Tehdäänkö yläkoulussa joku "pinsettitesti" eli muka vedettäis esinaha pinseteillä taakse tai siten katsottaisiin sen liikkuvuus ja smegman määrä esinahan alla?
Pinsettitesti
29
1039
Vastaukset
- kryotekniikka
Kyllä. Ja itse syväjäädytetty Miettunen sulatetaan suorittamaan tämä toimenpide jokaiselle yläkoulunsa aloittavalle elokuussa. Hänethän pakastettiin aikoinaan rappiodemokraattisen värisuoradiktatuurin suoman poikkeuslain turvin vuosituhannen vaihteessa, mutta nyt on aika kypsä hänen herättämiseen.
- kikysote
Sipiläkö siitä herättämisestä päätti?
- 5kgnpunnus
kikysote kirjoitti:
Sipiläkö siitä herättämisestä päätti?
Joo, kyllä.
- örmyspöpseli
Ei tehdä. Eikä lusikkatestiä eikä oikeastaan mitään muutakaan.
- synninpalkkaonkuolema
Niinhän sinä väyrysläinen vastavallankumouksellinen yrität väittää ja ohjata viattomia nuoria pois totuuden loistavalta polulta, mutta et tule onnistumaan!
No ei todellakaan tehdä mitään pinsetti- tai lusikkatestiä.
Trollit täällä vaan tapansa mukaan meuhkaa, mutta hei, kai sekin tuo joillekin sisältöä laimeaan elämään...- tiedottaja
Lusikka- ja pinsettitesteistä ollaan sovittu ainakin Oulun läänissä ja jainakin toinen suoritetaan muissa lääneissä (Ahvenanmaan lääni on todennäköisesti seuraamassa Oulun esimerkkiä viimeisimmän tiedon mukaan). Oldie haukkuu muita trolleiksi, mutta taitaa lopulta hiljentyä, kun faktat iskettiin pöytään!
Testi tehdään kahden kilon hienosäätöputkipihdeillä. Pinsettejä käytetään vain alikehittyneillä yksilöillä.
tiedottaja kirjoitti:
Lusikka- ja pinsettitesteistä ollaan sovittu ainakin Oulun läänissä ja jainakin toinen suoritetaan muissa lääneissä (Ahvenanmaan lääni on todennäköisesti seuraamassa Oulun esimerkkiä viimeisimmän tiedon mukaan). Oldie haukkuu muita trolleiksi, mutta taitaa lopulta hiljentyä, kun faktat iskettiin pöytään!
Aika hyvin muotoiltu. Jos sanon jotain, tuokin trollia. Jos olen hiljaa, trolli on oikeassa. Voi tätä valitsemisen tuskaa.
Oldie kirjoitti:
Aika hyvin muotoiltu. Jos sanon jotain, tuokin trollia. Jos olen hiljaa, trolli on oikeassa. Voi tätä valitsemisen tuskaa.
*Ruokin.
Ja menen disabloimaan autocorrectini kele....
- pikkupippeli
Minulle ei voitu 90-luvulla tehdä pinsettitestiä, koska terveydenhoitajalla ei ollut tarpeeksi pieniä pinsettejä pippelilleni. Nyt olen iso jo, mutta pippeli ei ole vielä kasvanut.
- armahdettu
Vapautuuko siis kaikki pienipippeliset pinsettitestistä?
- Kikkuli_2019
Ei, vaan silloin käytetään houkuttimena sokeripalaa.
Aiheesta enemmän elokuvassa "Ponterosa". ja Kontran kappaleessa https://www.youtube.com/watch?v=NoSpAkpcrOQ
- Raju.Yrjö
Sitä essinahkaa millää pinssetillä veetä ylös, se veetää onkenkoukulla
- yrjötrolli
Nyt taitaa yrjö-pappa valehdellaXD
- sdfbgsdf
Miksi pitäisi toisen tulla kiskomaan sun esaa pinsetillä kun sä voit ite vetää sitä sormillasi ees taas. No tok jos terkka on joku karvane lasisilmänen röllipappa niin sillon saa käyttää pinsettiä tai hohtimia mutta josseo kuuma milffi tai nuori hoitsutartyttö niin sillon saa testata eestaas-liikkuvuutta vaikka viisi minuuttia putkeen
- pinsettitesti
Esa menee ees-taas, esa menee ees-taas...aah...
- pinsetti
Pinsettitesti vaihdettiin lusikkatestiin 60-luvulla.
- uteliaampi
Onko pinsettitesti taas tulossa lusikkatestin tilalle/rinnalle?
- valitsen.nimimerkin
Valitettavasti kumpaakaan ei tehdä missään. Tietäisit jos lukisit uutisia.
- Paikkakuntalainen2014
valitsen.nimimerkin kirjoitti:
Valitettavasti kumpaakaan ei tehdä missään. Tietäisit jos lukisit uutisia.
Ihan tavallinen testi tässä Littoinen-Karesuvanto-Virojoki akselilla-
- eiteh
Ei tehdä eikä ole tehty koskaan.
- Foreskin_and_Fork2016
Älä viitsi valehdella
- normijonne
Meillä lääkäri veti ihan sormilla esarin taakse ja takas ja se oli siinä se testi. Totesi vaan, että tämäkin toimii niin kuin pitää. :D
- kunhan.huomautan
Kun oikein tarkkoja ollaan, lääkäri ei saa tehdä tuollaista kysymättä lupaa.
- pållå
ei tehdä ei ole koskaan tehtykään.
- vartoova
Meidän koulussa ei ole vielä tehty pinsettitestiä, vaikka elokuu on jo lopuillaan=(
- olenkoihmirn
mitä vittua
- terkkasi
Niinpä! Kohta tehdään!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152213- 921482
- 421145
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1611020Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74975Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28897Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i52853Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22831Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38810Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56749