Koiran rekisteröinti

Mianin

Hei tietäjät! Voiko kansainväliseen rekisteriin kuuluvan kouran rekisteröidä Skl:oon?

11

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mianin

Siis koiran 😊

• etery7eru

Voi, hän saa kaulaansa oman rekisterikilven!

• Mianin

Aijaa

• Mikä se rekisteri on? Jos se on FCI:n tunnustama rekisteri, niin voi. Jos FCI tai SKL ei rekisteriä tunnusta, niin sitten ei voi.

• Riippuu täysin onko FCI maa ja onko byrokratia mennyt oikein eli tuontimaan ja Suomen määräyksiä noudatettu. Jos ei ole mennyt asiaankuuluvasti ja ei ole tarvittavia papereita, niin ei onnistu.

• Mianin

Syntynyt Suomessa.

• Mianin kirjoitti:

Syntynyt Suomessa.

Siis mistä rodusta on kyse, jos on syntynyt suomessa, mutta ei ole rekisteröity suomeen vaan johonkin muuhun? Miten tämä on mahdollista?
        Jos nyt kyse on siis jostain rodusta, joka ei ole FCI rotu, mutta sen voi rekisteröidä johonkin omaan "pääjärjestöön" yms.niin ei sitä saa rekattua skl:n.
        Ja missä kansainvälisessä rekisterissä koira siis nyt on?

• d.o.r.k.a

Ei tullut mieleen kysyä Suomen kennelliitosta?

• Mianin

Tuli muttq tuskin vastaavat myöhään illalla. Tuluko mieleen, että joskus ihmiset kokeilevat onnea tältä sivulta silloin kun joku asia mietityttää, eikä virallinen paikka ole auki. Siis silloin kun tarvittaisiin nopeaa vastausta. Sitä vartenhan tämä suomu24 on olemassa että saa kysyä. Ei tarvita mitään viisasteluja tai monissa tapauksissa haukkujakin.

• yeruyerueru
        Mianin kirjoitti:

Tuli muttq tuskin vastaavat myöhään illalla. Tuluko mieleen, että joskus ihmiset kokeilevat onnea tältä sivulta silloin kun joku asia mietityttää, eikä virallinen paikka ole auki. Siis silloin kun tarvittaisiin nopeaa vastausta. Sitä vartenhan tämä suomu24 on olemassa että saa kysyä. Ei tarvita mitään viisasteluja tai monissa tapauksissa haukkujakin.

Suoli24 tuntuu useimmiten olevan trollausfoorumi ja puolet ovat tänne kirjoittaessaan kännissä

• KristallipalloaTarttis
        Mianin kirjoitti:

Juu, sitä varten keskustelupalstat parhaimmillaan ovat, että neuvoja kysytään ja jaetaan, mutta ei täällä ajatusten lukijoita olla. Laita tarvittavat tiedot, jos meinaat apuja saada. Ylimalkaisilla tiedoilla ei voi kukaan neuvoja antaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4024
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      44
      2741
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2715
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2453
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2445
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      314
      2263
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1979
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1642
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe