Kiinteistövalittäjät Playa del Inglesin alueella

Talviasukas

Hyvä ja luotettava, mielellään Suomalainen kiinteistövälittäjä hakusessa Gran Canarialta, Inglesin alueelta ? Suosituksia ja varoituksia kiitos :)

197

8920

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Holat

      Mukava ja luotettava on Hannu Mähönem

      • Holahola

        Peukutan Hannua, mukava ja luotettava 😊


      • Eläkeläinen46

        Miks sen pitäis olla suomainen


      • Sangria6

        Onks hyvä ja luotettava sama asia.😀


      • Miksu234

        Mä olen aina etsinyt nettisivustoilta. Sitten vaan tulkki mukaan.


      • Roja123
        Miksu234 kirjoitti:

        Mä olen aina etsinyt nettisivustoilta. Sitten vaan tulkki mukaan.

        Kyllä oikea suomea puhuva välittäkä helpottaa asioiden hoitoa.


      • SuninPari

        Ole hiljaa, toisia kiinnostaa peukkuhommat ja toisia ei. Ole lukematta jos haittaa.
        Itse tykkään kyllä samoista asioista.


      • Kanariano
        Eläkeläinen46 kirjoitti:

        Miks sen pitäis olla suomainen

        Siks, jos ei osaa espamjaa tai edes englantia, kuten monetkaan eivät, niin on helpompi kommunikeerata.


      • HannuOulusta
        Kanariano kirjoitti:

        Siks, jos ei osaa espamjaa tai edes englantia, kuten monetkaan eivät, niin on helpompi kommunikeerata.

        Silloin kannattaa pysyä kotisuomessa jos ei edes englantia osaa. Kielitaidottomat sitten valehtelee että heitä on huijattu ja itkevät lehdille ja konsulaattiin ja vaativat apua. Kirjoittavat kuitenkin sopimuksiin nimiään ja nyökyttelevät ymmärryksen merkiksi.


    • Ihanaloma

      Paavo myös Inglesissä hyvä.

      • Anonyymi

        Paavo ok mutta varokaa koiraa ja hinnat on hivenen yläkanttiin tai riippuu millä diilillä hoidat asiat hänen kanssaan. Jos maksat kk vuokran hänelle ja hän hoitaa sen maaliin niin todennäköisesti olisit päässyt 100€- 150€ halvemalla kun olisit ite ottanut yhteyttä vuokran antajaan. Selvitä asuntosi omistaja ja ota häneen yhteyttä, tod. Näk. Koet positiivisen yllätyksen😊


    • Mummo2018

      Suomalainen paras, kun ei puhu kieliä.

      • Pablozito

        Johan on hullu kommentti. Joku kieliä puhumaton suomalainen paras? Ei ihme että teitä eläkeläisiä kaikenmaailman paavot ja hanskit vedättää


      • Tarkennus
        Pablozito kirjoitti:

        Johan on hullu kommentti. Joku kieliä puhumaton suomalainen paras? Ei ihme että teitä eläkeläisiä kaikenmaailman paavot ja hanskit vedättää

        Nyt ei Pablozitolla ihan leikannut... Mummo kyllä tarkoittaa, että Suomalainen välittäjä hänelle paras, koska hän itse ei puhu kieliä.


      • Chema

        Mistä sinä tiedät mitä se mummo tarkoittaa? Taidat olla putinin trolli


    • Kokemusta2015

      Myös huijareita siellä liikenteessä. Olkaa varovaisia...

    • Petetty

      Matkailu Gran Canarian lyhytaikaiset asunnot. Ylläpitäjä on huijari jo monen vuoden takaa... Ei kannata vuokrata sieltä, koska on kokemusta, ettei asuntoa ole, vaikka on maksanut takuuvuokran ja kk vuokran.

      • Utelias1122

        Kuka on tämä ylläpitäjä ?


      • Varovainen

        Tuttu nimi, josta on varoitettu


      • torrolf

        Miten on mahdollista ,että voi toimia edelleen ,jos on huijari ?


      • AndreasÖhman

        Olet varmaan tehnyt rikosilmoituksen jos näin on sinulle tapahtunut. Ilmoita rikosilmoituksen tekoaika ja paikka ja muut tiedot niin käyn tarkistamassa. Todista ettet ole paskanpuhuja.
        Vuosia olen välittäjän tuntenut ja touhua seurannut enkä ole yhtään tosiasiallista virhettä nähnyt enkä kuullut.
        Poliisi tutkii näitä kunnianloukkauksia ja muutamalla valehtelijalla on varmaan löysät housussa kun poliisi ottaa yhteyttä lähiaikoina. Tuomio tulee kuten sen laulajan tapauksessa.


      • anonyymi_eTf
        AndreasÖhman kirjoitti:

        Olet varmaan tehnyt rikosilmoituksen jos näin on sinulle tapahtunut. Ilmoita rikosilmoituksen tekoaika ja paikka ja muut tiedot niin käyn tarkistamassa. Todista ettet ole paskanpuhuja.
        Vuosia olen välittäjän tuntenut ja touhua seurannut enkä ole yhtään tosiasiallista virhettä nähnyt enkä kuullut.
        Poliisi tutkii näitä kunnianloukkauksia ja muutamalla valehtelijalla on varmaan löysät housussa kun poliisi ottaa yhteyttä lähiaikoina. Tuomio tulee kuten sen laulajan tapauksessa.

        Eiköhän "lankana"-poliisitkin saa tutkinnan joskus valmiiksi. Näyttöjä tuskin puuttuu.


      • anonyymi_Wwr
        anonyymi_eTf kirjoitti:

        Eiköhän "lankana"-poliisitkin saa tutkinnan joskus valmiiksi. Näyttöjä tuskin puuttuu.

        Manjana.


      • HarriOulusta
        anonyymi_eTf kirjoitti:

        Eiköhän "lankana"-poliisitkin saa tutkinnan joskus valmiiksi. Näyttöjä tuskin puuttuu.

        Juuri näin. Näyttöjä löytyy törkeistä kunnianloukkauksista. Muutamat katkeran oloiset naiset kirjoittelevat jatkuvasti tästä naisesta törkeitä valheita mm huumeet ja prostituutio tuotu esiin eikä sellaisesta ole näyttöä ja se tarkoittaa mojovia rapsuja kirjoittajille.


    • Matkailija2018

      On luotettaviakin. Hannu Las Palmasista 👍🏽

      • MattiKalliokoski

        Höpöhöpöukko


    • Ystävä2001

      Hannu mukava ja aina auttaa muissakin asioissa

    • 20182018

      Asuntojen hinnat pilvissä nykyisin.

      • RekaRekkamies

        Köyhälle kaikki on kallista. Onneksi ei tarvitse murehtia kun olen raha-asiani hoitanut mallikkaasti. Kelpaa Inglesissä lomailla vaimon kanssa ja leveillä rahoilla. Kirjoittelen myös netissä paljon huijarista. Yleensä kaikkea mahdollista keksittyä.


    • Mummeli11

      Minäkin haluaisin tietää luotettavan välittäjän. Tämä Hannua ainakin on saanut paljon kiitosta.

    • torrolf

      Taitaa Karela Väisäsen mollaus olla TROLLIN tekosia, ei hän voisia muuten toimia julkisesti esim facebookissa välittäjänä ?

      • Puta-madre

        No ei ole trolli. Minäkin olen kuullut monenmoista juttua hänestä. Ihmiset on joko uhkailtu hiljaisiksi, tai sitten nolona nuolevat haavojaan, kun uskoivat lipevään huijariin. Hänestä on viime vuosina kuultu! Facebookissa on helppo jatkaa hämäriä touhuja, kukaan ei estä.


      • VakioasukasInglesistä

        Osuit naulan kantaan! Huijari vaan jatkaa touhuaan, ja härskisti hyväksikäyttää kielitaidottomia ikäihmisiä. Tällaiset pitää tuoda julki! Valehtelee minkä ehtii. Arvostella ei saa, tai kosto tulee. Kun ei muuten pysty, niin sitten haukkuu SOMEssa. Säälittävä naikkonen!


      • Chema
        VakioasukasInglesistä kirjoitti:

        Osuit naulan kantaan! Huijari vaan jatkaa touhuaan, ja härskisti hyväksikäyttää kielitaidottomia ikäihmisiä. Tällaiset pitää tuoda julki! Valehtelee minkä ehtii. Arvostella ei saa, tai kosto tulee. Kun ei muuten pysty, niin sitten haukkuu SOMEssa. Säälittävä naikkonen!

        Hahaha, eipä ole totta sinun höpinäsi. Kyseinen hurmaava ja ahkera nainen ei ole ketään huijannut. Olisihan viranomaiset jo lopettaneet moiset puuhat aikapäiviä sitten. Joku kateellinen kilpailija täällä vain levittää valheita.
        Olen asunut pian 30v saarella enkä ole tästä naisesta pahaa sanaa kuullut.
        Toisin on eräistä muista joita kehutaan.
        Tämä on totinen tosi.


      • Anna2018
        Chema kirjoitti:

        Hahaha, eipä ole totta sinun höpinäsi. Kyseinen hurmaava ja ahkera nainen ei ole ketään huijannut. Olisihan viranomaiset jo lopettaneet moiset puuhat aikapäiviä sitten. Joku kateellinen kilpailija täällä vain levittää valheita.
        Olen asunut pian 30v saarella enkä ole tästä naisesta pahaa sanaa kuullut.
        Toisin on eräistä muista joita kehutaan.
        Tämä on totinen tosi.

        Missähän saaren vuoren kolossa olet kuurona erakkona 30v. asunut ? Tästä kyseisestä henkilöstä on jo tehty todistettavasti ainakin 3 rikosilmoitusta parin viime kk aikana. Ja syynä ei todellakaan ole ruskeiden räkäpaukkujen nenästä kaivaminen julkisella paikalla.


      • Jussillaa

        Hurmaavuus näköjään todellakin on katsojan silmässä. Ahkera hänen toki täytyy ollakin. Sen verran on velkaa joka suuntaan, että ihan vähällä ei päivittäistä annosta pöytään saa. Ainakaan jos hoitaisikin niitä velkojaan. Moni toivoo, että hän olisi vähän vähemmän ahkera, niin jättäisi taakseen myös vähemmän savuavia raunioita.

        Esim. Facebook ryhmässä Playa del Inglesin kävijät jokainen voi lukea lisää ihmsten kokemuksia yhteistyöstä hänen kanssaan.


      • HarriOulusta

        No artikkelista ei kyllä selviä kenestä on kyse.


    • koettu_on

      Kova juoppo on myös ja tarkemmin piilojuoppo. Taskumatti aina laukussa.

      • Nokkelikokka

        Ja sen verran on välillä ollut sekaisin, ettei oo tainnut pelkkä viinakaan riittää.


      • Lainelauta

        Älkääs nyt. Minulla on kyllä sellainen tieto, että kevään 2017 rattijuoppouden jälkeen ainakin viinanjuonti on jäänyt vähemmälle.


      • KikkelisKokkelisPiri
        Nokkelikokka kirjoitti:

        Ja sen verran on välillä ollut sekaisin, ettei oo tainnut pelkkä viinakaan riittää.

        No ilmankos on ollut "menoja" ja raha-asiat päin palmua😑


    • Vuokki

      Outoa, että raha asiat on päin palmua🤣Ja velkaa on yhdelle jos toiselle, kun kehuu koko ajan tekevänsä töitä.🤣🤣

      • Trabajadora

        Ei suuret sanat suuta halkaise, ja laiskahan se töitään laskee!


    • TottaOn

      Töitä tekee kyllä, mutta vain pimeästi, koska on ulosottoja niin Kanarialla kuin Suomessa. Tiedot tarkastettu !

    • Pimeä

      Eikö kenelläkään ole hyviä kokemuksia Karelasta? Minä olen ainakin saanut hyviä vinkkejä häneltä kun olen käynyt Inglesissä myös ystävällistä palvelua.

      • BaarissaKuultua

        Niin, ensi alkuun 😂 Sen viimeinen teko oli kesällä sellainen, että kun ystävänsä (nykyisin ex-sellainen) oli pari kuukautta Suomessa, ja antoi hänelle avaimet kukkien kastelua ja asunnon tarkkailua varten, niin sepä meni vuokraamaan sen asunnon siksi aikaa omaan piikkiinsä. Kehtasi vielä kieltää asian, vaikka paikat oli sotkettu ja rikottu ja naapurit tehneet valituksia isännöitsijälle häiriöstä. Et semmoinen tyyppi!


      • AndreasÖhman

        Helppohan se on täällä nimettömänä yhden ja saman kateellisen levittää valheita. Miten sellainen pienikokoinen nainen muka pystyy uhkailemaan ihmiset hiljaiseksi?
        Esittäkää todisteet puheillenne ensin. Yhden tapauksen tiedän jossa oli ulkopuolisten syitten takia ongelmia mutta ne on selvitetty. Nyt tämä sama ”uhri” edelleen levittää perättömiä juttuja viinipäissään pitkin nettiä ja muut hänen ystävänsä lyövät löylyä jutulle.
        Totuus on, että huijariksi nimetty välittäjä tekee ahkerasti töitä ja maksaa veronsa eikä huijaa ketään.


      • Dildomannen
        BaarissaKuultua kirjoitti:

        Niin, ensi alkuun 😂 Sen viimeinen teko oli kesällä sellainen, että kun ystävänsä (nykyisin ex-sellainen) oli pari kuukautta Suomessa, ja antoi hänelle avaimet kukkien kastelua ja asunnon tarkkailua varten, niin sepä meni vuokraamaan sen asunnon siksi aikaa omaan piikkiinsä. Kehtasi vielä kieltää asian, vaikka paikat oli sotkettu ja rikottu ja naapurit tehneet valituksia isännöitsijälle häiriöstä. Et semmoinen tyyppi!

        Nimimerkkisi kertoo kaiken. Siellä baareissa kerrotaan myös eräästä sukeltajasta joka huumepäissään aiheutti asiakkaan kuoleman ja maksoi itsensä vapaaksi syytteistä. Sekin on baarijuttu eli valetta. Ihan yhtä uskottava kuin tämä sinun levittämä valheesi.
        Ei pidä siellä kaikkea uskoa vaikka ne jutut alkoholistin korvaan voi kuulostaa uskottavalta. Lopeta juopottelu ja ala vaikka urheilemaan. Sinäkin kun olet niitä baareja vuosikaudet kolunnut niin, että vähemmän sinulla on elettyjä selviä päiviä kuin kännisiä. Rapajuoppo olet.


      • TunnenSutLiianHyvin

        Leskinen se täällä humalassa sössöttää valeita


      • Ex-ystävä
        AndreasÖhman kirjoitti:

        Helppohan se on täällä nimettömänä yhden ja saman kateellisen levittää valheita. Miten sellainen pienikokoinen nainen muka pystyy uhkailemaan ihmiset hiljaiseksi?
        Esittäkää todisteet puheillenne ensin. Yhden tapauksen tiedän jossa oli ulkopuolisten syitten takia ongelmia mutta ne on selvitetty. Nyt tämä sama ”uhri” edelleen levittää perättömiä juttuja viinipäissään pitkin nettiä ja muut hänen ystävänsä lyövät löylyä jutulle.
        Totuus on, että huijariksi nimetty välittäjä tekee ahkerasti töitä ja maksaa veronsa eikä huijaa ketään.

        Minä tiedän taustat ja uskon kaiken tuosta huijaamisesta, ja muka nyt sairaalassa henkitoreissaan, eiköhän ole pidätetynä. Eipä ole päivittänyt tarjouksiaankaan aikoihin.


    • Pimeä

      Vai sellainen tyyppi? Minä olen kyllä saanut häneltä hyvää palvelua. Tarkoitukseni on vuokrata häneltä asunto pariksi viikoksi.? Paljon halvempi kuin hotelli tai apartoment! Pitää vissiin miettiä.

      • Pahaltanäyttää

        Varmaan jonkun kämppä, josta omistaja on poissa ja vetää rahat salassa itselleen. Nyt oli näitä samoja syytöksiä Facessa, niin vastasi niihin seksijuttuja jauhamalla. Olisikohan ollut huumeissa?


      • Hälytyskellot

        Ai halvempi hänen kauttaan ??? Tämä kiero Karela veloittaa kk vuokran verran välityspalkkiota ja ihmeellisiä keksittyjä toimistomaksuja, vaikka ei ole edes toimistoa. Kallein ja epäluotettavin välittäjä saarella. Kannattaa todellakin varoa !!!


      • Chema

        https://m.facebook.com/groups/257273837807402?view=permalink&id=934527826748663

        Facebookissa on ryhmä nimeltä Kanariansaarten asunnot. Siellä ihan oikea kiinteistönvälittäjä Kati Nillukka hyvin määrittelee, millaista on oikea ja laillinen asunnonvälitys Kanarialla. Hän myös kertoo, mitä dokumentteja ja tietoja lailliselta välittäjältä tulee löytyä.

        Kaikkien jotka täällä kehuvat Karela Väisästä, on syytä miettiä hänen toimintaansa. Ja päättää onko se laillista vai ”pimeää”.


      • SaarenRavintolaKeisari
        Hälytyskellot kirjoitti:

        Ai halvempi hänen kauttaan ??? Tämä kiero Karela veloittaa kk vuokran verran välityspalkkiota ja ihmeellisiä keksittyjä toimistomaksuja, vaikka ei ole edes toimistoa. Kallein ja epäluotettavin välittäjä saarella. Kannattaa todellakin varoa !!!

        Ilmaiseksiko pitäisi välittäjän toimia? Ihan normaalia mantereella ainakin kuukauden vuokra välityspalkkiona. Toiset ottaa kaksikin kuukautta. Toimistomaksuja perii kaikki vaikka ei olisi erillistä toimistoa. Aika moni toimii kotoaan käsin ja kyllä niitä kuluja vaan tulee siitäkin.
        Suomalaiset nyt ei vaan halua maksaa mitään toiselle suomalaiselle kun ollaan niin helvetin kateellisia yrittäjille. Yleisesti suomijuntit haluaa kaiken ilmaiseksi toisilta suomalaisilta vedoten siihen kansallisuuteen ja kun ei saada niin aloitetaan kauhea mustamaalaaminen.


      • Tässätotuus
        SaarenRavintolaKeisari kirjoitti:

        Ilmaiseksiko pitäisi välittäjän toimia? Ihan normaalia mantereella ainakin kuukauden vuokra välityspalkkiona. Toiset ottaa kaksikin kuukautta. Toimistomaksuja perii kaikki vaikka ei olisi erillistä toimistoa. Aika moni toimii kotoaan käsin ja kyllä niitä kuluja vaan tulee siitäkin.
        Suomalaiset nyt ei vaan halua maksaa mitään toiselle suomalaiselle kun ollaan niin helvetin kateellisia yrittäjille. Yleisesti suomijuntit haluaa kaiken ilmaiseksi toisilta suomalaisilta vedoten siihen kansallisuuteen ja kun ei saada niin aloitetaan kauhea mustamaalaaminen.

        Siksi sinua tuossa kieroksi ja epäluotettavaksi sanottiin, kun välityspalkkiot ja vuokrat etukäteen kyllä sinulle kelpaavat, mutta asuntoja ei sitten olekaan. Sinähän et myöskään rahat saatuasi vastaa näiden ilman asuntoa jääneiden ihmisten yhteydenottoihin. Kyllä tuo sinun epärehellinen toimintasi oikeuttaa kutsumaan sinua esim. kiero-Karelaksi. Itse olet maineesi omalla toiminnallasi aiheuttanut, joten turha kitistä kun kakat on pöksyissä. Olen sinun huijaamasi uhrin ystävä, joten tätä on kommenttia ei kannata leimata valheeksi.


      • Hassuakoskanaurattaa
        Tässätotuus kirjoitti:

        Siksi sinua tuossa kieroksi ja epäluotettavaksi sanottiin, kun välityspalkkiot ja vuokrat etukäteen kyllä sinulle kelpaavat, mutta asuntoja ei sitten olekaan. Sinähän et myöskään rahat saatuasi vastaa näiden ilman asuntoa jääneiden ihmisten yhteydenottoihin. Kyllä tuo sinun epärehellinen toimintasi oikeuttaa kutsumaan sinua esim. kiero-Karelaksi. Itse olet maineesi omalla toiminnallasi aiheuttanut, joten turha kitistä kun kakat on pöksyissä. Olen sinun huijaamasi uhrin ystävä, joten tätä on kommenttia ei kannata leimata valheeksi.

        Ja kaverihan ei tietenkään valehtele tai liioittele koskaan. Kaverin jutut on aina pelkkää totta.


      • SaarenRavintolaKeisari
        Tässätotuus kirjoitti:

        Siksi sinua tuossa kieroksi ja epäluotettavaksi sanottiin, kun välityspalkkiot ja vuokrat etukäteen kyllä sinulle kelpaavat, mutta asuntoja ei sitten olekaan. Sinähän et myöskään rahat saatuasi vastaa näiden ilman asuntoa jääneiden ihmisten yhteydenottoihin. Kyllä tuo sinun epärehellinen toimintasi oikeuttaa kutsumaan sinua esim. kiero-Karelaksi. Itse olet maineesi omalla toiminnallasi aiheuttanut, joten turha kitistä kun kakat on pöksyissä. Olen sinun huijaamasi uhrin ystävä, joten tätä on kommenttia ei kannata leimata valheeksi.

        Olet erehtynyt. Olen mies ja minulla on vain ravintolatoimintaa mantereenkin puolella. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista kun suomijuntit tulee juomaan ja syömään. Se on mukavaa.
        En hyväksy tuollaista huijausta että vuokrataan olematonta asuntoa joten älä minua kieroksi syytä.


    • Chema

      Nyt taitaa kyllä olla niin, että huijari täällä ihan itse yrittää epätoivoisesti puolustaa itseään. Käyttää eri nimimerkkejä niinkuin Andreas Öhman, Dildomannen jne..

      Suomen kielen taito on samanlaista ala-arvoista kuin hänen FB sivuillaan. Enkä muutenkaan usko, että ystäviä löytyy, jotka puolustaisivst häntä tuohon sävyyn.

      • Totuuttaeikuulebaarissa

        Sinähän vallan nokkela suomen kielen maisteri taidat olla. Olen lukenut näitä kommentteja ja selvästi täällä on yksi tai kaksi trollia jotka tarkoituksellisesti mustamaalaavat tätä karelaa. Ettei vain olisi kilpailijan maksamia trolleja.
        Eikä kyllä noitten mainitsemiesi nimimerkkien kielioppi ole normaalista poikkeavaa.
        Myönnä pois, että olet jonkun kateellisen kilpailijan maksama valehtelija.
        Kymmeniä vuosia saarella asuneena en ole kuullutkaan moisista huijauksista hänen tekemänä. Muutamia muita on ollut ja he ovat paikalta kadonneet. Ihmeellistä olisi jos tämä nuori nainen saisi jatkaa vuosia ammattiaan jos olisi epärehellinen.


    • Liisavain

      Tästä samasta henkilöstä on facebuukissa Kanariansaarten asunnot sivustolla myös paljon kirjoituksia. Kylläpä on kamala ihminen tämä huijaava nainen. Varokaa ja kiertäkää kaukaa.

    • EntinenEspanjanRakastaja

      Minua huijasi se yksi mies. Suomalainen mies. Piti maksaa 1kk välityspalkkio ja vero päälle ja takuuvuokra oli 2kk ja ensimmäinen vuokra päälle ja sähköstä takuuta 300€. Asunto oli pienempi kuin sovittiin. Piti olla 2mh ja 2kph ja kalustettu. Oli yksi huone ja yksi pieni kph eikä kalusteita. Vuokra oli 990€ kk ka sähkö 150€. Vesi kuului hintaan.
      Kaikki piti maksaa etukäteen ja kun tulin kentälle hän tuli hakemaan ja laskutti ”taksimaksua” 130€.
      Kun aloin valittamaan asunnosta niin uhkaili moottoripyöräjengiläiset tulevan hakkaamaan minut ja otti avaimet ja heitti minut ulos. Läppäri jäi sinne ja kuulemma hädin tuskin riitti korvaukseksi.
      En siis saanut asuntoa ja rahaa meni tuhansia. Tein rikosilmoituksen jonka poliisi lopuksi heitti roskiin.
      Sanoivat että tämä suomalainen mies on sen luokan kaveri että suojelevat tällä tavoin minua. Lähdin seuraavalla koneella Suomeen. En uskalla sanoa nimeä mutta tunnettu välittäjä on. Tehnyt tällaista muillekin. Soitellut peräään Suomeen ja uhkailut. Minullekin laittoi viestin ettei kannata minnekään Espanjassa mennä sillä silloin käy huonosti.
      Sitten täällä kukaan ei uskalla tehdä sille miehelle mitään.
      Sain rytmihäiriön tämän takia.

      • OulustaolevaHarri

        Facebuukissa joku väittää tämän välittäjån asuneen hänen asunnossaan pari vuotta takaperin 11kk maksamatta vuokraa. Uskomaton juttu ja vuokranantajalla peiliin katsomisen paikka. Miten on mahdollista että ei ole yrittänyt periä vuokria ja häätää koko aikana? Henkilökohtaisesti en tuohon juttuun edes usko. Itsellä kun oli vuokra kerran 2pv myöhässä nettiongelman takia niin vuokraisäntä soitti rahojen perään. Sama esittelee kuvia WC pöntöstä jossa ulosteraitoja ja tahraista patjaa ka väittää että niiden vuoksi piti soittaa joku desinfiointiyritys siivoamaan. Paksuja valeita vaikuttaisi olevan. Mistä ja kenen jäljiltä lie ne kuvat.


      • Mierdaysangre
        OulustaolevaHarri kirjoitti:

        Facebuukissa joku väittää tämän välittäjån asuneen hänen asunnossaan pari vuotta takaperin 11kk maksamatta vuokraa. Uskomaton juttu ja vuokranantajalla peiliin katsomisen paikka. Miten on mahdollista että ei ole yrittänyt periä vuokria ja häätää koko aikana? Henkilökohtaisesti en tuohon juttuun edes usko. Itsellä kun oli vuokra kerran 2pv myöhässä nettiongelman takia niin vuokraisäntä soitti rahojen perään. Sama esittelee kuvia WC pöntöstä jossa ulosteraitoja ja tahraista patjaa ka väittää että niiden vuoksi piti soittaa joku desinfiointiyritys siivoamaan. Paksuja valeita vaikuttaisi olevan. Mistä ja kenen jäljiltä lie ne kuvat.

        Moi! Sinä taisitkin olla se joka sen asunnon sai hirveään kuntoon. Karelan kaveri?


      • LakimiesVaan
        Mierdaysangre kirjoitti:

        Moi! Sinä taisitkin olla se joka sen asunnon sai hirveään kuntoon. Karelan kaveri?

        No niin, tämähän alkaa olla selvä juttu. Valetta ja panettelu kaikki jutut kun ensin väitetään välittäjän asuneen vuokria maksamatta ja sotkeneen asuntoa ja nyt syytetään välittäjän kaveria.
        Fasessa joku kertoilee kuinka välittäjä pidätetään heti kun syyttäjä pyytää virka-apua ja sitten toimitetaan Suomeen tutkintavankeuteen. Sama tarinaniskijä kertoo kuinka kaikki saa korvaukset valtiolta ja välittäjä kuulemma istuu ensi syksynä vankilassa ja pitkään kuulemma istuukin.
        Ei se ihan noin mene: rikosilmoitusten perusteella poliisi ensin arvioi onko juttu tutkimisen arvoinen. Jos on, kuulustellaan asianomistajat ja vastaaja(t). Kuulemiset ei ihan hetkessä tapahdu. Mikäli teitä ”uhreja” on kymmeniä kuten väitätte, niin asiassa menee varmasti koko vuosi kun asutte pitkin maailmaa ja poliisit joutuvat näitä kuulemisia järjestämään virka-apuna pitkin ja poikin.
        Sitten aikanaan kun esitutkinta valmistuu se annetaan syyttäjälle. Syyteharkintaan menee helposti lähemmäs vuosi jonka jälkeen alkaa istunnon järjestäminen. Jos asia käsitellään Helsingissä, on käräjäoikeus erittäin ruuhkainen, joten arvioisin tähän asiaan menevän 2-3 vuotta ennenkuin se on salissa. Sitten siihen vielä valitukset hoviin johon menee vuosi. Lainvoimaista tuomiota saatte odotella siis 3-4 vuotta. Eikä epäilty istu sitä aikaa tutkintavankeudessa. Ensikertalainen, ei rikostaustaa omaava henkilö tuskin joutuu olemaan vangittuna lainkaan. Tuomiokin erittäin suurella todennäköisyydellä ehdollinen.
        Esim vuokran maksamatta jättäminen ja henkilökohtaisten velkojen maksamatta jättäminen ei ole rikos vaan riita-asia joissa ei vankeusrangaistuksia tule. Maksamaan voidaan määrätä jos velkaa ei katsota vanhentuneeksi ja sitten voitte viedä ulosottoon jos ette ole vielä sitä tehneet.
        Joku levittelee fasessa myös henkilön luottohäiriölistaa avoimesti ja sillä yrittää todistaa epärehellisen toiminnan. Pähkähullut touhua. Ei ne maksuhäiriöt ole rikoksia.
        Henkilökohtaisesti olen varma, että tämä ajojahti kuivuu kasaan suurilta osin kunhan viranomaiset ovat työnsä tehneet.

        Asiaa sivusta seuranneena ja lakia lukeneena toin vain faktoja pöytään.
        En tunne ketään tähän liittyvää mutta kun tämä tulee esille joka paikassa fasessa.


    • Lohvis

      Karelan kautta otimme asunnon ja kaikki meni hyvin. Tunnettu yli kymmenen vuotta muutenkin.

      • L-ojala

        Aina sujunut hänen kanssaan ilman ongelmia. Monta kertaa hoidettu vuokraus hänen kauttaan ja hoidamme jatkossakin.


      • anonyymi_6TF
        L-ojala kirjoitti:

        Aina sujunut hänen kanssaan ilman ongelmia. Monta kertaa hoidettu vuokraus hänen kauttaan ja hoidamme jatkossakin.

        Mi Karela, nimivaraskin :)


      • Possubogdanov
        anonyymi_6TF kirjoitti:

        Mi Karela, nimivaraskin :)

        Minkäs nimen hän on varastanut?


      • HarriOulusta

        Totuus tulee julki aikanaan. Jos kyseessä on niin ison luokan huijaus ja kavallus niin olisi tekijä jo otettu kiinni ajat sitten.
        En usko että kyse olisi muusta kuin väärinkäsityksistä.


      • RekaRekkamies
        HarriOulusta kirjoitti:

        Totuus tulee julki aikanaan. Jos kyseessä on niin ison luokan huijaus ja kavallus niin olisi tekijä jo otettu kiinni ajat sitten.
        En usko että kyse olisi muusta kuin väärinkäsityksistä.

        Jännä ilmiö havaittu. Yhtäkkiä monet poistaneet kirjoituksiaan välittäjästä. Siis moni joka haukkui ja syytti ties mistä. Kovin ovat hiljaa. Ettei vaan olisi se koira älähtänyt johon kalikka kalahti.
        Onpa jopa yksi FB ryhmä lakkautettu jossa kovasti esitettiin syytöksiä. Mummelit kirjoitteli että totuuden saa kirjoittaa nettiin. Ehkä saakin mutta olikohan mummoilla edes tietoa mikä se totuus on. Varmuudella voin sanoa että ainakin kaksi syyttelijää on saanut yhteydenoton poliisilta. Aiheena perätön lausuma ja kunnianloukkaus.
        Jatkakaa toki huutelua jos haluatte. Itse en tekisi niin alkuunkaan


      • Mummolauma
        RekaRekkamies kirjoitti:

        Jännä ilmiö havaittu. Yhtäkkiä monet poistaneet kirjoituksiaan välittäjästä. Siis moni joka haukkui ja syytti ties mistä. Kovin ovat hiljaa. Ettei vaan olisi se koira älähtänyt johon kalikka kalahti.
        Onpa jopa yksi FB ryhmä lakkautettu jossa kovasti esitettiin syytöksiä. Mummelit kirjoitteli että totuuden saa kirjoittaa nettiin. Ehkä saakin mutta olikohan mummoilla edes tietoa mikä se totuus on. Varmuudella voin sanoa että ainakin kaksi syyttelijää on saanut yhteydenoton poliisilta. Aiheena perätön lausuma ja kunnianloukkaus.
        Jatkakaa toki huutelua jos haluatte. Itse en tekisi niin alkuunkaan

        - Kukaan ei ole poistanut mitään kirjoituksiaan
        - Yhtään FB ryhmää ei ole lopetettu
        - -Niitä ei näe se kenet on estetty :D
        - Mummoilla ON tieto totuudesta
        - Kukaan ei ole saanut poliisilta yhteydenottoa perättömistä puheista, eikä olematonta kunniaa voi loukata
        - Huutelu ei lopu niin kauan kunnes roisto on kiikissä


      • LennukkaOjassa
        Mummolauma kirjoitti:

        - Kukaan ei ole poistanut mitään kirjoituksiaan
        - Yhtään FB ryhmää ei ole lopetettu
        - -Niitä ei näe se kenet on estetty :D
        - Mummoilla ON tieto totuudesta
        - Kukaan ei ole saanut poliisilta yhteydenottoa perättömistä puheista, eikä olematonta kunniaa voi loukata
        - Huutelu ei lopu niin kauan kunnes roisto on kiikissä

        No nyt mummolauma voisi ottaa vaikka nitrot.
        Totuus on että eräs FB sivu on poistettu ja siellä kirjoiteltiin paljon tästä ihmisestä. Tunnen ylläpitäjän ja hän kertoi että Espanjan poliisin yhteydenoton jälkeen hän lopetti koko ryhmän. Olen nähnyt viestit ja kuullut puhelut.
        Minua ei ole estetty mistään Facebookissa.
        Toisilla palstoilla muutamat ovat omia
        kirjoituksiaan poistaneet.
        Mummoilla tuntuu olevan oma käsitys totuudesta ja se on selvästi väärä
        Niin kauan kun te syytätte tätä henkilöä prostituutiosta, huumeiden käytöstä, huijauksista ja esittelette jotain Suomess olevia ulosottolappuja niin syyllistytte tähän;

        ”Joka


        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

        on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.

        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.”

        Niin sai Suomessa moni kauppias sakkoja kun myymälävarkaan kuvat julkisti.
        Tämä on ihan sama juttu
        Minä se vaan nauran kakkaisesti ja taputan käsiä kun saatte sakot ja maksatte korvaukset tälle henkilölle.


      • MakeispuotiKompiainen
        LennukkaOjassa kirjoitti:

        No nyt mummolauma voisi ottaa vaikka nitrot.
        Totuus on että eräs FB sivu on poistettu ja siellä kirjoiteltiin paljon tästä ihmisestä. Tunnen ylläpitäjän ja hän kertoi että Espanjan poliisin yhteydenoton jälkeen hän lopetti koko ryhmän. Olen nähnyt viestit ja kuullut puhelut.
        Minua ei ole estetty mistään Facebookissa.
        Toisilla palstoilla muutamat ovat omia
        kirjoituksiaan poistaneet.
        Mummoilla tuntuu olevan oma käsitys totuudesta ja se on selvästi väärä
        Niin kauan kun te syytätte tätä henkilöä prostituutiosta, huumeiden käytöstä, huijauksista ja esittelette jotain Suomess olevia ulosottolappuja niin syyllistytte tähän;

        ”Joka


        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

        on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.

        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.”

        Niin sai Suomessa moni kauppias sakkoja kun myymälävarkaan kuvat julkisti.
        Tämä on ihan sama juttu
        Minä se vaan nauran kakkaisesti ja taputan käsiä kun saatte sakot ja maksatte korvaukset tälle henkilölle.

        Karela, onko kiva kirjoitella toisen ihmisen piikkiin? Se on identtiteettivarkaus ja rangaistavaa teko.


        Sinut on poistettu ja estetty ainakin kolmesta ryhmästä, Playa del Inglesin kävijät, Kanarian ystävät ja viimeisempänä Kanariansaarten asunnot -ryhmistä, ettet niissä enää pysty huijaamaan ihmisiä.


      • MuhoksenUlosotto
        MakeispuotiKompiainen kirjoitti:

        Karela, onko kiva kirjoitella toisen ihmisen piikkiin? Se on identtiteettivarkaus ja rangaistavaa teko.


        Sinut on poistettu ja estetty ainakin kolmesta ryhmästä, Playa del Inglesin kävijät, Kanarian ystävät ja viimeisempänä Kanariansaarten asunnot -ryhmistä, ettet niissä enää pysty huijaamaan ihmisiä.

        Missä täällä on tehty identiteettivarkaus? Tässä ketjussa ei ole monta koko nimeä nähtävillä ja niistäkään ei liene yksikään oikea.
        Googlaa sinä karkkikauppias mikä se identiteettivarkaus oikein on.


      • MuhoksenMimmi
        LennukkaOjassa kirjoitti:

        No nyt mummolauma voisi ottaa vaikka nitrot.
        Totuus on että eräs FB sivu on poistettu ja siellä kirjoiteltiin paljon tästä ihmisestä. Tunnen ylläpitäjän ja hän kertoi että Espanjan poliisin yhteydenoton jälkeen hän lopetti koko ryhmän. Olen nähnyt viestit ja kuullut puhelut.
        Minua ei ole estetty mistään Facebookissa.
        Toisilla palstoilla muutamat ovat omia
        kirjoituksiaan poistaneet.
        Mummoilla tuntuu olevan oma käsitys totuudesta ja se on selvästi väärä
        Niin kauan kun te syytätte tätä henkilöä prostituutiosta, huumeiden käytöstä, huijauksista ja esittelette jotain Suomess olevia ulosottolappuja niin syyllistytte tähän;

        ”Joka


        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

        on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.

        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.”

        Niin sai Suomessa moni kauppias sakkoja kun myymälävarkaan kuvat julkisti.
        Tämä on ihan sama juttu
        Minä se vaan nauran kakkaisesti ja taputan käsiä kun saatte sakot ja maksatte korvaukset tälle henkilölle.

        Paljastit tällä kirjoituksella olevasi itse Karela :) Taputan käsiäni ja nauran kakkaisesti :)


      • Huvittunut
        MuhoksenMimmi kirjoitti:

        Paljastit tällä kirjoituksella olevasi itse Karela :) Taputan käsiäni ja nauran kakkaisesti :)

        Huvittava kommentti. Oikeastaan koko ketju on huvittava.
        Samat henkilöt kirjoittelee ja provoaa parhaansa mukaan. Yksi esim toistaa käsien taputtamista ja kakkaisesti nauramista. Kirjoittelee vastauksia omiin sekoiluihinsa. Samoja juttuja FB ryhmissä. Helppo tunnistaa kuka on kyseessä.
        Toinen tuolla keksii tarinaa rattijuoppoudesta ja kuten sanoi niin vaikka mistä. Tämäkin henkilö oli helppo tunnistaa kun kirjoitti FB ryhmässä samaa mutta värikkäimmin sanankääntein mm huumeiden käytöstä.


    • Perrito

      Muija on pokannut uuden ukon ja lymyilee vuorilla piilossa paijaamassa sen piskejä. Europol on jo lähellä 😱

      • HarriOulusta

        Jos Europol olisi kintereillä niin kiinni olis jo.
        Miksi niin moni poistaa kirjoituksiaan fasesta jotka koski tätä naista?


      • RekaRekkamies

        Kumma että mikään ei kelpaa. Ensin mollasivat kun tämä henkilö seurusteli miehen kanssa jota haukkujat väittivät naimisissa olevaksi mieheksi. Nyt on uusi mies joka ei varmasti ole naimisissa niin sekään ei kelpaa.
        Ja jos todellakin olisi joku europol perässä tai edes nacionalit niin olisihan jo haettu vankilaan mikäli yhdessäkään väitteessä rikoksista olisi mitään perää. Helposti löytyy omasta kodistaan tai sieltä uuden poikaystävän luota.


      • LennukkaOjassa

        Huahhahahahaahhahahhaaahhahah
        Nauran kakkaisesti ja taputan käsiä.
        Vai Europol on lähellä. Miksi eivät pidätä? Puoli vuotta on hehkutettu että nyt se on loppu ja kohta on vankilassa. Mikä viivyttää?
        Ai niin, sehän se viivyttää että ei ole näyttöjä rikoksista.
        Ajelin sinne ”vuorille” ja en nähnyt poliiseja. Ja ei ole monta päivää kun näin tämän huijariksi väitetyn mutta viattoman ihmisen ja hänet näkivät myös samaan aikaan nacionalitkin.
        Kenestä seuraavaksi alatte valehtelmaan?


      • ChemaAnaChesco
        LennukkaOjassa kirjoitti:

        Huahhahahahaahhahahhaaahhahah
        Nauran kakkaisesti ja taputan käsiä.
        Vai Europol on lähellä. Miksi eivät pidätä? Puoli vuotta on hehkutettu että nyt se on loppu ja kohta on vankilassa. Mikä viivyttää?
        Ai niin, sehän se viivyttää että ei ole näyttöjä rikoksista.
        Ajelin sinne ”vuorille” ja en nähnyt poliiseja. Ja ei ole monta päivää kun näin tämän huijariksi väitetyn mutta viattoman ihmisen ja hänet näkivät myös samaan aikaan nacionalitkin.
        Kenestä seuraavaksi alatte valehtelmaan?

        Kuulepa Karela :) Näyttöjä on ! Policia Nacionalilla on laatikollinen sinuun kohdistuvia rikosilmoituksia. Vuokrasopimuksia, joilla ei ollutkaan mitään virkaa, kun asuntoa ei ollutkaan. Maksukuitteja, joilla ei saanutkaan mitään. Ja velkakirjoja. Ja Kanarian ulosottolaskuja. Ja se Suomenkin ulosottolista, joka on nyt noin 22.000 € Et sinä sinne Montaña Lod Veleziin kauaksi aikaa voi jäädä. Odota vaan kun arki ja virka-aika koittaa. Poliisilla on jo tämä lymypaikka tiedossa. Iskevät pian :D


      • Davelinda
        ChemaAnaChesco kirjoitti:

        Kuulepa Karela :) Näyttöjä on ! Policia Nacionalilla on laatikollinen sinuun kohdistuvia rikosilmoituksia. Vuokrasopimuksia, joilla ei ollutkaan mitään virkaa, kun asuntoa ei ollutkaan. Maksukuitteja, joilla ei saanutkaan mitään. Ja velkakirjoja. Ja Kanarian ulosottolaskuja. Ja se Suomenkin ulosottolista, joka on nyt noin 22.000 € Et sinä sinne Montaña Lod Veleziin kauaksi aikaa voi jäädä. Odota vaan kun arki ja virka-aika koittaa. Poliisilla on jo tämä lymypaikka tiedossa. Iskevät pian :D

        Sivullisena ihmettelen jos laatikoittain on ilmoituksia mutta mitään ei tapahdu.
        Kerrotko mitä ne Suomessa olevat ilmeisesti jo pian vanhentuvat velat vaikuttavat tilanteeseen?
        Minullakin oli liki 100000€ velkoja Suomessa kun yritykseni ajautui konkurssiin.
        Muutin Teneriffalle ja kukaan ei perään huudellut. Ilmoitin voitolle että tässä on osoite jos tulee asiaa. Totesi että eipä hän sinne laskuja lähettele kun ei ole hänellä toimivaltaa ulkomaille asti. Pohjoismaiden välillä kuulemma ilmoitukset liikkuvat mutta siihen se jää. Ja ei ne Kanarialla tehdyt velkakirjat osoita mitään huijausta vaan jos on jotain jäänyt maksamatta niin se on pelkkä maksuvaikeus.
        Mutta jatkakaa kirjoittelua. Kunnianloukkauksiin on jo moni selvästi syyllistynyt ja mistä sinä tiedät että iskevät pian?
        Taidat olla noita höpöhöpöakkoja tai ukkoja Jotka vaan valehtelee minkä ehtii


      • Nacionalfani
        ChemaAnaChesco kirjoitti:

        Kuulepa Karela :) Näyttöjä on ! Policia Nacionalilla on laatikollinen sinuun kohdistuvia rikosilmoituksia. Vuokrasopimuksia, joilla ei ollutkaan mitään virkaa, kun asuntoa ei ollutkaan. Maksukuitteja, joilla ei saanutkaan mitään. Ja velkakirjoja. Ja Kanarian ulosottolaskuja. Ja se Suomenkin ulosottolista, joka on nyt noin 22.000 € Et sinä sinne Montaña Lod Veleziin kauaksi aikaa voi jäädä. Odota vaan kun arki ja virka-aika koittaa. Poliisilla on jo tämä lymypaikka tiedossa. Iskevät pian :D

        Jokohan ovat iskeneet?


      • JacobKm
        Nacionalfani kirjoitti:

        Jokohan ovat iskeneet?

        Ei ole viela iskeneet. Olen kuunelut poliisi radio scannerilla Nacionalien liikennetta 2 vkoa.
        Tanaan puhuttiin etta Velez suunta tarkkailussa. Puhuttiin myos helicopter lennoista alueelle. En tieda liittyyko samaan tarkkailuu kuin autot jotka lahti sinne pain klo 12-13 valiin tekemaan sen tarkkailun.
        Jatkan kuuntelua joka paiva. Ilmoitan tanne mita kuuluu


    • Pinkinbimbo

      Mihis ne lehtijutut nyt katos. No löytyyhän ne netistä. Täs kun yövuorossa oon ja on rauhallista, niin alko oikeesti kiinnostaan tän muidun hommat, koska ”tunnen” sen. Huomenna soitan ystävälle, joka on Kanarialla töissä. Pitää varottaa, vaikka eiköhän se jo tiedä tuon muidun.

    • Pinkinbimbo

      Nyt kyl oikeesti naurattaa, kun luin täs näitä kommentteja. Tää muidu itte kirjottaa eri nimimerkeillä. Tunnistaa tyylistä, kun on sama kirjoitustapa, sama agressiivisuus ja kaikissa jollain tapaa suoraan tai rivien välistä yrittää painottaa, että hän tässä vaan ulkopuolisena kirjottelee ja puolustelee. Ymmärrän kyllä epätoivon, kun ei ketään enää puolusta, niin täytyy ottaa omat sivupersoonat messiin ja kirjottamaan puolustuspuheita. Tässähän tää yövuoro menee lepposasti naureskellen tuon muidun skitsofreenisille kommenteille.

      • Tiedetäänkuka

        Niin, välillä se Lennukka kirjoittaa puolesta ja vastaan. Kyseessä ei selkeästi ole edes välittäjänä toimiva ihminen vaan eräs katkeroitunut ihminen


      • LaVerdad
        Tiedetäänkuka kirjoitti:

        Niin, välillä se Lennukka kirjoittaa puolesta ja vastaan. Kyseessä ei selkeästi ole edes välittäjänä toimiva ihminen vaan eräs katkeroitunut ihminen

        Se menee niin, että välittäjähuijari itse kirjoittelee puolustuksiaan, ja käyttää nimimerkkinään variaatiota sellaisen ihmisen nimestä, jota pelkää :)

        P.S. Oikeasti kärähti ratista keväällä 2017. Se on yleisessä tiedossa.


      • PudillaMafre
        LaVerdad kirjoitti:

        Se menee niin, että välittäjähuijari itse kirjoittelee puolustuksiaan, ja käyttää nimimerkkinään variaatiota sellaisen ihmisen nimestä, jota pelkää :)

        P.S. Oikeasti kärähti ratista keväällä 2017. Se on yleisessä tiedossa.

        Leena voisi tuoda oikeuden paperit esiin jos tällaistakaan on edes tapahtunut.


      • Kiwilintunen
        LaVerdad kirjoitti:

        Se menee niin, että välittäjähuijari itse kirjoittelee puolustuksiaan, ja käyttää nimimerkkinään variaatiota sellaisen ihmisen nimestä, jota pelkää :)

        P.S. Oikeasti kärähti ratista keväällä 2017. Se on yleisessä tiedossa.

        Kukaan ei pelkää sua. Sulle nauretaan vaikka mafiall uhkailit faces ja sitten paniikissa myöhemmin poistit uhkauksen. Siitä on kuvia


      • ElSaltoNegro
        PudillaMafre kirjoitti:

        Leena voisi tuoda oikeuden paperit esiin jos tällaistakaan on edes tapahtunut.

        Kyllä tulee, sitten kun tutkinta on loppuunsuoritettu, oikeus antanut tuomion ja asiakirjat ovat julkisia.


    • FlorenceNightingale

      Onko kaikki sairaudet parantuneet jo? Vieläkö päästä tulee mätäklimppejä? Joko hampaat on korjattu? Onko mystinen patti kaulalta kadonnut. Vieläkö kortisonia menee? Paljonkos muuta lääkkeitä? Onko yhä halvauskohtauksia? Entäs känsäinen vasaravaravas ja vaivaisenluu, joko ne leikattiin? Missä ovat päivitykset terveysasemalla käynneistä?
      Nämä asiat on asianomainen julkisesti itse kertonut, että valhettahan ne eivät missään nimessä voi olla :D

    • Nacionalfani

      Attención huomio kaikki!!!



      Mina kuulin nytte juuri poliisi scannerin kautta. Aamu kun tulee niin Nacionalit iskee. Henkilo on mennyt takaisin asuntoon. Jos lahtee yo aikaa niin heti tiet poikki. Muutoin odottaa aamua ja helicopter tulee varmistumaan etta ei pakene maaston.
      Autoja yon ajan paikalla 2 ja aamulla tulee 4

      • Nacionalfani

        Nyt kuului poliisi scanner kautta kohde on pois talosta. Odottavat ja etsivät maspalomas alueelta jossa mahdollista etta on ostoksilla. Vihje tullut sielta pain. Vihaisia ovat kun kohde on livahtanut. Jannittava homma. Saarelta pois lahtevia tutkitaan myos tarkkaan


      • ChemanAna
        Nacionalfani kirjoitti:

        Nyt kuului poliisi scanner kautta kohde on pois talosta. Odottavat ja etsivät maspalomas alueelta jossa mahdollista etta on ostoksilla. Vihje tullut sielta pain. Vihaisia ovat kun kohde on livahtanut. Jannittava homma. Saarelta pois lahtevia tutkitaan myos tarkkaan

        Kerro lisää! Joko käry kävi?


      • Nacionalfani
        ChemanAna kirjoitti:

        Kerro lisää! Joko käry kävi?

        Anteeksi kun kirjoitan myohaan. Oli internet poikki pitkaan. Paiva aikaa kuului etta jatkuu tarkkailu koska henkilo ei ole talossa. Etsitaan koko saarelta. Tien vieressa jatkuu kaksi autoa valvomassa taloon kulkijoita ja sielta tulevia.
        Satamassa on paljon tarkistuksia toistaiseksi.
        Talo kuulemma pimea koko ajan. Ilmoitan kun kuulee taas


      • Nacionalfani

        Attención!!!!
        Scanner kuului etta talossa liiketta. Kaikki kohteet seka vanha nainen paikalla. Lentokentta ilmoittanut etta kohteet olleet tanaan siella paikalla.
        Nyt iskuryhma paallikkoa odotetaan etta tekee paatoksia. Kaikki on valmiina


      • Lagrima

        Voi ei! Mutsiparka joka tuli lomalle saa varmaan sydärin, kun viaton suloinen tyttö viedään saattueessa El Salto Negroon. Voi kyynel.


      • LennukkaOjassa
        Lagrima kirjoitti:

        Voi ei! Mutsiparka joka tuli lomalle saa varmaan sydärin, kun viaton suloinen tyttö viedään saattueessa El Salto Negroon. Voi kyynel.

        Ai mutta kai äiti pääsee myös mukaan. Se el salto Negro vaikuttaa olevan kiva hotelli Mexicossa.
        Pääsisinpä minäkin mutta ei ole varaa


      • NytMuaViedään

      • RekaRekkamies

      • Nacionalfani
        Nacionalfani kirjoitti:

        Attención!!!!
        Scanner kuului etta talossa liiketta. Kaikki kohteet seka vanha nainen paikalla. Lentokentta ilmoittanut etta kohteet olleet tanaan siella paikalla.
        Nyt iskuryhma paallikkoa odotetaan etta tekee paatoksia. Kaikki on valmiina

        ATTENCIÓN!!!
        Scannerin puheen mukaan yksi kohde on lahtenyt saarelta. Epaily etta menneet Teneriffan puolelle. Sinne tehty ilmoitus. Etsinta siella kaynnissa. Mahdollisesti purjevenee kaytossa. Muut kohteet yha paikalla. Vuoriston tie tarkkailussa jossa 1 auto valvoo taloon menevat liikenteet.
        Lupa ottaa kiinni kun talosta lahtee joku


    • Lyttynokka

      Kauankos sitä väitettyä raittiutta nyt on kestänyt. Kovasti olen kaivannut facessa värikkäitä vuodatuksia raittiin elämän ihanuudesta. Ei oo myöskään näkynyt viime aikoina kuvia raittiuden synttärikakuista keräämässä ihmisten kehuja. Ei tosin taida olla montaa kaveria jäljelläkään. Käyttäytyminen on kyllä ollut sen suuntaista, että todellisuudessa on taidettu vetää muutakin kuin pelkkää kakkua.

      • EnOleJuonutIkinäViinaa

        Ymmärrän kaipauksesi. Niin, usein alkoholistit haaveilevat raittiudesta ja nauttivat siitä kun joku kertoo onnistuneensa olemaan ilman alkoa pidempään. Kokemuksen rintaäänellä selvästi kommentoit myös muista päihteistä. Muista että tervehtyminen ja päihteistä eroon pääsy lähtee sinusta ja apua on saatavilla kun sitä vain lähdet hakemaan.


      • Karkki1979
        EnOleJuonutIkinäViinaa kirjoitti:

        Ymmärrän kaipauksesi. Niin, usein alkoholistit haaveilevat raittiudesta ja nauttivat siitä kun joku kertoo onnistuneensa olemaan ilman alkoa pidempään. Kokemuksen rintaäänellä selvästi kommentoit myös muista päihteistä. Muista että tervehtyminen ja päihteistä eroon pääsy lähtee sinusta ja apua on saatavilla kun sitä vain lähdet hakemaan.

        Aina voi siirtyä hajuttomiin päihteisiin kun jää ratista kiinni viinakännissä. Ja niistä tulee kivempi olo eikä krapulaa :D


      • LennukkaOjassa
        Karkki1979 kirjoitti:

        Aina voi siirtyä hajuttomiin päihteisiin kun jää ratista kiinni viinakännissä. Ja niistä tulee kivempi olo eikä krapulaa :D

        L O se taitaa täällä kehuskella kokemuksillaan. Narkomania selittääkin aggressiivisen vihasi viattomia kohtaan. Hassu nimimerkki mutta tunnisttimme sinut silti


      • Karkki1979
        LennukkaOjassa kirjoitti:

        L O se taitaa täällä kehuskella kokemuksillaan. Narkomania selittääkin aggressiivisen vihasi viattomia kohtaan. Hassu nimimerkki mutta tunnisttimme sinut silti

        Ei vaan minä olen oikeasti @Karkk1979. Googlatkaapa vaikka, löytyy kaikkea kivaa! Vedin aineita jo ennenkuin karkasin Muhokselta velkoja pakoon :D Hampaatkin meni :D


      • RekaRekkamies
        Karkki1979 kirjoitti:

        Ei vaan minä olen oikeasti @Karkk1979. Googlatkaapa vaikka, löytyy kaikkea kivaa! Vedin aineita jo ennenkuin karkasin Muhokselta velkoja pakoon :D Hampaatkin meni :D

        Ei löydy sinua Lennu tuolla nimellä. Vedit ilmeisesti vähän liikaa kun noin sekoilet.


      • RekaRekkamies

        Öö mutta tuossa ylempänä käskettiin googlata @ karkk1979 eikä karkkia
        Mitä se Lennuliini taas sekoilee? Onko väärät humeet käytössä?


      • Sohvi66

        Siellä on jollain tullut lyöntivirhe. Pitäisi oikeesti olla Narkk1979


    • PocaHontas2

      Huomenta täältä Buenos Airesista. Mitä täällä oikein tapahtuu? Joko kusettaja on satimessa?

      • SipilänSussu

        Jumalan Terve New Yorkista. Ketäs kusettajaa tarkoitat?


      • PocaHontas2
        SipilänSussu kirjoitti:

        Jumalan Terve New Yorkista. Ketäs kusettajaa tarkoitat?

        No ketähän tämä ketju käsittelee


      • SipilänSussu
        PocaHontas2 kirjoitti:

        No ketähän tämä ketju käsittelee

        Sitä LOta taitaa käsitellä.


      • PocaHontas2
        SipilänSussu kirjoitti:

        Sitä LOta taitaa käsitellä.

        Hölmö! Sitä Kanarialla ihmisiä kusettavaa PMK(K)V:tä tietenkin. Se LO on ihan osaton tähän juttuun.


    • Juppeliii

      Taitaa siellä kusettajan äiti, Peräpohjolan Persu olla innoissaan tulevasta vävypojasta. Mies kun näyttää syyrialaiselta huumekuriirilta.

      • ManamansalonMatami

        Senhän piti mennä ihanan tyttärensä luo helmikuussa. Koskahan matka tapahtuu. Kyllä varmasti äiti on ylpeä tyttärensä saamasta julkisuudesta. Huraa ja hallelujaa :D


      • LasOlas

        Toivottavasti äiti ei oo maksanut ennakkoon majoitusta, ja liian suurta varausmaksua.


      • RekaRekkamies

        Mistä sinä tiedät miltä Syyrialainen huumekuriiri näyttää? Ei kun niin sinä olet se L ja tiedät kun asioit sellaisten kanssa päivittäin.


      • Propietaro
        LasOlas kirjoitti:

        Toivottavasti äiti ei oo maksanut ennakkoon majoitusta, ja liian suurta varausmaksua.

        Ja toivottavasti sitä ei ollut tarkoitus majoittaa siihen Las Olasin kämppään mitä vuokrasi eteenpäin omistajan tietämättä. Lukot on vaihdettu ja asunto käytössä.


    • Nacionalfani

      Attención! Huomio huomio!
      Nyt on yksi isku tehty. Talosta lahtenyt auto pysaytetty. Yksi kohde ollut peraluukussa. Sielta otettu mukaan ja kuljettaja myos. Autoa ajanut ulkomaalainen aikaa nainen ei puhu Espanjaa ei englantia. Peraluukun matkustaja yritti juosta pakoon. On kaytetty sahkoa ja henkilo jai kiinni
      Yksi kohde ainakin hukassa mahdollista etta Teneriffan puolella.

      • PocaHontas2

        Oliko kuski suomalainen 66-vuotias nainen? Peräluukussa ollut tapaus 39-vuotias nainen? ENtäs se Teneriffalle kadonnt? Paikallinen miespuolinen tyyppi, joka sai alle vuorokaudesta näistä kahdesta tarpeeksi?


      • Nacionalfani
        PocaHontas2 kirjoitti:

        Oliko kuski suomalainen 66-vuotias nainen? Peräluukussa ollut tapaus 39-vuotias nainen? ENtäs se Teneriffalle kadonnt? Paikallinen miespuolinen tyyppi, joka sai alle vuorokaudesta näistä kahdesta tarpeeksi?

        Ei tietoa mutta kuljettaja vanhempi nainen, hysteerinen kielitaidoton. Peraluukun kohde rauhoitettu sahkoaseella koska yritti juosten pakoon. Ei tietoa mies vai nainen. Ei tietoa kadonneesta kohteesta muuta kuin epaily purjeveneesta ja Teneriffan suunta.
        Talo tutkittu. Elaimia ainoastaan paikalla. Tarkkailua jatketaan. Medialle ei saa yksikot kommentoida.


      • aKarkki1979
        Nacionalfani kirjoitti:

        Ei tietoa mutta kuljettaja vanhempi nainen, hysteerinen kielitaidoton. Peraluukun kohde rauhoitettu sahkoaseella koska yritti juosten pakoon. Ei tietoa mies vai nainen. Ei tietoa kadonneesta kohteesta muuta kuin epaily purjeveneesta ja Teneriffan suunta.
        Talo tutkittu. Elaimia ainoastaan paikalla. Tarkkailua jatketaan. Medialle ei saa yksikot kommentoida.

        Oi kun tämä olisikin totta. Taputtaisin käsiäni ja nauraisin kakkaisesti.


      • Nacionalfani
        aKarkki1979 kirjoitti:

        Oi kun tämä olisikin totta. Taputtaisin käsiäni ja nauraisin kakkaisesti.

        Niin en tieda keta nama kohteet on ja liittyyko tahan valittajaan mutta sama suunta talolla. Kerron vain mita kuulen scanner kautta. Olen pitkan linjan radio amatoori ja asunut saarella kauan. Muutin Ruotsista elakepaiville tanne. Seuraan nacionalien kanavaa koko ajan.
        Siella on loydetty purjevene Teneriffalta. Vihje tullut kohteesta. Puhutaan huumekaupasta jota menty tekemaan Teneriffalle jos oikein ymmarran.


      • Nacionalfani
        Nacionalfani kirjoitti:

        Niin en tieda keta nama kohteet on ja liittyyko tahan valittajaan mutta sama suunta talolla. Kerron vain mita kuulen scanner kautta. Olen pitkan linjan radio amatoori ja asunut saarella kauan. Muutin Ruotsista elakepaiville tanne. Seuraan nacionalien kanavaa koko ajan.
        Siella on loydetty purjevene Teneriffalta. Vihje tullut kohteesta. Puhutaan huumekaupasta jota menty tekemaan Teneriffalle jos oikein ymmarran.

        Sen verran etta kuljettaja vietiin sydan oireen vuoksi sairaalan. Peraluukun henkilo suoraan lukkojen taakse. Kolmas henkilo paikannettu ja viikonlopun aikana iskevat. Tama kerrottiin perjantaina. Kovin on hiljaista ollut lauantai ja sunnuntai


      • AnginaPectoris

        Mamma taisi saada sydärin :D Tai ainakin eteisvärinän. Vähemmästäkin :P


    • Nacionalfani

      Nyt olen scannerin kanavalta kuullut etta iskun kohde Teneriffalla on kiinni. Kyse on afrikkalaisesta miehestä. Huumekauppias ja aiemmin kiinni otettuna on pohjoismaalainen nainen jonka osuus on minulle epaselva. Kuljettajalta loytyi paljon rahaa puhuvat kymmenista tuhansista. Autossa oli myos aseita. Joku ravintola tai mahdollisesti useampi liittyy tutkintaa myos. Rahanpesu tehty ravintoloissa. Iskevat niihin lahiaikana. Paljon pidatyksia tulossa. Kolmas pidatetty on vankilassa

      • TerveMummo

        Valitettavasti tämä isku ei osunut oikeaan kohteeseen.

        Kuvia tulee instagramiin, pääasiassa omasta rakkaasta naamataulusta.
        Korppikotka on taasi sairas, tällä kertaa akillesjänne on muussina. Mikä paikka seuraavaksi? On kyllä sairas ja raihnainen ihminen ikäisekseen. Vaikuttaisikohan omat valinnat ja elämäntyyli asioihin.


    • HarriOulustaTaas

      Eipä paljon näytä poliisit tekevän asialle. Iloisesti Nacionalit häntä tervehtivät ja väitetty huijari elää elämäänsä ihan avoimesti. Ei pakoile eikä piilottele.
      Eli summasummarum, paljon melua tyhjästä.
      Joku ilmoitteli facessa antavansa henkilön osoitteen yksityisviestinä jos joku toimittaisi poliisille. Mikähän idea siinä oli? Henkilö vastaa omaan puhelimeensa aina kun hänelle soittaa.
      Koko juttu on tietojeni mukaan kuivunut kasaan vähäpätöisyyden takia. Varman ja luotettavan lähteen mukaan kyseessä niin pienet summat ja vanhat jutut että ei poliisi tee mitään

      • ChristanRakasMarja

        En syö makeisia mutta asia on varma että mitään ei tule tapahtumaan. Lennu se täällä kiihkoissaan ja katkerana taputtelee kakkaisia käsiään mutta turhaan.
        Mikäli olisi oikeasti tehty jotain kupruja niin putkassa se tyttö olisi ollut jo kauan sitten. Kumma kun nacionalien kanssa istutaan kahvilla ja heille iloisesti vilkutetaan. Joten älä Lennu syö sieniä sillä ei hän missään piilossa ole. Avoimesti liikkuu ja asioi kuten ennenkin.


      • Nami1234

        Lennukka on nyt syvällä ojassa fantasioittensa kanssa. Taputtele siellä kakkaa vaan käsilläsi.
        Vai joko lähetit venäjän mafian perään kuten FB ryhmässä uhkasit?


      • Namipussi3456

        Höpsis sulle ja sun haaveille.
        Mikäli rikoksia olis tehty niin vankilassa olis jo. Se lakitoimiston ukko sanoi että ei ole juttua tulossa kun vain kaksi ottanut yhteyttä ja kyse muutaman sadan euron takuuvuokrista


      • Silminnäkijä

        Eilen viimeksi näin Inglesissä. Istui kahvilla Nacionalien kanssa


      • HarriOulusta
        Namipussi3456 kirjoitti:

        Höpsis sulle ja sun haaveille.
        Mikäli rikoksia olis tehty niin vankilassa olis jo. Se lakitoimiston ukko sanoi että ei ole juttua tulossa kun vain kaksi ottanut yhteyttä ja kyse muutaman sadan euron takuuvuokrista

        No sitä minäkin kotona sanoin että jotain väärinkäsityksiä tai takuuvuokrajuttuja ne on. Olisivat vuokralaiset siivonneet jälkensä niin olisi saaneet takuut takaisin.
        Lehtijutut on olleet aika vähäisiä vaikka tietyt ihmiset (Leena muun muassa) huusivat isoon ääneen että juttuja tulee ja paljon ja kaikkiin lehtiin ja jopa televisioon. Hohhoijaa!!!
        Itse vuokraan aina samalta ihmiseltä ja koskaan ei ole ollut eikä tule ongelmia.


      • Anonyymi

        Eli juttuja tulee paljon, ei mediaan vaan tuomioistuimeen. Nyt peukutan, nauran ja taputan käsiäni.


    • Sijoitusmielessä

      Olisiko kellään kertoa luotettavaa välittäjää?
      Olemme sijoittamassa useaan asuntoon Kanarian saarille.
      Tämä ketju vaikuttaa kyllä olevan yhden ja saman sekavan kirjoittelijan oma hiekkalaatikko jossa hän kirjoittaa puolesta ja vastaan.
      Etsimme siis sijoituskohteita hintaluokassa 150-250000

      • Vecino

        Käypä kurkkaamassa FB:n Kanariansaarten asunnot -ryhmää. Siellä on mainittu luotettavia välittäjiä, ja siellä on pitkät jutut myös sellaisesta kenen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Omakohtaisia kokemuksia on kerrottu.


      • Anonyymi

        Kohta alkaa koppihoito. Rosispäivä on määrätty. Kyllä se sikäläinen poliisi ja oikeuslaitos toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta alkaa koppihoito. Rosispäivä on määrätty. Kyllä se sikäläinen poliisi ja oikeuslaitos toimii.

        Ota huomioon että ei vankilatuomio ole ainoa mahdollinen ratkaisu, niin kuin moni täällä tuntuu luulevan😁ja suuri osa näistä jutuista on aika räikeästi väritettyjä, en toki väitä etteikö osa olisi tottakin.


      • Anonyymi

        Jos ne jutut on jo oikeudessa, niin ei ne ihan vähäpätöisiä ole. Eli ei olleetkaan kateellisten tekemää mustamaalaamista ja trollausta. Oikeus toteutukoon. Vaikka huijatuthan eivät p-aukiselta euron euroa tule takaisin saamaan. Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne jutut on jo oikeudessa, niin ei ne ihan vähäpätöisiä ole. Eli ei olleetkaan kateellisten tekemää mustamaalaamista ja trollausta. Oikeus toteutukoon. Vaikka huijatuthan eivät p-aukiselta euron euroa tule takaisin saamaan. Valitettavasti.

        Ei ole yhtään juttua oikeudessa. Pelkkää valehtelua kaikki väitteet huijauksista.
        Kyseinen nainen elää tavallista elämää ilman ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta alkaa koppihoito. Rosispäivä on määrätty. Kyllä se sikäläinen poliisi ja oikeuslaitos toimii.

        Ei ole mitään rosispäivää määrätty. Vasta näin sen naisen ja iloisena ulkoilutti koiriaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään rosispäivää määrätty. Vasta näin sen naisen ja iloisena ulkoilutti koiriaan

        Huhut kertoo että rosis on ollut, ja syyllinen istuu vankilassa tällä hetkellä..


    • Anonyymi

      Ei kai sellaisia ole missään.

    • Anonyymi

      Tarkoitan siis, että ihan paras kun menet johonkin hotelliin mikä on läpi vuoden auki ja neuvottelet siellä itse hinnat haluamaksesi ajaksi. Kaikista edullisin ja varmin tapa. Jää se välittäjän välikäsi pois siitä välistä eikä ole sitten hintakaan sen mukainen minkälaiseksi se välittäjän kautta muuttuu. He ottavat palkkioksi mieluummin 500€ kuin 300€ ja se on 1kk vuokraa vastaava summa.

    • Anonyymi

      onko tää nyt vankilassa siis? tytär oli julkaissut katoamisilmoituksen kun ei ollut helmikuun jälkeen saanut enää yhteyttä, pihelin kiinni, ei some päivityksiä

      • Anonyymi

        Ei, en ole vankilassa. Huhuja te levitatte paljon. Olen ollut syopahoidoissa. Poliisi kuulusteli ja sanoi etten ole tehnyt vaaryyksia.
        K.V


      • Hei. Minua tai ketään muita äitini sukulaisia ei tarvitse sotkea tänne suomi24-palstalle. :) Niin kovasti kun tykkäättekin juoruta ja levittää paskaa porukasta.
        Olen myös pari vuotta sitten saanut (sukunimi alkaa S-kirjaimella) eräältä pariskunnalta viestiä tyyliin "voi tyttö sinä olet pulassa". Hyvin pyyhkii, kiitos vain. En ole pulassa.
        Ps. Aika moni postaus täällä täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit

        Ystävällisin terveisin Karoliina Karppinen


      • Anonyymi
        kkaroliinv kirjoitti:

        Hei. Minua tai ketään muita äitini sukulaisia ei tarvitse sotkea tänne suomi24-palstalle. :) Niin kovasti kun tykkäättekin juoruta ja levittää paskaa porukasta.
        Olen myös pari vuotta sitten saanut (sukunimi alkaa S-kirjaimella) eräältä pariskunnalta viestiä tyyliin "voi tyttö sinä olet pulassa". Hyvin pyyhkii, kiitos vain. En ole pulassa.
        Ps. Aika moni postaus täällä täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit

        Ystävällisin terveisin Karoliina Karppinen

        Ai noinko sinut hyljännyt äiti käski kirjoittaa? Kerro terkkuja sitten kun taas saat olla yhteydessä häneen siellä Salto del Negrossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, en ole vankilassa. Huhuja te levitatte paljon. Olen ollut syopahoidoissa. Poliisi kuulusteli ja sanoi etten ole tehnyt vaaryyksia.
        K.V

        Höpöhöpö! K.V. taisi määrätä tyttönsä kirjoittamaan tämän. Vankilassa on marraskuuhun saakka, se on 100% varma faktatieto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai noinko sinut hyljännyt äiti käski kirjoittaa? Kerro terkkuja sitten kun taas saat olla yhteydessä häneen siellä Salto del Negrossa

        Ei, ei ole äitini käskenyt kirjoittaa mitään. :D Aikuisilla ihmisillä täällä näyttäisi olevan lapsen aivot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei ole äitini käskenyt kirjoittaa mitään. :D Aikuisilla ihmisillä täällä näyttäisi olevan lapsen aivot.

        Entäs sinulla? Oliko ihan fiksua nostaa tämä vanha stoori taas esiin, kun oli jo melkein kaikilta unohtunut? Hyvä kyllä siinä mielessä, että ei saa uusia uhreja ja pysty jatkamaan kusetuksiaan sitten kun vankilasta vapautuu 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö! K.V. taisi määrätä tyttönsä kirjoittamaan tämän. Vankilassa on marraskuuhun saakka, se on 100% varma faktatieto!

        Eipä tainnut vielä marraskuussa vankilan ovet avautua, kun ei ole hiiskaustakaan kuulunut kevään jälkeen! Onko tullut lisää lusittavaa?
        Onko edes hengissä? Onko saatu hoitoa niihin lukuisiin sairauksiin mitä vinkui parisen vuotta sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tainnut vielä marraskuussa vankilan ovet avautua, kun ei ole hiiskaustakaan kuulunut kevään jälkeen! Onko tullut lisää lusittavaa?
        Onko edes hengissä? Onko saatu hoitoa niihin lukuisiin sairauksiin mitä vinkui parisen vuotta sitten?

        Nyt se on päässyt vapaaksi! Kanarialinnut liversivät tämän 100% varmuudella. On nähty Ingeniossa jonkun miehen kanssa. On myös päivittänyt fb-seinäänsä viime päivinä. Melkein vuoden se tiilenpäitä laskeskelikin. Kuinkahan kauan on vapaalla jalalla :D


    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe