auto, ilmaiseksi,kun tietää rekisterinumeron?
mistä netistä voi katsoa, kenen
42
572
Vastaukset
Kokeile ennen-kuin kyselet.
H.- teretule
Suomi on yleensä salattu maa venäjän tapaan.
Kokeile 16500 ja saat tiedot paluuviestinä, saat tietoja autosta ja omistajasta osoitteineen ja kotipaikkakuntineen.
m
Maksaa vain kolme euroa, sehän on tänä päivänä kuin ilmaista,
varsinkin näin tärkeästä informaatiosta.Ei mistään. Kokeile tsekata Trafilta verotiedot, ne näkee ilmaiseksi. Jos on erääntyviä tai erääntyneitä veroja, näkyy verovelvollinen=auton omistaja. Mutta jos tällä hetkellä ei oo veroja erääntymässä, ei se sivu näytä verovelvollista. Omistajatiedot sitten onkin maksullisia.
- Bengalitikku
Mihin tietoa tarvitset?
Utelisitko, kuka käy kenkäkin luona? Heiluuko verhot? Miks sä mulle vastasit? En mä tässä oo mitään kysynyt. Ajoneuvoverotietoja tsekkasin keväällä kymmeniä, koska olin ostamassa autoa. Ei liity verhoihin millään tavalla.
ps. Mikä heevetti on bengalitikku? Bengalin tiikerin tiedän.- Bengalitikku
Sori. Vastasin vikaksi letkaan. Olisi pitänyt viitata aloitukseen. Näin käy välillä.
Etkö ole koskaan nähnyt sädetikkua? Jouluna tai uutena vuotena?
Minä taas en ole nähnyt Bengali tiikeriä elleivät Korkeasaaren stressaantuneet kissat ole niitä. - kenkäkiKenkäkö
Bengalitikku kirjoitti:
Mihin tietoa tarvitset?
Utelisitko, kuka käy kenkäkin luona? Heiluuko verhot?Mikä tai kuka on ”kenkäki” ?
- Bengalitikku
Kukako kysyy? Kukaanhan ei tietäne.
Epämääräinen asemosana: kenkään
Tutkin A. JÄNNES v 1886 sivu 17
- vainoaminen-on-rikos
Kysymys alotuksentekijälle:
Huh huh et kai ole vainohullu,
onko tarkotuksesi alkaa vainoamaan näkemäsi autonomistajaa ?- Nyt-Riitti
Tellukka kirjoitti:
Luultavasti kolhinut jonkun autoa ja nyt alkanut omatunto kiusaamaan.
Miksi sinä rupeat sönköttämään mitä aloittaja haluaa? hunksz on palstakiusaaja ja sinä olet piilovittuilija joka on ottanut tehtäväkseen muiden arvostelemisen.
- Niin-riitti
Nyt-Riitti kirjoitti:
Miksi sinä rupeat sönköttämään mitä aloittaja haluaa? hunksz on palstakiusaaja ja sinä olet piilovittuilija joka on ottanut tehtäväkseen muiden arvostelemisen.
Sinä se vasta viituilija olet, et paljon piiloja tarvitse kun olet nälvimässä joka paikassa,
viituilija, joka arvostelee ilman mitään tehtävää, Nyt-Riitti kirjoitti:
Eikös aloittaja itse sönköttänyt mitä haluaa; tietoja auton omistajasta, mutta ei kertonut miksi. Pelkästä uteliaisuudestako vaan? Vai jotain rikollista mielessä?
- Mene-Hoitoon
Tellukka kirjoitti:
Eikös aloittaja itse sönköttänyt mitä haluaa; tietoja auton omistajasta, mutta ei kertonut miksi. Pelkästä uteliaisuudestako vaan? Vai jotain rikollista mielessä?
Mitä viddua se sinulle kuuluu minkä vuoksi ihmiset haluavat tietää jotain asioita?
Mene-Hoitoon kirjoitti:
Mitä viddua se sinulle kuuluu minkä vuoksi ihmiset haluavat tietää jotain asioita?
Yleensä sen tiedonhalun takana on vain halu päästä juoruilemaan eteenpäin.
Kolaripaikoilla niitä on aina kameroitten kanssa. Ja kuka ekana saa tietoonsa kenen auto siinä romuttui ja ketä siinä vietiin ambulanssilla, niin se tuntee olevansa jotain.
Ja onhan meillä täällä palstalla "varma-tieto", jos jotain haluaa tietää. Kysy häneltä (itseltäsi).- Sinun-hoitoon-on-mentävä
Mene-Hoitoon kirjoitti:
Mitä viddua se sinulle kuuluu, jos joku haluaa jotain aloittajalta kysyä,
Kyselet itse koko ajan jotainkysymysmerkein vielä.
- kulon
Tai käyttääkö joku sinun parkkiruutua?
- miksi-sekoilet
alotuksen tekijälle,
voisithan mennä suoraan juttelemaan kyseisen auton -ajajan kanssa
kysyä onko auto hänen ja mitä nyt haluat kyselläkkää,
miksi salaa kysellä kenen auto on, - ö-Öö
Ei ilmaiseksi
Trafilla tiedot suomeen rekisteröydyistä autoista. Maksaa kai muutamia euroja. Kandee hokata, omistaja voi olla eri heebo, kuin haltija ja haltijallakin voinut olla auto jonkun muun käytössä. Meinaan, jos olet jotain kolarihärdelliä selvittelemässä, siinä tapauksessa tosin poliisi hoitelee asian.Jos meinaat ostaa, laita lappu lasiin yhteyspyynnöllä.
=DW=- ei-kanata-kysellä
meikä maksoi aikoinaan rekkarin kännykällä kyselystä 20 euroo,
siitä on kyllä kauan ,
toista kertaa en kyselekkää tulee kalliiksi, - Tyrew
ei-kanata-kysellä kirjoitti:
meikä maksoi aikoinaan rekkarin kännykällä kyselystä 20 euroo,
siitä on kyllä kauan ,
toista kertaa en kyselekkää tulee kalliiksi,Jos tuntematon auto pyörii pihatiellä niin 20 euroo voi olla halpa kulu.
Tyrew kirjoitti:
Jos tuntematon auto pyörii pihatiellä niin 20 euroo voi olla halpa kulu.
Vaan useinkin ne sellaiset pyörijät ajelevat vuokratuilla, lainatuilla tai ulk.rek olevilla autoilla.
- Miks.luin.juttua
Komppaan Mene-Hoitoon- nimimerkkiä. Miksi ihmeessä pitää tietää syy kysymykseen. Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään, ketä voi? Eikö vain voi vastata: en tiedä tai kuten joku viisas vastasi: ei mistään ilmaiseksi. Se riittää. Kyllä taas ihmettelen.
Voi kun kaikki osaisivat kommentoida niinkuin sinä.
Voi kun olisit kiirehtinyt jo heti ekaksi antamaan ohjeet mitä meidän pitää tai saamme kirjoittaa. Olisit päässyt ihmettelemästä, nimittäin jos kaikki olisivat totelleet sinua (ja miksiköhän olisi oikeastaan).- nähty.onjo
Tuollainen hän on ollut jo muutaman vuoden ja muutamien typerysten mielestä hänen viljelemät ilkeämieliset kommentit ovat hienoja ja osoittaa naiselta rohkeutta, kun uskaltaa kirjoittaa kuin rääväsuu ilotyttö.
- Bengalitikku
Niinpä.
Jos on leasing-auto, sen omistaa jokin rahoitusyhtiö.
Jos taas kysyjä on stalkaaja, niin...
Kukaan ei hermostu noin ja rupea kiroilemaan, jos motiivit on ok. - Miks.luin.juttua
Tellukka kirjoitti:
Voi kun kaikki osaisivat kommentoida niinkuin sinä.
Voi kun olisit kiirehtinyt jo heti ekaksi antamaan ohjeet mitä meidän pitää tai saamme kirjoittaa. Olisit päässyt ihmettelemästä, nimittäin jos kaikki olisivat totelleet sinua (ja miksiköhän olisi oikeastaan).Olisin itse tarvinnut tätä tietoa keväällä, mutta luin tämän ketjun vasta nyt juuri. Voin kertoa syyn, vaikka en todellakaan ymmärrä miksi se jotakin kiinnostaa. Elämänkumppanini maksaa 30 €/kk minulle varatusta parkkipaikasta, vaikka hänellä ei ollut edes autoa. Koska asun toisaalla yleensä, käytän paikkaa satunnaisesti vaikkakin usein. Siinä seistä törötti viime keväänä, kun vielä tarvittiin lämpöpistoketta, vieras auto usein kun tulin. Laitoin siihen ison lapun: Varattu ja rekisterinumeroni. Isännöitsijä laittoi vielä yleisesti tiedon, että kaikki paikat ovat varattuja. Sitten tokeni. Nyt tiedän miten vastaavassa tilanteessa toimin: Pyydän Trafista 3 euron tiedon. Kiitos hänelle, joka tämän tiedon kertoi.
nähty.onjo kirjoitti:
Tuollainen hän on ollut jo muutaman vuoden ja muutamien typerysten mielestä hänen viljelemät ilkeämieliset kommentit ovat hienoja ja osoittaa naiselta rohkeutta, kun uskaltaa kirjoittaa kuin rääväsuu ilotyttö.
Mistäs sinä tiedät varmaksi, että hän ("Mene-Hoitoon") on nainen. Ellet se rääväsuu sitten ole sinä itse vaikkakin eri puskanikillä joka kerta.
- nähty.onjo
Tellukka kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät varmaksi, että hän ("Mene-Hoitoon") on nainen. Ellet se rääväsuu sitten ole sinä itse vaikkakin eri puskanikillä joka kerta.
Hyvin tunnistat itsesi.
Miks.luin.juttua kirjoitti:
Olisin itse tarvinnut tätä tietoa keväällä, mutta luin tämän ketjun vasta nyt juuri. Voin kertoa syyn, vaikka en todellakaan ymmärrä miksi se jotakin kiinnostaa. Elämänkumppanini maksaa 30 €/kk minulle varatusta parkkipaikasta, vaikka hänellä ei ollut edes autoa. Koska asun toisaalla yleensä, käytän paikkaa satunnaisesti vaikkakin usein. Siinä seistä törötti viime keväänä, kun vielä tarvittiin lämpöpistoketta, vieras auto usein kun tulin. Laitoin siihen ison lapun: Varattu ja rekisterinumeroni. Isännöitsijä laittoi vielä yleisesti tiedon, että kaikki paikat ovat varattuja. Sitten tokeni. Nyt tiedän miten vastaavassa tilanteessa toimin: Pyydän Trafista 3 euron tiedon. Kiitos hänelle, joka tämän tiedon kertoi.
Niin, mihin sitä tietoa tarvitsit, koska ei näytä siltä kuin olisit ottanut auton omistajaan yhteyttä.
Laitoit vain sen ison lapun "Varattu ja rekisterinumeroni". Ja isännöitsijä laittoi yleisen tiedon ... Ei siis henkilökohtaisesti auton omistajalle hänkään.
Senhän olisit voinut tehdä ottamatta selvää kenen auto se on, sillä hoituihan se noinkin.nähty.onjo kirjoitti:
Hyvin tunnistat itsesi.
Ei se "Mene-Hoitoon" ole minun nikkini, sillä käytän vain tätä rekattuani, jota kukaan ei pysty lainailemaan.
- nähty-oli-jo
Tellukka kirjoitti:
Ei se "Mene-Hoitoon" ole minun nikkini, sillä käytän vain tätä rekattuani, jota kukaan ei pysty lainailemaan.
Aivan, se on minunnikkini, eipäs omita ilman oikeuksia ja lupia rääväsuu ilotytön nikkiä.
Aina haukuvat väärää puuta onnettomat . - Miks.luin.juttua
Tellukka kirjoitti:
Niin, mihin sitä tietoa tarvitsit, koska ei näytä siltä kuin olisit ottanut auton omistajaan yhteyttä.
Laitoit vain sen ison lapun "Varattu ja rekisterinumeroni". Ja isännöitsijä laittoi yleisen tiedon ... Ei siis henkilökohtaisesti auton omistajalle hänkään.
Senhän olisit voinut tehdä ottamatta selvää kenen auto se on, sillä hoituihan se noinkin.Lappujen laitolla en päässyt pariin kuukauteen paikalleni, se on pitkä aika skrapata ikkunoita, paikallani oli kolme eri autoa, kun siihen itse olisin mennyt. Nyt jos olisin tiennyt tuon Trafi-tavan, olisin saanut heti autojen omistajat kiinni.
Kun moitin turhia kirjoitteluja, tarkoitukseni ei ollut haastaa riitaa. Olen vain olennaisuuteen keskittyvä. Avaan vain ne kirjoittelut, jotka otsikosta päättelen kiinnostavan, enkä kovin usein ehdi tänne kirjoitella. Asiaa eteenpäin viemättömien kirjoitusten lukeminen kuluttaa aikaa suotta. Muuten olen kovin kiitollinen ylipätään näistä palstoista, olen moneen epätietoisuuteen täältä saanut vastauksen. Miks.luin.juttua kirjoitti:
Lappujen laitolla en päässyt pariin kuukauteen paikalleni, se on pitkä aika skrapata ikkunoita, paikallani oli kolme eri autoa, kun siihen itse olisin mennyt. Nyt jos olisin tiennyt tuon Trafi-tavan, olisin saanut heti autojen omistajat kiinni.
Kun moitin turhia kirjoitteluja, tarkoitukseni ei ollut haastaa riitaa. Olen vain olennaisuuteen keskittyvä. Avaan vain ne kirjoittelut, jotka otsikosta päättelen kiinnostavan, enkä kovin usein ehdi tänne kirjoitella. Asiaa eteenpäin viemättömien kirjoitusten lukeminen kuluttaa aikaa suotta. Muuten olen kovin kiitollinen ylipätään näistä palstoista, olen moneen epätietoisuuteen täältä saanut vastauksen.Kuitenkin sinulla on pääsy netille ja googleen. Hakusanoiksi vaikka "kenen auto", niin siitä avautuu montakin, mistä voi kysyä auton omistajaa.
Mutta tietysti tällainen palstahan on paljon nopeampi (jos ei kukaan hidasta läpättämällä joutavia kesken kiireittesi) ja luotettavampi tietolähde?- sääliksi-käy
Tellukka kirjoitti:
Kuitenkin sinulla on pääsy netille ja googleen. Hakusanoiksi vaikka "kenen auto", niin siitä avautuu montakin, mistä voi kysyä auton omistajaa.
Mutta tietysti tällainen palstahan on paljon nopeampi (jos ei kukaan hidasta läpättämällä joutavia kesken kiireittesi) ja luotettavampi tietolähde?Etkö voisi nyt vaan uskoa että olet väärässä.
sääliksi-käy kirjoitti:
Etkö voisi nyt vaan uskoa että olet väärässä.
Siksi laitoinkin kysymysmerkin tuon viimeisen lauseeni perään, ettei sitä kukaan erehtyisi luulemaan väittämäksi. Taisit silti luulla.
- Apu-on-löytynyt
Olen kysynyt numerosta 16258, perustiedot maksaa 2,50€. Juu ja en stalkkaa ketään, tai ole uteliaana onnettomuuspaikoilla, vaan useamman kerran vuodessa joku idiootti jättää autonsa pihastapoistumistieni eteen, sulkien kulkureittini.
- Apu-on-löytynyt
Tellukka kirjoitti:
No eihän siinä ole muuta kun ilmoitat lappuliisalle tai poliisille. Sakkojen paikka ...
Juu, lähin poliisi on n. 70 kilometrin päässä ja lappuliisojen työpiireille taitaa olla yli 100 kilometriä. Ei siinä paljon sakot auta kun pitäisi pihasta pois päästä omalla autolla, aika huonoja ohjeita jakelet.
- hamput-pois
Aloittajalle tiedoksi, että se on siviilipoliisiauto. Se väijyy sinua, joten laitappa nopsaa huumeviljelmät pois ja kävele ryhdikkäästi, jos menet ulos.
Muuten tulevat tekemään puhallustestin ja ottavat dna näytteen kainalosta( se sattuu hirveesti). - Pitää-olla-jämäkkä
Jos huomautus kehotukseen ei koslan väärin pysäköinyt reagoi, on olemassa nopsenpiakin tapoja päästä eroon väärin tehneen autosta.
Itse olen toiminut omavaltaisesti pari kertaa. Toisella kertaa sain muodollisen sakon olikohan sadan euron luokkaa. Mutta sakon sai auton omistajakin koska hinautin koslan sakkopaikalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771635- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117