Elarikyssäri

tiinulivaan

Moi hei! Miten se niinq menee et q mul on yx toukka ni q hommaan lapsii yhen äijän kaa ja sit tietty jätän sen, otan uuden ja jätän senki, ni saanxmä elarit niinq tuplana :D Hei kiitti jos joq viittis vastaa!

12

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomessaeiole

      määritelty lapsen elatuksesta "minimielatusmaksua";
      minimi on 0 euroa. Ei elatusta vieraannuttaja "äidille-
      ja viranomaisille"- elatus suoritetaan käytännössä
      lapsen luonapidon aikana suhteessa 50/50.

    • Näin

      Todennäköisesti saat jokaisesta termiitistäsi Kelalta elatustukea sen 156,39 e/kk. Kaikki rynkyttäsi varmasti keplottelevat itsensä irti elatusmaksuista.

    • tiiäksmitä

      vähän niinku. Kasva ensin aikuiseksi ja opettele kirjoittamaan suomea. Tee sitten niitä lapsia. Kiitän koko suomen puolesta. Just niinku näin se menee.

    • vastarit

      Et, saa sun lapsesi otetaan huostaan ja sijoitetaan sijaisvanhemmille ja sinut suljetaan mielisairaalaan.

    • sutenörit

      Raision kaupungin "lastenuojelun-" viranomaiset
      otetaan huostaan ja lapset sijoitetaan omalle isälleen; "lastensuojelun-"viranomaiset suljetaan mielisairaalaan.

      • raisionmies

        ei pidä paikkaansa" vanhempien" välisiin lapsiansa koskeviin keskinäisiin- ja vapaaehtoisiin mahdollisiin sopimusasioihin, ei oikeutta ottaa 
        kantaa mahdollisen sopimuksen sisältöön ja/ tai kieltäytyä
        mahdollisen sopimuksen vahvistuttamisesta ja/ tai laatia ko.
        sopimuksia vanhempien puolesta edes pyynnöstä.

        Taltioi ihmeessä kaikki keskustelut nauhalle. Lastenvalvojalla 
        ei ole päätöksenteko-oikeutta- mikäli toisin toimii syyllistyy 
        lastenvalvoja viranhoidossaan perusteettomaan virkavelvollisuuksien vastaiseen menettelyyn eli rikokseen viranhoidossaan- mikäli sinulla on ko. lastenvalvojan lausumasta esim. nauhoite/ sähköpostiviesti voit tehdä asiassa tutkinta pyynnön/ rikosilmoituksen poliisille. 

        Lapsia koskevat sopimusasiat kannattaa aina vahvistuttaa tuomioistuimessa tai mikäli asioi kunnan sosiaalitoimessa/ "lastenvalvojalla" ottaa aina asianajaja neuvotteluun 
        mukaan/ antaa asianajajan hoitaa asia, sopimuspaperit joko tuomioistuimessa tai lastenvalvojan kanssa lapsen edun 
        mukaisena ilman valehtelua lapsen edusta- ja olosuhteista
        "viranomais-" menettelyssä..


      • raisionnainen
        raisionmies kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa" vanhempien" välisiin lapsiansa koskeviin keskinäisiin- ja vapaaehtoisiin mahdollisiin sopimusasioihin, ei oikeutta ottaa 
        kantaa mahdollisen sopimuksen sisältöön ja/ tai kieltäytyä
        mahdollisen sopimuksen vahvistuttamisesta ja/ tai laatia ko.
        sopimuksia vanhempien puolesta edes pyynnöstä.

        Taltioi ihmeessä kaikki keskustelut nauhalle. Lastenvalvojalla 
        ei ole päätöksenteko-oikeutta- mikäli toisin toimii syyllistyy 
        lastenvalvoja viranhoidossaan perusteettomaan virkavelvollisuuksien vastaiseen menettelyyn eli rikokseen viranhoidossaan- mikäli sinulla on ko. lastenvalvojan lausumasta esim. nauhoite/ sähköpostiviesti voit tehdä asiassa tutkinta pyynnön/ rikosilmoituksen poliisille. 

        Lapsia koskevat sopimusasiat kannattaa aina vahvistuttaa tuomioistuimessa tai mikäli asioi kunnan sosiaalitoimessa/ "lastenvalvojalla" ottaa aina asianajaja neuvotteluun 
        mukaan/ antaa asianajajan hoitaa asia, sopimuspaperit joko tuomioistuimessa tai lastenvalvojan kanssa lapsen edun 
        mukaisena ilman valehtelua lapsen edusta- ja olosuhteista
        "viranomais-" menettelyssä..

        pitää paikkansa; lastenvalvojalla ei ole mitään oikeutta
        ottaa kantaa viranhoidossaan vanhempien välisiin lapsiansa koskeviin keskinäisiin- ja vapaaehtoisiin mahdollisiin sopimusasioihin, ei oikeutta ottaa kantaa mahdollisen sopimuksen sisältöön ja/ tai kieltäytyä mahdollisen
        sopimuksen vahvistuttamisesta ja/ tai laatia ko. sopimuksia vanhempien puolesta edes pyynnöstä.

        Taltioi ihmeessä kaikki keskustelut nauhalle. Lastenvalvojalla
        ei ole päätöksenteko-oikeutta- mikäli toisin toimii syyllistyy
        lastenvalvoja viranhoidossaan perusteettomaan virkavelvollisuuksien vastaiseen menettelyyn eli rikokseen viranhoidossaan- mikäli sinulla on ko. lastenvalvojan
        lausumasta esim. nauhoite/ sähköpostiviesti voit tehdä asiassa tutkinta pyynnön/ rikosilmoituksen poliisille.

        Lapsen vanhemmat yksinomaan yhdessä päättävät lapsiansa koskevat sopimusasiat- lastenvalvoja tai tuomioistuin ainoastaan vahvistuttaa vanhempien keskinäisen- ja vapaaehtoisen mahdollisen sopimuksen viranhoidossaan eli toimii ns. "kumi-leimasimena" viranhoidossaan.

        Lapsia koskevat sopimusasiat kannattaa aina vahvistuttaa tuomioistuimessa tai mikäli asioi kunnan sosiaalitoimessa/ "lastenvalvojalla" ottaa aina asianajaja neuvotteluun
        mukaan/ antaa asianajajan hoitaa asia, sopimuspaperit
        joko tuomioistuimessa tai lastenvalvojan kanssa lapsen
        edun mukaisena ilman valehtelua- ja vieraannuttamista
        lapsen edusta- ja olosuhteista "viranomais-" menettelyssä..


    • sorvikeiju

      Raision kaupungin "lastenuojelun-" viranomaiset
      otetaan huostaan ja lapset sijoitetaan omalle isälleen; "lastensuojelun-"viranomaiset suljetaan mielisairaalaan.

    • suomessaeiole

      Raision kaupungin "lastenuojelun-" viranomaiset
      otetaan huostaan ja lapset sijoitetaan omalle isälleen; "lastensuojelun-"viranomaiset suljetaan mielisairaalaan.

    • tiinulivaan

      Kiitti hei kaikille siis! Nii siis eli kun jos kelalta saa tuet ja sit elarit siihen päälle ni ei parin äijän jälkeenhän voi sit olla tekemättä mitää. Voi vaan shoppailla ja laittaa shoppailukuvii instaan

      • jasitkuplapuhkes

        Jep. Sossun tuilla saa paljon kivoja vaatteita yms jos tykkää euron tuotteista, lahjoitusvaatteista ja kirppareita :) Onnea valitsemallesi tielle


      • tiinulivaan
        jasitkuplapuhkes kirjoitti:

        Jep. Sossun tuilla saa paljon kivoja vaatteita yms jos tykkää euron tuotteista, lahjoitusvaatteista ja kirppareita :) Onnea valitsemallesi tielle

        Vitzin ihquu ziiz!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe