Eli tosiaan tuli menkat läpi eikä mitään sidettä mukana (edes kavereilla)... mitä vittua teen!?
MENKAT LÄPI KOULUSSA EIKÄ OLE SIDETTÄ, MITÄ NYT!?
3
241
Vastaukset
- seuraavallakerralla
Me ei voida sua valitettavasti auttaa. Mä voisin tuoda sulle,mutta taitaa sun koulupäivä loppua ennen kuin ehdin sinne. Vastaisuuden varalle niin sä voit pakata siteitä reppuun valmiiksi. Ne ei pilaannu siellä repussa.
- Epätoivoinen
Yleensä niitä mukana on, mutta tänään otin toisen repun kun nukuin pommiin, enkä niitä ehtinyt pakata...
- kiikku
Tilannehan ei varmasti enää ole akuutti, mutta vastaisuuden varalta...
1. Terkkarilta löytyy siteitä.
2. Opettajakunta lienee pääosin naisia, sieltä löytyy myös apua. Myös ensiapuvälineistössä saattaa olla siteitä.
3. Jos ei kavereilla ole, niin entäpä kaverinkavereilla tai muilla tytöillä, joita ei ehkä lue omiksi kavereiksi.
Itse olisin luultavasti vaan vastaavassa tilanteessa lähtenyt kotiin ("mahakipu iski").
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037