Mikä ihme.. salasanatkin tyhjän kanssa outoa
mihin kaikki postit katosi
ei pääse s-postiin...
14
465
Vastaukset
- laskutpitäämaksaa
Sama juttu. OX App Suite sivu tulee ja vaatii tunnistautumista, mutta eipä mene läpi.
sama juttu OX App Suite tulee ja väittää oikeita tunnuksia vääriksi ja sama myös toisella selaimella
Mulla myös sama juttu, ei pääse sähköpostiin omilla tunnuksilla. Voisiko ylläpito tulla esille tämän asian kanssa
Käyttäjätunnus tai salasana on väärin. (LGI-0006)
Tämmönen viesti tulee, vaikka kaikki on oikein:
Käyttäjätunnus tai salasana on väärin. (LGI-0006)katreetta kirjoitti:
sama viesti myös mulle
ja lisäksi vielä alhaalla näkyy vuosi 2015 ja toisessa kohtaa 2016-13-10
- mks
En pääse minäkään s-postiin, tunnukset ja salasana oikein ei vaan mene läpi!!!
Sama täällä miksi ylläpito ei ota kantaa asiaan?
- TTO
ei toimi mullakaan
Ei toimi suomi24.fi sähköposti ja ei pääse kirjautumissivulta eteenpäin.🤔
turha sinne on nyt yrittää edes, kaatunut se on ja ollut näin useesti ennenkin! toimii sitten kun toimii! vaihtoon menee kyllä nyt kyllä koko paska!
Ei näitä kiinnosta kasvattaa servereiden kapasiteettia. "Nokun halvalla saatiin".
Aivan luokatonta toimintaa ulkoistaa serverit jollekkin alihankkijalle, joka ei vuosikausiin kykene edes ylläpitämään koko saittia kunnolla pystyssä.
Lyön vaikka vetoa, ettei suomi24:sen ylläpito, johtajat tai muukaan työvoima kyseissä yrityksessä käytä oman firman s.postia. Tietävät sen olevan täyttä p*****- Elisabet
Mulla ei myöskää toimi suomi24.fi : n saapuva posti ollenkaan. Lähetin kokeeksi toisesta postistani kaksi viestiä , kumpikaan ei tullut perille. Mulla pitäis olla päivittäin uutiskirjeitä ym. mutta viimeinen posti , jonka olen saanut on viime torstailta Hesarin uutiskirje. Harmillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2476147Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1475974Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2485039Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa334516Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444365Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa634222Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684137Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali373694Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa582589En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.582029