Millaista teräasetta saa kantaa mukanaan julkisella paikalla?
Teräasen julkisella paikalla?
6
233
Vastaukset
- bhgvf
Sellaista, jonka kantamiseen sinulla on työtehtävien tai muun vastaavan hyväksyttävän syyn vuoksi peruste.
- Sveitsinarmeija
Mulla on käsilaukussa aina linkkari.
Muistelin vaan et jos ei ole mitään ammatillista syytä niin olisi joku teränpituus mitä lyhemmät on sallittuja?
- jurrrrristi
Laki ei sellaista tunne. Vuosia sitten Helsingin käräjäoikeus hylkäsi syytteen, kun kynäveitsen terän pituus oli 2,5 cm. Päätökestä ei muistaakseen valitettu.
- Gilliangirl
Mistä kukaan, poliisi mukaan lukien, tietää mitä ihmiset kuljettavat mukanaan? Se nyt on päivänselvää, että toisen ihmisen vahingoittamiseen soveltuvaa -teräasetta-ei saa olla näkyvillä, esimerkiksi virastoissa asioidessa, kaupassa, ravintolassa, jne.
Itse näen usein- ja itsekin käytän, normaaliin toimintaan, esimerkiksi fiskarsin puukkoa, ja kirvestä, tms välineitä. Tilanteen näkee useinkin muutkin ihmiset, mutta tähän asti ei ole asiasta tullut mtn ongelmia.
Aina ei saa tulia tehtyä ilman apuvälineitä, ja esimerkiksi leipääkään leikattua. Puhumattakaan että saisi kalat peratuksi tai kabanossin paketistaan. en edes tiedä, missä julkisen paikan raja on. Näkyvillä en sivistyksessä terällisiä kuljeta- oishan se sukupuolenkin takia vähän noloa.Luin kuukausi sitten lehdestä venäjän rajalla kiinniotetusta miehestä. Sillä oli ollut kaiken muun mukana.
Luottokortti veitsi? En tiedä millainen mutta jos koko on luottokortti ei terä voi olla kovin pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1162137- 1241644
Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821180Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara93983Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta60872- 21811
Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit46769- 47734
Pienimies pääsi kunnanjohtajaksi
Se oli suuri voitto meille kaikille, nyt saa Yli-torniolaiset maistaa miten kuntaa johdetaan.19734Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk30706