Milloin Kovalainen puristeli hinkkejä?

HeikeilläHäntäin

Olisiko aika-ajoin?

Miksi Heikki ei jäänyt kohuista kiinni? Kimillä on aina joku kohu menossa. Milloin käydään käsiksi naisiin, milloin miehiin ja joskus vempataan jopa omaa vaihdekeppiä. Kimi on aina kännissä, ei osaa mitään, ei voita enää koskaan ei ole vuosikausiin voittanut, mutta ei myöskään loukkaannu eikä lopeta. Heikki on ulkona formuloista, vaikka ei ollut sen huonompi kuin Kimikään.

Miksi Heikille jäi mopen osa, vaikka Kimihän se pelle on? Olisiko Heikki vielä ajoissa mukana, jos hän olisi edes kerran todistettavasti rikkonut naisen taikka vaikka miehen seksuaalista itsemääräämisoikeutta?

Miksi pahat pojat pärjäävät ja heikot heikit syrjäytetään?

4

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallellakyrpäin

... Pahat pojat saa aina kaiken. Jos Heikki olisi töötännyt vaikka sanokaamme Maisa Torpan rynnästyynyjä, olisi Torppa vienyt asian rosikseen. Jos puristajana olisi ollut Kimi, olisi Maisa punastunut ja hihitellyt ja ottanut ehkä eron Jari-Matista.

• Anonyymi

Maisa ja JML ovat eronneet. Kovalainen on naimisissa, samoin Maisa, mutta JML ei.

Heikki ajaa vielä työkseen ja saa palkkaa. JML maksaa ajonsa. JML:lle jäi siis mopen osa ja Heikki se vaan porskuttaa!

• Anonyymi

Menestyykö Heikki vielä jossain luokassa, kun mitään ei miehestä kirjoiteta? Kimi ei ainakaan menesty. AlfaSusi on hukassa. Viime vuodesta tuli Kimin joutsenlaulu, jos tänä kautena ei kisata.

Ajavatko molemmat suomalaisässät siis pahnanpohjimmaisina sarjoissaan?

• Anonyymi

Heikki tiesi että kanttarilta saa paremman pidon sadesäällä. Kimi ei tiennyt. Siksi Kimi mokaili ja spinnaili, Turkki 2020. Heikillä on Alain Prostin nerokkuus, harmi, ettei hän saanut koskaan sitä todistaa. Kimillä on Sennan munat. Botalla on soppari, ettei ohita koskaan Lewistä. Hävetkää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe