Pinsettitesti

yläkouluun

Tehdäänkö yläkoulussa joku "pinsettitesti" eli muka vedettäis esinaha pinseteillä taakse tai siten katsottaisiin sen liikkuvuus ja smegman määrä esinahan alla?

29

1081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kryotekniikka

      Kyllä. Ja itse syväjäädytetty Miettunen sulatetaan suorittamaan tämä toimenpide jokaiselle yläkoulunsa aloittavalle elokuussa. Hänethän pakastettiin aikoinaan rappiodemokraattisen värisuoradiktatuurin suoman poikkeuslain turvin vuosituhannen vaihteessa, mutta nyt on aika kypsä hänen herättämiseen.

      • kikysote

        Sipiläkö siitä herättämisestä päätti?


      • 5kgnpunnus
        kikysote kirjoitti:

        Sipiläkö siitä herättämisestä päätti?

        Joo, kyllä.


    • örmyspöpseli

      Ei tehdä. Eikä lusikkatestiä eikä oikeastaan mitään muutakaan.

      • synninpalkkaonkuolema

        Niinhän sinä väyrysläinen vastavallankumouksellinen yrität väittää ja ohjata viattomia nuoria pois totuuden loistavalta polulta, mutta et tule onnistumaan!


    • No ei todellakaan tehdä mitään pinsetti- tai lusikkatestiä.

      Trollit täällä vaan tapansa mukaan meuhkaa, mutta hei, kai sekin tuo joillekin sisältöä laimeaan elämään...

      • tiedottaja

        Lusikka- ja pinsettitesteistä ollaan sovittu ainakin Oulun läänissä ja jainakin toinen suoritetaan muissa lääneissä (Ahvenanmaan lääni on todennäköisesti seuraamassa Oulun esimerkkiä viimeisimmän tiedon mukaan). Oldie haukkuu muita trolleiksi, mutta taitaa lopulta hiljentyä, kun faktat iskettiin pöytään!


      • Testi tehdään kahden kilon hienosäätöputkipihdeillä. Pinsettejä käytetään vain alikehittyneillä yksilöillä.


      • tiedottaja kirjoitti:

        Lusikka- ja pinsettitesteistä ollaan sovittu ainakin Oulun läänissä ja jainakin toinen suoritetaan muissa lääneissä (Ahvenanmaan lääni on todennäköisesti seuraamassa Oulun esimerkkiä viimeisimmän tiedon mukaan). Oldie haukkuu muita trolleiksi, mutta taitaa lopulta hiljentyä, kun faktat iskettiin pöytään!

        Aika hyvin muotoiltu. Jos sanon jotain, tuokin trollia. Jos olen hiljaa, trolli on oikeassa. Voi tätä valitsemisen tuskaa.


      • Oldie kirjoitti:

        Aika hyvin muotoiltu. Jos sanon jotain, tuokin trollia. Jos olen hiljaa, trolli on oikeassa. Voi tätä valitsemisen tuskaa.

        *Ruokin.

        Ja menen disabloimaan autocorrectini kele....


    • pikkupippeli

      Minulle ei voitu 90-luvulla tehdä pinsettitestiä, koska terveydenhoitajalla ei ollut tarpeeksi pieniä pinsettejä pippelilleni. Nyt olen iso jo, mutta pippeli ei ole vielä kasvanut.

    • armahdettu

      Vapautuuko siis kaikki pienipippeliset pinsettitestistä?

      • Kikkuli_2019

    • Raju.Yrjö

      Sitä essinahkaa millää pinssetillä veetä ylös, se veetää onkenkoukulla

      • yrjötrolli

        Nyt taitaa yrjö-pappa valehdellaXD


    • sdfbgsdf

      Miksi pitäisi toisen tulla kiskomaan sun esaa pinsetillä kun sä voit ite vetää sitä sormillasi ees taas. No tok jos terkka on joku karvane lasisilmänen röllipappa niin sillon saa käyttää pinsettiä tai hohtimia mutta josseo kuuma milffi tai nuori hoitsutartyttö niin sillon saa testata eestaas-liikkuvuutta vaikka viisi minuuttia putkeen

      • pinsettitesti

        Esa menee ees-taas, esa menee ees-taas...aah...


    • pinsetti

      Pinsettitesti vaihdettiin lusikkatestiin 60-luvulla.

      • uteliaampi

        Onko pinsettitesti taas tulossa lusikkatestin tilalle/rinnalle?


      • valitsen.nimimerkin

        Valitettavasti kumpaakaan ei tehdä missään. Tietäisit jos lukisit uutisia.


      • Paikkakuntalainen2014
        valitsen.nimimerkin kirjoitti:

        Valitettavasti kumpaakaan ei tehdä missään. Tietäisit jos lukisit uutisia.

        Ihan tavallinen testi tässä Littoinen-Karesuvanto-Virojoki akselilla-


    • eiteh

      Ei tehdä eikä ole tehty koskaan.

      • Foreskin_and_Fork2016

        Älä viitsi valehdella


    • normijonne

      Meillä lääkäri veti ihan sormilla esarin taakse ja takas ja se oli siinä se testi. Totesi vaan, että tämäkin toimii niin kuin pitää. :D

      • kunhan.huomautan

        Kun oikein tarkkoja ollaan, lääkäri ei saa tehdä tuollaista kysymättä lupaa.


    • pållå

      ei tehdä ei ole koskaan tehtykään.

    • vartoova

      Meidän koulussa ei ole vielä tehty pinsettitestiä, vaikka elokuu on jo lopuillaan=(

    • olenkoihmirn

      mitä vittua

      • terkkasi

        Niinpä! Kohta tehdään!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe