HYVÄÄ NIMIPÄIVÄÄ!!

KirjoitanNyt

Mukavalle miehelle, palstaveliselle.....🌹

71

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimpparsankar
      • KirjoitanNyt

Reginan vangit sulle sit biisix juhlakalu...

• nimpparsankar

• Ajatusta

Hyvää nimipäivää täältäkin. Olisin luullut, että olet eräs, ei kuitenkaan Pasi. Kaunis kappale. Ei mikään tusinabiisi. Joten sopii sinulle.

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Hyvää nimipäivää täältäkin. Olisin luullut, että olet eräs, ei kuitenkaan Pasi. Kaunis kappale. Ei mikään tusinabiisi. Joten sopii sinulle.

Kiitos. Kukas muka, käypi kiinnostammaan? ; ). Nyt mainos, 08.06.-18 Neljält Ruusult tulloo uus cd, tiettää kait nuoriso mikä se on?

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

Ehkä alakuperäne parempi?https://www.youtube.com/watch?v=kNGIxES0RnE

Tällekkin kappaleelle on varmasti tilausta. Oma elämäni on nykyään niin arkea täynnä, etten tällä hetkellä kohtaa tämän biisin tai oikein minkään muunkaa biisin sanomaa. Olen niin tärkeää olevinani 😌
        Jokainen peilaa biisien sanoja omiin kokemuksiinsa ja biisit puhuttelevat eri kuulijoita omalla tavallaan. Saa vain arvailla, mitä tämä sankarin biisi kertoo hänelle itselleen, toivottavasti jotain hyvää.
        Nyt pesulle, puhtaiden petikamppeiden vaihtoon. Neljä ruusua aloittajalle ja rutistus.
        Rauhallista yötä.
        Niin, millä kirjaimella alkaa aloittajan toinen nimi?

• KirjoitanNyt
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Tällekkin kappaleelle on varmasti tilausta. Oma elämäni on nykyään niin arkea täynnä, etten tällä hetkellä kohtaa tämän biisin tai oikein minkään muunkaa biisin sanomaa. Olen niin tärkeää olevinani 😌
        Jokainen peilaa biisien sanoja omiin kokemuksiinsa ja biisit puhuttelevat eri kuulijoita omalla tavallaan. Saa vain arvailla, mitä tämä sankarin biisi kertoo hänelle itselleen, toivottavasti jotain hyvää.
        Nyt pesulle, puhtaiden petikamppeiden vaihtoon. Neljä ruusua aloittajalle ja rutistus.
        Rauhallista yötä.
        Niin, millä kirjaimella alkaa aloittajan toinen nimi?

Aloittajan 🤣 sankarin toista nimeä utelin tietenkin.

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Mitä sie sillä. Johan mie sukunimennii aikonnaan kerroin tahi se therese kerto : D)).

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Ainii. Oli kuulamma lähellä, etten suannu Risto nimmee, mutta arvelivat etteivät laita, jos oisin RR:n särkijä ollunna.

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

Ainii. Oli kuulamma lähellä, etten suannu Risto nimmee, mutta arvelivat etteivät laita, jos oisin RR:n särkijä ollunna.

Minusta meinas tulla Julia :D Olisko sitte Romeo and Julia..oh nooouuu...ei sopis mulle semmone lirkuttelu.
        Sukunimen Teresa livautti niin äkisti, ettei vanaha ehtiny mukkaa :(
        Ajattelin olisiko ehkä toinen nimesi Jukka?
        Olethan sinä melkoinen RR...selkää tekis mieli antaa😆

Tuosta laittamastasi kappale..toivon, että tavoitat vielä hänet, ajatustesi jakajan, josta kiinnostuit..
        Oon haaveillut, että repisin loputkin tapetit seinistä, ihan vain laittais vaaleaksi maalipinnaksi.

Oon moettinyt, aiheutuukohan tästä meidän kirjoittelusta sinulle haittaa, rasitetta. Oon yrittänyt luottaa siihen, että järkevänä ihmisenä joko suoraan kerrrot minulle, jos noin on tai sitten lopetat, etkä vastaa? Voinko luottaa siihen?

Vielä blogistasi. Sinne voi tulla uusia seuraajia, ne menevät ja tulevat. Varmasti keseliäänä idea nikkarina, sieltä löytyy kivoja juttuja. Mitä olen blogeja katsellut, suurimmassa osassa käy muutamia ihmisiä tai ei ollenkaan ja sitten on se toinen puoli, harvainvalta, joilla ihan älyttömästi seuraajia.
        Itse en edes jaksais tehdä blogia.
        Mitä sinne edes kirjoittaisin, että joo nyt keitin potut ja tänään kaurapuuron ja pelotteeksi laittaisin oman kuvani. Painajaismainen ajatuskin!
        Minusta tosi hienoa, että teit blogin yms, ihailen.

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

Minusta meinas tulla Julia :D Olisko sitte Romeo and Julia..oh nooouuu...ei sopis mulle semmone lirkuttelu.

Tuosta laittamastasi kappale..toivon, että tavoitat vielä hänet, ajatustesi jakajan, josta kiinnostuit..
        Oon haaveillut, että repisin loputkin tapetit seinistä, ihan vain laittais vaaleaksi maalipinnaksi.

Oon moettinyt, aiheutuukohan tästä meidän kirjoittelusta sinulle haittaa, rasitetta. Oon yrittänyt luottaa siihen, että järkevänä ihmisenä joko suoraan kerrrot minulle, jos noin on tai sitten lopetat, etkä vastaa? Voinko luottaa siihen?

Vielä blogistasi. Sinne voi tulla uusia seuraajia, ne menevät ja tulevat. Varmasti keseliäänä idea nikkarina, sieltä löytyy kivoja juttuja. Mitä olen blogeja katsellut, suurimmassa osassa käy muutamia ihmisiä tai ei ollenkaan ja sitten on se toinen puoli, harvainvalta, joilla ihan älyttömästi seuraajia.
        Mitä sinne edes kirjoittaisin, että joo nyt keitin potut ja tänään kaurapuuron ja pelotteeksi laittaisin oman kuvani. Painajaismainen ajatuskin!

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

• KirjoitanNyt

Eiiihh!!! Moneenko kertaan tuo tuli hah hah...nyt tullee kyllä kuset houssuu :D))))))) Naurusta

• YKooo

😂😂😂😉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voi vidu😂😂😂😂😂😂😂

• KirjoitanNyt
        YKooo kirjoitti:

😂😂😂😉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voi vidu😂😂😂😂😂😂😂

Oo nauramatta tai nostan sinut ilmaan knnnhhh knhhhh....ei onnistu,ei. Vejäppä massua sissää, nii kokkeillaa uuestaa.
        Kakkuja teen, lupasin tutulle yhteen iltaan.

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Oo nauramatta tai nostan sinut ilmaan knnnhhh knhhhh....ei onnistu,ei. Vejäppä massua sissää, nii kokkeillaa uuestaa.
        Kakkuja teen, lupasin tutulle yhteen iltaan.

Joo toisessa lokissa käy kukkaa. Toisessa keskimäärin 30-40. Enkat pikkusen auki 200 päivässä. Ponsoroijjii ei ou viellä näkynnä😂😨 Miks päähän?

• KirjoitanNyt

Mitä päähän, en ymmärtänyt kysymystä ?

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Mitä päähän, en ymmärtänyt kysymystä ?

Mikspähän ei ponsoroijjii?😭

• KirjoitanNyt

Mite ponsoroi, mite se blogissa tapahtus? En nyt ymmärrä. Lohduttaako, jos silitän parrasta??

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Mite ponsoroi, mite se blogissa tapahtus? En nyt ymmärrä. Lohduttaako, jos silitän parrasta??

Eikös ne tuolla meininkillä nyky nuoret rikastu juttuja testatessa ja tehessä? Voisinha miekkii miljjoonalla ajjoo jollai vekottimella parran pois : D)).

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

Eikös ne tuolla meininkillä nyky nuoret rikastu juttuja testatessa ja tehessä? Voisinha miekkii miljjoonalla ajjoo jollai vekottimella parran pois : D)).

Jos trimmerillä vaikka ja juutuubbii videoit aaaarrrgghhhhhhhhh!!! Ei, mää alan nyt väsymään ja kirjoittamaan hulluja.
        Hyvät yöt tubettaja :D
        Vastaile vaan säälistä kikkelsoni tirsk...

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Jos trimmerillä vaikka ja juutuubbii videoit aaaarrrgghhhhhhhhh!!! Ei, mää alan nyt väsymään ja kirjoittamaan hulluja.
        Hyvät yöt tubettaja :D
        Vastaile vaan säälistä kikkelsoni tirsk...

Tuossa juolahti hullujuttu mielleen. Jospa alottas kirjan raakakopion julukasun lokissa kesälomalla, yks juttu aina kerrallaan päivässä jatkotarinana. Oisko hieno homma?

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

Tuossa juolahti hullujuttu mielleen. Jospa alottas kirjan raakakopion julukasun lokissa kesälomalla, yks juttu aina kerrallaan päivässä jatkotarinana. Oisko hieno homma?

Ois!! Tai riippuu,kuin raakaa teksti on hah hah...meen sänkyy ny hih...

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Ois!! Tai riippuu,kuin raakaa teksti on hah hah...meen sänkyy ny hih...

No mäne, niin tien minnää : D. Hyvät yöt.

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

No mäne, niin tien minnää : D. Hyvät yöt.

Minusta taas kuulostaa hyvältä ajatukselta kirjan kirjoittaminen blogissa. Jos olet iitse siihen valmis,niin anna mennä!
        Ihana lukea , kun olet niin innovatiivinen ja rohkea!
        Niin, olit monta mottia puita tehnyt, hieno homma sekin!Lämpöenergiaa, saa olla huoleti sen suhteen. Herrku tupla jättikasvispihvin olisit ansainnut :D))
        Paska tätä mun vointia tänään, tekis mieli lyödä hanskat tiskiin!! Ruma sana 😠 Oo enää mihikkää!!

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Minusta taas kuulostaa hyvältä ajatukselta kirjan kirjoittaminen blogissa. Jos olet iitse siihen valmis,niin anna mennä!
        Ihana lukea , kun olet niin innovatiivinen ja rohkea!
        Niin, olit monta mottia puita tehnyt, hieno homma sekin!Lämpöenergiaa, saa olla huoleti sen suhteen. Herrku tupla jättikasvispihvin olisit ansainnut :D))
        Paska tätä mun vointia tänään, tekis mieli lyödä hanskat tiskiin!! Ruma sana 😠 Oo enää mihikkää!!

Ei ku aika fyssar herralle😁 Kyll se iloks muuttuupi😅Ehkä lokissa tulis enemmän lukijoita, eihä nykyisin kirjoja kukkaa lue?

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

Ei ku aika fyssar herralle😁 Kyll se iloks muuttuupi😅Ehkä lokissa tulis enemmän lukijoita, eihä nykyisin kirjoja kukkaa lue?

Se tie käyty jo 20 krt, ei apua. Monta vuotta ollut jo tää huoh..
        Mutta käykääpäs tekin luontolivessä veikkaamassa milloin pullervo kiipeää seuraavan kerran kivelle 😃
        Sadetutkaa katsastin, saisi tulla vettä!
        Onkohan tuossa kanavassa vettä, taidan lähteä kurkkimaan. Uskoisin, kun virtaa metsäjärvestä jokkee. Hauet kevväisi noussee siihe. Vesirotatki hyppii vedessä, hauskan näköisiä.
        Toiset lukkee, toiset ei. Monilla myös ladattuna nettikirjasto, voivat sieltä lukea, mitä haluavat.
        Hyvät yöt tänne?

Korkokengät heitän mäkkee, mekko lentoo lähtee.
        Puen päälle haalari reuhkan, otan ilmeen leuhkan.
        Lippis päähän Hankkijan, no thanks sulle man.
        En oo hieno nainen , potkin vastaan peiliä,
        En halluu olla leidiä.
        Kumpparit on parhaimmat, made in China, Nokia.
        Älkää äijät kahtoko, tää naine ei oo hot.
        Näytän teille pakkia, kynnän vaikka kakkia.
        Se o nytte moro slut, Härreguud och värme Jul

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Se tie käyty jo 20 krt, ei apua. Monta vuotta ollut jo tää huoh..
        Mutta käykääpäs tekin luontolivessä veikkaamassa milloin pullervo kiipeää seuraavan kerran kivelle 😃
        Sadetutkaa katsastin, saisi tulla vettä!
        Onkohan tuossa kanavassa vettä, taidan lähteä kurkkimaan. Uskoisin, kun virtaa metsäjärvestä jokkee. Hauet kevväisi noussee siihe. Vesirotatki hyppii vedessä, hauskan näköisiä.
        Toiset lukkee, toiset ei. Monilla myös ladattuna nettikirjasto, voivat sieltä lukea, mitä haluavat.
        Hyvät yöt tänne?

Korkokengät heitän mäkkee, mekko lentoo lähtee.
        Puen päälle haalari reuhkan, otan ilmeen leuhkan.
        Lippis päähän Hankkijan, no thanks sulle man.
        En oo hieno nainen , potkin vastaan peiliä,
        En halluu olla leidiä.
        Kumpparit on parhaimmat, made in China, Nokia.
        Älkää äijät kahtoko, tää naine ei oo hot.
        Näytän teille pakkia, kynnän vaikka kakkia.
        Se o nytte moro slut, Härreguud och värme Jul

Pulepervo onnii unohtunna : D)). Olkos vettä ja olko ne tökkimässä niitä haukija siellä?

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

Pulepervo onnii unohtunna : D)). Olkos vettä ja olko ne tökkimässä niitä haukija siellä?

Etkö tykänny yllä olevasta renkutuksesta hah hah......kaikkee sitä vetäsee hatusta, kun ei jaksa nii ajatella, mutta mitä se haittaa, ei kaiken aikaa niin totista tarvitse olla.
        Ei ollut eikä onnenonkijoita. Katiskan lasijakin muutti pois.
        Vaaaauuummmmm..blogisi täyttyköön seuraajista, ihanista naisista jne..
        Mukavaa loman odotusta!
        Minulla muutama aikaa vievä projekti, saat huokaista tsemppaamisestani.
        Tykkään kovasti blogistasi, kurkkasin. Vielä kun laittaisit sisäkuvia kodistasi ;D ihan tosi. Puuhellasta yms joka vie ajatuksia menneeseen,nostalgiaa.

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Etkö tykänny yllä olevasta renkutuksesta hah hah......kaikkee sitä vetäsee hatusta, kun ei jaksa nii ajatella, mutta mitä se haittaa, ei kaiken aikaa niin totista tarvitse olla.
        Ei ollut eikä onnenonkijoita. Katiskan lasijakin muutti pois.
        Vaaaauuummmmm..blogisi täyttyköön seuraajista, ihanista naisista jne..
        Mukavaa loman odotusta!
        Minulla muutama aikaa vievä projekti, saat huokaista tsemppaamisestani.
        Tykkään kovasti blogistasi, kurkkasin. Vielä kun laittaisit sisäkuvia kodistasi ;D ihan tosi. Puuhellasta yms joka vie ajatuksia menneeseen,nostalgiaa.

No sävellä tuo ja laita tuppeen. Eihän sitä iliman säveltä voi tykätä ; D. Huoh onneks suap huilata ; D)). Oum karttanna noit sisäkuvvii, ei ou ku neitoslokkoojjiin koti : D)). (valakkeeta seinnee ja valakkeeta nahkasohvvoo : D). Tiehhä hyvä rojekti.

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

No sävellä tuo ja laita tuppeen. Eihän sitä iliman säveltä voi tykätä ; D. Huoh onneks suap huilata ; D)). Oum karttanna noit sisäkuvvii, ei ou ku neitoslokkoojjiin koti : D)). (valakkeeta seinnee ja valakkeeta nahkasohvvoo : D). Tiehhä hyvä rojekti.

Sepä sinnä onki, ku on erillaine. Kynttilä puuhellalle ja lähikuva, hifistele. Tuli ja rauta, a vot. Yms. Kiitos!

• nimpparsankar
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Sepä sinnä onki, ku on erillaine. Kynttilä puuhellalle ja lähikuva, hifistele. Tuli ja rauta, a vot. Yms. Kiitos!

Ei ou helloo. Uunikkii meleko uus, piällä tavarroo, ku kirpputorilla ; D. Ja tavarrooha riittää!!!!!!! Nyt töihin : D.

• KirjoitanNyt
        nimpparsankar kirjoitti:

Ei ou helloo. Uunikkii meleko uus, piällä tavarroo, ku kirpputorilla ; D. Ja tavarrooha riittää!!!!!!! Nyt töihin : D.

Hyviä kuvia sulla ollutkin.,ettei sillä. Mutta älä anna rajoittaa. Sinulla niin rikas mielikuvitus, päästä se irti.
        Juu, minähi lähe ny.

• Ajatusta

Juu...ruusu on yksi mielikukistani. Suopursun jälkeen;)...

• nimpparsankar

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Keuhkoon käyvvä kukka , mutta pistettään ; D.https://www.youtube.com/watch?v=V2YquVe_96U

Hmm. Hyvät sanat tuossa, enpä oo aiemmin tullut kuunnelleeksi. Vähän surulliset kyllä...ylpeä ja yksinäinen kukka, joka kukkii vaikka tietää, ettei saavu poimijaa, ei löydä sitä toukomehiläinen..

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Hmm. Hyvät sanat tuossa, enpä oo aiemmin tullut kuunnelleeksi. Vähän surulliset kyllä...ylpeä ja yksinäinen kukka, joka kukkii vaikka tietää, ettei saavu poimijaa, ei löydä sitä toukomehiläinen..

Että out nuoremppoo polovvee?😀Tuommosta löylyä kuuntele😂 Harvoin kyllä itekkii😃

• nimpparsankar
        nimpparsankar kirjoitti:

Että out nuoremppoo polovvee?😀Tuommosta löylyä kuuntele😂 Harvoin kyllä itekkii😃

Lällyä ei löylyä. Saakurin puheelin😨

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Lällyä ei löylyä. Saakurin puheelin😨

Oonhan minä tuon kuullu tok aiemminkin. Mutta en oo kuunnellu kuitenkaan. Niin että kiitos, kun laitoit linkin:). Vaikia sannoo oonko nuorempaa polvea, kun en ikääsi tiedä. Nimestähän voi aina jotain päätellä. Kun tunnet hyvin tuon 4 ruusua, niin laittaisitko sieltä eholle joku toinenkin, mielenkiintoinen tsipale?

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Oonhan minä tuon kuullu tok aiemminkin. Mutta en oo kuunnellu kuitenkaan. Niin että kiitos, kun laitoit linkin:). Vaikia sannoo oonko nuorempaa polvea, kun en ikääsi tiedä. Nimestähän voi aina jotain päätellä. Kun tunnet hyvin tuon 4 ruusua, niin laittaisitko sieltä eholle joku toinenkin, mielenkiintoinen tsipale?

Konjakkikkii tehty syntymä vuonna, Meukow vintage grande chmpagne 1970 cognac. Vaikka tämä. https://www.youtube.com/watch?v=pd2lJWH7BY8

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Konjakkikkii tehty syntymä vuonna, Meukow vintage grande chmpagne 1970 cognac. Vaikka tämä. https://www.youtube.com/watch?v=pd2lJWH7BY8

Huomenta! Et taida sitte ihan mikä tahansa tyyppi ollakaan. Konjakit ja kaikki...se kirjasi👍...älä ihmeessä etukäteen julukase!

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Kiitos linkistä..yes, mutta ei niin hyvä kuin se edellinen..

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Huomenta! Et taida sitte ihan mikä tahansa tyyppi ollakaan. Konjakit ja kaikki...se kirjasi👍...älä ihmeessä etukäteen julukase!

Huomenta. No joo, melekonen viheltelijä oun ; D. Tuon konjakinnii löysin sattumalta, nyt se o kuapin perillä uottamassa satavuotispäivvee : D)). Ei löyy ennee myynnistä misttää. Kattoova vuoskerta. Pittäähä kirja koeluettoo jollakkii ja ruakilehhab se viell o. Uammuun piisi ; D.https://www.youtube.com/watch?v=EFszD2A286c

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Huomenta. No joo, melekonen viheltelijä oun ; D. Tuon konjakinnii löysin sattumalta, nyt se o kuapin perillä uottamassa satavuotispäivvee : D)). Ei löyy ennee myynnistä misttää. Kattoova vuoskerta. Pittäähä kirja koeluettoo jollakkii ja ruakilehhab se viell o. Uammuun piisi ; D.https://www.youtube.com/watch?v=EFszD2A286c

Kiitos...viehko biisi:). Pitäähän se tietysti koeluetuttaa, totta. Mutta yksityisesti:). No sulla on ihan hyvä tavoite siinäkin, kun satavuotispäivään säästät!

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Kiitos...viehko biisi:). Pitäähän se tietysti koeluetuttaa, totta. Mutta yksityisesti:). No sulla on ihan hyvä tavoite siinäkin, kun satavuotispäivään säästät!

Jaa`a kenetkähän sais lukemmaan : D. Pikkusen tökkäs tuo kirjottaminen, jotennii ei ou luonnistumu monnee kuukkautteen : ). Varmmaa sitä luonnin tuskkoo tahi huonoo muistissuutta. No joo en ou loppasuu, enkä apsolutistikkaa. Siiterrii mennee par pulloo vuotteen, joskus ei sitäkkää : D)). Mitäs tiet nyt?

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Jaa`a kenetkähän sais lukemmaan : D. Pikkusen tökkäs tuo kirjottaminen, jotennii ei ou luonnistumu monnee kuukkautteen : ). Varmmaa sitä luonnin tuskkoo tahi huonoo muistissuutta. No joo en ou loppasuu, enkä apsolutistikkaa. Siiterrii mennee par pulloo vuotteen, joskus ei sitäkkää : D)). Mitäs tiet nyt?

Kahvitauolla...ihan luvallisella...ilman kahvia. Vaihdoin tähän;). No mitenkähän me saatais se luomisvimma uudelleen käyntiin? Itekki kyllä haaveillu ihan oikian kirjan kirjottamisesta jo lapsesta asti. Eipä oo totteutunna...

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Kahvitauolla...ihan luvallisella...ilman kahvia. Vaihdoin tähän;). No mitenkähän me saatais se luomisvimma uudelleen käyntiin? Itekki kyllä haaveillu ihan oikian kirjan kirjottamisesta jo lapsesta asti. Eipä oo totteutunna...

Elähän kahvia unoha, jaksat tehä töitä loppupäivän☺ Ei luomista voi pakottaa😅 Itelläkkii se vuan alako ekstempporee, parinkymmenen miettimis vuuvven jäläkkeen. Jaaha. Itekkii lähen kohta töihin. Vasttailen sit ain " kahvitunnilla"😄 Jos kysynttee o😁

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Elähän kahvia unoha, jaksat tehä töitä loppupäivän☺ Ei luomista voi pakottaa😅 Itelläkkii se vuan alako ekstempporee, parinkymmenen miettimis vuuvven jäläkkeen. Jaaha. Itekkii lähen kohta töihin. Vasttailen sit ain " kahvitunnilla"😄 Jos kysynttee o😁

Juu, kahvia tulee juotua ihan nokko. Tuohon Saaronin liljaan liittyi Ilkka Alangolla kaunis muisto. Sellaiset kappaleet on parhaita. Ei oo tekemällä tehty, vaan kumpuaa aitoa asiaa...

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Juu, kahvia tulee juotua ihan nokko. Tuohon Saaronin liljaan liittyi Ilkka Alangolla kaunis muisto. Sellaiset kappaleet on parhaita. Ei oo tekemällä tehty, vaan kumpuaa aitoa asiaa...

Varmmaa uessa levyssä on kans haikkeutta, tiettyjen asiohen tautta. Meinasitkos pyrähttee lenkille?

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Varmmaa uessa levyssä on kans haikkeutta, tiettyjen asiohen tautta. Meinasitkos pyrähttee lenkille?

Oon pyrähtäny kampaajalle nyt...huomenna parit lakkiaiset😊..välillä näinki...
        Metsässä ois nyt kaunista. Mättäät täynnä suopursuja....

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Oon pyrähtäny kampaajalle nyt...huomenna parit lakkiaiset😊..välillä näinki...
        Metsässä ois nyt kaunista. Mättäät täynnä suopursuja....

Onneks ei tässä ou lakkiassii😅Mitteepäs tukalle tietit? Kenties ranskanletin?

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Onneks ei tässä ou lakkiassii😅Mitteepäs tukalle tietit? Kenties ranskanletin?

Ei tullu ranskalaista, ku ihan vaan kotimainen letti tuli. Pittäähän sitä omaa lettiäkin vähä hoitaa välillä, ettei tykkää huonoa...voi vaikka lakata kasvamasta ku oikein suutahtaa.

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Ei tullu ranskalaista, ku ihan vaan kotimainen letti tuli. Pittäähän sitä omaa lettiäkin vähä hoitaa välillä, ettei tykkää huonoa...voi vaikka lakata kasvamasta ku oikein suutahtaa.

Vähän sama homma parran kans😂Yhen kerran ou ruissailunna ja tehny lohipyrstöletityksen. Toisella kerralla kakslettii, siit on kuvakkii jommassa kummassa lokissa😂Mutta perusletti paras aressa😀

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Vähän sama homma parran kans😂Yhen kerran ou ruissailunna ja tehny lohipyrstöletityksen. Toisella kerralla kakslettii, siit on kuvakkii jommassa kummassa lokissa😂Mutta perusletti paras aressa😀

Missähän ne sinun lokit mahtaa olla? Minä kun oon noviisi näillä markkinoilla;)

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Missähän ne sinun lokit mahtaa olla? Minä kun oon noviisi näillä markkinoilla;)

Vai novviisi😄 Jos jaksat valavvoo puolille öin, heitän vihjeen😉

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Vai novviisi😄 Jos jaksat valavvoo puolille öin, heitän vihjeen😉

No johan tokkiinsa jaksan. Pieni uteliaisuus sallittakoon;)...

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

No johan tokkiinsa jaksan. Pieni uteliaisuus sallittakoon;)...

Huhhuu ot sie tiällä?

• Ajatusta
        nimpparsankar kirjoitti:

Huhhuu ot sie tiällä?

Täällähän mie..:)

• Ajatusta kirjoitti:

Painappa rohviili kuvvoo, sielt vuodatust ; D))

• Ajatusta kirjoitti:

Ilimmeisesti löysit ; D. Sinne voipi kommentojjakkii, paitsi sinne minne meinasin tehä kysely ja höpöttely sivun : D)).

• Ajatusta
        yxkutale kirjoitti:

Painappa rohviili kuvvoo, sielt vuodatust ; D))

Katselin kuvia ja lueskelin tuumailujasi. Jylhät on maisemat teilläpäin. Hyviä kuvia olet ottanut, ja tarinoinisi on sujuvaa. Ison vaivan oot nähnyt lokisi eteen, täytyy sanua. Uskon kyllä, että kirja on värikäs ja mukaansatempaava. Yksinäinen "susi" taidat vähän olla siellä. Mutta onhan siinäkin puolensa. Symppis oot! En ihmettele, vaikka sulla on seuraajia:)

• nimpparsankar
        Ajatusta kirjoitti:

Katselin kuvia ja lueskelin tuumailujasi. Jylhät on maisemat teilläpäin. Hyviä kuvia olet ottanut, ja tarinoinisi on sujuvaa. Ison vaivan oot nähnyt lokisi eteen, täytyy sanua. Uskon kyllä, että kirja on värikäs ja mukaansatempaava. Yksinäinen "susi" taidat vähän olla siellä. Mutta onhan siinäkin puolensa. Symppis oot! En ihmettele, vaikka sulla on seuraajia:)

No aauuuuu😉Vaivvoo, ennemminnii huppii😁 Nyt nukkummaan, etteivät väitä etten nuku millonkkaan😥😴 Hyvät yöt😊

• Eikskukaan

Enää tiedä Rurikista mitään? Hyvää nimipäivää Rurik! Novgorodin viikingeistä suurin!

• nimpparsankar

Ruurikki on menneen talaven lummii, nyt o Pasi : D)).

• Heheheheokei

No hyvää nimipäivää Pasi!

• nimpparsankar
        Heheheheokei kirjoitti:

No hyvää nimipäivää Pasi!

No Kiitos tulihan se sieltä, ku oikkein muanittell ; D.

• Eläeläeläkuule

veikkonen, Ruurikki saattaa herätä muuten. Ole vaan ihan kiltti Pasi :).

• nimpparsankar
        Eläeläeläkuule kirjoitti:

veikkonen, Ruurikki saattaa herätä muuten. Ole vaan ihan kiltti Pasi :).

Yritettään : ), Paremmin vuan onnistus kilttinä olo, jos hiä ois Ruuritar ; D.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7800
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1999
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      949
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe