Welho sähköpostiin tulee älyttömästi roskapostia lähinnä lainojen ottoon painostavia. Miten estää ne? Welho ei ole osannut auttaa. Kiitos avusta.
Roskapostin esto welho
6
390
Vastaukset
- Arska123
Itselläni oli aivan sama ongelma. Ratkaisin pulman vaihtamalla sähköpostiksi gmailin jossa on toimiva roskapostisuodatus.
Samalla vaihdoin laajakaistan Telialle, en oikein osaa enää luottaa siihen että mikään muukaan dna:lla toimisi kun yritys ei osaa tarjota edes toimivaa sähköpostia...- gmailnonparas
Mikään yritys ei tarjoa. Foorumeiden, operaattoreiden sähköpostit ovat kautta aikain olleet pahasti jäljessä esimerkiksi Gmailista niin käytettävyydellään kuin roskapostisuodatukseltaan..
Jos ostat vaikkapa Android luurit niin Gmail tulee siihen automaattisesti kun siihen kirjautuu Google tunnuksilla. Jos sulla on taas operaattorin posti niin joutuu säätämään asetuksia ja protokollia.. - Debianisti
gmailnonparas kirjoitti:
Mikään yritys ei tarjoa. Foorumeiden, operaattoreiden sähköpostit ovat kautta aikain olleet pahasti jäljessä esimerkiksi Gmailista niin käytettävyydellään kuin roskapostisuodatukseltaan..
Jos ostat vaikkapa Android luurit niin Gmail tulee siihen automaattisesti kun siihen kirjautuu Google tunnuksilla. Jos sulla on taas operaattorin posti niin joutuu säätämään asetuksia ja protokollia..On muistettava ettei Googlen posti ole ilmainen. Sitä ei makseta rahalla vaan henkilökohtaisilla ja tuttujen tiedoilla. Käyttäjästä on tullut tuote, jota Google käyttää omissa pisneksissään ja myi kaikille halukkaille ostajille.
- Carsiftligiroska
Suomi24.fi postiin tulee tajuttoman paljon roskapostia. Kun katson kuka lähettää, monissa erilaisissa posteissa on sama lähettäjä: [email protected]. Epäilen, että facebookissa olevat tiedot on roskapostittajien apaja. Vaikka postini ja siellä olevat tiedot on nimimerkillä, jotkut löytää omat tietoni osoitetta myöten. Miten näiltä voi suojautua?
- hyvinpelaa
gmail.com. Eipä tule enää..
- vaihtoehto-thunderbird
live.com
Microsoftin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086