särkyi 30 vuotta palvelleen Autohelm 3000 ohjausyksikön seinä kiinnike... sellainen musta neljällä ruuvilla kiinnitettävä, lohenpyrstö kiinnityksellä.....
Löytyiskö keneltäkään....
Pilotti kyllä pelaa vieläkin hienosti, mutta nyt ohjausyksikkö "rioikkuu" johtojen varassa....
Joksa. Oulu.
Autohelm 3000 osa....
Joksa
4
718
Vastaukset
- Printaten
Mulla hajosi pari vuotta sitten sama osa. Leikkasin ja taitoin paksusta pellistä korvaavan osan, hyvin on kestänyt. 3D-tulostimella voisi saada tänä päivänä printattua uuden ja riittävän vahvan.
- Jenkkilästä
Jenkkilässä firma i3DGear tekee näihin klassisiin autopilotteihin osia. Itse tilasin tuolta valkoisen kiinikkeen tuohon samaiseen 3000 pilottiin.
- Ekik
Löytysköhän keltään sitä ojausykikköä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425023- 913087
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442194- 192040
- 341973
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171747Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,131620- 281601
- 181381