Onko joku vaihdellut niitä kaksitahtiseen moposkootteriin ja tietäisikin asiasta jotain? Googlettamalla tuli taas tietoa, jossa joku sanoo, ettei tiukkaan saa laittaa ja joku toinen, että niin tiukkaan kuin saa jne jne..
Mikä tökötti sitten olisi sopivaa tiivistämiseen, kun äänenvaimentimen irrotetut päät laitetaan takaisin?
Äänenvaimentimen villat
sielläköonsellaisetkin
1
232
Vastaukset
- mopetshow
Vuorivillaa laitoin. Kyllä siihen jää se reikä, joten on ihan sama miten paljon villaa laittaa. Itse laitoin villapaketin rautalangalla kasaan, niin oli helpompi laittaa paketti putken sisään. Tiivistesilikonia liitosten tilkkeeksi. Pakoputki asennustahna olisi ehkä parempaa, mutta sitä ei ollut varastossa. Keeway R6 muuttui erittäin hiljaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683