
On ilmeistä ettei Floryday.com ikinä hyvitä palautuksia. Ottakaa se huomioon jos teette tilausta sinne. Minä en enää ikinä tee.

140

29011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EioleAmerikkaa

      Kiitos varoituksesta. Ota yhteyttä myös kuluttajaviranomaiseen, jos näitä tapauksia on paljonkin?

      Suomessa kuluttaja on niin uskomattoman heikoilla, se on aivan törkeää. Tämä on kehitysmaa, jossa yritykset mellastavat miten tahansa seurauksia pelkäämättä (koska niitä ei tule).

      • Anonyymi

        Suomessa?! Kiinapaskaa, jota joutaakin tilata omalla vastuullaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa?! Kiinapaskaa, jota joutaakin tilata omalla vastuullaan.

        Minä tilasin Wishiltä kaksi erilaista mekkoa. Esitekuvan mukaan aivan hyvännäköisiö "mekkoja" molemmat. Oli kuvattu edestä ja takaa. Mekot tylivat kuukauden odotuksen jälkeen. Kävi kuitenkin niin ettei ne mekkoja olleetkaan. Molemmat olivat ihmeellisiä vain napaan asti , ei edes hellepaitoja takaosa molemmista puuttui ja oli vain kaksi kapeaa henkseliä. Tilain huvijse i rannekellon' niin toli pelkkä kellon lasi. Ei kannata tilata sieltäkään mitään. Nakkasin kaiken roskiin. Teräksessä on syöpää aiheuttavia aineita. Kopeaksi mainitut vitjat ym mustaavat ihon ja iho menee rikki. Siinä on se kiinalainenlaatu. Vaatteissa koot eivät pidä paikkaansa Ei kannata tilata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin Wishiltä kaksi erilaista mekkoa. Esitekuvan mukaan aivan hyvännäköisiö "mekkoja" molemmat. Oli kuvattu edestä ja takaa. Mekot tylivat kuukauden odotuksen jälkeen. Kävi kuitenkin niin ettei ne mekkoja olleetkaan. Molemmat olivat ihmeellisiä vain napaan asti , ei edes hellepaitoja takaosa molemmista puuttui ja oli vain kaksi kapeaa henkseliä. Tilain huvijse i rannekellon' niin toli pelkkä kellon lasi. Ei kannata tilata sieltäkään mitään. Nakkasin kaiken roskiin. Teräksessä on syöpää aiheuttavia aineita. Kopeaksi mainitut vitjat ym mustaavat ihon ja iho menee rikki. Siinä on se kiinalainenlaatu. Vaatteissa koot eivät pidä paikkaansa Ei kannata tilata.

        No kaikkihan sen tietää, että kun Wishiltä tilaa nii saa pelkkää rojuu... en ymmärrä teitä ihmisiä jotka hyvä uskosena meette tilaa tollasista paikoista, koska ”kuvat näyttää hyviltä”, ei jumalauta teitä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa?! Kiinapaskaa, jota joutaakin tilata omalla vastuullaan.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi

        En tahdo saada millään palautus osoitetta. Olen täyttänyt palautus lomakkeen kahteen kertaan
        Ja erikseen pyytänyt keskustelussa palautus tietoa. Turhauttavaa. Palautusaika 14vrk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.

        Minä olen tilannut Klarna laskulla. Nyt palautus ongelma ei saa millään palautus osoitetta olen täyttänyt lomakkeen kahteen eri kertaan. Lisäksi pyytänyt chatissä
        Eipä ole tullut mitään. Missä virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa?! Kiinapaskaa, jota joutaakin tilata omalla vastuullaan.

        Tilasin Forydaystä uteliaisuuttani...Tilauksen toimitusaika oli pitkä. Tilaamani kengät ovat kuvien mukaiset jäljitelmät, ei samat kuin luettelon kuvissa. Tilasin mekon farkunsinisenä, tuli turkoosina, joten sekään ei vastannut kuvaston tuotetta. Tiesin tilatessani, että riski on olemassa, tuotteet ovat liian hyviä kuvastossa ollakseen hinta-laatusuhteeltaan totta. En tilaa toistamiseen. Suosittelen välttämään ko.nettikaupasta ostamista tai sitten pitää haluta em. kiinapaskaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tahdo saada millään palautus osoitetta. Olen täyttänyt palautus lomakkeen kahteen kertaan
        Ja erikseen pyytänyt keskustelussa palautus tietoa. Turhauttavaa. Palautusaika 14vrk.

        Sivuilla lukee että yhteydenottoaika palautusta varten on 14vrk, ei tuotteiden palauttamisaika. Nettisivuilla käydään tietty keskustelu firman kanssa palautuksesta. Ensin he yrittävät saada tuotteet kuitenkin kaupaksi puoleen hintaan. Se on yksi vaihtoehto ja voi myös valita jatkaa palautusprosessia. Lopulta he lähettävät palautusosoitteen. Olen juuri palauttanut tuotteita heille Belgian osoitteeseen. Kalliiksi tuli tämä kokeilu. Seurattava postipaketti jossa 3 mekkoa, maksoi 29,90. Suosittelen käyttämään Klarna laskua. Tällöin pystyy ilmoittamaan heille palautusprosessista ja maksu menee jäihin kunnes palautus on perillä. Kaiken kaikkiaan tulipa vaate kalliiksi tulli- ja veromaksuineen. Alunperin n 33€ vaate muuttui 140€ hintaiseksi. Ja Kiinasta tuli paketti alkujaan. En suosittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuilla lukee että yhteydenottoaika palautusta varten on 14vrk, ei tuotteiden palauttamisaika. Nettisivuilla käydään tietty keskustelu firman kanssa palautuksesta. Ensin he yrittävät saada tuotteet kuitenkin kaupaksi puoleen hintaan. Se on yksi vaihtoehto ja voi myös valita jatkaa palautusprosessia. Lopulta he lähettävät palautusosoitteen. Olen juuri palauttanut tuotteita heille Belgian osoitteeseen. Kalliiksi tuli tämä kokeilu. Seurattava postipaketti jossa 3 mekkoa, maksoi 29,90. Suosittelen käyttämään Klarna laskua. Tällöin pystyy ilmoittamaan heille palautusprosessista ja maksu menee jäihin kunnes palautus on perillä. Kaiken kaikkiaan tulipa vaate kalliiksi tulli- ja veromaksuineen. Alunperin n 33€ vaate muuttui 140€ hintaiseksi. Ja Kiinasta tuli paketti alkujaan. En suosittele

        Kai tarkistit roskapostisi jos heidän vastauksensa olisi mennyt sinne.. Niin kävi minulle mutta etsin sitä ajoissa.


      • Anonyymi

        Tuo sama teksti kopiotu eri keskusteluihin. Näyttää olevan Floryn oma sivu. Arvostelut varmaan järjestään viisi tähteä kuten haaveilemassani puvussa. Mahtaa olla Floryn oma viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin Wishiltä kaksi erilaista mekkoa. Esitekuvan mukaan aivan hyvännäköisiö "mekkoja" molemmat. Oli kuvattu edestä ja takaa. Mekot tylivat kuukauden odotuksen jälkeen. Kävi kuitenkin niin ettei ne mekkoja olleetkaan. Molemmat olivat ihmeellisiä vain napaan asti , ei edes hellepaitoja takaosa molemmista puuttui ja oli vain kaksi kapeaa henkseliä. Tilain huvijse i rannekellon' niin toli pelkkä kellon lasi. Ei kannata tilata sieltäkään mitään. Nakkasin kaiken roskiin. Teräksessä on syöpää aiheuttavia aineita. Kopeaksi mainitut vitjat ym mustaavat ihon ja iho menee rikki. Siinä on se kiinalainenlaatu. Vaatteissa koot eivät pidä paikkaansa Ei kannata tilata.

        Heippa! Älkää haukkuko Wish tuotteita. Itse olen tilannut paljon kaikkea ja on olleet kaikki hyviä, paitsi koko pitää ottaa isompi kun normaalisti. Vaan yksi mekko meni metsään oli kuvassa ihanan sininen, mutta kun tuli niin oli sinivihreä. Sain hyvityksen ja uuden mekon mustana. Mekko oli juuri niin kuin pitikin. Olen tilannut vuodesta 2018---2021 asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin Forydaystä uteliaisuuttani...Tilauksen toimitusaika oli pitkä. Tilaamani kengät ovat kuvien mukaiset jäljitelmät, ei samat kuin luettelon kuvissa. Tilasin mekon farkunsinisenä, tuli turkoosina, joten sekään ei vastannut kuvaston tuotetta. Tiesin tilatessani, että riski on olemassa, tuotteet ovat liian hyviä kuvastossa ollakseen hinta-laatusuhteeltaan totta. En tilaa toistamiseen. Suosittelen välttämään ko.nettikaupasta ostamista tai sitten pitää haluta em. kiinapaskaa...

        En tilaa minäkään enään ulkolaisesta nettimyynnistä mitään ei vastaa odotuksia .ja koot ovat tehty nuken mukaan ?!!!


    • merci

      Hei
      Sama täällä. Tilasin 3 tuotetta, eivät olleet lähelläkään sitä mitä tilasin. Koot eivät vastanneet sitä, mitä lappu ilmoitti! Laadullisesti tuotteet ovat ala-arvoisia!
      Täällä Suomessa voi näemmä rellestää kuka tahansa, miten tahansa?

      Laki ja oikeus ei ole pienen puolella
      Miten tulisi toimia, että saisi rahansa takaisin?

      • Anonyymi

        "Suomessa?"
        Ehkä kannattaisi vähän katsoa mistä tilaa


    • Lennukka

      Kiitos varoituksesta.

    • seijukka

      olisin myös halunnut palauttaa ostoni ,mutta yhteyden otto ei oo onnistunu sivu ei avaudu .
      Onko kellään osoitetta palautusta varten ?

      • racemosa

        hei, vaatteet ovat ainakin aivan eri materiaalia, mitä sivuilla kerrotaan. en suosittele


      • Anonyymi

        Sain tänään tilaamani mekon, joka oli täysin eri värinen, mitä kuvassa. Oli myös erittäin huonolaatuinen ja ryppyinen. Myös toimitus kesti tosi kauan. No more!!!


      • Anonyymi

        Itse tilasin 3 mekkoa sieltä ja vastasivat kyllä kuvaa. Palautuksesta ei ole kokemuksia


      • Anonyymi

        Tilasin bikinit ja uimapuvun. Bikinit ostin sieltä äidille ja oli sopivat, mutta uimapuku joka piti tulla minulle oli xlll kokone vaikka tilattiin s koossa. Toimitus kesti 2 kuukautta ja kyseltiin miks ei oo tullu vieläkään ni syy oli että sitä uimapukua ei ole vielä edes olemassa!! Bikinit olisivat tulleet mutta ei niissäkin kesti. Olkaa viisaita ja älkää tilatko sieltä mitään.


      • Anonyymi

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi

        Puhelimesta en saanut myöskään aukeamaan ko keskustelusivua mutta kannettavalla tietokoneella kyllä. Ilmeisesti on tärkeää saada oikea nettisivu auki ja käydä palautuskeskustelu firman kanssa. Kirjaudu sivustolle. Sivua tarvitsee vaan hakea sitkeästi: kyllä se lopulta löytyy. Sieltä valitaan vaihtoehto haluan palauttaa tuotteita. Tarvitset oman tilausnumerosi jonka avulla saa näkymään kuvat tilatuista tuotteista. Jokaisesta tuotteesta annetaan syy miksi ei sitä halua. Tälläisen viestiin he vastaavat muutamassa päivässä. Minulle tarjottiin puoleen hintaan ko tuotteita jos pidän ne. Mutta vaihtoehtona oli edelleen palauttaa ne. Tämä valinta taas lähetettiin heille ja sain heiltä palautusosoitteen Belgiaan. Paketti sinne meni parissa päivässä ja Klarnalta tuli heti päivitetty lasku. Muista tarkistaa roskaposti jos vastausta ei heiltä kuulu. Toki tämä vastaus tulee sinulle liian myöhään mutta toivottavasti auttaa muita..


      • Anonyymi

        Taitaa olla sama tilanne kaikkien ulkomaalaisten nettiyritysten kanssa. Itse tilasin Airydressiltä. Palautussivuille ei pääse. Eivät vastaa meileihin jne.


    • Anonyymi

      En myöskään suosittele. Laitoin tuotteen ostoskoriin ja samassa olin jo tilannut tuotteen. Mitään tilauksen vahvistamista ei kyselty, kun painoi ”kassalle”, se oli ns. osto. Sitten tuli jo maksusuoritus kyselyä, alkoi epäilyttämään laittaa pankkikortin tietoja,. Luulen nyt kuitenkin, että sain peruttua tilauksen. Outo sivusto, ihan huijaus tuli mieleen.

    • Anonyymi

      Ikävä kokemus oli minullakin Florydaysta. Tilasin kengät. Rahat perittiin kiireesti. Lähetyskin tuli. Kengät olivat erilaiset. Koko tosin oli oikea. Sellaisia kenkiä saa Suomestakin. Ei olisi tarvinnut maksaa matkakuluja ja tullimaksuja. Pettymys ja raivo seurasi. Harmi, etten, lukenut tätä palstaa ennen tilaamista. Nyt kysyisin, onko kukaan saanut asiallista palvelua Florydayltä. Sellainenkin tieto olisi hyvä saada. Mietin, voisiko joku Ylen ajankohtaisohjelma ottaa selvää Florydayn toiminnasta.. Olisi oikein kieltää Florydayn mainonta netissä. Onko se mahdollista ?

      • Anonyymi

        Sain juuri sellaisia vaatteita joka oli kuvissa.Ihania. Tilaisin vielä uudelleen ellei postituskulut olisi niin kauheat!


    • Anonyymi

      Törkeää huijausta!!! Tuotteet piti tulla Briteistä, tulivatkin Kiinasta kovien tullimaksujen myötä. Samat tuotteet Wishistä 90% halvemmalla!!! VAROITUS TILAAJILLE!!!!

      • Anonyymi

        Wish on aivan samanlainen huijari kuin muutkin kiinalaiset liikkeet. Tilasin mekkoja, mutta ei ne mekkoja ollut. Koot eivät pitäneet paikkaansa ja kankaat aivan roskamateriaalia.
        Eivät olleet edes puseroiksi soveltuvia. Takaosakin vain muutama nauha.EI KANNATA WISHILTÄKÄÄN TILATA MITÄÄN.


    • Anonyymi

      Tilasin Florydaysta mekon. Hintaan ei tullut päälle tullimaksuja eikä alvia. Koko oli oikea, mutta materiaali- ja pesuohjelappu, jota EU:n alueella edellytetään, puuttui. Kun kyselin perään, sain alennuksen hinnasta. Myös palautus olisi ollut mahdollista.

    • Anonyymi

      Minäkin tilasin Florydaysta mekon. Toimitusta sain odottaa kauan. Tuotteen laatu oli yllättävän hyvä ja värikin vastasi kuvaa. Koko oli sopiva, vaikka pelkäsin, että saisin lisää korjausommeltavaa kun kiinalaiset/aasialaiset vaatteet on niin pieniä. Jopa suomesta ison ihmisen on vaikea saada kevyitä, nättejä, edullisia mekkoja. Varmasti tilaan Florydaylta myöhemminkin

      • Anonyymi

        Tilatkaa Klarna laskun kautta se tarkistaa onko lähettäjä luotettava. Tilasin yhden tuotteen koemielessä Klarna laskun kautta. Sitten lisää jos hyvä kokemus.


      • Anonyymi

        On olemassa isojen tyttöjen ja naisten liike. Sieltä löytää niitä telttoja. Kyllä kaikki vaatteet ompelutetaan halpa maissa myös merkkivaatteet kulkevat samoilla linjastoilla ompelimossa merkkilätkä siihen ja hinta asiakkaalta. Ei taida montakaan vaatetta joka tehty Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa isojen tyttöjen ja naisten liike. Sieltä löytää niitä telttoja. Kyllä kaikki vaatteet ompelutetaan halpa maissa myös merkkivaatteet kulkevat samoilla linjastoilla ompelimossa merkkilätkä siihen ja hinta asiakkaalta. Ei taida montakaan vaatetta joka tehty Suomessa.

        Kiitos epäasiallisesta kommentistasi. Voisi samalla lailla sanoa, että petite-mallisto on riukuja varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilatkaa Klarna laskun kautta se tarkistaa onko lähettäjä luotettava. Tilasin yhden tuotteen koemielessä Klarna laskun kautta. Sitten lisää jos hyvä kokemus.

        Klarnalta hyviä kokemuksia. Mikäli aikoo palauttaa tuotteita tarvitsee vain netissä tehdä ilmoitus palautuksesta. Maksaminen laitetaan jäihin odottamaan päivitystä. Toiminut hyvin.
        Ulkomaisten firmojen kanssa varsinkin viisasta käyttää Klarnaa


    • Anonyymi

      Tilasin housut L kokoa ja ovat ehkä xs kokoiset. Sain palautusosoitteen mutta ohjeet ovat todella hatarat eikä ilmaisesta palautuksesta tai rahojen palautuksesta puhuta mitään. Taidan ottaa tämän kantapäänkautta oppina ja lahjoittaa housut jollekin. En enää ikini tilaa täält mitään vaikka kuvat ovatkin houkuttelevan näköisiä niin ainakin tämän tilaamani tuotteen laatu on ihan jotain muuta mitä sivusta lupasi.

      • Anonyymi

        Mulle piti tulla kaksi pellavapaitaa, polyesteriä sain. Väritkin olivat vähän sinnepäin.
        Otan myös kantapään kautta oppimisena. Rahaa ei niin suuresti mennyt. Paidat vien Fidaan, jos joku vaik tykkää.
        Eka ja vika kerta Florydayn kanssa asiointia.


    • Anonyymi

      Todella vaikeaa ja monimutkaista tehdä palautus. Itse pitää maksaa postikulut. Saa nähdä, tuleeko rahat koskaan tililleni. En ikinä enään tilaa mitään sieltä!

    • Anonyymi

      Tilasin kesämekon ja puseron. Ei mitään ongelmia, tulivat viikossa. Erittäin laadukkaat ja koot vastasivat taulukkoa.

      • Anonyymi

        Et taida laadusta tietää mitään. Noista kaupoista EI LAATUA SAA. Kokemusta on.


      • Anonyymi

        Olen kolme kertaa tilannut Florydayltä. Ensin tilaamani mekko juuri ja juuri menetteli, vaikka arvelinkin, että en sitä tule pitämään kuin ehkä kotimekkona. En vaivautunut sitä palauttamaan. Toiseksi tilasin takin, mutta väri ei vastannut kuvassa ollutta. Palautus oli hieman monimutkaista, kun ensin piti ottaa yhteyttä, että haluaa palauttaa. Sitten tuli viesti, että pitää valita palautusvaihtoehdoista, mutta samalla ei vielä tullut palautusosoitetta. Sen he lähettivät, kun olin valinnut palautustavan. Rahat tulivat, mutta palautusmaksu piti itse maksaa. Viimeksi olen tilannut puseron, joka osoittautui aivan liian pieneksi ja värikään ei ollut aivan kuvan mukainen. Lisäksi puseron selkäkappale oli musta, mikä ei ollut ilmennyt kuvista. Tämän palauttaminen on ollut tosi ongelmallista, kun heidän nettisivujensa linkit eivät toimi kunnolla ja luultavasti vastaajat eivät ymmärrä kunnolla suomea, vaan käyttävät jotain automaattikäännöksiä. Vielä en ole onnistunut saamaan palautusosoitetta. Tänään lähetin heille taas pyynnön siitä, tällä kertaa sivuilta löytyneen sähköpostiosoitteen kautta. Saa nähdä, saanko jo palautusosoitteen. Enää en tuolta tilaa mitään, sillä tuotteet eivät vastaa kunnolla kuvia ja palautus on niin hankalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kolme kertaa tilannut Florydayltä. Ensin tilaamani mekko juuri ja juuri menetteli, vaikka arvelinkin, että en sitä tule pitämään kuin ehkä kotimekkona. En vaivautunut sitä palauttamaan. Toiseksi tilasin takin, mutta väri ei vastannut kuvassa ollutta. Palautus oli hieman monimutkaista, kun ensin piti ottaa yhteyttä, että haluaa palauttaa. Sitten tuli viesti, että pitää valita palautusvaihtoehdoista, mutta samalla ei vielä tullut palautusosoitetta. Sen he lähettivät, kun olin valinnut palautustavan. Rahat tulivat, mutta palautusmaksu piti itse maksaa. Viimeksi olen tilannut puseron, joka osoittautui aivan liian pieneksi ja värikään ei ollut aivan kuvan mukainen. Lisäksi puseron selkäkappale oli musta, mikä ei ollut ilmennyt kuvista. Tämän palauttaminen on ollut tosi ongelmallista, kun heidän nettisivujensa linkit eivät toimi kunnolla ja luultavasti vastaajat eivät ymmärrä kunnolla suomea, vaan käyttävät jotain automaattikäännöksiä. Vielä en ole onnistunut saamaan palautusosoitetta. Tänään lähetin heille taas pyynnön siitä, tällä kertaa sivuilta löytyneen sähköpostiosoitteen kautta. Saa nähdä, saanko jo palautusosoitteen. Enää en tuolta tilaa mitään, sillä tuotteet eivät vastaa kunnolla kuvia ja palautus on niin hankalaa.

        Minulla on myös palautus ongelma kun en saa lähetettyä heille S-postia, herjaa vaan koko ajan . Tilasin ensimmäisen kerran , postissa on toinen pusero mutta empä taida noutaa. Maksamaan varmasti silti joudun kun otin tilille maksun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös palautus ongelma kun en saa lähetettyä heille S-postia, herjaa vaan koko ajan . Tilasin ensimmäisen kerran , postissa on toinen pusero mutta empä taida noutaa. Maksamaan varmasti silti joudun kun otin tilille maksun.

        Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
        ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
        Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
        Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida laadusta tietää mitään. Noista kaupoista EI LAATUA SAA. Kokemusta on.

        Kyllä minä osaan lukea mitä materiaalia ja koot selvästi ilmoitettu. Jokaisen pitää tarkistaa mittansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös palautus ongelma kun en saa lähetettyä heille S-postia, herjaa vaan koko ajan . Tilasin ensimmäisen kerran , postissa on toinen pusero mutta empä taida noutaa. Maksamaan varmasti silti joudun kun otin tilille maksun.

        Palautus kuitti ja ilmoitus laskuttajalle. Ei ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
        ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
        Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
        Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.

        Ai luottokortilla eipä tulis mieleen laittaa korttini tietoja tilauksen yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
        ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
        Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
        Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.

        Ei mitään ongelmaa kun tilaa Klarna laskun kautta. Nytkin uutuus punainen juhlamekko ylhäällä pitsiä ja hieno rusetti vyötäröllä. Wau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
        ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
        Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
        Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös palautus ongelma kun en saa lähetettyä heille S-postia, herjaa vaan koko ajan . Tilasin ensimmäisen kerran , postissa on toinen pusero mutta empä taida noutaa. Maksamaan varmasti silti joudun kun otin tilille maksun.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kolme kertaa tilannut Florydayltä. Ensin tilaamani mekko juuri ja juuri menetteli, vaikka arvelinkin, että en sitä tule pitämään kuin ehkä kotimekkona. En vaivautunut sitä palauttamaan. Toiseksi tilasin takin, mutta väri ei vastannut kuvassa ollutta. Palautus oli hieman monimutkaista, kun ensin piti ottaa yhteyttä, että haluaa palauttaa. Sitten tuli viesti, että pitää valita palautusvaihtoehdoista, mutta samalla ei vielä tullut palautusosoitetta. Sen he lähettivät, kun olin valinnut palautustavan. Rahat tulivat, mutta palautusmaksu piti itse maksaa. Viimeksi olen tilannut puseron, joka osoittautui aivan liian pieneksi ja värikään ei ollut aivan kuvan mukainen. Lisäksi puseron selkäkappale oli musta, mikä ei ollut ilmennyt kuvista. Tämän palauttaminen on ollut tosi ongelmallista, kun heidän nettisivujensa linkit eivät toimi kunnolla ja luultavasti vastaajat eivät ymmärrä kunnolla suomea, vaan käyttävät jotain automaattikäännöksiä. Vielä en ole onnistunut saamaan palautusosoitetta. Tänään lähetin heille taas pyynnön siitä, tällä kertaa sivuilta löytyneen sähköpostiosoitteen kautta. Saa nähdä, saanko jo palautusosoitteen. Enää en tuolta tilaa mitään, sillä tuotteet eivät vastaa kunnolla kuvia ja palautus on niin hankalaa.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kolme kertaa tilannut Florydayltä. Ensin tilaamani mekko juuri ja juuri menetteli, vaikka arvelinkin, että en sitä tule pitämään kuin ehkä kotimekkona. En vaivautunut sitä palauttamaan. Toiseksi tilasin takin, mutta väri ei vastannut kuvassa ollutta. Palautus oli hieman monimutkaista, kun ensin piti ottaa yhteyttä, että haluaa palauttaa. Sitten tuli viesti, että pitää valita palautusvaihtoehdoista, mutta samalla ei vielä tullut palautusosoitetta. Sen he lähettivät, kun olin valinnut palautustavan. Rahat tulivat, mutta palautusmaksu piti itse maksaa. Viimeksi olen tilannut puseron, joka osoittautui aivan liian pieneksi ja värikään ei ollut aivan kuvan mukainen. Lisäksi puseron selkäkappale oli musta, mikä ei ollut ilmennyt kuvista. Tämän palauttaminen on ollut tosi ongelmallista, kun heidän nettisivujensa linkit eivät toimi kunnolla ja luultavasti vastaajat eivät ymmärrä kunnolla suomea, vaan käyttävät jotain automaattikäännöksiä. Vielä en ole onnistunut saamaan palautusosoitetta. Tänään lähetin heille taas pyynnön siitä, tällä kertaa sivuilta löytyneen sähköpostiosoitteen kautta. Saa nähdä, saanko jo palautusosoitteen. Enää en tuolta tilaa mitään, sillä tuotteet eivät vastaa kunnolla kuvia ja palautus on niin hankalaa.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös palautus ongelma kun en saa lähetettyä heille S-postia, herjaa vaan koko ajan . Tilasin ensimmäisen kerran , postissa on toinen pusero mutta empä taida noutaa. Maksamaan varmasti silti joudun kun otin tilille maksun.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
        ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
        Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
        Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy.

        Eikö luottoyhtiösi kertonut sinulle tätä?

        Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • Anonyymi

      Onko kokoomustytöt ryhtyneet yrittäjiksi näin?

    • Anonyymi

      Tilasin myös uimapuvun, joka ei vastannut odotuksia. Palautusehdoissa mainitaan, että uima-asuja ei voi palauttaa. Tämän totesin kuitenkin vasta palautusoikeutta lukiessa. Varmaan oma moka, mutta eipähän tule toiste tilattua.

      • Anonyymi

        Eiköhän se lue jo ostotilanteessa ettei alusvaatteita ja uimapukuja palauteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se lue jo ostotilanteessa ettei alusvaatteita ja uimapukuja palauteta.

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • Anonyymi

      Tilasin 2 puseroa ja 2 mekkoa. Erittäin laadukkaat ja koot niinkuin pitikin. Tulivat viikossa. Suosittelen👍

    • Anonyymi

      Hei, olen tilannut tammikuussa 3 puseroa ja maksoin ne. Puserot eivät ole tulleet vieläkään, eikä rahoja palautettu, kun en saa yhteyttä, mistä niitä kyselisin. Älä käytä tätä nettikauppa!

      • Anonyymi

        Voi, voi ei kannata maksaa etukäteen Klarna laskulla ja palautus kuitti ja soitto Klarna asiakaspalveluun ei tarvi maksaa.


      • Anonyymi

        Tilasin Florydaysta 86eurolla paidan ja haalarit maaliskuussa.Tuli ilmoitus, että ovat matkalla kiinasta. Sitten tuli viesti, että,palautunut lähettäjälle. Haluanko vuodenvoimassa olevan lahjakortin. No en todellakaan, kun haluaisin tilaamani vaatteet tai rahat takaisin. Luvatiin että ” agentti ” on minuun yhteydessä, vaan eipä ole kuulunut mitään. Harmittaa niin vietävästi. Eläkeläisen pienet rahat ja ainoat kesä vaatteet siinä.


    • Anonyymi

      Hei te, ketkä olette käyttäneet tuota nettikauppaa. Jos olette saaneet tavaraa, joka ei vastaa kuvausta ja ette ole päässeet myyjän kanssa yrityksestä huolimatta sopimukseen palautuksesta ja rahojen hyvityksestä niin vielä on mahdollista tehdä korttireklamaatio luottokuntaan. Jos olet siis maksanut luottokortilla, ja sen vuoksi aina kannattaakin maksaa koska silloin on aina tämä reklamaatio- mahdollisuus viimeisenä keinona.
      Käy sen pankin sivuilta katsomassa ohjeet reklamaation tekoon, ainakin Nordean sivuilla on täytettävä lomake.
      Minulla on käynyt kaksi kertaa niin, että olen joutunut kyselemään rahojani näin takaisin. Molemmilla kerroilla tuote oli feikki- merkkituote, vaikka hinta ei ollut mikää mega-halpa vaan ihan perus hieman alennettu normihinta. Onneksi sain rahat takaisin koska kyse oli sadoista euroista. Nyt ymmärrän olla paljon varovaisempi.

      • Anonyymi

        Tilasin kaksi tunikaa ja takin.Tunikat vastasivat kuvausta ja olin tyytyväinen.Takki kuvan mukainen,mutta hirveän ruttuinen.Pesuohjeet oli kiinni kaikissa.
        Tullimaksut lisää hintaa muuten edullisiin vaatteisiin.
        Paketti tuli kahdessa viikossa.
        En tilaa jatkossa tullimaksujen takia.


      • Anonyymi

        Vain hölmö maksaa etukäteen. Minä tilasin koemielessä yhden tuotteen ja jos ei valittamista tietysti lisää. Hyvännäköisiä ja edullisia.


      • Anonyymi

        Älkää maksako heti vaan Klarna laskulla jos joutuu palauttamaan siitä kuitti ja soitto Klarna asiakaspalveluun. Ihan turvallista. Tietysti määrätyt kuidut kutistuu pesussa ja varsinkin kun pesee väärässä lämpötilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kaksi tunikaa ja takin.Tunikat vastasivat kuvausta ja olin tyytyväinen.Takki kuvan mukainen,mutta hirveän ruttuinen.Pesuohjeet oli kiinni kaikissa.
        Tullimaksut lisää hintaa muuten edullisiin vaatteisiin.
        Paketti tuli kahdessa viikossa.
        En tilaa jatkossa tullimaksujen takia.

        Paljonko ne tullimaksut sitten on?


    • Anonyymi

      Olethan tehnyt asiasta ilmoituksen Kuluttajavalituslautakunnalle?
      TS

    • Anonyymi

      Olisimpa lukenut näitä kommentteja ennen kuin tilasin. Nyt en saa mitään kautta palautustietoja, ja senkin maksaa tilaaja. Joten, pidän takin ja pistän kirpparille. Oppirahat maksettu , sylettää !

      • Anonyymi

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • Anonyymi

      Floriday on kansainvälinen verkkokauppa. Sitä ei ehkä heti tule ajatelleeksi, kun sivusto on suomeksi. Kansainvälistä verkkokauppaa koskee tietty lainsäädäntö Suomessa. Osa lainsäädännöstä vaihtelee sen mukaan, mistä maasta tuote lähetetään. Esimerkkejä: Alv pitää maksaa lähetyksestä, jonka hinta on yli 22e. Tullia pitää maksaa, jos lähetys on yli 150 e (näihin summiin ei lasketa postituskuluja, vaan pelkät tuotteiden hinnat). Tulli.fi-sivustolla on kätevä tullilaskuri. Floridayn suhteen on se ongelma, että sillä on varastoja eri puolilla maailmaa. Eli ei voi tietää, tuleeko lähetys EU-maasta vai sen ulkopuolelta. Eli joku voi joutua maksamaan tullia ja joku ei. Palautus vaikuttaa kommenttien perusteella sen verran hankalalta, että ei varmaankaan kannata ostaa, jos yhtään epäilee, ettei tuote sovi. Eikä ainakaan kannata ostaa mitään kallista.

      • Anonyymi

        Totta perseeseen meni ostos. Yritän palautaa os.on mutta pitää kuvata ja täyttää kaavakkeita
        ja tulostaa millähän? Ostos oli 92,77 palauttavat 76.41 ja vähentävät postikulut 10€. Hitto että menin halpaa ,tuotteen koko ei vastannut ilmoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta perseeseen meni ostos. Yritän palautaa os.on mutta pitää kuvata ja täyttää kaavakkeita
        ja tulostaa millähän? Ostos oli 92,77 palauttavat 76.41 ja vähentävät postikulut 10€. Hitto että menin halpaa ,tuotteen koko ei vastannut ilmoitusta.

        Hei. Annan neuvon. Mutta tämä on yleinen kommentti, ei tarkoitettu sinun kirjoitukseesi.

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • Anonyymi

      Tilasin ja sain unelmieni takin. Kaikki toimi, koko täsmäsi, laatu hyvä. Monenlaisia kokemuksia siis on.

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ tukeko halpavaateteollisuutta! Käyttävät surutta hyväkseen köyhyyttä ja luonnonvaroja!

      • Anonyymi

        Kyllä ne myöskin merkkivaatteet on teetetty halpa maissa. Klarna laskulla kun tilaa ne tarkistaa onko turvallinen. Tilasin koemielessä yhden ja jos ei huomautettavaa tilaan muutakin


    • Anonyymi

      Tilasin pari viikkoa sitten juhla(häämekon) lähes ilmaiseksi (-80%) itselleni ja ajattelin että varmaan meni rahat kankkulan kaivoon kun näille sivuille eksyin tilauksen jälkeen.
      Olinkin todella yllättynyt kun tuote oli laadultaan todella hyvä, ei nyt ihan samalta näytä mun päällä kuin kuvan mallilla mutta olen niin lyhyt ja laiha (161cm/40kg) että en sitä odottanutkaan vaan olin jo valmistautunut että ompelijalla täytyy vähän fiksata ja ottaa sisään.
      Koko oli S joka vastasi minusta suomen S kokoa, pienempää ei ollut tilattavissa.

      Toimitus oli ripeä, paketti tuli suoraan kotiin eikä mitään tulleja tai alv:ia ollut.
      Mielestäni oikein hyvä diili kun häämekostani maksoin 50 egee ja tuskin ompelimon laskukaan päätä huimaa. 😁
      Ja tarkoituksella tilasin puvun jota voi käyttää useammin kuin kerran elämässään. 😉

    • Anonyymi

      Kiitos varoituksista. Olen ekaa kertaa tilannut tuolta. Katsotaan miten käy. Kiinastako tuotteet tulevat?

      Olen tilannut vaatteita eurooppalaisista firmoista: saksalainen Klingel, ruotsalainen Gudrun Sjöden, näitä voin suositella, vaikkakin Gudrun on himppa kallis.

      Kerrospukeutumisessa Gudrunin tietyt vakiovärit ovat aina kuitenkin soinnuteltu niin, että voi helposti yhdistellä vuosienkin vanhojen vaatteiden kanssa. Gudrun itse on juuriltaan ilm. Ruotsin saamelainen.

      Gudrunin tyyli on luonnonläheinen, hiukan hippimäinen, sopii vanhemmillekin naisille, jotka pitävät tuosta tyylistä. Vaatteet tai kankaat teetetään ilm. Kaukoidässä, käsittääkseni esim. Intiassa, pyrkien tukemaan paikallista käsityöläisyyttä eli kankaankudontaa ja painatusta, sekä köyhien alueiden naisten työllisyyttä.

      • Anonyymi

        Jännitys tiivistyy. Tilauksen tein vajaa viikko sitten. Nyt sähköpostiin tuli ilmoitus, että paketti lähtenyt Shenzhenistä, Kiinasta.

        Saanko kauniin mekon, oikeaa kokoa, oikea väri...?
        Pakkohan tuon firman on toimia, muutoinhan se menisi konkkaan.

        Kuinkahan kauan matka kestää, viikon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännitys tiivistyy. Tilauksen tein vajaa viikko sitten. Nyt sähköpostiin tuli ilmoitus, että paketti lähtenyt Shenzhenistä, Kiinasta.

        Saanko kauniin mekon, oikeaa kokoa, oikea väri...?
        Pakkohan tuon firman on toimia, muutoinhan se menisi konkkaan.

        Kuinkahan kauan matka kestää, viikon?

        Asiakastietojeni rahtikirjan mukaan paketti tuli viime viikolla Helsinkiin. Olen odotellut noutoilmoitusta, ei ole tullut. Menin asiakassivustolleni. Uskokaa tai ette: pakettini on lennätetty Tel Aviviin, Israeliin "tullattavaksi".

        Taidanpa jättää hakematta pakettia, jos se jossain tulevaisuudessa löytää tiensä takaisin Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakastietojeni rahtikirjan mukaan paketti tuli viime viikolla Helsinkiin. Olen odotellut noutoilmoitusta, ei ole tullut. Menin asiakassivustolleni. Uskokaa tai ette: pakettini on lennätetty Tel Aviviin, Israeliin "tullattavaksi".

        Taidanpa jättää hakematta pakettia, jos se jossain tulevaisuudessa löytää tiensä takaisin Suomeen.

        Tilatessani tuotteen, maksutavaksi ilmoitin Klarnan. En siis ole itse vielä maksanut mitään. Kunhan ilmoitus paketin saapumisesta tulee, tsekkaan, pitääkö hintatieto paikkansa, vai onko "tullia" hiukan lisätty ja otan yhteyden Klarnaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakastietojeni rahtikirjan mukaan paketti tuli viime viikolla Helsinkiin. Olen odotellut noutoilmoitusta, ei ole tullut. Menin asiakassivustolleni. Uskokaa tai ette: pakettini on lennätetty Tel Aviviin, Israeliin "tullattavaksi".

        Taidanpa jättää hakematta pakettia, jos se jossain tulevaisuudessa löytää tiensä takaisin Suomeen.

        Tilatessani tuotteen, maksutavaksi ilmoitin Klarnan. En siis ole itse vielä maksanut mitään. Kunhan ilmoitus paketin saapumisesta tulee, tsekkaan, pitääkö hintatieto paikkansa, vai onko "tullia" hiukan lisätty ja otan yhteyden Klarnaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilatessani tuotteen, maksutavaksi ilmoitin Klarnan. En siis ole itse vielä maksanut mitään. Kunhan ilmoitus paketin saapumisesta tulee, tsekkaan, pitääkö hintatieto paikkansa, vai onko "tullia" hiukan lisätty ja otan yhteyden Klarnaan.

        Tuote, eli "kolli" on nyt viikon ollut Tel Avivissa "tullauskäsittelyssä". Siellä sitä käsitellään ja käsitellään. Liekö meneillään pidennetty sapatti, tai kahdeksan päivän pääsiäinen, muslimien juhlapyhät, kun ei pakettia saada takaisin Suomeen?

        Tämä vaikuttaa selvästi huijaukselta. Pitäisikö minun maksaa Israelin tullimaksu, vaikka Suomeen tilattu? Ei taatusti.

        Nyt jo huvittaa. En taida ottaa pakettia vastaan, jos se joskus rahtilaivalla löytää tiensä takaisin Suomeen, en enää luota tähän firmaan. Ei ole ennen tällaista tapahtunut. Muut ulkomaiset postifirmat toimineet asiallisesti.

        En suosittele florydaytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuote, eli "kolli" on nyt viikon ollut Tel Avivissa "tullauskäsittelyssä". Siellä sitä käsitellään ja käsitellään. Liekö meneillään pidennetty sapatti, tai kahdeksan päivän pääsiäinen, muslimien juhlapyhät, kun ei pakettia saada takaisin Suomeen?

        Tämä vaikuttaa selvästi huijaukselta. Pitäisikö minun maksaa Israelin tullimaksu, vaikka Suomeen tilattu? Ei taatusti.

        Nyt jo huvittaa. En taida ottaa pakettia vastaan, jos se joskus rahtilaivalla löytää tiensä takaisin Suomeen, en enää luota tähän firmaan. Ei ole ennen tällaista tapahtunut. Muut ulkomaiset postifirmat toimineet asiallisesti.

        En suosittele florydaytä.

        Tänään paketti on lähtenyt Tel Avivista ja on nyt kuljetusfirman toimipisteessä Leipzigissä, Saksassa.

        Kiva! Mitä seuraavaksi? Käykö se ehkä Edinburghissa, jossa paketin kunto tarkistetaan ja laitetaan uusi postimerkki, joka maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään paketti on lähtenyt Tel Avivista ja on nyt kuljetusfirman toimipisteessä Leipzigissä, Saksassa.

        Kiva! Mitä seuraavaksi? Käykö se ehkä Edinburghissa, jossa paketin kunto tarkistetaan ja laitetaan uusi postimerkki, joka maksaa?

        Paketti on muutama päivä sitten saapunut haettavaksi, mutta taidan jättää sen tekemättä, ihan koronaviruksenkin varalta.

        Se siis lähti Kiinasta, tuli Suomeen, josta se heti lähetettiin Israeliin, jossa paketti vietti viikon "tullattavana", kiersi Kööpenhaminan, tuli Leipzigiin, sieltä Kööpenhaminaan ja vihdoin takaisin Suomeen. Jotenkin noin tuo reitti on kulkenut. Edinburghin postitoimistoa ei mainita.

        Jos piti "tullata", miksei Suomen tulli kelvannut, vaan tuo täysin tarpeeton, pitkä kierros?

        Floryday lähettää nyt roskapostia, mm. "poistomyynti". Tästä voi jo päätellä paljon.


      • Anonyymi

        Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

        Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.


    • Anonyymi

      Kuuluuko tällaiset jutut todellakin VALOKUVAUS-palstalle?

      Mekkomiehiäkö ne kaikki on? Hyh. Ei me parrakkaat karhukuvaajat ainakaan.

      • Anonyymi

        Itse ihmettelen samaa. Mutta googlen hakusana "Floryday" johti tänne.

        Itse kuulun mekkonaisiin. Muista kirjoittajista en tiedä.


    • Anonyymi

      Tilasin työkengiksi sopivat remmarit, eivät ole tulleet vieläkään..tilaus tehty lokakuussa 2019 ja nyt eletään tammikuun puoltaväliä. Laitoin kyselyn englanniksi, koska suomalaista yhteydenottoa ei ollut mahdollista tehdä.
      Joulukuussa tuli ihmeellisiä soittoja, joissa "kohisi kuin olisi autoa ajanut" -huonoa englantia puhuva mies ennätti muutaman sanan sanoa jotain ja todella epäselvästi..tunnistin kuitenkin englanniksi..lunttasin luurin kiinni.
      En tiedä olisiko ollut kyse kengistäni..mitään txt-viestiä en kuitenkaan saanut..en kyllä muista, että olisin puh.nroa missään kohtaa tilausta laittanut.
      Että sellainen ensimmäinen ja viimeinen Floryday-tialaus minun osaltani.
      ps. jos nyt luulette, etten ollut laittanut osoitetta tilaukseen, niin kyllä laitoin!

      • Anonyymi

        Otetaan huumorilla tää juttu. Ei haeta paketteja, jos ne tulee, eikä makseta. Silloin paketit omaa kauttaan palautuvat takaisin mokomaan Kiinan firmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan huumorilla tää juttu. Ei haeta paketteja, jos ne tulee, eikä makseta. Silloin paketit omaa kauttaan palautuvat takaisin mokomaan Kiinan firmaan.

        Tästä muuten syntyi melkoinen rumba, jota selvitellään vieläkin. Viimeksi tänään.

        En edes vastaanottanut pakettia, silti minua edelleen hätyytellään asiassa.

        Todellakin: varokaa tätä firmaa.
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä muuten syntyi melkoinen rumba, jota selvitellään vieläkin. Viimeksi tänään.

        En edes vastaanottanut pakettia, silti minua edelleen hätyytellään asiassa.

        Todellakin: varokaa tätä firmaa.
        ~

        Siis... uskokaa vaan: tätä kaupankäyntiä spekuloidaan vieläkin! Tammikuussa tehty ostos ja palautus, nyt kesäkuun loppu ja vielä vaan tulee ilmoitusta, että paketin palautusasiaani / laskua selvitellään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis... uskokaa vaan: tätä kaupankäyntiä spekuloidaan vieläkin! Tammikuussa tehty ostos ja palautus, nyt kesäkuun loppu ja vielä vaan tulee ilmoitusta, että paketin palautusasiaani / laskua selvitellään!

        Nyt on heinäkuun 2. päivä ja tilauksen tein lähes päivälleen puolivuotta sitten.

        Tänään tuli Klarnalta ilmoitus, että "tuotteeni on palautettu, peruutettu, eikä siihen liity maksettavaa."

        Kyllä näitä kertomuksia "kannattaa uskoa" ja ottaa varoitukset todesta.

        Onhan se selvää ja lainmukaista, että jos asiakas ei ole edes vastaanottanut tuotetta, vaan antanut palautua lähtöpaikkaansa, edes näkemättä, koskematta tuotteeseen, niin silloin siitä ei laskuteta. Palautus, mikä palautus. Ymmärrän nyt hyvin teidän huolenne, jotka olette saaneet käsiinne muuta, kuin mitä olette uskoneet tilanneenne ja joutuneet tässä ongelmiin. Ei pidä hätääntyä.

        Lähtökohta on kuitenkin rehellisyys. Mietin jo vakavissani, että jos vielä tulee kyselyä tuosta tuotteesta, menen poliisin puheille ja teen rikostutkintapyynnön. Minullahan on sähköposti- ym. faktat, säilytän niitä vielä pitkään. Ongelmaa ei löydy tästä, minun päästäni tilausta.

        Näin pitkälle eivät asiani vielä kuitenkaan ehtineet.

        Kannattaa aina säilyttää ja mahd. tallentaa tiedostoihinsa kaikki kirjeenvaihto, oli asia / tilaus mikä tahansa ja minkä firman kanssa tahansa. Ihan koskien myös esim. suomalaisia kauppasopimuksia, kuten medioiden tai esim. oman operaattori-, tai vaikkapa sähköfirman kanssa. Myös kirjeenvaihto postimyyntifirmojen kanssa, sillä aina voi tapahtua myös tahaton virhe.

        Sain jokin aika sitten suomalaisesta postimyynnistä rikkinäisiä tuotteita. En vienyt niitä roskiin. Kun otin rikkinäisistä tuotteista valokuvat ja lähetin niiden kuvat sähköpostissa tuohon firmaan, ostokseni summa palautettiin minulle.

        Täst'edes pysyttelen vain kokemukseni mukaisissa, luotettavissa (eurooppalaisissa) firmoissa.


    • Anonyymi

      Kiitos varoituksista. En tilaa täältä

      • Anonyymi

        maailman paras päätös


    • Anonyymi

      Puserot, jotka tulivat 6 viikon kuluttua, olivat liian suurta kokoa,.
      Materiaali oli sähköistävää sekä kylmän tuntuista.
      Yritän palauttaa tuotteet, mutta palautuslomake ei aukea minkään linkin kautta.
      Pitää varmaan ottaa omaksi tappioksi.
      Olisi pitänyt tätä keskustelua seurata ennen tilausta.
      Pirkko

    • Anonyymi

      Olen tilannut monta pakettia Floryday. Com sivustolta, vaatteet ovat olleet hyvälaatuisia, oikean kokoisia ja juuri sellaisia kuin kuvissa. Ehkä on ollut hyvää tuuria mutta aijon tilata edelleenkin. Wishiltä olen tilannut lähinnä pieniä mattoja ja sisustustavaraa, esim. Tekstitarroja. Ovat olleet hyvänlaatuisia, naisten sukat myös hyviä. Ainoa pettymys oli wishiltä tilattu mekko joka oli järjettömän pieni, muuten tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Katselin juuri saman verkkoputiikin tuotteita...ja oli sen verran halpaa kamaa, että alkoivat varoitusmerkit soida. Erittäin hyvä, että kerroit kokemuksistasi!

    • Anonyymi

      Aloittaja vastailee tähän ketjuun itse pitääkseen jutun näkyvillä :/

    • Anonyymi

      Kaikki mitä oon tilannu wishiltä on ollu sopivaa ja toimivaa( esim.tabletin- ja kännykän kuoria, pojalle aurinkolaseja ja jotain krääsää jne) ja maksoin vasta kun tarkistin tavarat! Nyt odotan mekkoa florydayltä ja vaikka lasku tuli aikoja sitten niin en maksa ennen kun hyväksyn sen. Kyllä Klarna on ollu ihan luotettava asiointi kumppani...

    • Anonyymi

      Tein tilauksen ko verkkokaupasta luottokortilla 23.4. Tänään kyselivät kortin ja henkkareiden kopiota "varmistaakseen" että olen kortin omistaja.
      ÄLKÄÄ missään nimessä lähettäkö heille mitään kopioita!
      Kortti meni sulkuun välittömästi ja nyt odottelen palauttavatko rahat...
      Oletin kyseessä olevan asiallinen yritys, koska mainostivat IltaSanomien sivuilla.

    • Anonyymi

      Täysi huijaus koko nettimyynti, kallis toimitus ja vielä kalliimpi palautus, vaatteet kuvissa Ok, mutta kaikki pielessä kun saa tuotteen. Mikään ei pidä kankaat ala arvoisia, Virosta tulee paketti palautus Belgiaan??? Haloooooo miten saa pois huijarit markkinoilta.

    • Anonyymi

      Floryday on huijausta, kuvat upeat, paljon pellavaa ja upeita värejä, kankaat huonoa puuvillaa ja tekokuitua. Ei voi suositella. Leirissä asiakaspalvelun ja palautusten kanssa, maksaa enemmän kuin vaate. Jos kokeilee kerran jää kyllä siihen. Sehän on tarkoitus rahat pois, erittäin huono palvelu. Vaatteet Virosta palautus Belgiaan, kallis. ÄLKÄÄ VAAN SORTUKO TÄHÄN FIRMAAN. MITEN SAISI POISTETTU MAINONNAN!!!!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, mutta Suomalainen ei usko ennenkuin kokeilee, joten Onnea. Pahin netti myynti firma mitä tiedän! Asiakaspalvelu huonointa ikinä. Palautus pahin painajainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, mutta Suomalainen ei usko ennenkuin kokeilee, joten Onnea. Pahin netti myynti firma mitä tiedän! Asiakaspalvelu huonointa ikinä. Palautus pahin painajainen.

        Samoin, Varokaa Floryday tilausta. Jos vaate pettymys, palautus painajainen. Vaate tulee mistä maasta sattuu, palautus Belgiaan. Postikuluja enemmän kuin vaate maksaa. Asiakas palvelua ei käytännössä ole, ottaa vaan tilauksen vastaan ja rahat pois tyyliin. Kerran kokeilin EI IKINÄ ENÄÄÄÄÄ


    • Anonyymi

      Ei kannata uskoa kaikkia kommentteja. Kyllä kun tilaa Klarna laskulla ja palauttaa kuitin kanssa ei ongelmaa. Nytkin punainen juhlamekko yläosa pitsiä ja vyötäröllä hieno rusetti. Wau!

      • Anonyymi

        Totta kaikkia ei kannata uskoa. Ensin kannattaa kokeilla pienillä ostoksilla , tms.

        "Kyllä kun tilaa Klarna laskulla......"

        itellä taas Klarna lasku on aiheuttanut ongelmia, ei ollut muuta mahdollisuuttakuin maksaa, vaikka tavarasta ei ole mitään tietoa.


    • Anonyymi

      Minulla on myös huonoja kokemuksia kyseisestä nettikaupasta. Tilasin ja maksoin mekon, jota en ole koskaan saannut. Kun kyselin perään, vastaus oli todella epämääräinen ja huonolla suomella kirjoitettu. Itse kirjoitin kysymykseni sekä suomeksi että englanniksi. En suosittele!

    • Anonyymi

      Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni, mokomat.

    • Anonyymi

      Jotka olette ostaneet. Luottoyhtiö korvaa, jos olet maksanut luottokortilla!

      Miksi ihmiset ovat jälleen tälläkin foorumilla/ketjussa niin täysviisaita, eivät ikinä itse tee virheitä tai haksahda mihinkään. Nettikäyttäytyminen on ala-arvoista - käyttekö te viisastelijat kasvotustenkin samanlaista kieltä? Tuskin, sillä kyllä ihmiset ympäriltä häipyisivät! Jälkivisastelevat. Ihmisellä on oikeus luottaa. Huijaaminen ei ole oikeus, vaan rikos. Jos ostatte nettifirmasta, ostakaa luottokortilla. Itse tilasin eri netti- firmasta, täysin luotettavan näköinen sivusto jne. Maksettuja tuotteita ei kuulunut 1,5kk. Otin yhteyttä NET's luottoyhtiöön ja ilmoitin asiasta. Ulkomaiseen firmaan - jollei se esitä toimivansa Suomessa- eivät päde Suomen kuluttaja-lait. MUTTA olette varmaan maksaneet tuotteet ennakkoon. Luottokortilla? ONNITTELUT! Teet luottokorttiyhtiöön ilmoituksen asiasta, LUOTTOKORTTIYHTIÖ on viimekädessä vastuussa, sillä se päättää, tavallaan, keneltä voit ostaa ts. Ketä luottoyhtiö hyväksyy. Itse sain luottoyhtiöltä kaikki maksamani rahat takaisin - eikä minulle ollut firmasta tullut edes tilausvahvistusta. Luottoyhtiö näki tapahtuman tililläni, NET's luottoyhtiön hlö totesi, että tätä tapahtuu nettikaupassa paljon. Huijausta. Vaikka näyttäisi kuinka luotettavalta. NET's ille piti täyttää heidän nettisivuillaan lomake. Ja jo viikon kuluttua NET's korvasi koko firman huijaaman summan. Ja TE viisastelijat, jotka ette koskaan erehdy. Suut kiinni.

    • Anonyymi

      Kun laittaa ostoskoriin eikä viimeistele tilausta maksuun asti lähtevät tulemaan
      Entinen tilaus Klarna laskun kautta siihen samaan pystyvät lähettämään tuotteita. Huijausta j pakkomyyntiä tämäkin. Ostappa yhteyttä ei vastata kuin katso se ja se sivu.

      • Anonyymi

        "Kun laittaa ostoskoriin eikä viimeistele tilausta maksuun asti lähtevät tulemaan
        Entinen tilaus Klarna laskun kautta siihen samaan pystyvät lähettämään tuotteita. Huijausta j pakkomyyntiä"

        Minulla asamoin WISH Klara lähetti laskun jota en tunnista. Sellasiat laskua ei ollut myös ostoshistoriassa, olin silloin tilannut 2 tuotettta.
        maksoin, kun ensin 3 kertaa valitin, pääsin helpommalla.


    • Anonyymi

      Nyt oli floryday tehnyt visalleni vajaan viidensadan euron korttioston, vaikka koskaan en ko. sivuilla ole käynyt. Ei näin miehenä naisten vaatteet oikein iske.

      • Anonyymi

        Onnittelen! 😂
        Pitäisikö perustaa Anonymit Florydayn Uhrit ry?

        Tule sinä puheenjohtajaksi.


    • Anonyymi

      Mäkin tilasin 4 kesämekko kesäkuun alkupuolella. Tulivat tänään. Koot oli mitä sattuu ja liian isoja. Mulla normi koko m tai l. Tuli kokoa 44 ja 42.en kyllä enää tilaa tuolta mitään enkä jaksa käydä palauttamaan kun tuntuu olevan niin vaikeeta. Yritän laittaa myyntiin jos jollekin kelpais

    • Anonyymi

      Sieltä tilasin, kuvassa oli nätit kengät, kankaiset, matalakorkoiset, vetoketju ja näytti et on reiät päällä, ajattelin tilata, et on kivat vilpoisat kesäkengät. Kuukauden odotus muuttui ällistykseksi haettuani paketin, paketti rutussa, posti oli paikannut sitä kokoon. Suuri yllätys paljastui sisältä, kengät oli muovia hyvin kevyet ja kiilakantaiset ja edessä oli helmiäis koristelu, reikien sijaan. Et näin, tulipahan yllätys.....
      Olen ottanut yhteyttä KLarnaan, koska palautus prosessi on hankala, katsotaan mitä sanovat, ehkä kärsin nahoissani ja en tilaa ko. Firmasta enää koskaan mitään..

    • Anonyymi

      Ei kannata tilata. Sain kyllä Belgiaan palautusosoitteen ja ilmoitin Klarnalle, että palautus on käynnissä.
      Maksan itse palautuksen, koska en löytänyt mistään asiakaspalautusta.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan pidä tilata Florydaylta, palautin vaatteet ohjeen mukaan. Klarna laskuttaa edelleen, Florydaylta ei ole mennyt tietoa palautuksesta!

      ÄLKÄÄ TILATKO FLORYDAYLTA, HUIJAAVAT, KETÄÄN EI SAA KIINNI !!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Saan florydayn mallistosta hienoja malleja vaatteisiini, kun ompelutan vaatteeni.
      Myös kivoja neulemalleja löytyy. En tilaa, mutta malleja kopioin.

      • Anonyymi

        Hyvä idea


    • Anonyymi

      Tervehdys kaikille. Täällä nähtävästi myös yks pölvästi uhri joka ei ottanut yrityksen taustoista ensin selvää.
      Tilasin kuukausi sitten reilulla 300 eurolla vaatteita Florydaysta mutta kun tilausnumeron laittaa siihen sivuston seurantaan niin ilmoittaa että lähetys ei ole edes lähtenyt.
      Taisinpa menettää just 300 euroa. Oma moka.
      Olen tilannut aikasemmin kiinalaisesta MINIINTHEBOX yrityksestä ja saanut ihan hyviä tuotteita mutta viimesin tilaus oli TÄYSI PETTYMYS!! Villakangastakit jotka tilasin olikin ohuita syystakkeja ja puserot ei todellakaan vastannut kuvien upeita muotiluomuksia. Laadusta ei tietoakaan.
      Sen lisäksi jouduin maksamaan TULLIMAKSUA 128 EUROA! Suomeksi sanottuna PASKASTA!

      Jatkossa tutkin tarkkaan yrityksen maineen ja kierrän KAUKAA KIINALAISET YRITYKSET!! EI JATKOON.
      Nimimerkki: Tyhmyydestä saa maksaa

    • Anonyymi

      Minä ostin justiinsa vaatteita aikamoisen kasan Klarnan kautta maksulla, ja minulle tulivat ennen luvattua 2 viikkoa. Ihan hyviä olivat mutta kuvissa olivat tunikat helmasta pyöristetyt ja siksi niitä tilasin mutta tulevat olivat tasahelmaisia. No materiaalit olivat ihan ok ja onneksi tunnen pari ompelijaa jotka voivat neuloa helmat pyöreiksi. Kokokin vastasi ihan omaani. Mutta saa nähdä mitä ne sitten loppujen lopuksi maksaa kun Klarnan laskut tulee. Olen kuullut että postimaksut ovat korkeat joten odotan kuin mun käy. Olen pahoillani puolestanne että teille on käynyt noin kurjasti ja olen itsekin kokenut kerran tilattuani että ovat vieläkin matkalla kun eivät ole tulleet, tilattu 3 vuotta sitten ja maksanutkin olen, että pitkä on matka... Mukavaa kevät-talvea kaikille <3

    • Anonyymi

      Myös minulla huono kokemus. Tilasin Floryday.comilta takin joka ei ollut ollenkaan sopiva ei edes taskuja maksoi 53 eutoa postikuluineen. Halusin palauttaa takin mutta tuli epämääräinen huonolla Suomella kirjoitettu sähköposti jossa luvattiin palauttaa tililleni 39.95 ja saisin pitää takin itselläni?? Kuitenkin oli veloitettu tililtäni tuo 39.95 #@! Takin hinnaksi tulikin melkeen 100 euroa! Suljin heti pankkitilini.

    • Anonyymi

      Erehdyin Ostamaan kissa aiheisen harmaan tunikan Florydaylta. Tilaus tuli kahdessa viikossa , pesin vaatteen käsin kun ajattelin, etten lähde palauttamaan sitä vaikka en ihan innoissani ollutkaan, vaatteethan ovat myrkyllisiä usein.Koko oli 36 vaikka tilasin S-koon, sitten vasta kun olin pessyt vaatteen huomasin ,että se haisee ihan oudolle, muoville epäilen , ihmettelinkin jo aiemmin myös sitä ettei siinä ollut mitään tuoteselostetta saati missä tehty, vaikka kaikkihan vaatteet melkein valmistetaan Kiinassa tai Bangldesissa,Euroopassakin halpatyövoima tehtaita löytyy kuten esim. Italiasta. Ihastuin vaatteen malliin ja siksi tilasin tuotteen, mutta en ole kovin tyytyväinen ja kaupan päälle sain huonon omantunnon siitä kun en halua tukea halpatyövoima tehtaita, koska siellä tapahtuu todella epäoikeudenmukaisia asioita, työntekijöillä ei ole paljon mitään oikeuksia, palkka mitätön ja työolo suhteet todella huonot ja epäinhimilliset. Viimeinen kerta kun tilaan mitään netistä,jos en tiedä taustoja, yleensä käytänkin Kirpputoreja. Yritin löytää asiakaspalaute sivun, en ainakaan vielä löytänyt, liekö löytyykään.

    • Anonyymi

      Floryday tekee koko reklamaatiokäsittelyn niin hankalaksi, että odottavat kuluttajan väsyvän heidän prosessinsa kiemuroihin. Pistäkää painetta, sillä he ovat huijareita. Ei kannata tilata tuon laatuista materiaalia - kuvat ovat hienoja, tuotteet laadultaan surkeita.

    • Anonyymi

      Varoituksista huolimatta tilasin n.300 e tuotteet, joissa kahdet kengät, takin ja yläosan vaatteita. Laatu täyttä sekundaa, kuten varoitettinkin. Kuvat ja tuotteet eivät vastaa toisiaan. En niitä ala palauttelemaan, n
      ielen tyhmyyteni mutta älkää sortuko samaan.

    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus. Rahat kyllä otetaan ja palautuksesta ei tietoakaan. Älkää vaan langetko tähän firmaan. Annemai

    • Anonyymi

      Aivan ala-arvoisia vaatteita myyvät! Tilasin puseron jossa mielestäni kauniit värit. Kuvassa näytti paljon paksummalta kangas mutta 2 kk kuluttua tuli niin mikä pettymys! Ihan " litrua kangasta ja vaikka tilasin S koon niin roikkuu ja leveys kokoa 44 ainaskin! Ihan paskoja tuotteita. Varoitus! Rahat menee hukkaan!

    • Anonyymi

      Olen ihmetellyt, miksi en saa tämän postimyynti firman yhteystietoja.mistään selville? Olen laittanut viestiä, mutta en ole saanut mitään vastausta? Ihmettelen! Enkä uskalla tilata mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin sandaalit, jotka kuvassa näyttivät näteiltä. Kengät tulivat kolmessa viikossa, mutta eivät vastanneet odotuksiani eivätkä täysin mallikuvaa. Tuollaisenaan eivät ole pitokelpoiset. Kengät eivät pysy jalassa, koska takaremmi useita senttejä liian pitkä. Ehkä suutari saisi niistä jonkinlaiset kesäkengät. Ensimmäinen ja viimeinen kokemukseni ko. firmasta.

    • Anonyymi

      myös ongelmia kyseisen nettikaupan kanssa lasku tuli tavaraa ei koskaan,varokaa!

    • Anonyymi

      Hei. Minäkin tilasin kivan näköisiä vaatteita, mutta koko ei ollut sopiva. Ostot maksoivat 40,- eur ja vaikean palautusprosessin jälkeen sain palautetta vain 16,- eur. Olisi kannattanut pitää vaatteet ja yrittää vaikka itse niitä pienentää. En ikinä sieltä tilaa ja varoitan muitakin tekemästä heidän kanssa kauppaa.

    • Anonyymi

      Onkohan tämä samainen kun Rakastan posti myyjä täyttä huijausta...

    • Anonyymi

      Joo empä suosittele minäkään. Menin hankkimaan tavaraa sieltä, kun oli niin kauniita kuoseja. Ei kuitenkaan sopineet minulle. Palautus hankalaa. Asiakaspalvelusta tulee useita vaihtoehtoja, miten toimia. Ennen kuin saa palautusosoitteen heiltä. Jännä nähä saako mitään rahoja takaisin.

    • Anonyymi

      Perun tilauksen!!!!

    • Anonyymi

      Florydayn kuvastot niin ihania, että jäin ihan koukkuun kun haaveilin kauniista vaatteista. Suomessa ei ole riittävästi vaihtoehtoja kaupoissa niin Floryday oli houkutteleva. Tilasin kolme lähetystä.
      Ensimmäisessä tuli mitä luvattiin, mutta koko oli paljon suurempi kuin osasin odottaa, joten odottavat aikaa ompeluun.
      Toinen lähtys, kuosit pettymys koska värit eivät olleet niin hehkeitä ollenkaan kuin kuvissa. Myös puseroissa oli epämiellyttävät puffihihat vaikka kuvissa sellaisia ei näkynyt. Olkapäät kauheine puffeineen roikkuvat sitten liian alhaalla. Ompeluaikaa odottavat.
      Komas tilaus: Ei tullut kuin osa tilaamistani tuotteista. Pahoittelivat viestissään että eivät voi materiaalipulan takia toimittaa kaikkea. Väittivät että ovat korvanneet maksamani rahasumman. Korvausta ei kuitenkaan missään.

      Kuten joku viisas edellä toistelee että omalla vastuulla tilataan kiinasta, niin juuri noin olen toiminut. En viitsi valittaa kun ei siitä kuitenkaan tule valmista.

      En voi suositella, koska laatu on kehnoa, materiaalit, mallit ja koot yllättäviä.

    • Anonyymi

      Tilaukseni tein elokuussa, maksun olen toimittanut klarnan kautta syyskuussa 🤔lasku oli 101€ toimitus ei ole tullut ka sähköpostiosoite lonka sain niin ilmeisesti sitä ei ole🥲ehkä kannattaa miettiä tilasko ulkomailta❣️Minä en

    • Anonyymi

      Miksi luulet ,että kaikille käy niin,siellähän on eri vaihtoehtoja ,mistä voi valita miten takaisin maksun kanssa käy.Itsellä toimi vallan mainiosti,sain kaiken minkä halusin.Vielä ärsyttää toi lyhyt näköisyys ,että pitää oikeen maailmamlaajuisesti musta maalata.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan mitään Subworld nimisestä nettikaupasta? Tilattiin sieltä sup-lauta ja maksettiinkin mutta tuotetta ei ole kuulunut vaikka tilauksesta jo monta viikkoa. Taitaa olla huijausta , kun ei puh.nroakaan löydy mistään eikä sählöpostiin saa vastausta.

    • Anonyymi

      Tilasin pussihousut ja kittilinssin järjestelmäkameraani. Ei ole tullut. Nyt itkettää.

    • Anonyymi

      Tästä on jo vuosi aikaa mutta kerron kuitenkin, kun tähän ketjuun eksyin.
      Tilasin kolme uimapukua ja mekon, n 79€. Kaikki sutta ja sekundaa. Ihan kamalia riepuja.
      Palautus olisi ollut hankala ja kallis.
      Laitoin kuitenkin arvostelun Florydayn sivulle ko tuotteiden kohdalle. Kerroin suoraan, miten huonoja olivat. Sain yllättäen yhteydenoton, jossa pahoiteltiin, että olen tyytymätön ja tarjoutuivat itse hyvittämään jotain. Oli kolme vaihtoehtoa, joista kaksi tähtäsi siihen, että tilaan lisää alennuksella ja kolmas vaihtoehto oli, että palauttavat noin 30€. Valitsin tuon rahapalautuksen. Tämähän meni hyvin.
      Paitsi että rahaa ei kuulunut.
      Kävi ärsyttämään ja ihan periaatteesta aloin sähköpostitse kysellä hyvityksen perään. Kyllä siinä vuosi vierähti mutta suomalaisella sisulla laitoin noin kuukauden välein sähköpostia. Aina tuuli liirum laarumia takaisin. Kysyin Klarnaltakin apua mutta koska lasku ei ollut avoinna, eivät osanneet auttaa.
      Lopulta totesin sähköpostissa, että tästä pitkästä sähköpostiketjusta saisi jo hyvän ja hauskan juttuvinkin iltapäivälehteen. Jostain kumman syystä heidän "tekniset ongelmat" ratkesivat parissa päivässä ja sain rahat PayPalin kautta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe