Mikä nuorissa miehissä kiinnostaa naisia

kiinnostunut

Naiset, mikä kiinnostaa erityisesti nuorissa miehissä?

46

2587

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innokkuus,elämänjano ja halu oppia uutta..jaksavat monta kertaa ;)

      • Eienääopiskelijapoika

        Mukavasti kommentoitu. Nuorena opiskelijapoikana olin aikoinani kovin kiinnostunut vanhemmista naisista. Pitivat pojankloppina. Kiihottaako nuoruus ja kokemattomuus miehenaluissa nykynaisia.


      • Minua ainakin kiinnostaa nuoremmat miehet..25v-30 paras ;)


      • Äippä737 kirjoitti:

        Minua ainakin kiinnostaa nuoremmat miehet..25v-30 paras ;)

        Missäpäin äippä edustaa


      • munakas100 kirjoitti:

        Missäpäin äippä edustaa

        Kymenlaaksossa:)


      • Äippä737 kirjoitti:

        Kymenlaaksossa:)

        Kiinnostaisiko tutustua;)


      • Äippä737

        Mahdollisesti ;) laita postia ilman noita ä pilkkuja tähän 24 sähköpostiin..


      • Äippä737 kirjoitti:

        Mahdollisesti ;) laita postia ilman noita ä pilkkuja tähän 24 sähköpostiin..

        Äippä737
        Täällä olis 29v mies. Kiinnostaisko?
        Kirjoittele [email protected]


    • Tiina-61v

      Timmi kroppa , sileänpehmeä iho , Into , useasti jaksava , ja tähän kun saa vielä kunnon varustuksen , niin se on kyllä pelkkää nautintoa .

      • Onko tiinalla yhteystietoja;)


      • nuorip

        Mikäs on kunnon varustus Tiinan mielestä?


    • ilotonelämäilmanseksiä

      Minä en välitä nuorista miehistä. 45v-50v varattu puuteessa elävä mies on paras.
      Hänellä on taitoa ,halua tyydyttää nainen kaikin mahdollisin tavoin.

      • HH0HHz661

        Mitä tuota seksuaalista palvelua ja tyydytystä itselleen odottava ja halauva nainen itse tekee 'kaikin mahdollisin tavoin' vastapainoksi mihen seksuaaluutta tyydyttääkseen vai onko hän vain miehen passiivisessa "hyväkiskäyttäjän" roolissa?


      • ilotonelämäilmanseksiä
        HH0HHz661 kirjoitti:

        Mitä tuota seksuaalista palvelua ja tyydytystä itselleen odottava ja halauva nainen itse tekee 'kaikin mahdollisin tavoin' vastapainoksi mihen seksuaaluutta tyydyttääkseen vai onko hän vain miehen passiivisessa "hyväkiskäyttäjän" roolissa?

        Voi minä teen vaikka mitä sellaiselle miehelle joka ymmärtää miten nainen tyydytetään.Molempien pitää saada nauttia .


      • kiimakalle

        misähän päin ilotonelämä vaikuttaa ???


      • ilotonelämäilmanseksiä
        kiimakalle kirjoitti:

        misähän päin ilotonelämä vaikuttaa ???

        Jyväskylässä


      • kiimakalle

        oli kaukana


    • kiinnostunut

      Kiitti Äippä Tiina ja ieis kommenteista ilman löylykauha-menttaliteettia. Onko ikäerolla merkitystä? Millaisia kokemuksia/ päiväunia nuorista miehistä?

      • Pari mukavaa kokemusta on.toisen kanssa nähty useamman kerran ja joka kerta olen saanut kiihottavaa seksiä ja useamman orkun..


      • 23vuootias

        Itseäni kyllä on aina kiinnostanut sekä halunnut harrastaa seksiä vanhemman naisen kanssa :)


    • Hhhhvx

      :))

    • ujo

      Kyllähän vanhempi Nainen osaa nauttia. Myöskin mies kunhan asiat kohtaa.
      Sitä kohtaamista odotellen Lpr.

      • Kasprr

        Jos kohtaamista odottelet niin laitellaanko viestiä?:)


      • ujo
        Kasprr kirjoitti:

        Jos kohtaamista odottelet niin laitellaanko viestiä?:)

        Niinpä,asiat etenis. Oletko samalta suunnalta. Keinolla millä?


    • puuma53

      Mulla on viimeiset 10 vuotta ollut vain nuoria miehiä :P Kovasti tuntuvat tykkäävän... Nuoren miehen vartalo on vaan niin ihana, litteä vatsa, tatuoinnit, kiinteät käsivarret, innokkuus, kokeilunhalukkuus. Miinuksena voisi sanoa, että heillä on liian kova kiire maaliin. Mutta mä kyllä osaan opastaa :)

      • Sama kokemus siitä ett on kiire maaliin..mutta onneks voi ottaa pian uudestaan:)


    • kuumottaa

      Tulispa tuollaisia puumia vastaan niin antaisin kaikkeni - uudestaan ja uudestaan.

      • Missäpäin sinuun vois törmätä ;))


    • Opiskelijakundi

      Joo, kyllä täytyy itsekkin myöntää, että kokeneemmat naiset ovat todella seksikäitä ja kiinnostavia. Ei ole tullu itse kokeiltua tätä hieman kiellittyä hedelmää, mutta on silmä valppaana tilaisuutta etsien.

    • Tosiaan sitä odotellessa että joku puuma osuisi kohdalle. Intoa riittäisi mutta mistään ei tunnu löytyvän.

    • Täältä löytyis nuori herrasmies puuman käsittelyyn :P firman sposti käytössä.

    • Alistavanainen

      Kiihottaa jos nuori 18-22v poika alistuis mulle.. ja sais vähä kouluttaa. Varsinki joku sellanen nuori jätkä, joka luulee olevansa joku kovaki panomies ja olis egoa, ois ihana saada alistaa sellanen mun käyttöön <3 oon itekin 30v niin sen takia noin nuoria haluan.. mutta vanhempiki jätkä vois olla kiinnostava, jos ois jotenki poikamainen tyyli yms :)

      • Tämähän se


      • Nuorikokematon

        Mistäpäin oot Alistavanainen?


      • Nuorimies21

        Joo, sulla ei varmasti ole tarjonnasta puute noilla toiveilla. Se on monien toive siinä, minut mukaan lukien.


    • Nuoripojuu

      Ketään naista helsingin läheltä joka haluais nuoremman pojan?

    • Jappe95

      Täälläkin parikymppinen jätkä seuraa vailla ;)

    • Itsekin päässyt puumien makuun turussa. Ensin 17 vuotiaana oli 24 vuotias nainen (tuntui silloin aika puumalta), myöhemmin ollut muutamia 30 - 50 ja aina ollut mukavaa.

      • Senttu

        Mitä kautta olet löytänyt?


      • Pääsääntöisesti baareista. Galaxy nykyään venus ei petä.


      • Aina_väärän_ikäisiä

        Nykyään se on Seudun Naima. Alkuillasta kimpussa on kuusikymppiset, loppuillasta kaksvitoset. Ja minä yritän löytää sieltä ikäiseni nelikymppisen miehen.


      • haha täytyypä kokeilla!


    • Mies40__

      Minulla on ollut aina mukavaa nuorten naisten kanssa..Mitä nuorempi ollut niin sen paremmalta on tuntunut. Minusta kyllä tuntuu, että tämä vanhojen naisten ihannointi on täällä enemmänkin sitä, että ei vaan saada nuorta koska heistä on kova kilpailu, niin sitten yritetään mielistellä vanhuksia pillun toivossa..Naisen parasta ennen päivä menee umpeen 40v..Monilla jopa aiemmin.

      • Sinkku_45

        Kerronpa minäkin miksi. Olen 45 ja haluan kolmekymppisiä. He tutkivat vartaloani uteliaina, eivät inhoa yhtäkään poimua. Lihakset tuntuvat hyviltä käsieni alla. Itsetunto on kohdillaan ja seisokki vahva. Seksistä voi puhua suoraan, he kunnioittavat naista vaikka seksi olisi villiä. Aina jäävät viereen silittelemään kun yksi sessio on lopussa. Sormet kulkevat hellästi ja taas mennään.


      • Mies40__
        Sinkku_45 kirjoitti:

        Kerronpa minäkin miksi. Olen 45 ja haluan kolmekymppisiä. He tutkivat vartaloani uteliaina, eivät inhoa yhtäkään poimua. Lihakset tuntuvat hyviltä käsieni alla. Itsetunto on kohdillaan ja seisokki vahva. Seksistä voi puhua suoraan, he kunnioittavat naista vaikka seksi olisi villiä. Aina jäävät viereen silittelemään kun yksi sessio on lopussa. Sormet kulkevat hellästi ja taas mennään.

        No kolmekymppisethän nyt alkaakin jo olla aika miehiä, mutta miehenä kyllä ihmettelen jos joku nainen hakee parikymppistä märkäkorvaa pojanrimpulaa seksipartneriksi. Kyllä se itsetunto on paljon parempi 30-40v miehellä kuin parikymppisellä finninaamalla.


      • Ettäsellasta

        No joo itsekkin mies ja kyllä ainanki mulla yli 30v:nä itsetunto kohos sen verra että ei oo pelkkää opettelemista. Neitsyys lähti jo sillo 15 kesäsenä ja seuraavat 10v meniki sit ns.opetellessa kuka mitäki haluaa ja miten..


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe