Mitä merkitystä muoviritilällä onpi..Ottaako se ilmaa?
ottaako se ilmaa
tuulilasin alareunan muoviritilä almera?
8
287
Vastaukset
- justiinaa
Suuremmat roskat jäävät ulkopuolelle ja ilmanvaihto saa korvausilmaa!
- siider
Jos ne ritilät peittää jollain.. niin onko siitä haittaa?
- Teknik
BiTurbon ohivirtaus suuttimet. Ei saa tukkia missään nimessä enempää kuin 60%.
- Erkkitietää
Repäsin omasta ritilän kokonaan pois ja käyn nykyään työmatka krapulapaskat päästämässä rööriin. On katos pitkä työmatka ja ei aina huvita huoltoaseman vessassa töristä. Hyvin tuntuu tuon röörin kautta katoavan.
- Reikäpää
BiTurbo saa potkua krapulapaskan metaanista, varo ettei mäntään pala reikä!
- siider
Huurtuuko ikkunat, jos almerasta tuulilasin kaksi ritilää laittaa tukkoon, että ei roskat tipu kaukaloon?
- inssinoori
Testi ajolla sekin selviää jos ei kanaverkkoa laita nisukkaan?
- dkljdksdkfklkldskl
Tuulilasin alareunan muoviritilä peittää kaukalon josta lämmityslaite ottaa ilmaa ja kaukalossa on myös veden poistoviemärit.
Jos sinne kerääntyy mielestäsi liikaa roskaa niin voithan kokeilla jotain itikkaverkkoa liimata aukkoihin mutta voi olla että reunoilta konepellin sarana-aukkojen kautta saattaa silti päätyä lehtiä ja roskia kaukaloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324744
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233212Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132634- 462201
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201506- 281490
- 951221