Pinsettitesti

yläkouluun

Tehdäänkö yläkoulussa joku "pinsettitesti" eli muka vedettäis esinaha pinseteillä taakse tai siten katsottaisiin sen liikkuvuus ja smegman määrä esinahan alla?

29

1039

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kryotekniikka

Kyllä. Ja itse syväjäädytetty Miettunen sulatetaan suorittamaan tämä toimenpide jokaiselle yläkoulunsa aloittavalle elokuussa. Hänethän pakastettiin aikoinaan rappiodemokraattisen värisuoradiktatuurin suoman poikkeuslain turvin vuosituhannen vaihteessa, mutta nyt on aika kypsä hänen herättämiseen.

• kikysote

Sipiläkö siitä herättämisestä päätti?

• 5kgnpunnus
        kikysote kirjoitti:

Sipiläkö siitä herättämisestä päätti?

Joo, kyllä.

• örmyspöpseli

Ei tehdä. Eikä lusikkatestiä eikä oikeastaan mitään muutakaan.

• synninpalkkaonkuolema

Niinhän sinä väyrysläinen vastavallankumouksellinen yrität väittää ja ohjata viattomia nuoria pois totuuden loistavalta polulta, mutta et tule onnistumaan!

• No ei todellakaan tehdä mitään pinsetti- tai lusikkatestiä.

Trollit täällä vaan tapansa mukaan meuhkaa, mutta hei, kai sekin tuo joillekin sisältöä laimeaan elämään...

• tiedottaja

Lusikka- ja pinsettitesteistä ollaan sovittu ainakin Oulun läänissä ja jainakin toinen suoritetaan muissa lääneissä (Ahvenanmaan lääni on todennäköisesti seuraamassa Oulun esimerkkiä viimeisimmän tiedon mukaan). Oldie haukkuu muita trolleiksi, mutta taitaa lopulta hiljentyä, kun faktat iskettiin pöytään!

• Testi tehdään kahden kilon hienosäätöputkipihdeillä. Pinsettejä käytetään vain alikehittyneillä yksilöillä.

• tiedottaja kirjoitti:

Lusikka- ja pinsettitesteistä ollaan sovittu ainakin Oulun läänissä ja jainakin toinen suoritetaan muissa lääneissä (Ahvenanmaan lääni on todennäköisesti seuraamassa Oulun esimerkkiä viimeisimmän tiedon mukaan). Oldie haukkuu muita trolleiksi, mutta taitaa lopulta hiljentyä, kun faktat iskettiin pöytään!

Aika hyvin muotoiltu. Jos sanon jotain, tuokin trollia. Jos olen hiljaa, trolli on oikeassa. Voi tätä valitsemisen tuskaa.

• Oldie kirjoitti:

Aika hyvin muotoiltu. Jos sanon jotain, tuokin trollia. Jos olen hiljaa, trolli on oikeassa. Voi tätä valitsemisen tuskaa.

*Ruokin.

Ja menen disabloimaan autocorrectini kele....

• pikkupippeli

Minulle ei voitu 90-luvulla tehdä pinsettitestiä, koska terveydenhoitajalla ei ollut tarpeeksi pieniä pinsettejä pippelilleni. Nyt olen iso jo, mutta pippeli ei ole vielä kasvanut.

• armahdettu

Vapautuuko siis kaikki pienipippeliset pinsettitestistä?

• Raju.Yrjö

Sitä essinahkaa millää pinssetillä veetä ylös, se veetää onkenkoukulla

• yrjötrolli

Nyt taitaa yrjö-pappa valehdellaXD

• sdfbgsdf

Miksi pitäisi toisen tulla kiskomaan sun esaa pinsetillä kun sä voit ite vetää sitä sormillasi ees taas. No tok jos terkka on joku karvane lasisilmänen röllipappa niin sillon saa käyttää pinsettiä tai hohtimia mutta josseo kuuma milffi tai nuori hoitsutartyttö niin sillon saa testata eestaas-liikkuvuutta vaikka viisi minuuttia putkeen

• pinsettitesti

Esa menee ees-taas, esa menee ees-taas...aah...

• pinsetti

Pinsettitesti vaihdettiin lusikkatestiin 60-luvulla.

• uteliaampi

Onko pinsettitesti taas tulossa lusikkatestin tilalle/rinnalle?

• valitsen.nimimerkin

Valitettavasti kumpaakaan ei tehdä missään. Tietäisit jos lukisit uutisia.

• Paikkakuntalainen2014
        valitsen.nimimerkin kirjoitti:

Valitettavasti kumpaakaan ei tehdä missään. Tietäisit jos lukisit uutisia.

Ihan tavallinen testi tässä Littoinen-Karesuvanto-Virojoki akselilla-

• eiteh

Ei tehdä eikä ole tehty koskaan.

• Foreskin_and_Fork2016

Älä viitsi valehdella

• normijonne

Meillä lääkäri veti ihan sormilla esarin taakse ja takas ja se oli siinä se testi. Totesi vaan, että tämäkin toimii niin kuin pitää. :D

• kunhan.huomautan

Kun oikein tarkkoja ollaan, lääkäri ei saa tehdä tuollaista kysymättä lupaa.

• pållå

ei tehdä ei ole koskaan tehtykään.

• vartoova

Meidän koulussa ei ole vielä tehty pinsettitestiä, vaikka elokuu on jo lopuillaan=(

• olenkoihmirn

mitä vittua

• terkkasi

Niinpä! Kohta tehdään!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      115
      2213
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      92
      1482
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1145
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      161
      1020
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      74
      975
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      897
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      52
      853
    8. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      831
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      810
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      749
    Aihe