Onkos lisää kaasuttimia fiilailtu ja pitää itseään ammatti mekaanikkona.
Tavallinenkaan mekaanikko ei tee vilppiä pienille lapsille. Että se siitä ammatista
Kaasuttimienviilaillut
15
1386
Vastaukset
- CadetMaailmanmestaruus
Mistä kohtaa on viilattu ?
- VIhti2018
Itse paikalla olleena (Vihti, mikäli kyseessä) ja asian 100% tietävänä voin kertoa ettei täällä kannata ruveta syyllistämään ketään mekaanikkoa/ja kaasuttimen viilailuista, kyllä jäljet johtavat aivan puhtaasti Tillotsonin/Radnen suuntaan. Ko. toimittajalta on tullut erä missä ko. kohdassa on ns. viilan jälki (akselin kohdalla). Jaatisen autosta muun muassa löytyi uusia/ajamattomia kaasuttimia (useita) missä ns. viilanjälki löytyi. Tästä asiasta on aiemmin (edellisinä vuosina) informoitu eri katsastusmiehiä eikä ole aiheuttanut kuuleman mukaan mitään toimenpiteitä.. Ainakin kuskit/huoltajat joilta pyydettiin kaasuttimet vaihtamaan ko. jäljen takia ajoivat silti uusilla kaasuttimilla kärjessä. Että se siitä spekuloinnista. Hyvää kesää.
- Näinonasia
Jep, Jaatisen autossa oli yksi kaasutin jossa oli prässin jälki ei viilan. ei voi verrata toisiinsa.
- Onkovauhtihukassa
Näinonasia kirjoitti:
Jep, Jaatisen autossa oli yksi kaasutin jossa oli prässin jälki ei viilan. ei voi verrata toisiinsa.
No niin, saman tyylinen jälki oli ko. kaasuttimessa uusi/vanha ja nyt asian noin hyvin tietävänä osaat varmaan kertoa mitä hyötyä olisi "viilata" sitä kaasutinta siittä läppäakselin kohdalta läpän takaa (jälki oli muutaman satkun syvyinen) :)
- 78569879
Onkovauhtihukassa kirjoitti:
No niin, saman tyylinen jälki oli ko. kaasuttimessa uusi/vanha ja nyt asian noin hyvin tietävänä osaat varmaan kertoa mitä hyötyä olisi "viilata" sitä kaasutinta siittä läppäakselin kohdalta läpän takaa (jälki oli muutaman satkun syvyinen) :)
Kyllä , tornin kohalla keuli , sen verran lisäs huippuja
- Fiirakastaja
Ei kannata viilata kurkkua, vaan kaasuläpän akselia ohuemmaksi. Paljon suurempi hyöty vääntöön koko alueelle,
- entykkaa
ei ole väliä mistä viilaa, sillä viilaaminen on kielletty, oli hyötyä tai ei.
ja miksi viilata, jos ei ole haettu hyötyä, ei niin tyhmä kukaan voi olla.
vilunkkia vilunkkia.
- 44566778
Ottakaa männän alahelmasta 3mm pois , pakopuolelta , vaikuttaa pakokäyrän vastapaineeseen . Siitä saa hyötyä , kaasaria enemmän . ( Mäntä on se joka näkyy kun kurkistaa tulpan alta) , voi koittaa vaikka reenikoneessa jos ei uskalla kisakonetta testata
Ja männän päältä 3mm, imupuolelta. Vaikuttaa räjähdyksen virtaukseen.
Ja kannattaa myös viilata kampuran kaulat soikeiksi että männän olessa liikkeellä, saa squishin ihan nollaan eikä katsastus huomaa mitään.
- peoro8eyr
paras on porata mäntään kolmen millin reikä keskelle. ei ota niin paljon vastaan puristusvaiheessa...ja hiukan kiristää männän palautusjousta samalla...myös tulpanjohto kannatta lyhentää niin lyhyeksi kuin mahdollista, jotta kipinä on nopeampi...
- mensastaollaan
Niin tai käyttää snurraa. Ei käryä viilaamisesta.
- Snurraapersiiseen
Ruotsalainen Per Snurra on kaiken takana!
- hamilttoooni
voi voi ku on mennyt taas vähän kakkaa housuun..... leikkikää barbeilla
- viilatutkaasarit
Onko viilatut kaasarit harjavallan moottorivelhon pajalta?
- Hdhehe
Kovasti poistetaan viestejä, mikä niissä vikana?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457402
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 372258
- 432258
- 162246