Päivä jota en unohda

saunaan

Miltä se tuntuisi, osaanko kuvitella? Istun hyvän naiskaverini kotona heidän terassilla. Aurinko paistaa lämpimästi, terassi hohkaa lämpöä, paiste ja lämpö saavat aivoni sulamaan. Kaverini mies tulee ruokatunnille, asiallisesti pukeutuneena. Hän olisi mies minun makuuni, lihaksikas, ei liian lihava eikä myöskään liian laiha. Miltä se tuntuisi, kun hän koskisi minua, henkisesti että fyysisesti? Olisiko pitänyt vaatettaa itsensä kevyemmin, ohuemmin, paljastavammin? Katse voisi koskettaa, tai ehkä se koskettaa nytkin mutta vain häntä. Jämäkkä mutta silti niin kauhean kiva, ehkä hän on niitä jotka osaavat pistää ruotuun kenet tahansa, minutkin.

Hiuksista kiinni, leuka kohti taivasta. Käskytys paidan nappia avaamiseksi ja liivien riisumiseksi. Tiukassa otteessa tyttö ei ottele, tottelee. Takakenossa silmät ja nännit auki kohti sinistä taivaasta. Odotan hetken, odotan toisen. Katse koskettaa, posket punoittavat, toivottavasti näky miellyttää. Ei näy kiinteää eikä pystyä, mutta isoa ja hölskyvää. Ehkä miellyttää ja väliäkös sillä, tarjottimella on kaksi kakkua, molemmat samaa paria. Paine päänahassa hellittää, hiukset saavat taas heilua. Tiukka uusi käsky, käännyn ympäri ja otan kiinni kaiteesta. Housut vedetään alas, auringon valo ja katse koskettavat vaaleita pakaroita. Ehkä kohta molemmat, molemmat poskiparit, punaista väriä tunnustuvat. Onko näin? Pian äänetön kysymys saa äänekkään vastauksen, kämmen läimäyttää pakaroita ja välittää aallon läpi kehon aina päähän ja varpaisiin saakka. Tulee toinen ja kolmas aalto, koko keho väreilee. Olen silti liikkumatta, hiljaa, en ole itkupilli, enkä armopa aneleva pikkulikka. Antaa tulla, valta on sinulla, tiukka hetki minulla. Tulee hetken, tulee toisenkin. Lämpö tuntuu auringon, alempana voimailun.

Vihdoin tulee tauko, hengähdän, vilkaisen olkapääni yli. Miehellä on kädessä puinen lasta, tuttu lähinnä keittiöohjelmista. Jännittää kuin hammaslääkärissä, koskeeko, miten pitkään joutuu pinnistelemään. Puinen lasta läpsähtää, ei ollutkaan paha. Tulee toinen ja kolmaskin. Joutuu jo pinnistelemään, aukaisemaan suuta, pakko voihkaista. Toisenkin kerran, kolmannella annan periksi, sattuu, sattuu, en kykene olla paikoillani. Käsi kiertyy vyötärölle, ei päästä heilumaan. Sattuu, sattuu, ei auta, silmät kostuvat. Sattuu hetken, sattuu toisenkin. Ei tunnu enää lämpö auringon.

Hiljenevät äänet, käsi kietoo hiukset yhteen ja vääntää silmät taas taivaaseen. Tunkeutuu toinen käsi jalkoväliini, hieroo kosteaa reikää, tuntuu hyvältä, hiero vaan. Ihana nautinto, jatkuu, jatkuu. Tunnen suun nännillä, imu vie nännin syvälle suuhun, imee voimakkaasti, nautinto jatkuu ja jatkuu. Käsi irtoaa hiuksista, siirtyy toiselle nännille. Sormet puristavat nänniä, vetävät sitä kohti taivasta, ravistavat sitä edes takaisin. Ihanaa, mahtavaa. Aukaisen suun, pakko sanoa, ”ihanaa – jatka”.

Jatkuuhan se vielä tovin. Leuka ei ole enää kohti taivasta, katson kun sormet päästävät irti turvonneesta nännistä. Käsi hakee kaiteella olevan puisen lasten. Ensimmäinen kevyt osuma vapaana roikkuvaan rintaan, suoraan nännille. Ei satu, tuntuu jopa hyvältä. Tulee toinen ja kolmas, useita nopeita iskuja sekunnissa. Voi vitsi mikä tunne. Pudasta nautintoa, tai ehkä vähän sattuu mutta se peittyy kaiken muun alle. Ainoa huoli on pelko siitä, jääkö mustelmia. Jalkoväli on jo hellä, kohta laukean ja laukeankin. Kaikki paikat hellänä.

Herään unelmasta ihanasta. Miksi miehen vaimo kertoikin minulle tämän. Ajatus vainoaa minua, eikö vaimoja voisi vaihtaa, edes ruokatunnin ajaksi? Ei haittaa vaikka oma mieheni saisi vaihdossa vaimon jota voisi sängyn pohjalla huudattaa mielin määrin. Laskea siemennesteensä sisään, vaikka kahdesti, en olisi mustasukkainen. Minä haluaisin nöyrtyä, olla mieliksi. Eikä niin kuin töissä, määrätä kaapin paikan.

Mies hakee sisältä ruokaa ja tulee terassille syömään. Tuijotan häntä. Pitäisikö irrottaa katse. En pysty. Hän syö ja lähtee takaisin töihin. Mietin, uskallanko ehdottaa. Tai miten ehdotan. Aloitan, ”suhde kaipaa uutta kipinää bensaan jotta voisi leimahtaa”. Saan katseen, kysyvän. Pakko kai jatkaa. Kysyä tekisikö mieli, mennä sänkyyn mieheni kanssa. Saan aika kysyvän vastauksen. En voi kauheasti enää kierrellä, olisi pakko kai kertoa etten itse hamua sänkyyn vaan jotain muuta. Sitä mitä kuulin heidän harrastavan, mitä mikäkin haluaisin kokeilla. Punastun kuin teinityttö.

1

2934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menee kolme päivää. Ajan autollani kaverini pihaan. Nousen autosta ja auringonsäteet lävistävät ohuen leninkini jonka alla on vain vasta pesty iho. Kävelen kohti ulko-ovea. Enää en voi perääntyä, ajattelen että meillä kotona mieheni kalu pumppaa edes takaisin toisen naisen jalkovälissä. Ja mieheni kuvittelee että kohta minäkin makaan sängyllä selälläni, jalkovälissä vieraan kova kulli painetta kasvattaen, sinne lopulta laukeavan. Ulko-oven viereisellä terassilla kaverini mies seisoo ja katsoo tiukasti minua. Hän varmaan ajattelee, että minun täytyy saada rangaistus siitä, kun mieheni saa panna hänen vaimoaan aivan kuin omaansa. Ei vitsi, pelottaa, miksi tuntui niin kiihottavalta saada olla toisen armoilla. Olisi pitänyt riittää olla alasti vieraan miehen alla huutaen nautinnosta kun vieras kalu jyskyttää jalkovälissä lopulta laueten sinne. Kyllä sekin olisi eronnut normiperjantaista, ihan jo se että avaan paljaan kehoni vieraan miehen katseille ja koskettelulle on jotain mitä ei ole tapahtunut vuosiin, vuosikymmeneen. Tulen hänen vierelleen, tervehdimme. ”Olet melkoinen makupala, hetken aikaa vikuri vaimoni, nauti siitä”.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe