mahtaakohan n-gagelle löytyä jonkinlaista pikaviestintä ohjelmaa joka toimii bluetoothin avulla
pikaviestintä bluetoothilla
6
275
Vastaukset
- jorma teräs
onhan n-gageen tehty mirc. käytä sitä.
- Zambba^
Kysyjä lienee tarkoittanut jotain Bluetoothilla tapahtuvaa pikaviestintää siinä kantomatkan alueella olevien ihmisten kanssa. Olisi kyllä kätevää esim. koulussa oppitunneilla. :P
Ja N-Gagelle ei ole mIRCiä vaan esim. WirelessIRC. mIRC ei ole sama kuin IRC joka ei ole sama kuin IRC-Galleria. - vitura
Zambba^ kirjoitti:
Kysyjä lienee tarkoittanut jotain Bluetoothilla tapahtuvaa pikaviestintää siinä kantomatkan alueella olevien ihmisten kanssa. Olisi kyllä kätevää esim. koulussa oppitunneilla. :P
Ja N-Gagelle ei ole mIRCiä vaan esim. WirelessIRC. mIRC ei ole sama kuin IRC joka ei ole sama kuin IRC-Galleria.ton msn messengerin ja sil voi puhua bluethootin kautta
- Mewwi
vitura kirjoitti:
ton msn messengerin ja sil voi puhua bluethootin kautta
Mistä saa sen N-Gage QD:een MSN Messenger:in ja toimiiko se ilman wap:pia ja onko se ilmainen, onko se yhteensopiva Tietkoneiden Messenger:in kanssa??
- hexan
puhelimessa olevalla muistikirjalla onnistuu helpoiten: kirjoita viesti--->lähetä-->bluetooth
- paskaläjä1111111
Sen niminen ohjelma kun mate finder. En kyllä tiiä mistä tuon saa kun sen ohjelmanki pystyy lähettään bluetoothilla ja sain sen kaverilta. koita vaikka hakea se dc :lla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013