Moi!
Esikoisemme laskettu aika on heinäkuun alussa. Minä (lapsen isä) sain hyvän työtarjouksen toiselta paikkakunnalta ja työt alkaisivat elokuussa. Tämä tarkoittaisi sitä, että meidän tarvitsisi muuttaa omistusasunnostamme syksyn ajaksi toiselle paikkakunnalle elokuun alussa.
Tämä idea on aiheuttanut kitkaa parisuhteessamme. Emme voi tietää kuinka rankkaa tulee olemaan, koska kyseessä on esikoisemme. Itse haluaisin kovasti nämä kyseiset työt, koska ne olisivat mielekästä työtä, jota ei muualta ei ole saatavissa tällä hetkellä. Tilaisuus ei tule näistä töistä toistumaan, mutta saattaisi poikia paljon hyvää jatkon kannalta. Toisaalta ymmärrän vaimoni ärsytyksen, sillä hän on rakentanut pesää nykyiseen kotiin ja nyt vedetään matto pois alta. Lisäksi on paljon kysymyksiä mihin ei saa vastausta vasta kuin lapsi on syntynyt.
Onko mielestänne idea tuhoon tuomittu? Mielelläni kuulisin muiden kokemuksia. Itse koen, että muutto olisi yksi rykäys, jossa pystyn kyllä olemaan hyvin mukana auttamassa ja lapsen äiti saa levätä ja hoitaa lasta.
Muuttaminen pian lapsen syntymän jälkeen
Dilemma
0
107
Luetuimmat keskustelut
- 3432728
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1772080- 361744
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791557- 531085
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269912Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248786- 60689
- 40575
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46561