autokoulu kenen vastuulla?

kukamaksaa

Poika on armeejan käynyt ja ammattiinvalmistunut -reilusti jo täysi-ikäinen.
Nyt äiti haluaa että maksan pojalle autokoulun..
Ja jos en tähän suostu - vie hän asian lastenvalvojalle.
Mitähän tekemistä tällä on lastenvalvojan kanssa?
Ja eikö jo töissä käyvä nuorimies voi ihan itse ajokortin hommata.

4

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buhahaaa

Huono provo, aikuinen jannu, keksi parempi....

• Voivoi

Tää on settiä mulla on jo 30-vuotias lapsi ja äiti ottaa lastenvalvojaan yhteyttä jos en maksa sitä ja tätä

• eitarvimaksaa

Autokoulu ei ole pakollinen kenellekkään, siksi siihen ei voi määrätä maksajaakaan.

Joskus ajokortti maksetaan lapselle lahjaksi esim, vanhemmat. Me maksoimme kaikille lapsille mme ajokortit, omasta tahdostamme. Kukaan lapsista ei sitä pyytänyt, vaan ajatus lähti meistä vanhemmista.

Ei vanhempia voi siihen velvottaakkaan. Yleensä lapsi maksaa sen itse kun on saanut työpaikan.
      Kun lapsi on 18 v, loppuu siihen vanhempien velvoitteet, jotkut jatkaa omasta tahdostaan opiskeluiden maksamisella, mutta ajokortti ei kuulu siihenkään.

• mikäriittää

eiköhän jokainen voi hoitaa ihan itse autokoulun. Nykyään autokoulun voi maksaa osissa.

Ja autokoulu tai ajokortti ei ole pakollinen. Se on hyödyke joka on ehkä hyvä olla. Mutta pitää muistaa.. kortilla ei ajeta. eli jos ei ole varaa korttiin.. niin miten on muka vara autoon?

Mitäs seuraavaksi?
      Kaikki muut lähtee ulkomaille..niin aikuisen pojan matkat pitää maksaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      153
      8312
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      432
      7402
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      71
      3821
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3522
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      111
      2988
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      50
      2533
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2006
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1853
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1674
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1510
    Aihe