Oli ihan uutta mulle, että Kokkolasta lähtöisin oleva ja Ruotsissa ikänsä asunut laulaja on voittanut v. 2011 Ruotsin Talent-kisan (True Talent). Alfa TV:n haastatteluohjelmassa satuin bongaamaan ja piti tietty kaivaa pätkiä youtubesta kyseisestä kisasta ja muitakin videoita. On persoonallinen, karismaattinen ja sympaattinen laulaja. Onkohan hän jotain sukua myös keski-pohjalaissyntyiselle jazzlaulajalle Sirkka Keiskille, joka oli kai isompikin julkkis 60-70-luvulla?
Hienosti vetää Dimitri, tosi piristävää ja sopii itsekin isona persoonana varsinkin Freddie Mercuryn rooliin.
Symppis Dimitri Keiski
Queenfani
5
3660
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan mieletön rokkari tuo Dimitri Keiski, haluaisin ehdottomasti hänen keikalleen!
Karismaattinen!- Anonyymi
Keiski & ENO livenä keikoilla
https://a.tanssi.io/cal/performers/505f9276-fdcc-4dae-9563-fd68bd383064/
- Anonyymi
Hän ei edes osaa laulaa huutaa kuin sika
- Anonyymi
Ei se ainakaan laulamalla ole voittanut Ruotsissa on paljon parempia kuin keiski
- Anonyymi00006
Onko sinulla joku ongelma kun vertaat tätä pelleä johonkin muuhun kuin Esa Pakariseen jos äänellä olisi voittanut mutta ei todellakaan ole hyvä päinvastoin täysin nolla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25495
- 43492
- 46486