Kiinteistövalittäjät Playa del Inglesin alueella

Hyvä ja luotettava, mielellään Suomalainen kiinteistövälittäjä hakusessa Gran Canarialta, Inglesin alueelta ? Suosituksia ja varoituksia kiitos :)
Ilmoita

Mukava ja luotettava on Hannu Mähönem
6 VASTAUSTA:
Peukutan Hannua, mukava ja luotettava 😊
Miks sen pitäis olla suomainen
Onks hyvä ja luotettava sama asia.😀
Mä olen aina etsinyt nettisivustoilta. Sitten vaan tulkki mukaan.
Miksu234 kirjoitti:
Mä olen aina etsinyt nettisivustoilta. Sitten vaan tulkki mukaan.
Kyllä oikea suomea puhuva välittäkä helpottaa asioiden hoitoa.

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ole hiljaa, toisia kiinnostaa peukkuhommat ja toisia ei. Ole lukematta jos haittaa.
Itse tykkään kyllä samoista asioista.
+Lisää kommentti
Paavo myös Inglesissä hyvä.
Ilmoita
Suomalainen paras, kun ei puhu kieliä.
3 VASTAUSTA:
Johan on hullu kommentti. Joku kieliä puhumaton suomalainen paras? Ei ihme että teitä eläkeläisiä kaikenmaailman paavot ja hanskit vedättää
Pablozito kirjoitti:
Johan on hullu kommentti. Joku kieliä puhumaton suomalainen paras? Ei ihme että teitä eläkeläisiä kaikenmaailman paavot ja hanskit vedättää
Nyt ei Pablozitolla ihan leikannut... Mummo kyllä tarkoittaa, että Suomalainen välittäjä hänelle paras, koska hän itse ei puhu kieliä.
Mistä sinä tiedät mitä se mummo tarkoittaa? Taidat olla putinin trolli
+Lisää kommentti
Myös huijareita siellä liikenteessä. Olkaa varovaisia...
Ilmoita
Matkailu Gran Canarian lyhytaikaiset asunnot. Ylläpitäjä on huijari jo monen vuoden takaa... Ei kannata vuokrata sieltä, koska on kokemusta, ettei asuntoa ole, vaikka on maksanut takuuvuokran ja kk vuokran.
6 VASTAUSTA:
Kuka on tämä ylläpitäjä ?
Karela Väisänen. Suuren luokan huijari 😡
Minultakin tämä Karela Väisänen on huijannut varausmaksun ja kuukauden vuokran. Vuonna 2016 saavuin hyväuskoisena Inglesiin ja mitään asuntoa ei ollutkaan odottamassa.
Tuttu nimi, josta on varoitettu
Miten on mahdollista ,että voi toimia edelleen ,jos on huijari ?
Eläkeläinen47 kirjoitti:
Minultakin tämä Karela Väisänen on huijannut varausmaksun ja kuukauden vuokran. Vuonna 2016 saavuin hyväuskoisena Inglesiin ja mitään asuntoa ei ollutkaan odottamassa.
Olet varmaan tehnyt rikosilmoituksen jos näin on sinulle tapahtunut. Ilmoita rikosilmoituksen tekoaika ja paikka ja muut tiedot niin käyn tarkistamassa. Todista ettet ole paskanpuhuja.
Vuosia olen välittäjän tuntenut ja touhua seurannut enkä ole yhtään tosiasiallista virhettä nähnyt enkä kuullut.
Poliisi tutkii näitä kunnianloukkauksia ja muutamalla valehtelijalla on varmaan löysät housussa kun poliisi ottaa yhteyttä lähiaikoina. Tuomio tulee kuten sen laulajan tapauksessa.
+Lisää kommentti
On luotettaviakin. Hannu Las Palmasista 👍🏽
1 VASTAUS:
Höpöhöpöukko
+Lisää kommentti
Hannu mukava ja aina auttaa muissakin asioissa
Ilmoita
Asuntojen hinnat pilvissä nykyisin.
Ilmoita
Minäkin haluaisin tietää luotettavan välittäjän. Tämä Hannua ainakin on saanut paljon kiitosta.
Ilmoita
Tässä on nyt kehuttu Hannua ja varoitettu Karela Väisäsestä. Onko muita Suomalaisia välittäjiä ???
Ilmoita
Taitaa Karela Väisäsen mollaus olla TROLLIN tekosia, ei hän voisia muuten toimia julkisesti esim facebookissa välittäjänä ?
6 VASTAUSTA:
No ei ole trolli. Minäkin olen kuullut monenmoista juttua hänestä. Ihmiset on joko uhkailtu hiljaisiksi, tai sitten nolona nuolevat haavojaan, kun uskoivat lipevään huijariin. Hänestä on viime vuosina kuultu! Facebookissa on helppo jatkaa hämäriä touhuja, kukaan ei estä.
Juurikin sen takia tällaisia keskustelupalstoja tarvitaan, koska Karela Väisäsen tapaiset huijarit voivat toimia avoimesti SOMEssa. Perustat vaan itse esim FB ryhmän, jossa toimit ylläpitäjänä. Näin voit aina poistaa itseesi kohdistuvan negatiivisen tiedon.
Osuit naulan kantaan! Huijari vaan jatkaa touhuaan, ja härskisti hyväksikäyttää kielitaidottomia ikäihmisiä. Tällaiset pitää tuoda julki! Valehtelee minkä ehtii. Arvostella ei saa, tai kosto tulee. Kun ei muuten pysty, niin sitten haukkuu SOMEssa. Säälittävä naikkonen!
VakioasukasInglesistä kirjoitti:
Osuit naulan kantaan! Huijari vaan jatkaa touhuaan, ja härskisti hyväksikäyttää kielitaidottomia ikäihmisiä. Tällaiset pitää tuoda julki! Valehtelee minkä ehtii. Arvostella ei saa, tai kosto tulee. Kun ei muuten pysty, niin sitten haukkuu SOMEssa. Säälittävä naikkonen!
Hahaha, eipä ole totta sinun höpinäsi. Kyseinen hurmaava ja ahkera nainen ei ole ketään huijannut. Olisihan viranomaiset jo lopettaneet moiset puuhat aikapäiviä sitten. Joku kateellinen kilpailija täällä vain levittää valheita.
Olen asunut pian 30v saarella enkä ole tästä naisesta pahaa sanaa kuullut.
Toisin on eräistä muista joita kehutaan.
Tämä on totinen tosi.
Chema kirjoitti:
Hahaha, eipä ole totta sinun höpinäsi. Kyseinen hurmaava ja ahkera nainen ei ole ketään huijannut. Olisihan viranomaiset jo lopettaneet moiset puuhat aikapäiviä sitten. Joku kateellinen kilpailija täällä vain levittää valheita.
Olen asunut pian 30v saarella enkä ole tästä naisesta pahaa sanaa kuullut.
Toisin on eräistä muista joita kehutaan.
Tämä on totinen tosi.
Missähän saaren vuoren kolossa olet kuurona erakkona 30v. asunut ? Tästä kyseisestä henkilöstä on jo tehty todistettavasti ainakin 3 rikosilmoitusta parin viime kk aikana. Ja syynä ei todellakaan ole ruskeiden räkäpaukkujen nenästä kaivaminen julkisella paikalla.
Hurmaavuus näköjään todellakin on katsojan silmässä. Ahkera hänen toki täytyy ollakin. Sen verran on velkaa joka suuntaan, että ihan vähällä ei päivittäistä annosta pöytään saa. Ainakaan jos hoitaisikin niitä velkojaan. Moni toivoo, että hän olisi vähän vähemmän ahkera, niin jättäisi taakseen myös vähemmän savuavia raunioita.

Esim. Facebook ryhmässä Playa del Inglesin kävijät jokainen voi lukea lisää ihmsten kokemuksia yhteistyöstä hänen kanssaan.
+Lisää kommentti
Kova juoppo on myös ja tarkemmin piilojuoppo. Taskumatti aina laukussa.
3 VASTAUSTA:
Ja sen verran on välillä ollut sekaisin, ettei oo tainnut pelkkä viinakaan riittää.
Älkääs nyt. Minulla on kyllä sellainen tieto, että kevään 2017 rattijuoppouden jälkeen ainakin viinanjuonti on jäänyt vähemmälle.
Nokkelikokka kirjoitti:
Ja sen verran on välillä ollut sekaisin, ettei oo tainnut pelkkä viinakaan riittää.
No ilmankos on ollut "menoja" ja raha-asiat päin palmua😑
+Lisää kommentti
Outoa, että raha asiat on päin palmua🤣Ja velkaa on yhdelle jos toiselle, kun kehuu koko ajan tekevänsä töitä.🤣🤣
1 VASTAUS:
Ei suuret sanat suuta halkaise, ja laiskahan se töitään laskee!
+Lisää kommentti
Töitä tekee kyllä, mutta vain pimeästi, koska on ulosottoja niin Kanarialla kuin Suomessa. Tiedot tarkastettu !
Ilmoita
Eikö kenelläkään ole hyviä kokemuksia Karelasta? Minä olen ainakin saanut hyviä vinkkejä häneltä kun olen käynyt Inglesissä myös ystävällistä palvelua.
5 VASTAUSTA:
Niin, ensi alkuun 😂 Sen viimeinen teko oli kesällä sellainen, että kun ystävänsä (nykyisin ex-sellainen) oli pari kuukautta Suomessa, ja antoi hänelle avaimet kukkien kastelua ja asunnon tarkkailua varten, niin sepä meni vuokraamaan sen asunnon siksi aikaa omaan piikkiinsä. Kehtasi vielä kieltää asian, vaikka paikat oli sotkettu ja rikottu ja naapurit tehneet valituksia isännöitsijälle häiriöstä. Et semmoinen tyyppi!
Vähän vastaava kokemus on itsellä. Annoin luvan poissaollessani Karelan "rauhallisen äidin" asua kämpässäni pientä korvausta vastaan. Facebookissa oli kuitenkin kuvia kuinka Karela hääräsi emäntänä asunnossani kuin kotonaan. Koiraa ei asuntooni saa ottaa, mutta tuohon aikaan Karelalla oli koira, mikä oli tehnyt asunnossa tuhoja. Mitään korvausta en saanut. Olipa asumisen aikana ainakin yksi olkalaukkuni ja rantakassi lähtenyt "lainaan". Olkalaukkua en koskaan saanut takaisin. Rantakassin sain kun kerroin sen olevan äitini.
Valitettavasti muitakin esimerkkejä olisi kertoa, joissa on kyse paljon isommista summista, mutta annan nyt olla.
Ja todettakoon, että Karela osaa olla tosi mukava ja auttavainen. Ei kai hän muuten luottamusta saisi alkuun luotua.
Tiedoksivaan kirjoitti:
Vähän vastaava kokemus on itsellä. Annoin luvan poissaollessani Karelan "rauhallisen äidin" asua kämpässäni pientä korvausta vastaan. Facebookissa oli kuitenkin kuvia kuinka Karela hääräsi emäntänä asunnossani kuin kotonaan. Koiraa ei asuntooni saa ottaa, mutta tuohon aikaan Karelalla oli koira, mikä oli tehnyt asunnossa tuhoja. Mitään korvausta en saanut. Olipa asumisen aikana ainakin yksi olkalaukkuni ja rantakassi lähtenyt "lainaan". Olkalaukkua en koskaan saanut takaisin. Rantakassin sain kun kerroin sen olevan äitini.
Valitettavasti muitakin esimerkkejä olisi kertoa, joissa on kyse paljon isommista summista, mutta annan nyt olla.
Ja todettakoon, että Karela osaa olla tosi mukava ja auttavainen. Ei kai hän muuten luottamusta saisi alkuun luotua.
Helppohan se on täällä nimettömänä yhden ja saman kateellisen levittää valheita. Miten sellainen pienikokoinen nainen muka pystyy uhkailemaan ihmiset hiljaiseksi?
Esittäkää todisteet puheillenne ensin. Yhden tapauksen tiedän jossa oli ulkopuolisten syitten takia ongelmia mutta ne on selvitetty. Nyt tämä sama ”uhri” edelleen levittää perättömiä juttuja viinipäissään pitkin nettiä ja muut hänen ystävänsä lyövät löylyä jutulle.
Totuus on, että huijariksi nimetty välittäjä tekee ahkerasti töitä ja maksaa veronsa eikä huijaa ketään.
BaarissaKuultua kirjoitti:
Niin, ensi alkuun 😂 Sen viimeinen teko oli kesällä sellainen, että kun ystävänsä (nykyisin ex-sellainen) oli pari kuukautta Suomessa, ja antoi hänelle avaimet kukkien kastelua ja asunnon tarkkailua varten, niin sepä meni vuokraamaan sen asunnon siksi aikaa omaan piikkiinsä. Kehtasi vielä kieltää asian, vaikka paikat oli sotkettu ja rikottu ja naapurit tehneet valituksia isännöitsijälle häiriöstä. Et semmoinen tyyppi!
Nimimerkkisi kertoo kaiken. Siellä baareissa kerrotaan myös eräästä sukeltajasta joka huumepäissään aiheutti asiakkaan kuoleman ja maksoi itsensä vapaaksi syytteistä. Sekin on baarijuttu eli valetta. Ihan yhtä uskottava kuin tämä sinun levittämä valheesi.
Ei pidä siellä kaikkea uskoa vaikka ne jutut alkoholistin korvaan voi kuulostaa uskottavalta. Lopeta juopottelu ja ala vaikka urheilemaan. Sinäkin kun olet niitä baareja vuosikaudet kolunnut niin, että vähemmän sinulla on elettyjä selviä päiviä kuin kännisiä. Rapajuoppo olet.
Tiedoksivaan kirjoitti:
Leskinen se täällä humalassa sössöttää valeita
+Lisää kommentti
Vai sellainen tyyppi? Minä olen kyllä saanut häneltä hyvää palvelua. Tarkoitukseni on vuokrata häneltä asunto pariksi viikoksi.? Paljon halvempi kuin hotelli tai apartoment! Pitää vissiin miettiä.
4 VASTAUSTA:
Varmaan jonkun kämppä, josta omistaja on poissa ja vetää rahat salassa itselleen. Nyt oli näitä samoja syytöksiä Facessa, niin vastasi niihin seksijuttuja jauhamalla. Olisikohan ollut huumeissa?
Ai halvempi hänen kauttaan ??? Tämä kiero Karela veloittaa kk vuokran verran välityspalkkiota ja ihmeellisiä keksittyjä toimistomaksuja, vaikka ei ole edes toimistoa. Kallein ja epäluotettavin välittäjä saarella. Kannattaa todellakin varoa !!!
https://m.facebook.com/groups/257273837807402?view=permalink&id=934527826748663

Facebookissa on ryhmä nimeltä Kanariansaarten asunnot. Siellä ihan oikea kiinteistönvälittäjä Kati Nillukka hyvin määrittelee, millaista on oikea ja laillinen asunnonvälitys Kanarialla. Hän myös kertoo, mitä dokumentteja ja tietoja lailliselta välittäjältä tulee löytyä.

Kaikkien jotka täällä kehuvat Karela Väisästä, on syytä miettiä hänen toimintaansa. Ja päättää onko se laillista vai ”pimeää”.
Hälytyskellot kirjoitti:
Ai halvempi hänen kauttaan ??? Tämä kiero Karela veloittaa kk vuokran verran välityspalkkiota ja ihmeellisiä keksittyjä toimistomaksuja, vaikka ei ole edes toimistoa. Kallein ja epäluotettavin välittäjä saarella. Kannattaa todellakin varoa !!!
Ilmaiseksiko pitäisi välittäjän toimia? Ihan normaalia mantereella ainakin kuukauden vuokra välityspalkkiona. Toiset ottaa kaksikin kuukautta. Toimistomaksuja perii kaikki vaikka ei olisi erillistä toimistoa. Aika moni toimii kotoaan käsin ja kyllä niitä kuluja vaan tulee siitäkin.
Suomalaiset nyt ei vaan halua maksaa mitään toiselle suomalaiselle kun ollaan niin helvetin kateellisia yrittäjille. Yleisesti suomijuntit haluaa kaiken ilmaiseksi toisilta suomalaisilta vedoten siihen kansallisuuteen ja kun ei saada niin aloitetaan kauhea mustamaalaaminen.
+Lisää kommentti
Näillä sivuilla on toinenkin viestiketju, josta löytyy lisää ihmisiä, joilla on ollut tarve avautua Karela Väisäsen toiminnasta.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15371022/asunnon-tarve-pikaisesti-gran-canarialta-!!!
1 VASTAUS:
Eipä ollut tuossa linkissä kuin jonkun homoseksuaalin seuranetsintää.
Ylläpito poistanut ne kunnianloukkauksen täyttävät ja asiattomat viestit. Tyhmempikin ymmärtää miksi.
+Lisää kommentti
Nyt taitaa kyllä olla niin, että huijari täällä ihan itse yrittää epätoivoisesti puolustaa itseään. Käyttää eri nimimerkkejä niinkuin Andreas Öhman, Dildomannen jne..

Suomen kielen taito on samanlaista ala-arvoista kuin hänen FB sivuillaan. Enkä muutenkaan usko, että ystäviä löytyy, jotka puolustaisivst häntä tuohon sävyyn.
1 VASTAUS:
Sinähän vallan nokkela suomen kielen maisteri taidat olla. Olen lukenut näitä kommentteja ja selvästi täällä on yksi tai kaksi trollia jotka tarkoituksellisesti mustamaalaavat tätä karelaa. Ettei vain olisi kilpailijan maksamia trolleja.
Eikä kyllä noitten mainitsemiesi nimimerkkien kielioppi ole normaalista poikkeavaa.
Myönnä pois, että olet jonkun kateellisen kilpailijan maksama valehtelija.
Kymmeniä vuosia saarella asuneena en ole kuullutkaan moisista huijauksista hänen tekemänä. Muutamia muita on ollut ja he ovat paikalta kadonneet. Ihmeellistä olisi jos tämä nuori nainen saisi jatkaa vuosia ammattiaan jos olisi epärehellinen.
+Lisää kommentti
En ymmärrä, että miten tätä Karelaa ei saada kuriin. Jos kerran hänestä on tehty useita rikosilmoituksia, moni yrittää ulosoton kautta periä saataviaan, ja silti sama rötöstely vaan jatkuu.

Hän kuitenkin jatkuvasti mainostaa uutta työpaikkaansa ravintolassa, Kanarialainen päivä-retkiä ja vuokrattavia asuntoja omissa FB ryhmissään. Luulisi virkavallan ja perintää suorittavien viranomaisten hänet jostain tavoittavan.

Eikö se olisi myös koko saarella asuvan suomalaisyhteisön asia, että tälläinen toiminta loppuu. Huijattavia ovat Kanarialla vierailevat turistit, ja yksi mätäpaise vaikuttaa kaikkien maineeseen ja liiketoimintaan.
13 VASTAUSTA:
Hyvä pointti tuo, että tämä on koko suomalaisyhteisön asia. Minä asun talvet PDI:ssä. Minulla ei ole liiketoimintaa, mutta varsinkin jos olisi, niin minulle olisi todella tärkeää, että suomalaisia yrittäjiä saarella voidaan pitää luotettavina. Luotettavuus on kuitenkin kielen ohella se keskeinen syy, miksi suomalsiset turistit käyttävät suomalaisten yrittäjien tarjoamia palveluita.

Niinpä vetoan teihin saarella asuvat suomalaiset. LOPETETAAN KARELA VÄISÄSEN RÖTÖSTELYT. Se on meidän kaikkien etu ja haluttaessa se on myös mahdollista . Minä olen mukana!
No mitä voidaan tai pitäisi tehdä ?
Tässä jotain helppoja toimenpiteitä. Tässäkin ketjussa joku kirjoitti, että poliisi ja ulosotto etsivät häntä. Pidetään huoli, että viranomaiset tietävät mistä hänet löytää.

Rohkaistaan huijattuja ihmisiä tekemään asioista julkisia ja tekemään rikosilmoitukset. Espanjaa osaavat ihmiset voivat tarjota apua ilmoitusten tekemisessä. Tiedän, että ihmisiä on peloteltu suhteilla poliiseihin, jotka aiheuttaisivat vaikeuksia. Hänellä on suhteita tasan yhteen naimisissa olevaan salarakaspoliisiin, joka ei aiheuta harmeja kenellekään.

Kieltäydytään kaikesta yhteistoiminnasts hänen kanssaan. Yksin on kenenkään vaikea tehdä mitään Ei hyvää eikä pahaa.
Pitäiskö tästä Karelasta kirjoittaa joku juttu jossain lehdessä.
HarriOulusta kirjoitti:
Tässä jotain helppoja toimenpiteitä. Tässäkin ketjussa joku kirjoitti, että poliisi ja ulosotto etsivät häntä. Pidetään huoli, että viranomaiset tietävät mistä hänet löytää.

Rohkaistaan huijattuja ihmisiä tekemään asioista julkisia ja tekemään rikosilmoitukset. Espanjaa osaavat ihmiset voivat tarjota apua ilmoitusten tekemisessä. Tiedän, että ihmisiä on peloteltu suhteilla poliiseihin, jotka aiheuttaisivat vaikeuksia. Hänellä on suhteita tasan yhteen naimisissa olevaan salarakaspoliisiin, joka ei aiheuta harmeja kenellekään.

Kieltäydytään kaikesta yhteistoiminnasts hänen kanssaan. Yksin on kenenkään vaikea tehdä mitään Ei hyvää eikä pahaa.
No hänen osoitteensa ja puhelinnumeronsa löytyi Facebookista nopeasti ja käväisin katsomassa minkälainen paholainen hän on kun nettijuttujen perusteella on vienyt rahat ja uhkaillut kymmeniä ihmisiä hiljaiseksi. Neiti on hurmaava pieni (ehkä 45kg) nuori nainen. Käsittämättömiä valheita täällä levitetään hänestä.
Ikinä ei ole minulta rahoja vienyt huijaamalla. Kaikki on sujunut hienosti ja sujuu varmasti jatkossakin.
Joutavia lässyttäjiä tuntuu olevan muutaman kateellisen ihmisen toimesta täällä valehtelemassa.
Muistakaa että saatte rangaistuksenne viimeisenä päivänä Herran edessä.
Katja-Maaria-Inglesistä kirjoitti:
No hänen osoitteensa ja puhelinnumeronsa löytyi Facebookista nopeasti ja käväisin katsomassa minkälainen paholainen hän on kun nettijuttujen perusteella on vienyt rahat ja uhkaillut kymmeniä ihmisiä hiljaiseksi. Neiti on hurmaava pieni (ehkä 45kg) nuori nainen. Käsittämättömiä valheita täällä levitetään hänestä.
Ikinä ei ole minulta rahoja vienyt huijaamalla. Kaikki on sujunut hienosti ja sujuu varmasti jatkossakin.
Joutavia lässyttäjiä tuntuu olevan muutaman kateellisen ihmisen toimesta täällä valehtelemassa.
Muistakaa että saatte rangaistuksenne viimeisenä päivänä Herran edessä.
Turhaa sinä Karela täällä itseäsi ja tekemisiäsi yrität puolustaa 🤣😂 Peli on jo sinun osaltasi pelattu 💪🏼Kaikki lisätodisteita kaipaavat, lukekaa ihmisten kokemuksia tämän huijari-Karelan epärehellisyydestä facebookin ryhmistä: Kanariansaarten asunnot, Kanarian ystävät ja Playa del Inglesin kävijät.
Pinkkileidi kirjoitti:
Turhaa sinä Karela täällä itseäsi ja tekemisiäsi yrität puolustaa 🤣😂 Peli on jo sinun osaltasi pelattu 💪🏼Kaikki lisätodisteita kaipaavat, lukekaa ihmisten kokemuksia tämän huijari-Karelan epärehellisyydestä facebookin ryhmistä: Kanariansaarten asunnot, Kanarian ystävät ja Playa del Inglesin kävijät.
En ole Karela mutta sain juuri kuulla, että poliisi on hyvin perillä kunnianloukkauksista joita tätä välittäjää kohtaan on facebokissa esitetty. Tutkivat kuulemma ip-osoitteita tällä hetkellä ja kuvakaappauksia on todisteena. Olin tulkkina eräälle joka joutui kuulusteluihin juuri tämän tapauksen vuoksi. Olen asunut Espanjassa jo kymmeniä vuosia ja viimeset vuodet Gran Canarialla ja toimin vapaaehtoistyössä ja eräs kirjoittelija pyysi apua kun poliisi kutsui kuulusteluihin kun hänen ip-osoitteesta oli kirjoiteltu rumasti ja perättömästi joistakin tämän välittäjän tekemisistä. Itkun kanssa tämä rouva lähti sieltä kun oli poliisilla pitkät listat todisteita hänen höpinöistään. Välittäjällä on olllut ongelmia mutta yhtään huijausta ei ole todistettu ja ei yhtään rikosilmoitusta hänen välitystoimistaan ole tehty ainakaan saarella.
Että miettikää miksi nämä pari naista selittävät että heille on luottamuksella joku kertonut tulleensa huijatuksi ja peloteltu. Tämä on se vale ja te typerät uskotte. Laitoin aiemmin erääseen ryhmään FBss tämän ja todisteena osan kuulustelupapereista niin yp poisti ne ja erotti minut ryhmästä syy: perättömät ja asiattomat puheet.
HarriOulusta kirjoitti:

Suomen ulosotto ei ole mitenkään toimivaltainen Espanjassa / Kanarian saarilla.
Kanarian poliisilla ei ainakaan vielä ole YHTÄÄN rikosilmoitusta tästä henkilöstä. Tuntuu siksi erikoiselta, että joku Oululainen täällä mobilisoi tekemään rikosilmoituksia huhupuheiden perusteella tai Suomen velkojen perusteella. Facebook ryhmässä taisi tämä sama uunå kirjoittaa ilmoittaneensa Oulun seudun ulosottoon välittäjän nie ja tilinumerot jotka on kuulemma otettu ”suurella kiitollisuudella” vastaan. Lienee vastattu vain ”kiitos tiedoista” sillä näin vastasivat minulle kun aikanaan ilmoitin entisen naapurini tiedot kun hän ”pakeni” Norjaan velkojaan. Mitään ei tuolloin tapahtunut joten miten Oulun vouti lähtisi Espanjaan hakemaan ulosmittauksia?
Koko asia on selvästi muutaman kateellisen naisen alkuunpanemaa valetta. Mitään todisteita ei ole mustamaalaajien puolelta esitetty. Pelkkiä puheita ja höpinöitä ”luottamuksella kerrotuista huijauksista ja uhkauksista”
Jos tällaisia tapahtuisi niin miksi tätä olisi annettu jatkua vuosikymmenen ajan ?
Katja-Maaria-inglesistä kirjoitti:
En ole Karela mutta sain juuri kuulla, että poliisi on hyvin perillä kunnianloukkauksista joita tätä välittäjää kohtaan on facebokissa esitetty. Tutkivat kuulemma ip-osoitteita tällä hetkellä ja kuvakaappauksia on todisteena. Olin tulkkina eräälle joka joutui kuulusteluihin juuri tämän tapauksen vuoksi. Olen asunut Espanjassa jo kymmeniä vuosia ja viimeset vuodet Gran Canarialla ja toimin vapaaehtoistyössä ja eräs kirjoittelija pyysi apua kun poliisi kutsui kuulusteluihin kun hänen ip-osoitteesta oli kirjoiteltu rumasti ja perättömästi joistakin tämän välittäjän tekemisistä. Itkun kanssa tämä rouva lähti sieltä kun oli poliisilla pitkät listat todisteita hänen höpinöistään. Välittäjällä on olllut ongelmia mutta yhtään huijausta ei ole todistettu ja ei yhtään rikosilmoitusta hänen välitystoimistaan ole tehty ainakaan saarella.
Että miettikää miksi nämä pari naista selittävät että heille on luottamuksella joku kertonut tulleensa huijatuksi ja peloteltu. Tämä on se vale ja te typerät uskotte. Laitoin aiemmin erääseen ryhmään FBss tämän ja todisteena osan kuulustelupapereista niin yp poisti ne ja erotti minut ryhmästä syy: perättömät ja asiattomat puheet.
Ahhahhahhahaaa😂😂Kiitokset viihteellisestä tarinastasi sekä koko vuoden parhaimmista nauruista sinulle Katja-Maaria-Inglesistä 😂😂 Minun ip-osoitettani ei tarvitsisi edes selvittää, koska tulen vapaaehtoisesti olemaan paikalla kun tämä huijari itku silmässä tuomitaan rötöksistään. Taas on uusi tapaus tullut selville ja siitäkin lähtee monesko lie rikosilmoitus Kanarialla. Hasta pronto !!!
Kaikkitiedossa kirjoitti:
Ahhahhahhahaaa😂😂Kiitokset viihteellisestä tarinastasi sekä koko vuoden parhaimmista nauruista sinulle Katja-Maaria-Inglesistä 😂😂 Minun ip-osoitettani ei tarvitsisi edes selvittää, koska tulen vapaaehtoisesti olemaan paikalla kun tämä huijari itku silmässä tuomitaan rötöksistään. Taas on uusi tapaus tullut selville ja siitäkin lähtee monesko lie rikosilmoitus Kanarialla. Hasta pronto !!!
Tuokaa nyt jotain konkreettista todisteeksi niistä rikosilmoituksista ja huijauksista. Tähän saakka nähnyt yhden velkakirjan yksityishenkilöiden väliltä mutta kaikki muu on toistaiseksi pelkkää höpinää.
Naurattaa kun näistä höpinöistä vastaa kaksi tai kolme naista jotka toistavat mantrana, että on tullut tietoon luottamuksellisesti monia huijauksia mutta uhrit eivät halua viedä asiaa eteenpäin. Sama suomennettuna: pelkkää valetta ja mustamaalausta. Kukaan täysissä järjissään oleva joka joutuu huijatuksi tuhansista euroista ei jätä asiaa silleensä.
Tänäänkään ei löytynyt Palmasin poliisilta tietoa, että YHTÄÄN rikosilmoitusta olisi tästä naisesta tehty. Kolme kuulustelua kunnianloukkauksista välittäjää kohtaan sitävastoin on suoritettu ja lisää tulossa. Mistäkö tiedän? Toimin säännöllisesti tulkkina Palmasissa poliisille.
Alkaa ilmeisesti puntit tutajamaan muutamilla naisilla jotka ovat jo poistaneet kirjoituksiaan välittäjästä Facebookista.
Katja-Maaria-Inglesistä kirjoitti:
Tuokaa nyt jotain konkreettista todisteeksi niistä rikosilmoituksista ja huijauksista. Tähän saakka nähnyt yhden velkakirjan yksityishenkilöiden väliltä mutta kaikki muu on toistaiseksi pelkkää höpinää.
Naurattaa kun näistä höpinöistä vastaa kaksi tai kolme naista jotka toistavat mantrana, että on tullut tietoon luottamuksellisesti monia huijauksia mutta uhrit eivät halua viedä asiaa eteenpäin. Sama suomennettuna: pelkkää valetta ja mustamaalausta. Kukaan täysissä järjissään oleva joka joutuu huijatuksi tuhansista euroista ei jätä asiaa silleensä.
Tänäänkään ei löytynyt Palmasin poliisilta tietoa, että YHTÄÄN rikosilmoitusta olisi tästä naisesta tehty. Kolme kuulustelua kunnianloukkauksista välittäjää kohtaan sitävastoin on suoritettu ja lisää tulossa. Mistäkö tiedän? Toimin säännöllisesti tulkkina Palmasissa poliisille.
Alkaa ilmeisesti puntit tutajamaan muutamilla naisilla jotka ovat jo poistaneet kirjoituksiaan välittäjästä Facebookista.
Ei ne tuo todisteita näkyville. Arvaatko miksi?
Siksi, koska ei niitä ole. Kovasti niitä ilmoituksia ovat poliisille muka tehneet mutta kukaan ei ole yhtään kopiota esiin tuonut.
Väitteet huijauksista on yksi kerrallaan ollut helppo osoittaa valehteluksi. Nyt oli esitetty väitteitä, että henkilö olisi saanut eräästä ravintolasta potkut mutta paikan uudet omistajat sanoivat, että henkilö lähti omasta halusta vaikka olisivat mielellään pitäneet töissä.
Miten tämä henkilö pystyy tekemään avoimesti töitä jos on niin kovasti poliisit ja ulosotot Espanjasta ja Suomesta perässä ja kuten eräs suurimmista valehtelijoista sanoi, HAKU PÄÄLLÄ eli etsintäkuulutettu, niin silti nainen on löydettävissä saman päivän aikana ja vastaa puhelimeensa ja osoite on löydettävissä? Miten poliisi ja ulosotto ei löydä jos minä, utelias eläkeläinen löysin hetkessä?
Hahahahahahahahahahahahahaha, nauran teille kateellisille valehtelijoille kun joudutte itse pian poliisikuulusteluihin ja maksamaan korvauksia kunnian loukkauksista.
Kaikkitiedossa kirjoitti:
Minuakin nauratti kun joku uskalsi ja oivalsi kirjoittaa, että ei suomen ulosotolla ole mitään valtaa täällä Kanarialla. Siksipä täällä on hyvä ollut pyörittää vuosia suomalaisille kaljakuppilaa ja rokottaa hyvät hinnat juhla mokasta. Typerät maksaa jopa 9€ paketti ja kiittelevät lähtiessään.
Rahaa on kuin roskaa ja roska ei lopu koskaan.
Tulkaa tänne vaan, myyn lonkeroa ja pahaa makkaraa sekä maailman surkeinta kahvia, juhla mokkaa, poskettomilla katteilla kun kerran haluatte. Vuokraan myös sijoitusasuntojani teille urpoille ylihintaan.
Kiitos kun kustannette loisteliaan elämäni täällä
Muuttolintumummonen kirjoitti:
Ei ne tuo todisteita näkyville. Arvaatko miksi?
Siksi, koska ei niitä ole. Kovasti niitä ilmoituksia ovat poliisille muka tehneet mutta kukaan ei ole yhtään kopiota esiin tuonut.
Väitteet huijauksista on yksi kerrallaan ollut helppo osoittaa valehteluksi. Nyt oli esitetty väitteitä, että henkilö olisi saanut eräästä ravintolasta potkut mutta paikan uudet omistajat sanoivat, että henkilö lähti omasta halusta vaikka olisivat mielellään pitäneet töissä.
Miten tämä henkilö pystyy tekemään avoimesti töitä jos on niin kovasti poliisit ja ulosotot Espanjasta ja Suomesta perässä ja kuten eräs suurimmista valehtelijoista sanoi, HAKU PÄÄLLÄ eli etsintäkuulutettu, niin silti nainen on löydettävissä saman päivän aikana ja vastaa puhelimeensa ja osoite on löydettävissä? Miten poliisi ja ulosotto ei löydä jos minä, utelias eläkeläinen löysin hetkessä?
Hahahahahahahahahahahahahaha, nauran teille kateellisille valehtelijoille kun joudutte itse pian poliisikuulusteluihin ja maksamaan korvauksia kunnian loukkauksista.
Kuolen nauruun näistä Karelan kirjoituksista. On niin läpinäkyvää. Totuushan on se, että poliisit etsivät häntä, mutta kun poikaystäväkin (ukkomies) on poliisi, niin liukas luikku saa aina tiedon ja pääsee karkuun. Kyllähän hän uhkasi panna totuuksien kertojien perään KRP:n ja Supon 😂 Repskops, niillehän ei nettikirjoittelut kuulu. Kyllä muuten hymy hyytyy kun vireillä oleva joukkokanne tulee tutkintaan. Ja siinä on mukana iso joukko huijattuja. Viimeisin tapaus on 5-lapsinen perhe! Muhoksen ulosottoon jäi makeispuodin jäljltä pitkä velkalista ja kanarialla on tullut paljon lisää. Juristi on tutkinut asioita, ja naikkonen on tehnyt pimeitä hommia ainakin viimeiset 2 vuotta, kun euroakaan ei ole veroja maksanut. 😁😀😊☺

+Lisää kommentti
Tästä samasta henkilöstä on facebuukissa Kanariansaarten asunnot sivustolla myös paljon kirjoituksia. Kylläpä on kamala ihminen tämä huijaava nainen. Varokaa ja kiertäkää kaukaa.
Ilmoita
Minua huijasi se yksi mies. Suomalainen mies. Piti maksaa 1kk välityspalkkio ja vero päälle ja takuuvuokra oli 2kk ja ensimmäinen vuokra päälle ja sähköstä takuuta 300€. Asunto oli pienempi kuin sovittiin. Piti olla 2mh ja 2kph ja kalustettu. Oli yksi huone ja yksi pieni kph eikä kalusteita. Vuokra oli 990€ kk ka sähkö 150€. Vesi kuului hintaan.
Kaikki piti maksaa etukäteen ja kun tulin kentälle hän tuli hakemaan ja laskutti ”taksimaksua” 130€.
Kun aloin valittamaan asunnosta niin uhkaili moottoripyöräjengiläiset tulevan hakkaamaan minut ja otti avaimet ja heitti minut ulos. Läppäri jäi sinne ja kuulemma hädin tuskin riitti korvaukseksi.
En siis saanut asuntoa ja rahaa meni tuhansia. Tein rikosilmoituksen jonka poliisi lopuksi heitti roskiin.
Sanoivat että tämä suomalainen mies on sen luokan kaveri että suojelevat tällä tavoin minua. Lähdin seuraavalla koneella Suomeen. En uskalla sanoa nimeä mutta tunnettu välittäjä on. Tehnyt tällaista muillekin. Soitellut peräään Suomeen ja uhkailut. Minullekin laittoi viestin ettei kannata minnekään Espanjassa mennä sillä silloin käy huonosti.
Sitten täällä kukaan ei uskalla tehdä sille miehelle mitään.
Sain rytmihäiriön tämän takia.
Ilmoita

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kiinteistövalittäjät Playa del Inglesin alueella

Hyvä ja luotettava, mielellään Suomalainen kiinteistövälittäjä hakusessa Gran Canarialta, Inglesin alueelta ? Suosituksia ja varoituksia kiitos :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta