Mitä kuuluu?

kurpizza

En yleensä aloita keskusteluita, mutta menköön nyt...

Voi jessus netti on nykyään niin järjettömän pilalla.

7

509

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulin tänne takaisin. Aikani toisaalla taitaa olla lopussa, ja möngin sitten tänne fiilistelemään itkukurkussa aikoja jolloin oli vielä tulevaisuus mahdollista. Peräti olen täällä tietokoneella, voitteko uskoa? Tekisin itsemurhan, jos en pelkäisi kuolemaa niin paljon, meni niin vituiksi kaikki. En tiedä onko täälläkään enää ketään.

      Jos joku minut muistaa, niin älkää kiitos tulko vouhottamaan. Minä en pääse kotoa pois, en pääse Pulinoista pois, ja hurlumhei.

    • Varjoina kuljemme kuolleitten maassa. Täällä ei ole mitään enää. Aktiivisuuskin on surkeaa jopa anonyymeillä.

      • Ihmekös tuo, sivusto on hidas


    • Fairshail

      Saanko kysyy kurpizza, mikä sun juttus on? Mikä sut toi tänne sivustolle?

      • En pääse elämässä eteenpäin ja on vaikiaa ja se angstituttaa.

        Tulin tänne fiilistelemään vanhoja aikoja


      • Failshail
        kurpizza kirjoitti:

        En pääse elämässä eteenpäin ja on vaikiaa ja se angstituttaa.

        Tulin tänne fiilistelemään vanhoja aikoja

        Ai ku kiva että säkin olet huomannut sen, mutta älä toki sorru nostalgian jälkimaininkeihin. Se ei tuo mennessään mitään hyvää.


    • Saatanapalvooja696

      lol, jopas oli siisti lanka. Mut hei kuka tulee huomenna mosh pitiin kello 6:66 (7:06). Nähdään pimeällä kujalla!

      Kuutamo pihalla
      Neitsyt vereslihalla
      Risteyksessä huoraa
      Irti napanuoraa

      Kuutamo pihalla
      Neitsyt verselihalla
      Vatsassa itiö
      Sarvipäinen sikiö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe