Hei tietäjät! Voiko kansainväliseen rekisteriin kuuluvan kouran rekisteröidä Skl:oon?
Koiran rekisteröinti
11
297
Vastaukset
- Mianin
Siis koiran 😊
- etery7eru
Voi, hän saa kaulaansa oman rekisterikilven!
- Mianin
Aijaa
Mikä se rekisteri on? Jos se on FCI:n tunnustama rekisteri, niin voi. Jos FCI tai SKL ei rekisteriä tunnusta, niin sitten ei voi.
Riippuu täysin onko FCI maa ja onko byrokratia mennyt oikein eli tuontimaan ja Suomen määräyksiä noudatettu. Jos ei ole mennyt asiaankuuluvasti ja ei ole tarvittavia papereita, niin ei onnistu.
- Mianin
Syntynyt Suomessa.
Mianin kirjoitti:
Syntynyt Suomessa.
Siis mistä rodusta on kyse, jos on syntynyt suomessa, mutta ei ole rekisteröity suomeen vaan johonkin muuhun? Miten tämä on mahdollista?
Jos nyt kyse on siis jostain rodusta, joka ei ole FCI rotu, mutta sen voi rekisteröidä johonkin omaan "pääjärjestöön" yms.niin ei sitä saa rekattua skl:n.
Ja missä kansainvälisessä rekisterissä koira siis nyt on?
- d.o.r.k.a
Ei tullut mieleen kysyä Suomen kennelliitosta?
- Mianin
Tuli muttq tuskin vastaavat myöhään illalla. Tuluko mieleen, että joskus ihmiset kokeilevat onnea tältä sivulta silloin kun joku asia mietityttää, eikä virallinen paikka ole auki. Siis silloin kun tarvittaisiin nopeaa vastausta. Sitä vartenhan tämä suomu24 on olemassa että saa kysyä. Ei tarvita mitään viisasteluja tai monissa tapauksissa haukkujakin.
- yeruyerueru
Mianin kirjoitti:
Tuli muttq tuskin vastaavat myöhään illalla. Tuluko mieleen, että joskus ihmiset kokeilevat onnea tältä sivulta silloin kun joku asia mietityttää, eikä virallinen paikka ole auki. Siis silloin kun tarvittaisiin nopeaa vastausta. Sitä vartenhan tämä suomu24 on olemassa että saa kysyä. Ei tarvita mitään viisasteluja tai monissa tapauksissa haukkujakin.
Suoli24 tuntuu useimmiten olevan trollausfoorumi ja puolet ovat tänne kirjoittaessaan kännissä
- KristallipalloaTarttis
Mianin kirjoitti:
Tuli muttq tuskin vastaavat myöhään illalla. Tuluko mieleen, että joskus ihmiset kokeilevat onnea tältä sivulta silloin kun joku asia mietityttää, eikä virallinen paikka ole auki. Siis silloin kun tarvittaisiin nopeaa vastausta. Sitä vartenhan tämä suomu24 on olemassa että saa kysyä. Ei tarvita mitään viisasteluja tai monissa tapauksissa haukkujakin.
Juu, sitä varten keskustelupalstat parhaimmillaan ovat, että neuvoja kysytään ja jaetaan, mutta ei täällä ajatusten lukijoita olla. Laita tarvittavat tiedot, jos meinaat apuja saada. Ylimalkaisilla tiedoilla ei voi kukaan neuvoja antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481