Moi.
Olen useampi vuosi sitten eronnut 40v mies (heterosuhteesta 2 lasta)
Olen pidemmän aikaa ollut kiinnostunut transnaisista, jo perhe-elämän aikana. Ja jotta jonkun saan nyt suuttumaan niin haluan tarkentaa sen verran, että tarkoitan transnaisella sellaista henkilöä kuka kuitenkin haluaisi sen killuttimen pitää jalkojen välissä. Kyselenkin kun itselläni ei ole tietoa eikä tiedonhankkimis kontakteja, missä voisin tavata teitä? Asun uudellamaalla, voisin kyllä jonkun matkaa matkatakin. Sillälailla oikeasti kuten ihmiset vaikka juhlissa tai muualla tapaavat.
Avoimin mielin vaikka parisuhteeseen asti 🙂
Asiallisesti, trollaajat voi painua...
8
407
Vastaukset
- ihanvaankysyn
Miksi pitää olla "killuttimet"? Oletko piilohomo vai ihan reilusti homo.
- Haluan-tutustua
Jos tuossa on sun ainoat antamat vaihtoehdot niin piilohomo sitten
- S24h_onTäynnäHuijareita
Oikeat tg ei ole ollut enään tällä s24 palstalla moneen vuoteen ymmärrät miksi! sitä paitsi S24 on pelkkiä trolleja, tg ja ts on siirtynyt monen monta vuotta sitten eri chatti paikkaan ^^ heitä et löydä enään s24h
- ytr567d6dstrye
Mikäs sekoilija tämä on.
- Haluan-tutustua
No, oisko sulla jotain vinkkiä minne?
Haluan-tutustua kirjoitti:
No, oisko sulla jotain vinkkiä minne?
Upsista, mun viesti oli poistettu. Kai linkki ei sais laittaa
- Haluan-tutustua
Froo kirjoitti:
Upsista, mun viesti oli poistettu. Kai linkki ei sais laittaa
Froo
Vaihdetaanko sposteja? Haluan-tutustua kirjoitti:
Froo
Vaihdetaanko sposteja?Miksi ei... mutta tässä vaiheessa haen jotain muuta. Käytän suomi24 sähköpostia samalla nimella
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654630Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333011Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442807Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281503- 591370
- 951262
- 471139
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138