Milloin Kovalainen puristeli hinkkejä?

HeikeilläHäntäin

Olisiko aika-ajoin?

Miksi Heikki ei jäänyt kohuista kiinni? Kimillä on aina joku kohu menossa. Milloin käydään käsiksi naisiin, milloin miehiin ja joskus vempataan jopa omaa vaihdekeppiä. Kimi on aina kännissä, ei osaa mitään, ei voita enää koskaan ei ole vuosikausiin voittanut, mutta ei myöskään loukkaannu eikä lopeta. Heikki on ulkona formuloista, vaikka ei ollut sen huonompi kuin Kimikään.

Miksi Heikille jäi mopen osa, vaikka Kimihän se pelle on? Olisiko Heikki vielä ajoissa mukana, jos hän olisi edes kerran todistettavasti rikkonut naisen taikka vaikka miehen seksuaalista itsemääräämisoikeutta?

Miksi pahat pojat pärjäävät ja heikot heikit syrjäytetään?

4

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallellakyrpäin

... Pahat pojat saa aina kaiken. Jos Heikki olisi töötännyt vaikka sanokaamme Maisa Torpan rynnästyynyjä, olisi Torppa vienyt asian rosikseen. Jos puristajana olisi ollut Kimi, olisi Maisa punastunut ja hihitellyt ja ottanut ehkä eron Jari-Matista.

• Anonyymi

Maisa ja JML ovat eronneet. Kovalainen on naimisissa, samoin Maisa, mutta JML ei.

Heikki ajaa vielä työkseen ja saa palkkaa. JML maksaa ajonsa. JML:lle jäi siis mopen osa ja Heikki se vaan porskuttaa!

• Anonyymi

Menestyykö Heikki vielä jossain luokassa, kun mitään ei miehestä kirjoiteta? Kimi ei ainakaan menesty. AlfaSusi on hukassa. Viime vuodesta tuli Kimin joutsenlaulu, jos tänä kautena ei kisata.

Ajavatko molemmat suomalaisässät siis pahnanpohjimmaisina sarjoissaan?

• Anonyymi

Heikki tiesi että kanttarilta saa paremman pidon sadesäällä. Kimi ei tiennyt. Siksi Kimi mokaili ja spinnaili, Turkki 2020. Heikillä on Alain Prostin nerokkuus, harmi, ettei hän saanut koskaan sitä todistaa. Kimillä on Sennan munat. Botalla on soppari, ettei ohita koskaan Lewistä. Hävetkää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe