Roskapostin esto welho

KiitosAvusta

Welho sähköpostiin tulee älyttömästi roskapostia lähinnä lainojen ottoon painostavia. Miten estää ne? Welho ei ole osannut auttaa. Kiitos avusta.

6

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska123

Itselläni oli aivan sama ongelma. Ratkaisin pulman vaihtamalla sähköpostiksi gmailin jossa on toimiva roskapostisuodatus.

Samalla vaihdoin laajakaistan Telialle, en oikein osaa enää luottaa siihen että mikään muukaan dna:lla toimisi kun yritys ei osaa tarjota edes toimivaa sähköpostia...

• gmailnonparas

Mikään yritys ei tarjoa. Foorumeiden, operaattoreiden sähköpostit ovat kautta aikain olleet pahasti jäljessä esimerkiksi Gmailista niin käytettävyydellään kuin roskapostisuodatukseltaan..

Jos ostat vaikkapa Android luurit niin Gmail tulee siihen automaattisesti kun siihen kirjautuu Google tunnuksilla. Jos sulla on taas operaattorin posti niin joutuu säätämään asetuksia ja protokollia..

• Debianisti
        gmailnonparas kirjoitti:

Mikään yritys ei tarjoa. Foorumeiden, operaattoreiden sähköpostit ovat kautta aikain olleet pahasti jäljessä esimerkiksi Gmailista niin käytettävyydellään kuin roskapostisuodatukseltaan..

Jos ostat vaikkapa Android luurit niin Gmail tulee siihen automaattisesti kun siihen kirjautuu Google tunnuksilla. Jos sulla on taas operaattorin posti niin joutuu säätämään asetuksia ja protokollia..

On muistettava ettei Googlen posti ole ilmainen. Sitä ei makseta rahalla vaan henkilökohtaisilla ja tuttujen tiedoilla. Käyttäjästä on tullut tuote, jota Google käyttää omissa pisneksissään ja myi kaikille halukkaille ostajille.

• Carsiftligiroska

Suomi24.fi postiin tulee tajuttoman paljon roskapostia. Kun katson kuka lähettää, monissa erilaisissa posteissa on sama lähettäjä: [email protected]. Epäilen, että facebookissa olevat tiedot on roskapostittajien apaja. Vaikka postini ja siellä olevat tiedot on nimimerkillä, jotkut löytää omat tietoni osoitetta myöten. Miten näiltä voi suojautua?

• hyvinpelaa

gmail.com. Eipä tule enää..

• vaihtoehto-thunderbird

live.com
        Microsoftin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      40
      2421
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe