Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua? Eskarista lähtee noin 15 eskarilaisen ryhmä sekä 2 ohjaavaa tätiä kävelyretkelle, määränpäänä vilkkaan valtatien levähdysalue jossa jätskikioski. Sinne mennäkseen on pakko ylittää valtatie, jossa autot ajaa lähemmäs satasta. Tie on vilkkaasti liikennöity, myös keskipäivällä on raskasta liikennettä, moottoripyöriä, autoja.
Että onkohan tuo nyt ihan turvallista? Näkyväisyyttä noin 400 metriä.
Siinä vain käy hyvin helposti niin, että "sitten kun minä sanon nyt, niin...". Ja kas yksi lapsista jo lähti, kun kuuli sanan "nyt". Ja muutama ottaa sitten reaktiolähdön, kun yksi reagoi.
Jotenkin vain tuntuu, ettei ole tunnistettu vaaraa. Valtatie on kuitenkin melkoisen leveä, ja autot tulee aika äkisti paikalle, lisäksi rakoa voi joutua odottamaan pitkään.
Eskariryhmä liikenteessä
2
1094
Vastaukset
- jääpalikka
Hei
Luottasin kyllä ammattitaitosiin hoitajin. Kyllä he osaavat hommansa. Joskus jopa vanhempia paremmin . - vastuullinenopettaja
Eikö muuta paikkaa löydy?
Mielikuvituksen puutetta opettajilta. Tekevät selvään virkavirheen. Lapsia ei saa altistaa tuollaiseen.
Saattaa olla yks holtiton, rattjuoppo taikka muu, joka ei pysähdykkään, - Entäs sitten?
Ihan järjetöntä!
Vanhemmat tehkää loppu tuollaisesta!. Nämä ohjaajatädit EIVÄT OLE OLLENKAAN AMMATTITAITOISIA!
Ilmoittakaa lastensuojeluviranomaisille välittömästi!
Mitä palturia tuo edellinen puhuu?
Kiellätte yksissä tuumin tuollaisen.
Jos on kyse jätskikioskista niin kipaiskoot hoitajat ryhmien jälkeen kioskille, laittakoot jätskit pakkaseen ja tarjoilkoot esikoulussa päiväsaikaan.
Eikö tosiaan oo muuta paikkaa lapsille?
EHDOTTOMASTI KIELEETTYÄ ALTISTAA PIENIÄ LAPSIA!
Olen entinen esikoulunopettaja ammatiltani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346