Nyt tarvitsen neuvoa. Lapsellamme, 1 v 4 kk on aivan kaamea ihottuma. Ollaan kokeiltu kaikki neuvolan tyrkyttämät rasvat ja lääkkeet, mutta menee vain aina pahemmaksi.
Löysin tuollaisen vinkin:
http://elementtiruokavalio.blogspot.com/2018/04/lapsen-ihottuma.html
Onko kellään kokemusta? Voiko se toimia?
Ihottuman hoito
5
106
Vastaukset
- atoopikko
En itse osaa vastata tuohon, mutta olen löytänyt, että syy on vehnä eli valkoinen jauho, joka aiheuttaa ihottuman.
- Rapsuttelija
Ollaan kokeiltu vehnätöntäkin. Ei auttanut, mistään ruokavaliojutuista ei ole ollut apua.
Uskaltaako tuota suolakylpyä edes kokeilla.- atoopikko
Ok, rapsuttelija. Kun olin viikko sitten Israelissa ja kävin kuolleessa meressä, kirveli kamalasti, koska ihottumissa on huomaamattomat pintahaavat, niin siksi kirveli tuskasti. Ei kannata kokeilla suolakylpyä.
- hdvd
Vauva on vietävä lääkäriin.
Vauva ei ole mikään vaihtoehtolääkityksen koekaniini. - viisasmies
IDIOOTIT! SILLÄ ON TAPPAVA MÄRKÄRUPI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815