ei pääse s-postiin...

Mikä ihme.. salasanatkin tyhjän kanssa outoa
mihin kaikki postit katosi

14

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskutpitäämaksaa

Sama juttu. OX App Suite sivu tulee ja vaatii tunnistautumista, mutta eipä mene läpi.

• sama juttu OX App Suite tulee ja väittää oikeita tunnuksia vääriksi ja sama myös toisella selaimella

• Mulla myös sama juttu, ei pääse sähköpostiin omilla tunnuksilla. Voisiko ylläpito tulla esille tämän asian kanssa

• Käyttäjätunnus tai salasana on väärin. (LGI-0006)

• Tämmönen viesti tulee, vaikka kaikki on oikein:
      Käyttäjätunnus tai salasana on väärin. (LGI-0006)

• sama viesti myös mulle

• katreetta kirjoitti:

sama viesti myös mulle

ja lisäksi vielä alhaalla näkyy vuosi 2015 ja toisessa kohtaa 2016-13-10

• mks

En pääse minäkään s-postiin, tunnukset ja salasana oikein ei vaan mene läpi!!!

• Sama täällä miksi ylläpito ei ota kantaa asiaan?

• TTO

ei toimi mullakaan

• Ei toimi suomi24.fi sähköposti ja ei pääse kirjautumissivulta eteenpäin.🤔

• turha sinne on nyt yrittää edes, kaatunut se on ja ollut näin useesti ennenkin! toimii sitten kun toimii! vaihtoon menee kyllä nyt kyllä koko paska!

• Ei näitä kiinnosta kasvattaa servereiden kapasiteettia. "Nokun halvalla saatiin".
      Aivan luokatonta toimintaa ulkoistaa serverit jollekkin alihankkijalle, joka ei vuosikausiin kykene edes ylläpitämään koko saittia kunnolla pystyssä.
      Lyön vaikka vetoa, ettei suomi24:sen ylläpito, johtajat tai muukaan työvoima kyseissä yrityksessä käytä oman firman s.postia. Tietävät sen olevan täyttä p*****

• Elisabet

Mulla ei myöskää toimi suomi24.fi : n saapuva posti ollenkaan. Lähetin kokeeksi toisesta postistani kaksi viestiä , kumpikaan ei tullut perille. Mulla pitäis olla päivittäin uutiskirjeitä ym. mutta viimeinen posti , jonka olen saanut on viime torstailta Hesarin uutiskirje. Harmillista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5077
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3322
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3069
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2298
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1797
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1474
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1149
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1109
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1077
    Aihe