Varma todiste

Essi79

Aika varma todiste narsismista on se, että vaikka olen ollut kohta 50 vuotta äitini lapsena, en tunne kuitenkaan häntä. En osaa ennakoida häntä, en saa hahmotettua hänestä mitään profiilia, Hän on ennalta arvaamaton eikä hänellä ole minkäänlaisia periaatteita. Hän on kameleontti joka on jokaisen värinen eikä sillä ole omaa väriä vaan se ottaa sen muilta. Tietysti siitä kaaoksesta voi sanoa että hän on kovin, kovin narsistinen...

14

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuytrdsdfg

      Minä vietin suurimman osan elämääni äitini kanssa puhelimessa, mutta ei hän kertonut itsestään mitään 40 vuodessa.

      Kameleonttiteema on minulle vaikea koska kameleonttiuteen liitetään niin negatiivisia merkityksiä vissiin muissa kulttuureissa varsinkin.
      Minussa on itsessä eräänlaista kameleonttimaisuutta. Mutta se on lähinnä herkkyydestä johtuvaa, että ympäristön energiat voi muuttaa jopa oman värin, mutta se on erilaista kuin psykopaatin kameleonttius.

      • monisairaskaheli

        Joko tää taas alkaa?


      • Käykkö sinä poiju terapiassa? Oot nimittäin aika kaheli tapaus


      • avohoito
        Virnuilevaviikatemies kirjoitti:

        Käykkö sinä poiju terapiassa? Oot nimittäin aika kaheli tapaus

        poiju varmasti tuntee itsensä aika hyvin mikä on hyvä juttu mutta mites on itsesi laita. tykkäätkös vanhuksista


    • Mikään noista mainitsemistasi asioista ei ole todiste narsismista, joten mietippä uudelleen ennen ku alat tälläsia turhuuksia laittaan tänne palstalle

      • virnuilevavittumies

        Hahahahahahhahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
        mihin.se.piste.kuuluu.virnuileva.viikate.mies?


      • On.outoa

        Hehee. Tuo ap on oikea hupiukko, keksii kaikenlaista pötyä, että saisi verenpainetta nostettua meiltä! Kuulin sen naapurin sanovan sen olevan suuri runkkari, eikun junkkari!uuspeili koko ukkeli hihittelee kuulemma itsekseen


      • On.outoa kirjoitti:

        Hehee. Tuo ap on oikea hupiukko, keksii kaikenlaista pötyä, että saisi verenpainetta nostettua meiltä! Kuulin sen naapurin sanovan sen olevan suuri runkkari, eikun junkkari!uuspeili koko ukkeli hihittelee kuulemma itsekseen

        No tää ei ny liity aloituksen aiheeseen mitenkään, mut joskus se on niin että jostain tulee joku ahaa elämys joka sit vie ihan toiseen asiaan.

        Tosiaan tässä se ny oli tuo sana "uuspeili", jota sanaa käytti mm. Aleksis Kivi ja sen tosiaan oletetaan olevan johdannainen nimestä Eulenspiegel, joka nimi tai oikeastaan televisosarja nimeltään Till Eulenspiegelin legenda on mulle jäänyt lähtemättömästi mieleen. Sellainen veijari hupiukkohan se oli se Eulenspiegelkin

        Piti hieman oikein tarkistaa koska se on tullu ja olisko sitä mahdollista nähdä vieläkin, mut Ylellä ei näköjään ole sellaisia oikeuksia, mut laitan ny linkinkin jos sattuu joku muukin muistais tän tarinan, josta ilm. tuo uuspeili sanakin juontuu

        http://vintti.yle.fi/yle.fi/muistikuvaputki/muistikuvaputki/rouvaruutu/till-eulenspiegelin-tarina.htm

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eulenspiegel

        Että onhan noita hupiukkoja ja veijareita ja ties mitä trolleja ollut maailman sivu


      • gold
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        No tää ei ny liity aloituksen aiheeseen mitenkään, mut joskus se on niin että jostain tulee joku ahaa elämys joka sit vie ihan toiseen asiaan.

        Tosiaan tässä se ny oli tuo sana "uuspeili", jota sanaa käytti mm. Aleksis Kivi ja sen tosiaan oletetaan olevan johdannainen nimestä Eulenspiegel, joka nimi tai oikeastaan televisosarja nimeltään Till Eulenspiegelin legenda on mulle jäänyt lähtemättömästi mieleen. Sellainen veijari hupiukkohan se oli se Eulenspiegelkin

        Piti hieman oikein tarkistaa koska se on tullu ja olisko sitä mahdollista nähdä vieläkin, mut Ylellä ei näköjään ole sellaisia oikeuksia, mut laitan ny linkinkin jos sattuu joku muukin muistais tän tarinan, josta ilm. tuo uuspeili sanakin juontuu

        http://vintti.yle.fi/yle.fi/muistikuvaputki/muistikuvaputki/rouvaruutu/till-eulenspiegelin-tarina.htm

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eulenspiegel

        Että onhan noita hupiukkoja ja veijareita ja ties mitä trolleja ollut maailman sivu

        Yhteenlaskutoimituksen on turhanpäiväinen tyhjäntoimittaja täällä. Ei osaa edes aiheesta kirjoittaa...taitaa olla myös niitä äitejä joista paljon täällä puhutaan.


      • gdfgergdgd
        On.outoa kirjoitti:

        Hehee. Tuo ap on oikea hupiukko, keksii kaikenlaista pötyä, että saisi verenpainetta nostettua meiltä! Kuulin sen naapurin sanovan sen olevan suuri runkkari, eikun junkkari!uuspeili koko ukkeli hihittelee kuulemma itsekseen

        Hei oletsä sen edesmenneen risujemmaajan manttelinperijä, hän puhui videolla hupiukoista. Rauha hänen sielulleen. Sinun sielulla ei näytä rauhaa olevan...Olet siis tenukeppi ja näet hupiukkoja, et pikku-ukkoja :=)


      • On.outoa

        Kuivaa kuule korvantaustasi. Älä sinä tule opettamaan sorsaa uimaan ja isääsi n*imaan. Sinunlaisen p*skan syön karvoineen päivineen. Eikä tee edes heikkoa


      • dsddd
        On.outoa kirjoitti:

        Kuivaa kuule korvantaustasi. Älä sinä tule opettamaan sorsaa uimaan ja isääsi n*imaan. Sinunlaisen p*skan syön karvoineen päivineen. Eikä tee edes heikkoa

        Hupiukko oot Hahahah!!


      • gold kirjoitti:

        Yhteenlaskutoimituksen on turhanpäiväinen tyhjäntoimittaja täällä. Ei osaa edes aiheesta kirjoittaa...taitaa olla myös niitä äitejä joista paljon täällä puhutaan.

        Niin tosiaan, itsekin myönsin, ettei kommenttini ny liittynyt aloitukseen vaan ennemminkin tuo sana "uuspeili" sai minut kommentoimaan , kun jäänyt mieleen tuo sarja ja sen nimi , mistä on tuo uuspeili sana on saanut lähtönsä. Tietyllä lailla toki tuo peili sanana toki liittyy oleellisesti myös narsistijuttuihin.

        Mutta joo, varsinaiseen aiheeseen ei sinullakaan tuntunut olevan mitään sanottavaa, ettet ny ollut sen parempi kuin minäkään tässä kohtaa ja jatkan ny sitten keskustelua sinun valitsemasi aiheen pohjalta pysyäkseni nyt sinun valitsemassasi aiheessa.

        Ilmeisesti sinä ny näit punaista ja sulle tuli tarve mitätöidä ko. kirjoittajaa ja keksit heittää perään vielä vihjauksenkin, jonka voi tulkita yritykseksi mustamaalata ko. henkilöä, tässä tapauksessa minua.

        No kommenttisi ei sinällään nyt hetkauttanut minua, ennemmänkin se kertoo sinusta kuin minusta.

        Mutta aina sitä kuitenkin jää hieman miettimään, mistä se kumpuaa, että mieluusti voisin jopa lukea , että mistä se tarve yrittää mitätöidä kumpuaa , pelkästään turhautumisestako, kun aloituksen aihe ei saanut kiinnostusta.

        Vai onko siellä taustalla jotain pidempi aikaista kaunaa yhteenlaskutoimituksena kirjoittavaa henkilöä kohtaan. Ilmeisesti ny kuitenkin olet palstalla pidempään ollut, kun sinulla on mielipide minusta, että veikkaan jälkimmäistä.

        Vielä tuli mieleen kun tuos kattelin, et kaikenlaista hupiukkoa, tolloa ja pistepirkkoa näytti palstalle tulleen ja kun joku arveli, et koulut on loppunut. Niin jäin miettiin, et oikeestiko on lapsia joilla ei ole muuta tekemistä/kavereita kuin pyöriä tämmösillä palstoilla. Jotenkin sekin tuntuu kovin surulliselta jos näin on.

        Toisaalta voihan sitä, et on aikuisiakin jotka tykkää moisesta "ilonpidosta" ja ovat omasta mielestään kovinkin vitsikkäitä, et ota ny näistä sit selvää. Vähänhän täällä on nykyään kävijöitä, kirjoittajia, et sillain aihe narsistit ei enää ole niin tapeetilla, et uskoisin et monetkin aloitukset on vähän niinku tekemällä tehtyjä, et sen vuoksi tuppaavat ehkä jäädä vähän huomiotta.


      • dcaca
        On.outoa kirjoitti:

        Kuivaa kuule korvantaustasi. Älä sinä tule opettamaan sorsaa uimaan ja isääsi n*imaan. Sinunlaisen p*skan syön karvoineen päivineen. Eikä tee edes heikkoa

        Ui sorsa, ui...:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      25
      3853
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      70
      3192
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2650
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2627
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      153
      2015
    6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      112
      1860
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      150
      1628
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1540
    9. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      572
      1534
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1274
    Aihe