Miten elarien maksut

Kotikuinpäiväkoti

eleneeko ne tai voiko poista ja aittaa kelan maksettavksi eli yhteiskunnanlle, jos uusioperheessä on eronneet puolisot, jotka ovat löytäneet elämsä rakkauden toiseta eronneesta joill aon lapisa.Mulla on kolme lasta joista mies maksaa kolmet elarit, siis meille päin tuloa, on ok, muttamies maksaa omista neljästä (pahus sentään) lapsestaan kauheen suuret elarit mitkä on meille menoa. Ne kaikki on vielä niin pieniä että menee vuoskaudet kun ne on maksettu. Niin niistä menopuolisista elareista kysyinsin et voiko niitä lopettaa tai edes alentaa reippaasti, jotta meille jäisi rahaa? Tulopuoli elarit on hyvä mutta menopuoli paha asia.
Meillä kuitenkin on uusi okt josta olemme velkaa, on kaksi autoa ja kesämökki, ja elääkin tarvii. Miehen exä on töissä joten hällä ei mitään suuria menoja ole. Nii voisko hän nyt siten elättää omat lapsensa yksin? Varmaan sopimus asia ja meistä yllä voi.ä kyllä voi. Mutta luulen ettei taho sillä haluu sitä ilmaista rahaa, tosi itsekäs tyyppi.
Emme vi ajatella varmaan omia lapsia kun ei ole varaa oikein näihinkään ylimäärisiin.
Ikinä ei pitäs ottaa miestä jolla on kersoja, pelkkää rahan menoa. Mua suututtaa että joudumme maksamaan turhasta, omiakin menoja olisi.

4

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LapinTyttönen

      Veikkaan, että alle 6 h menee niin Raision mies laittanut tähän sen vakiojuttunsa, jossa niitä sitaatteja ja jossa ei päätä eikä häntää.

    • olivankolvan

      Jos on paljon lapsia, ja paljon velkaa, niin itsestään selvää, että ei tarvis maksella mihinkään elareita. Jos viel haluis yhteisiä lapsia, niin kuka tuon katraan elättää? Elarit pois jos mies menee uuteen suhteeseen. Laumassa tarvii autoja ja kotia ja rentoutumispaikkaa eli mökkiä, venekin olisi kiva. Elarit on vanhanaikasia, onneks mun mies on jo ne maksanu, hänen kersat on jo 25 yli kaikki, joten onneks ei tarvi maksella meidän enää. Nyt nautitaan matkustelusta ym kivasta. Miehen lapsenlaspet tulee meille kun niin halutaan minä olen heille mummi omasta mielestä ja siksi saan vaatia ettei tulisi usein.

    • Realimaailma

      Ei sinun velvollisuutesilastasi kohtaan vähene nyxän persaukisuuden ansiosta eikä se vähene nyxäsi lapsi määrästä toisaltaan ei nyxä lisää maksu kykyäsikään !

    • Muistalääkkeet

      Ota lääkkeesi ja uusi resepti ,jos nyky lääkkeesi ei auta ,pyydä lääkäriltäsi vahvempia lääkkeitä, nyt näyttää siltä ,että lääkitystäsi olis syytä tarkistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe