Poika on armeejan käynyt ja ammattiinvalmistunut -reilusti jo täysi-ikäinen.
Nyt äiti haluaa että maksan pojalle autokoulun..
Ja jos en tähän suostu - vie hän asian lastenvalvojalle.
Mitähän tekemistä tällä on lastenvalvojan kanssa?
Ja eikö jo töissä käyvä nuorimies voi ihan itse ajokortin hommata.
autokoulu kenen vastuulla?
4
475
Vastaukset 4
- buhahaaa
Huono provo, aikuinen jannu, keksi parempi....
- Voivoi
Tää on settiä mulla on jo 30-vuotias lapsi ja äiti ottaa lastenvalvojaan yhteyttä jos en maksa sitä ja tätä
- eitarvimaksaa
Autokoulu ei ole pakollinen kenellekkään, siksi siihen ei voi määrätä maksajaakaan.
Joskus ajokortti maksetaan lapselle lahjaksi esim, vanhemmat. Me maksoimme kaikille lapsille mme ajokortit, omasta tahdostamme. Kukaan lapsista ei sitä pyytänyt, vaan ajatus lähti meistä vanhemmista.
Ei vanhempia voi siihen velvottaakkaan. Yleensä lapsi maksaa sen itse kun on saanut työpaikan.
Kun lapsi on 18 v, loppuu siihen vanhempien velvoitteet, jotkut jatkaa omasta tahdostaan opiskeluiden maksamisella, mutta ajokortti ei kuulu siihenkään. - mikäriittää
eiköhän jokainen voi hoitaa ihan itse autokoulun. Nykyään autokoulun voi maksaa osissa.
Ja autokoulu tai ajokortti ei ole pakollinen. Se on hyödyke joka on ehkä hyvä olla. Mutta pitää muistaa.. kortilla ei ajeta. eli jos ei ole varaa korttiin.. niin miten on muka vara autoon?
Mitäs seuraavaksi?
Kaikki muut lähtee ulkomaille..niin aikuisen pojan matkat pitää maksaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591260
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571188Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331132Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71010- 1011004
- 49817
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5815Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27771Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192706- 71669