Mistä hyvä roskis mistä lyöty isot kaiuttimet.

Dykata

Minulla pienet kaiuttimet eikä tietenkän yhtä raha eli mistä löytyisi hyvä roskis mistä voi dykata itselle isommat kaiuttimet.

5

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten__sinäkin

      Somaliasta.

    • Dyykkis

      Mina kavin katsomassa Somalia roskis mutta ei olut siela. Mikä muu hjuva paikka ? Minulla ei yhtä rahaa

    • Mesta

      No eihän minä missän somaliassa ole ollut se on joku trolli raha ei kyllä o mutta en ole kuin talon oma roskis dykkannut mutta nyt minua ei oikein kinnostakan dykata isoja kaiuttimia että sittä minua kinnostasi joku paikka missä voi myydä hifi laiteitta niin just sillä tavalla että otta vaihdossa halvemmat ja huonommat hifi laitet ja väli raha että kun on monta vikkoa ollut tuos tori ilmoitus niin yksi soitta ja sitten kaikki vitta just sihen että olis joku huijari mitä tarjoa joku kierto palkinto vaihdossa että aika röykeä tuollainen että tuollaista yrittä niin minä annan hyvä vehjen vaihdossa ja haluan itse myös kohtullisen toimivan vehjen itselle ja suostun sihen että tarvitse maksa vain pieni väli raha niin sitten toi yrittä huijata ja sitten noi netti polisit kirjoitta sinne nettin että on huijaus mutta ei nillä ole tarkoitus ennaltta ehkäistä huijaus vaan nidden tarkoitus on just se että ei mikän menisi torissa kaupaksi niin ja sitten kukan ei soitta monen vikkon ja jos joku soitta niin se on joku huijari eihän huijarit välittä vaikka netti polisi kirjoitta että on huijari jos itse on huijari mutta sittä miehestä ei o mitän kuulunut mutta en sitten tiedä raskiko huijari ilmoitta jos hän ei ostakan että olishan sinä tori hyvä toimiva pääte vahvistin tee tiedätte mikä pääte vahvistin on kysessä mutta sittä pitäisi sada kohtullinen toimiva vehje vaihdossa eli ei mitän kierto palkintoa tai mitä huijausta koska se hyvä pääte vahvistin mitä myyn on ehjä ja toimiva ja hyvä kuntoinen niin eihän minuakan sitten saa huijata ja anta joku kierto palkinto vaidossa koska eihän minäkän huija sehän on hyvä pääte vahvistin mitä on myytävänä eli pitäisi olla se mesta missä mene hyvin kaupaksi.:(

    • Mualimman_pisin

      ... lause iliman yhttään pistettä (.).

    • fkhdjshghr

      Täällä on roskiksisa valvontakamerat tuollaisten varalle. Roskat on arvokkaampia, kuin kansalaisten turvallisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe