Koiran rekisteröinti

Mianin

Hei tietäjät! Voiko kansainväliseen rekisteriin kuuluvan kouran rekisteröidä Skl:oon?

11

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mianin

      Siis koiran 😊

    • etery7eru

      Voi, hän saa kaulaansa oman rekisterikilven!

      • Mianin

        Aijaa


    • Mikä se rekisteri on? Jos se on FCI:n tunnustama rekisteri, niin voi. Jos FCI tai SKL ei rekisteriä tunnusta, niin sitten ei voi.

    • Riippuu täysin onko FCI maa ja onko byrokratia mennyt oikein eli tuontimaan ja Suomen määräyksiä noudatettu. Jos ei ole mennyt asiaankuuluvasti ja ei ole tarvittavia papereita, niin ei onnistu.

      • Mianin

        Syntynyt Suomessa.


      • Mianin kirjoitti:

        Syntynyt Suomessa.

        Siis mistä rodusta on kyse, jos on syntynyt suomessa, mutta ei ole rekisteröity suomeen vaan johonkin muuhun? Miten tämä on mahdollista?
        Jos nyt kyse on siis jostain rodusta, joka ei ole FCI rotu, mutta sen voi rekisteröidä johonkin omaan "pääjärjestöön" yms.niin ei sitä saa rekattua skl:n.
        Ja missä kansainvälisessä rekisterissä koira siis nyt on?


    • d.o.r.k.a

      Ei tullut mieleen kysyä Suomen kennelliitosta?

      • Mianin

        Tuli muttq tuskin vastaavat myöhään illalla. Tuluko mieleen, että joskus ihmiset kokeilevat onnea tältä sivulta silloin kun joku asia mietityttää, eikä virallinen paikka ole auki. Siis silloin kun tarvittaisiin nopeaa vastausta. Sitä vartenhan tämä suomu24 on olemassa että saa kysyä. Ei tarvita mitään viisasteluja tai monissa tapauksissa haukkujakin.


      • yeruyerueru
        Mianin kirjoitti:

        Tuli muttq tuskin vastaavat myöhään illalla. Tuluko mieleen, että joskus ihmiset kokeilevat onnea tältä sivulta silloin kun joku asia mietityttää, eikä virallinen paikka ole auki. Siis silloin kun tarvittaisiin nopeaa vastausta. Sitä vartenhan tämä suomu24 on olemassa että saa kysyä. Ei tarvita mitään viisasteluja tai monissa tapauksissa haukkujakin.

        Suoli24 tuntuu useimmiten olevan trollausfoorumi ja puolet ovat tänne kirjoittaessaan kännissä


      • KristallipalloaTarttis
        Mianin kirjoitti:

        Tuli muttq tuskin vastaavat myöhään illalla. Tuluko mieleen, että joskus ihmiset kokeilevat onnea tältä sivulta silloin kun joku asia mietityttää, eikä virallinen paikka ole auki. Siis silloin kun tarvittaisiin nopeaa vastausta. Sitä vartenhan tämä suomu24 on olemassa että saa kysyä. Ei tarvita mitään viisasteluja tai monissa tapauksissa haukkujakin.

        Juu, sitä varten keskustelupalstat parhaimmillaan ovat, että neuvoja kysytään ja jaetaan, mutta ei täällä ajatusten lukijoita olla. Laita tarvittavat tiedot, jos meinaat apuja saada. Ylimalkaisilla tiedoilla ei voi kukaan neuvoja antaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe